εννοείται!καλοτάξιδο Θοδωρή και στο σωστό timing λόγο οτι έχουν γιατρευτεί οι παιδικές ασθένειες της πρώτης έκδοσης...
Oι ακτίνες ,ναι ,είναι πλέον ανοξείδωτες ,ότι βαζουν οι ήδη κάτοχοι σαν αναβάθμιση δηλαδή.εννοείται!
η 3ετεία είναι κάτι σαν...., νόμος ας το πούμε!
Πλέον έχουμε ride by wire με cruise control κι ένα σωρό riding modes, engine brake κλπ, το καλύτερο dct ever με επιπλέον επιλογές απόκρισης της μετάδοσης , σ αυτά που θέλει ο αναβάτης και το τεραίν σε κάθε περίπτωση.
Επιπλέον λύθηκαν τα όποια θέματα με ακτίνες, ζάντες , καλάμια, μέτριες αναρτήσεις κλπ.
Έχουμε ατσάλινες ζάντες κι ατσάλινες ακτίνες, ανατρήσεις με μεγαλύτερες διαδρομές κι άλλα εντελώς σωθικά, αυξημένη απόσταση από το έδαφος στα 27 εκ. πλέον, και οι αναρτήσεις εμπρός-πίσω πλήρως ρυθμιζόμενες!!!!
Ξεχνάω πολλά, αλλά δεν έχει σημασία. Θα τα δω στην πράξη και θα ενημερώνω αντίστοιχα
+1000Oι ακτίνες ,ναι ,είναι πλέον ανοξείδωτες ,ότι βαζουν οι ήδη κάτοχοι σαν αναβάθμιση δηλαδή.
Οι ζάντες όμως ,δεν νομίζω να είναι ατσάλινες.
Κάτι τέτοιο θα ήταν υποβάθμιση.
Καλύτερης ποιότητας-κράματος αλουμινίου στεφάνια ,ναι ,ίσως να'χουν μπεί.
Η εμπρός ανάρτηση ήταν ήδη πλήρως ρυθμιζόμενη.(προφ-απ.επαν-απ.συμπ)
Η πίσω επίσης είχε υδρ.προφόρτιση κ ρυθμ.απόσβ.επαναφοράς.
Ιδιες από πλευράς ρυθμίσεων είναι κ στο 18άR.
Οι διαδρομές τους έχουν μεγαλώσει μόνο.
Αν έχουν κάνει καλύτερη κατεργασία εσωτερικής ανοδείωσης ,αν έχουν βάλει καλύτερης ποιότητας cartrige ,κ καταλληλότερα ελατήρια Ε-Π ,θα το δείξουν οι αναφορές χρήσης.
Απο οσα μου ειπαν, το εσωτερικο των αναρτησςων του adv ειναι τελειως αλλο. Δεν ξερω αν ισχυει για ολα τα 2018 μοδελα. Μονο αυτο που ξερω εγραψα.Oι ακτίνες ,ναι ,είναι πλέον ανοξείδωτες ,ότι βαζουν οι ήδη κάτοχοι σαν αναβάθμιση δηλαδή.
Οι ζάντες όμως ,δεν νομίζω να είναι ατσάλινες.
Κάτι τέτοιο θα ήταν υποβάθμιση.
Καλύτερης ποιότητας-κράματος αλουμινίου στεφάνια ,ναι ,ίσως να'χουν μπεί.
Η εμπρός ανάρτηση ήταν ήδη πλήρως ρυθμιζόμενη.(προφ-απ.επαν-απ.συμπ)
Η πίσω επίσης είχε υδρ.προφόρτιση κ ρυθμ.απόσβ.επαναφοράς.
Ιδιες από πλευράς ρυθμίσεων είναι κ στο 18άR.
Οι διαδρομές τους έχουν μεγαλώσει μόνο.
Αν έχουν κάνει καλύτερη κατεργασία εσωτερικής ανοδείωσης ,αν έχουν βάλει καλύτερης ποιότητας cartrige ,κ καταλληλότερα ελατήρια Ε-Π ,θα το δείξουν οι αναφορές χρήσης.
Nai ,σωστά ,έχουν γίνει αλλαγές στο εσωτερικό μερος ,αλλα κ πάλι παραμένει ένα open-cartrige παλαιάς κοπής ,κάτι που δε'ν κακό βέβαια ,ΑΝ κ εφόσον αυτή τη φορά το σετάρισαν σωστά κ δουλεύει σωστά.Απο οσα μου ειπαν, το εσωτερικο των αναρτησςων του adv ειναι τελειως αλλο. Δεν ξερω αν ισχυει για ολα τα 2018 μοδελα. Μονο αυτο που ξερω εγραψα.
Οπως είναι το Αγγλικό κείμενο ,έτσι μεταφράζεται ,οπότε εχεις δίκιο να κατάλαβες αυτό που λες.Επισης Κωστα @el-Gatto αυτο : The 21-inch front and 18-inch rear spoked wheels are constructed from stainless steel. In addition to the standard dual-purpose 90 front/150 rear rubber, block tyres are also approved for fitment
Το καταλαβαινω ως ατσαλινες ζαντες.
Μπορει και να κανω λαθος.
Τι "θα δείξει" μαΡή ...δεν ξες να ξεχωρίσεις το ατσάλι από το αλουμίνιο...?hondanews.eu/eu/en/motorcycles/media/pressreleases/118570/2018-honda-crf1000l-africa-twin-adventure-sports
Απο το επισημο site ειναι.
Θα δειξει....
Ειναι μονοδρομος ολα πλεον, δεν μας ενδιαφερειΤι "θα δείξει" μαΡή ...δεν ξες να ξεχωρίσεις το ατσάλι από το αλουμίνιο...?
Αυριο που θα την δείς από κοντά ,πές μας.
Τι αύριο?Τι "θα δείξει" μαΡή ...δεν ξες να ξεχωρίσεις το ατσάλι από το αλουμίνιο...?
Αυριο που θα την δείς από κοντά ,πές μας.
Καινουργιο μηχανακι στο χωμα...?Πέρα από την πλάκα που θα πέσει.... Το μόνο σίγουρο είναι ότι το africa θα το δούμε στα βουνα και στα χώματα, εκει που του αξίζει δηλαδή!
Το κομάντο... Δεν παίζει!
P. S..... Εύχομαι να μην χρειαστούν οι τρικολόρ ιμάντες που θα ψωνίσω
Και το GS 10 ημερων μπηκε στο χωμα κι εκανε 4ημερο Ακροπολις!!!Καινουργιο μηχανακι στο χωμα...?
Τολμηρός!
Στάλθηκε από το LG-H818 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk