Σωστός... Μεταφερθηκε στην σωστή ενότητα.Ρε σεις γιατι ανοιξατε τετοιο τοπικ στις αγγελιες?
Αφου δεν πουλαει κανεις λαστιχα μονο ρωταει το παλληκαρι...
To the pointΠαιδια μηπως παιζει ρολο και σε τι μοτο τα φορατε;
Η αλλιως ποσο ρολο παιζει το βαρος της μοτοσυκλετας στη συμπεριφορα ενος ελαστικου;
Εγω στο αφρικα φοραω μπροστα enduro competition. Το οποιο ειναι κορυφαιο ελαστικο στα μικρα εντουρο. Δουλευει ομως το ιδιο καλα στο βαρυ αφρικα;
Η θα δουλευε καλυτερα ενα mt21.
Και μιλαω καθαρα και μονο για επιδοσεις και οχι για διαρκεια.
Μηπως λοιπον τα mt21 ειναι καλυτερα για μια ελαφρυτερη και τα tkc καλυτερα για μια βαρυτερη μοτοσυκλετα;;
Αυτο θα κάνω εγώ στον Γκάντι... Για το τροφυ.Εχθρός του καλού είναι το καλύτερο. Απλά τώρα έχω TKC και δεν ειμαι καθόλου ευχαριστημένος από το μπροστινό. Το TKC το πίσω μου έβγαλε 6.000 Χιλ ( έπρεπε να τα αλλάξω από τα 5.000) . Τώρα αν είναι να βάλω MT 21 που από ότι έχω καταλάβει είναι καλύτερο λάστιχο στο χώμα που με ενδιαφέρει αλλά αν τρώγεται τόσο γρήγορα θα συμβιβαστώ με το TKC. Η άλλη λύση που σκέφτομαι είναι να βάλω μπροστά ΜΤ21 και πίσω TKC . Για πέστε έχει πειραματιστεί κάποιος με συνδιασμό?
Στάλθηκε από το Redmi Note 6 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Τάκη ........ με τακούνια η χωρίς θα το βγάλουμε το τροφυ.Αφού ρε Ηλία στο είπα και εγώ...Tkc80...Με τα mt21 μέχρι να φτάσουμε Τρίκαλα δεν θα έχει μείνει ούτε τακούνι για δείγμα...Και μετα βλέπω πάλι να λες ότι φταίνε τα λάστιχα για να δικαιολογησεις την κουλαμαρα σου στην χωμάτινη οδήγηση....
Πες τα ρε γέροντα εκεί ήθελα να καταλήξει η συζήτηση.....Αυτο θα κάνω εγώ στον Γκάντι... Για το τροφυ.
Και με τις ζάντες να έρθω... Από πάνω θα σας περνάω τους πορτοκαλοπαρταληδες.Πες τα ρε γέροντα εκεί ήθελα να καταλήξει η συζήτηση.....
Στάλθηκε από το Redmi Note 6 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Κωστα νοιαζομαστε οσοι δεν παμε απλα μεχρι το βουνο αλλα κυκλοφοραμε και καθε μερα με τα τακουναταTα ΜΤ21 είναι πιο καλά στη λάσπη και σε δύσκολο χώμα από τα 80.
Στην άσφαλτο τα 80 είναι μερικά κλικ καλύτερα αλλά ποιος νοιάζεται για την άσφαλτο?
Στο χωμα ή στην ασφαλτο δεν εισαι ευχαριστημενος; Αν λες για την ασφαλτο μαλλον συμφωνουμεΕχθρός του καλού είναι το καλύτερο. Απλά τώρα έχω TKC και δεν ειμαι καθόλου ευχαριστημένος από το μπροστινό. Το TKC το πίσω μου έβγαλε 6.000 Χιλ ( έπρεπε να τα αλλάξω από τα 5.000) . Τώρα αν είναι να βάλω MT 21 που από ότι έχω καταλάβει είναι καλύτερο λάστιχο στο χώμα που με ενδιαφέρει αλλά αν τρώγεται τόσο γρήγορα θα συμβιβαστώ με το TKC. Η άλλη λύση που σκέφτομαι είναι να βάλω μπροστά ΜΤ21 και πίσω TKC . Για πέστε έχει πειραματιστεί κάποιος με συνδιασμό?
