Continental TKC 80 VS Pireli MT21

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Ρε σεις γιατι ανοιξατε τετοιο τοπικ στις αγγελιες?
Αφου δεν πουλαει κανεις λαστιχα μονο ρωταει το παλληκαρι...
Σωστός... Μεταφερθηκε στην σωστή ενότητα.
Μας έχει φάει το μαπατοκ.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Παιδια μηπως παιζει ρολο και σε τι μοτο τα φορατε;
Η αλλιως ποσο ρολο παιζει το βαρος της μοτοσυκλετας στη συμπεριφορα ενος ελαστικου;
Εγω στο αφρικα φοραω μπροστα enduro competition. Το οποιο ειναι κορυφαιο ελαστικο στα μικρα εντουρο. Δουλευει ομως το ιδιο καλα στο βαρυ αφρικα;
Η θα δουλευε καλυτερα ενα mt21.
Και μιλαω καθαρα και μονο για επιδοσεις και οχι για διαρκεια.
Μηπως λοιπον τα mt21 ειναι καλυτερα για μια ελαφρυτερη και τα tkc καλυτερα για μια βαρυτερη μοτοσυκλετα;;
To the point :ok:
 
Τελευταία επεξεργασία:
Reactions: bag

tasosdr

Μέλος
Περιοχή
νεα μακρη
Όνομα
tasos
Μοτό
Husqvarna te630
Honda forza 350
Honda vision 110
Το mt21 ειναι στο δρομο απο την δεκαετια του 80 -η continental τοτε δεν ειχε λαστιχα για μοτοσυκλετες-κανει για ολα οσα χρειαζεται μια μηχανη σαν το 690- εκτος αν θες να εισαι πιο πολυ onroad και πας για tkc
pirelli 80 off - 20 on
conti 60 off - 40 on
 

ilias.ali

Ready To Race
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Ali
Μοτό
KTM 625 SXC 2004
Εχθρός του καλού είναι το καλύτερο. Απλά τώρα έχω TKC και δεν ειμαι καθόλου ευχαριστημένος από το μπροστινό. Το TKC το πίσω μου έβγαλε 6.000 Χιλ ( έπρεπε να τα αλλάξω από τα 5.000) . Τώρα αν είναι να βάλω MT 21 που από ότι έχω καταλάβει είναι καλύτερο λάστιχο στο χώμα που με ενδιαφέρει αλλά αν τρώγεται τόσο γρήγορα θα συμβιβαστώ με το TKC. Η άλλη λύση που σκέφτομαι είναι να βάλω μπροστά ΜΤ21 και πίσω TKC . Για πέστε έχει πειραματιστεί κάποιος με συνδιασμό?

Στάλθηκε από το Redmi Note 6 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Εχθρός του καλού είναι το καλύτερο. Απλά τώρα έχω TKC και δεν ειμαι καθόλου ευχαριστημένος από το μπροστινό. Το TKC το πίσω μου έβγαλε 6.000 Χιλ ( έπρεπε να τα αλλάξω από τα 5.000) . Τώρα αν είναι να βάλω MT 21 που από ότι έχω καταλάβει είναι καλύτερο λάστιχο στο χώμα που με ενδιαφέρει αλλά αν τρώγεται τόσο γρήγορα θα συμβιβαστώ με το TKC. Η άλλη λύση που σκέφτομαι είναι να βάλω μπροστά ΜΤ21 και πίσω TKC . Για πέστε έχει πειραματιστεί κάποιος με συνδιασμό?

Στάλθηκε από το Redmi Note 6 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Αυτο θα κάνω εγώ στον Γκάντι... Για το τροφυ.
 

ilias.ali

Ready To Race
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Ali
Μοτό
KTM 625 SXC 2004
Αφού ρε Ηλία στο είπα και εγώ...Tkc80...Με τα mt21 μέχρι να φτάσουμε Τρίκαλα δεν θα έχει μείνει ούτε τακούνι για δείγμα...Και μετα βλέπω πάλι να λες ότι φταίνε τα λάστιχα για να δικαιολογησεις την κουλαμαρα σου στην χωμάτινη οδήγηση....
Τάκη ........ με τακούνια η χωρίς θα το βγάλουμε το τροφυ.

Στάλθηκε από το Redmi Note 6 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

ilias.ali

Ready To Race
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Ali
Μοτό
KTM 625 SXC 2004
Αυτο θα κάνω εγώ στον Γκάντι... Για το τροφυ.
Πες τα ρε γέροντα εκεί ήθελα να καταλήξει η συζήτηση.....

Στάλθηκε από το Redmi Note 6 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Πες τα ρε γέροντα εκεί ήθελα να καταλήξει η συζήτηση.....

