συνέχεια από εδώ:
https://advride.gr/threads/Καφές-στην-Αθήνα.436/page-138#post-244355
Το έκανα βόλτα πολύ λίγο, 10 χλμ μόλις. Αλλά το καβάλησα απευθείας μετά από το μοντέλο 2017 με χειροκίνητο / ποδοκίνητο σαζμάν-συμπλέκτη.
Η διαφορά είναι χαοτική , όσον αφορά στη λειτουργία του ημιαυτόματου, αλλά είναι επίσης πολύ σημαντική όσον αφορά στο στήσιμο του Adventure σε σχέση με το απλό. Η διαφορά στην ανάρτηση γίνεται αντιληπτή στα πρώτα κιόλας μέτρα, αλλά και η γεωμετρία είναι διαφορετική. Σε α' πρόσωπο μου ταίριαξε αμέσως το Adventure , όντας πιο ψηλό, με πιο γρήγορη γεωμετρία, ακόμα καλύτερη απόδοση πολύ χαμηλά (έως τις 3.000 σαλ) και άριστα ζυγισμένο!
Εντύπωση μου έκαναν τα φρένα και στα 2 Αφρικα, με το δάγκωμά τους και την αίσθηση! Η απόδοσή τους συνολικά, θα κριθεί εν καιρώ.
Αυτά τα ολίγα προς το παρόν.
Μετά το Πάσχα κι αφού έχουν ολοκληρωθεί τα τυπικά, θα γίνει φωτογράφιση on the road στο φυσικό της περιβάλλον, θα επιλεγεί ο εξοπλισμός ταξιδιού (βαλίτσες και βάση - τροφοδοσία gps κυρίως) και θ' αρχίσει τις βόλτες !