CRF 1000 AFRICA TWIN ADVENTURE-DCT

KORAX

Γερολυκος
Περιοχή
Μεσσηνια
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Κουλουρι 650 ,2004
KTM exc300 '06
Ελαφινα 700 '23
Αυτ0 απ οσο εχω καταλαβει απομονωνει οταν κλεινεις το γκαζι με 1η και εως 15χμ/ω ωστε να μην εχεις το βιαιο μηχανοφρενο και συμπλεκει πιο μαλακα στο (ξανα-μανα)ανοιγμα του γκαζιου.ΔΕν κανει ομως το συμπλεκταρισμα που κανει ο αναβατης στα δυσκολα περασματα με χαμηλη ταχυτητα.Αν επιμενετε ,θα βαλω τον Θοδωρη να περασει απο κει που περασε προχτες(Παρνωνας) με το BMW,το οποιο ειναι πιο βαρυ αλλα...ΕΧΕΙ συμπλεκτη
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Αυτ0 απ οσο εχω καταλαβει απομονωνει οταν κλεινεις το γκαζι με 1η και εως 15χμ/ω ωστε να μην εχεις το βιαιο μηχανοφρενο και συμπλεκει πιο μαλακα στο (ξανα-μανα)ανοιγμα του γκαζιου.ΔΕν κανει ομως το συμπλεκταρισμα που κανει ο αναβατης στα δυσκολα περασματα με χαμηλη ταχυτητα.Αν επιμενετε ,θα βαλω τον Θοδωρη να περασει απο κει που περασε προχτες(Παρνωνας) με το BMW,το οποιο ειναι πιο βαρυ αλλα...ΕΧΕΙ συμπλεκτη
Στο περιπου Δημητρη...
Και το BMW ειναι πιο ελαφρυ 20 κιλα και κατι....
Ολα αυτα θα τα δουμε στην πραξη, επι τη εμφανιση ;)
Ας αφησουμε τις υποθεσεις προς το παρον. :)
 

rodouma

::..PRoVoΚάΤωΡ..::
Περιοχή
W
Όνομα
T
Μοτό
::..GT..::

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Αλήθεια ?!?!:eek:
Ναι.
230 το gs και 253 το αφρικα (και τα 2 οπως τα δινουν βασει τυποποιησης , ετοιμα για βολτα.)
 

jmar

''Κουζουλό κοπέλι''
Περιοχή
ΧΑΝΙΑ
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
BMW R 1200 GS '09
Ναι.
230 το gs και 253 το αφρικα (και τα 2 οπως τα δινουν βασει τυποποιησης , ετοιμα για βολτα.)
238 ειναι το Gs (wet weight) με ABS και 230 Kg χωρις ABS (για τα τελευταια παντα 2010-2012)
 
Τελευταία επεξεργασία:

KORAX

Γερολυκος
Περιοχή
Μεσσηνια
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Κουλουρι 650 ,2004
KTM exc300 '06
Ελαφινα 700 '23
Στο περιπου Δημητρη...
Και το BMW ειναι πιο ελαφρυ 20 κιλα και κατι....
Ολα αυτα θα τα δουμε στην πραξη, επι τη εμφανιση ;)
Ας αφησουμε τις υποθεσεις προς το παρον. :)
πιο ελαφρυ το BMW??? Αυτο δεν τοξερα.
Παντως για το θεμα του συμπλεκτη δεν κανω υποθεσεις ,εσυ βλεπεις μερικα μετρα μπροστα απ τον τροχο σου και αποφασιζεις με ποση ορμη θα σκασεις στο εμποδιο,αυτο δεν μπορει να το κανει κανενα συστημα.Ειμαι τεχνικος ,μεσω της τεχνολογιας βγαζω το ψωμι μου και θα σου πω ενα πραγμα (και αν θελεις πιστεψε το)η τεχνολογια θα προσπαθει παντοτε να σου κανει την ζωη πιο ευκολη,δεν θα ζησει ποτε για σενα(οσο κι αν προσπαθησει).;)
Αυτα τα συστηματα βοηθουν τους απειρους να πατησουν χωμα μεχρι ενος οριου,ο εμπειρος ομως (και μετα απο αυτο που περασες συγκαταλεγεσαι σε αυτους)παει περα απ αυτο το οριο.Θα μου πεις οκ,ο περισσοτερος κοσμος ειναι απειρος .Θα σου απαντησω Ναι μεν Αλλα,κανεις δεν σε αναγκαζει να κανεις χωμα ,πας απο μονος σου ,γιατιι? ,μα επειδη ειναι ωραιο,επειδη το γουσταρεις ,επειδη νοιωθεις αυτη την ικανοποιηση οταν βλεπεις οτι βελτιωνεσαι και πας ολο και και σε δυσκολα μερη,αποκτας εμπειρια και γινεσαι ολο και καλυτερος!!!
Οταν τωρα καποιος απειρος χρησιμοποιει αυτα τα συστηματα στερει στον εαυτο του την βελτιωση και κατα συνεπεια περιοριζει την ικανοποιηση.
Δλδ Μητσο ,θα μου πεις ,εισαι κατα αυτων των συστηματων?? -Και ναι και οχι!(μην πεινασουμε κιολας:rolleyes:) Ειναι πολυ χρησιμα στην καθημερινοτητα,ο ντελιβερας θα ειναι πιο ασφαλης με αυτα αφου μετα απο ωρες δουλειας και κουρασης θα του διορθωσουν πιθανα λαθη και θα του κανουν την δουλεια πιο ξεκουραστη,αυτος που μετακινειται καθημερινα,αυτος που παει μακρινο ταξιδι (και συνηθως διπλος κ φορτωμενος) θα κανει πιο ξεκουραστα και ασφαλη χιλιομετρα με αυτα! Αυτος ομως που παει να ξεδωσει στο χωμα, η που θα παει(πραγματικο adventure)δεν τα χρειαζεται...
Μεγαλη συζητηση και ισως δεν τελειωνει ποτε ,παρασυρθηκα και εγραψα πολλα ,πολλοι θα εχουν αλλη γνωμη(οπως και εσυ φανταζομαι).¨Επι τη εμφανιση¨ λοιπον ,οπως ειπες κ εσυ.
Κατι τελευταιο, οταν αποφασισω οτι χρειαζομαι περισσοτερη ξεκουραση και ασφαλεια στο χωμα θα παω να παιξω Play Station.
:friendship:
 

