Μονο MT21 εβαζα στο 640
Στο τρανσαλπ τα εχω βαλει πολλες φορες και τα δυο Αρα συγκριση μπορω να κανω μονο οσον αφορα το ΤΑ (καμια 50αρια κιλα βαρυτερο απο το enduro LC4)
Παντως σε αντιθεση με τους υπολοιπους που λενε οτι το ΜΤ21 ειναι υποδεεστερο στην ασφαλτο απο το ΤΚC80 εγω προτιμω το ΜΤ21 Μιλαω για χρηση πολης και επαρχιακο με στραμπουλιχτες στροφες Στην εθνικη λογω λιγοτερου θορυβου αλλα kai ελλειψης της ασαφειας που εχουν τα τακουνατα ΜΤ21 φυσικα ειναι καλυτερα τα ΤΚC80
Το μπροστινο ΜΤ21 γατζωνει πολυ καλυτερα απο το ΤΚC80 κατα το αποτομα φρεναρισμα στην ασφαλτο Επισης θεωρω οτι τα ΜΤ21 εχουν μεγαλυτερο περιθωριο πλαγιασματος, ειδικα το μπροστινο, αρκει να ξεπερασει καποιος την ασαφεια λογω των τακουνιων
ΠΡΟΣΟΧΗ Μιλαω για στεγνη ασφαλτο!!!!! Στα νερα τα θεωρω εως και επικiνδυνα (οπως ολα τα τακουνατα φανταζομαι)
Τωρα στο χωμα τα πραγματα κατα την δικη μου αποψη εχουν ως εξης:
Στην λασπη φυσικα τα ΤΚC80 χανουν κατα κρατος Σε ολες τις αλλες περιπτωσςεις ομως δεν με εχουν προβληματισει πουθενα Σε σημειο να ξεχναω οτι φοραω ενα οχι 50-50 λαστιχο (ως 50-50 θα χαρακτηριζα το ΜΤ21) Το παραδοξο δε ειναι οτι στην κυλιομενη πετρα καθως και σε γενικα σαθρα το ΤΚC80 μου φαινεται καλυτερο!
Το μπροστα ΤΚC80 βγαζει πολααααααααααααα χλμ Το εχω αφησει πανω (κακως) μεχρι και 24000 χλμ και ακομα ειχε μπολικο τακουνι για χωματινες διελευσεις Το πισω φθειρεται φυσιολογικα οπως ολα του ειδους του Ετσι ενω τα ΤΚC80 ειναι πιο ακριβα απο τα ΜΤ21 δεδομενου οτι καποιος θα αλλαξει 2 πισω και ενα μπροστα ισως τελικα απο οικονομικης αποψης να συμφερει
Απο την αλλη το ΜΤ21 δεν εχει δεικτη φορας οποτε μπορει καποιος το μπροστινο να το γυρισει απο την αλλη πλευρα και να βγαλει και με αυτο αρκετες χιλ χλμ