Στάλθηκε από το Redmi Note 6 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Και με τις ζάντες να έρθω... Από πάνω θα σας περνάω τους πορτοκαλοπαρταληδες.
Τωρα το θέμα εξαντλήθηκε.
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Tα ΜΤ21 είναι πιο καλά στη λάσπη και σε δύσκολο χώμα από τα 80.

Στην άσφαλτο τα 80 είναι μερικά κλικ καλύτερα αλλά ποιος νοιάζεται για την άσφαλτο?
Κωστα νοιαζομαστε οσοι δεν παμε απλα μεχρι το βουνο αλλα κυκλοφοραμε και καθε μερα με τα τακουνατα ;) :D

Τα ΜΤ21 ειναι σαφως καλυτερα στη λασπη και σε μαλακο χωμα αλλα τα 80 καλυτερα σε βραχωδη εδαφη και βεβαια καμια συγκριση στην ασφαλτο σε βαρουτσικα μεσαια on-off μηχανακια - υπερ του TKC80 φυσικα. Τα ΜΤ21 στο βρεγμενο ειναι απλα επικινδυνα, επισης με καποιο σοβαρο φορτιο στο μηχανακι, πχ φορτωμενο για adventure σ/κ με σκηνες κλπ ή απλα με δευτερο ατομο, κοβουν τακουνια για πλακα εκτος αν παει κανεις μεχρι 100χμω.


ilias.ali: Αν ειχα 690 και το πηγαινα μονο χωμα/βουνο, τοτε μεταξυ των δυο θαβαζα ΜΤ21, αν το κυκλοφοραγα και καθε μερα και πηγαινα και κοντινες ασφαλτινες τοτε πιθανα TKC ή αυτο που λες, μπροστα ΜΤ21 και πισω TKC. Στα μηχανακια μου φοραω πολλες φορες διαφορετικα λαστιχα μπρος πισω χωρις κανενα θεμα, στο ΤΑ εχω τωρα TKC80 μπροστα και Τ63 πισω.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Βάλε mitas E09 μανάρι μου να σωθείς... Ειναι και φτηνό.
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Εχθρός του καλού είναι το καλύτερο. Απλά τώρα έχω TKC και δεν ειμαι καθόλου ευχαριστημένος από το μπροστινό. Το TKC το πίσω μου έβγαλε 6.000 Χιλ ( έπρεπε να τα αλλάξω από τα 5.000) . Τώρα αν είναι να βάλω MT 21 που από ότι έχω καταλάβει είναι καλύτερο λάστιχο στο χώμα που με ενδιαφέρει αλλά αν τρώγεται τόσο γρήγορα θα συμβιβαστώ με το TKC. Η άλλη λύση που σκέφτομαι είναι να βάλω μπροστά ΜΤ21 και πίσω TKC . Για πέστε έχει πειραματιστεί κάποιος με συνδιασμό?

Στάλθηκε από το Redmi Note 6 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Στο χωμα ή στην ασφαλτο δεν εισαι ευχαριστημενος; Αν λες για την ασφαλτο μαλλον συμφωνουμε
Αν και εγω συνηθως αυτο βαζω μπροστα λογω μεγαλης διαρκειας συμβιβαζομενος με ενα για ολα Πολη, ταξιδι, χωμα Πισω χρησιμοποιω οτι βρω πιο οικονομικα -συνηθως ελαφρως μεταχειρισμενο- TKC80, ΜΤ21 και τελευταια dunlop d606
Kαι μιας και το αναφερα το πισω d606 (για το μπροστα δεν γνωριζω) ειναι μαλλον 1 κλικ καλυτερο απο το ΜΤ21 σε χωμα και σε ασφαλτο (στεγνη)
 

Blue line

Μέλος
Όνομα
Sakis
Μοτό
GS 1200 ADV
KTM EXC300 TPI
Ηλία ότι και να βάλεις καλά θα πάει με το 690.
Μην περιμένεις να βγάλεις πολλά km με κανένα από τα 2.
Για μένα η ζυγαριά κλείνει προς το MT21 (km vs κόστος) αλλά έχω ακούσει καλά λόγια και για το dunlop D606 που αναφέρει και ο konkost.
Υ.Γ.
Μην ακούς τι λέει ο γέροντας ... ο γκάντι δεν έχει την ιπποδύναμη να κόψει τακούνια:p
 

ilias.ali

Ready To Race
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Ali
Μοτό
KTM 625 SXC 2004
Στο χωμα ή στην ασφαλτο δεν εισαι ευχαριστημενος; Αν λες για την ασφαλτο μαλλον συμφωνουμε
Αν και εγω συνηθως αυτο βαζω μπροστα λογω μεγαλης διαρκειας συμβιβαζομενος με ενα για ολα Πολη, ταξιδι, χωμα Πισω χρησιμοποιω οτι βρω πιο οικονομικα -συνηθως ελαφρως μεταχειρισμενο- TKC80, ΜΤ21 και τελευταια dunlop d606
Kαι μιας και το αναφερα το πισω d606 (για το μπροστα δεν γνωριζω) ειναι μαλλον 1 κλικ καλυτερο απο το ΜΤ21 σε χωμα και σε ασφαλτο (στεγνη)
Στην άσφαλτο γενικά δεν έχω παράπονα από τα TKC . Είναι υποδειγματικά για τακουνατα. Παράπονο έχω μόνο από το μπροστινό TKC και μόνο στο χώμα ..Για αυτό και σκέφτομαι μήπως τελικά το " ιδανικό" είναι μια μίξη των δύο.