rodouma

::..PRoVoΚάΤωΡ..::
Περιοχή
W
Όνομα
T
Μοτό
::..GT..::
Πάντως είτε έτσι είτε γιουβέτσι, η εμπειρία οδήγησης ενός DCT (και δη του πλέον πρόσφατου) είναι μ ο ν α δ ι κ ή

:yew:
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Πάντως είτε έτσι είτε γιουβέτσι, η εμπειρία οδήγησης ενός DCT (και δη του πλέον πρόσφατου) είναι μ ο ν α δ ι κ ή

:yew:
Προφανώς...... Ο Δημήτρης λέει αλλά πράγματα και συμφωνώ μαζί του, μέχρι να τα δούμε στην πράξη.
Ευτυχώς θα τα δούμε πολύ σύντομα και η σύγκριση θα είναι καλή, γιατί τον @forester τον έχουμε καμαρώσει σε gs..... Τώρα θα τον δούμε και με dct:D
 

rodouma

::..PRoVoΚάΤωΡ..::
Περιοχή
W
Όνομα
T
Μοτό
::..GT..::
Προφανώς...... Ο Δημήτρης λέει αλλά πράγματα και συμφωνώ μαζί του, μέχρι να τα δούμε στην πράξη.
Ευτυχώς θα τα δούμε πολύ σύντομα και η σύγκριση θα είναι καλή, γιατί τον @forester τον έχουμε καμαρώσει σε gs..... Τώρα θα τον δούμε και με dct:D
Μα κι εγώ συμφωνώ με όλα (σχεδόν) όσα γράφει ο Δημήτρης @KORAX, Κώστα!
:friendship:

Απλώς υποστηρίζω ότι η συγκεκριμένη τεχνολογία προσφέρει μια εμπειρία τελείως διαφορετική από τις μέχρι τώρα, που αξίζει κανείς να τη ζήσει (έστω κ μέσω ενός test ride, όπως τη βίωσα κι εγώ...)

Με μια ελαφρώς μαρκετινίστικη ατάκα θα έλεγα ότι με την Africa DCT βλέπεις "το χώμα... αλλιώς!" ;)
 
Τελευταία επεξεργασία:

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Στο gs μου έκανα δημοσίως ερωτική εξομολόγηση όταν ανέβηκα το Τσιμπουκώρεμα και φυσικά είναι λατρεία !
Πραγματικά δεν ξέρω πώς θα συμπεριφερόταν εκεί το DCT , όπου ο συμπλέκτης έκανε τη μισή δουλειά και την άλλη μισή η ροπάκλα του μπόξερ.
Στα υπόλοιπο της διαδρομής όμως, έπιασα τον εαυτό μου να σκέφτεται πώς θα ήταν να μη συμπλεκτάρω κατεβάζοντας/ανεβάζοντας, αλλά μόνο να φρενάρω και μετά γκάζι...., τα υπόλοιπα μόνο του. Κι εγώ να ελέγχω την κατεύθυνση και να πατάω μόνο γκάζι/φρένο.
Αλήθεια, πόσες περιττές -πλέον- κινήσεις κάνουμε οδηγώντας...????:rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes:
Επίσης, ποιος αλήθεια σκέφτηκε όταν το έφτιαχνε, ότι ένα GS θα έμπλεκε εκεί που τα χώσαμε εγώ κι ο Κώστας ; (το ίδιο βέβαια και για τα 3 Άφρικα της παρέας, και για το ΧΤ660Ζ και για τα 950-990). Αυτό που περάσαμε ήταν όντως ακραίο για τα μεγαλα μηχανάκια και ουσιαστικά οι αναβάτες τα έσπρωξαν στα όριά τους και μπράβο σ όλους! Αλλά δε φτιάχτηκαν γι αυτό, κακά τα ψέματα.... Ειδικά με βαλίτσες εκεί μέσα....κλαίω / γελάω - όλα μαζί!!!!:wacky::eek::laugh:
Αντίθετα, στο υπόλοιπο 99% της διαδρομής του ΣΚ όλου, τα μεγάλα on/off ταίριαξαν τέλεια! Μπορεί τα μικρότερα να κινήθηκαν πιο γρήγορα, αλλά αυτό ουδώλως αποσχολεί. Δεν κάναμε αγώνα, διελευση χωματόδρομων κάναμε - ενίοτε και δύσκολων, αλλά απλή διέλευση! Εκεί όλα ανταποκρίθηκαν άψογα κι ένα σύγχρονο DCT θα ήταν πολύ ευχάριστο ;)
Τες παν, "Κυριακή, κοντή γιορτή" λένε στο χωριό μου. Θα τα δούμε στην πράξη και θα κρίνουμε με δεδομένα :cool:
 

rodouma

::..PRoVoΚάΤωΡ..::
Περιοχή
W
Όνομα
T
Μοτό
::..GT..::

jon t

Μέλος
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
Honda CRF1100L
Για πες μας από περιέργεια για τα ελαστικά, η Honda το δίνει με τα γνωστά Dunlop ή μου φάνηκαν σε μια φωτογραφία διαφορετικά ?
 
Top Bottom