Στάλθηκε από το Redmi Note 6 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Στην άσφαλτο γενικά δεν έχω παράπονα από τα TKC . Είναι υποδειγματικά για τακουνατα. Παράπονο έχω μόνο από το μπροστινό TKC και μόνο στο χώμα ..Για αυτό και σκέφτομαι μήπως τελικά το " ιδανικό" είναι μια μίξη των δύο.Στο χωμα ή στην ασφαλτο δεν εισαι ευχαριστημενος; Αν λες για την ασφαλτο μαλλον συμφωνουμε
Αν και εγω συνηθως αυτο βαζω μπροστα λογω μεγαλης διαρκειας συμβιβαζομενος με ενα για ολα Πολη, ταξιδι, χωμα Πισω χρησιμοποιω οτι βρω πιο οικονομικα -συνηθως ελαφρως μεταχειρισμενο- TKC80, ΜΤ21 και τελευταια dunlop d606
Kαι μιας και το αναφερα το πισω d606 (για το μπροστα δεν γνωριζω) ειναι μαλλον 1 κλικ καλυτερο απο το ΜΤ21 σε χωμα και σε ασφαλτο (στεγνη)
Σάκη εννοείται ότι δεν περιμένω να βγάλω πολλά χιλιόμετρα. Αλλά για κάτι νουμερα που ακούω (2.000) το θεωρώ ξεφτίλα. Για τα MT 21 μιλάω και πάντα δουλεμενα πάνω σε 690.Ηλία ότι και να βάλεις καλά θα πάει με το 690.
Μην περιμένεις να βγάλεις πολλά km με κανένα από τα 2.
Για μένα η ζυγαριά κλείνει προς το MT21 (km vs κόστος) αλλά έχω ακούσει καλά λόγια και για το dunlop D606 που αναφέρει και ο konkost.
Υ.Γ.
Μην ακούς τι λέει ο γέροντας ... ο γκάντι δεν έχει την ιπποδύναμη να κόψει τακούνια
Το μπροστινο TKC ειναι all rounder λαστιχο και καποιοι απο μας τοχουμε πανω μονιμα, ενω πισω εχουμε δευτερη ζαντα με πιο χωματινο. Ακριβως επειδη ειναι all rounder δεν ειναι οτι καλυτερο σε κατηφορικα σαθρα, λασπες κλπ. Τα MT21, D606 ή T63 (το τελευταιο δε βγαινει πια) ειναι σιγουρα καλυτερα.Στην άσφαλτο γενικά δεν έχω παράπονα από τα TKC . Είναι υποδειγματικά για τακουνατα. Παράπονο έχω μόνο από το μπροστινό TKC και μόνο στο χώμα ..Για αυτό και σκέφτομαι μήπως τελικά το " ιδανικό" είναι μια μίξη των δύο.
Mitas ?? Έχω την εντύπωση είναι ένα κλικ πιο κάτω από τα 2 που συζητάμε. Τα TKC και MT 21 τα θεωρώ από τα δυο κορυφαία για την χρήση της μοτας που κάνω . Δλδ άσφαλτο μέχρι να μπούμε χώμα . Το μηχανάκι δεν το κυκλοφορώ καθημερινά εγώ . Βγαίνει μόνο για τις βόλτες .Βάλε mitas E09 μανάρι μου να σωθείς... Ειναι και φτηνό.
Η αλήθεια είναι πως ο γάντις έχει αγριεψει από την πρώτη βόλτα που κάναμε ...αλλά αν κάτι με αγριευει όταν περνάει από δίπλα μου αυτό είναι σίγουρα το σβαρνα ..... Και ας κάνουμε να το δούμε σχεδόν μια σεζόν μετά ....Και με τις ζάντες να έρθω... Από πάνω θα σας περνάω τους πορτοκαλοπαρταληδες.
Τωρα το θέμα εξαντλήθηκε.