Στάλθηκε από το Redmi Note 6 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

ilias.ali

Ready To Race
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Ali
Μοτό
KTM 625 SXC 2004
Ηλία ότι και να βάλεις καλά θα πάει με το 690.
Μην περιμένεις να βγάλεις πολλά km με κανένα από τα 2.
Για μένα η ζυγαριά κλείνει προς το MT21 (km vs κόστος) αλλά έχω ακούσει καλά λόγια και για το dunlop D606 που αναφέρει και ο konkost.
Υ.Γ.
Μην ακούς τι λέει ο γέροντας ... ο γκάντι δεν έχει την ιπποδύναμη να κόψει τακούνια:p
Σάκη εννοείται ότι δεν περιμένω να βγάλω πολλά χιλιόμετρα. Αλλά για κάτι νουμερα που ακούω (2.000) το θεωρώ ξεφτίλα. Για τα MT 21 μιλάω και πάντα δουλεμενα πάνω σε 690.

Στάλθηκε από το Redmi Note 6 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Στην άσφαλτο γενικά δεν έχω παράπονα από τα TKC . Είναι υποδειγματικά για τακουνατα. Παράπονο έχω μόνο από το μπροστινό TKC και μόνο στο χώμα ..Για αυτό και σκέφτομαι μήπως τελικά το " ιδανικό" είναι μια μίξη των δύο.
Το μπροστινο TKC ειναι all rounder λαστιχο και καποιοι απο μας τοχουμε πανω μονιμα, ενω πισω εχουμε δευτερη ζαντα με πιο χωματινο. Ακριβως επειδη ειναι all rounder δεν ειναι οτι καλυτερο σε κατηφορικα σαθρα, λασπες κλπ. Τα MT21, D606 ή T63 (το τελευταιο δε βγαινει πια) ειναι σιγουρα καλυτερα.
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Κυκλοφορώ κάθε μέρα με το CCM εννοείται και με βροχή και έχω μπροστά d952 και πίσω mt 21 χωρίς το παραμικρό πρόβλημα.

Αν μιλάγαμε για βαρύ ονοφ θα πρότεινα tkc80 αλλά για 690 θα προτιμούσα κάτι πιο χωμάτινο σαν το mt21.
Έχω κάνει πάνω από 5000 km και έχει ακόμα τακούνι και στο χώμα το ντριφταρω πολύ. Αλλά μιλάω για μένα που στο χώμα σεληνιάζομαι συχνά και ανεβαίνω και κάνα εντουραδικο ανηφόρι, μπαίνω σε μονοπάτια κτλ. Για πιο ήρεμη χρήση ίσως να βάζα και γω tkc 80 αλλά όχι στο CCM στο gs.
 

ilias.ali

Ready To Race
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Ali
Μοτό
KTM 625 SXC 2004
Βάλε mitas E09 μανάρι μου να σωθείς... Ειναι και φτηνό.
Mitas ?? Έχω την εντύπωση είναι ένα κλικ πιο κάτω από τα 2 που συζητάμε. Τα TKC και MT 21 τα θεωρώ από τα δυο κορυφαία για την χρήση της μοτας που κάνω . Δλδ άσφαλτο μέχρι να μπούμε χώμα . Το μηχανάκι δεν το κυκλοφορώ καθημερινά εγώ . Βγαίνει μόνο για τις βόλτες .

Στάλθηκε από το Redmi Note 6 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

ilias.ali

Ready To Race
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Ali
Μοτό
KTM 625 SXC 2004
Και με τις ζάντες να έρθω... Από πάνω θα σας περνάω τους πορτοκαλοπαρταληδες.
Τωρα το θέμα εξαντλήθηκε.
Η αλήθεια είναι πως ο γάντις έχει αγριεψει από την πρώτη βόλτα που κάναμε ...αλλά αν κάτι με αγριευει όταν περνάει από δίπλα μου αυτό είναι σίγουρα το σβαρνα ..... Και ας κάνουμε να το δούμε σχεδόν μια σεζόν μετά ....

Στάλθηκε από το Redmi Note 6 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Top Bottom