Σούπερ..... Αλλα δεν αφήνεις τις συγκρίσεις με το gs???Χθες εκανα 100 χλμ το Ωρωπος- Περιστερι
Για τα ματια της μονο βεβαια
Φροντισα να με πιασει νυχτα , για να δω τα φωτα της.
Απλως δεν ασχολεισαι με φωτα πλεον!
Ιδανικη δεσμη και η μεγαλη σκαλα τρυπαει τη νυχτα! Βλεπεις μακρια και κοντα, οπως πρεπει.
Το μηχανακι ειναι απιστευτα ροπατο, το συγκρινω ευθεως με το gs μεχρι τις 4-5000 σαλ!!!!!
Φρενα αριστα κι επιστημονικο abs που επιτρεπει λιγη ολισθηση πισω, αναλογα με το στυλ που οδηγει ο καθενας. Εν τω μεταξυ απενεργοποιειται μονο πισω το abs , οποτε γινεται πραγματικο παιχνιδι στα γλιστερα, οταν το θες και ξερεις.
Αναρτησεις πολυ καλες, θελω να τις ψαξω λιγο. Σε ά φαση μαλακωσα λιγο πισω και βλεπουμε.
Αυτα προς το παρον κι επεται συνεχεια
τι ψοφιμι ρε?? Ψοφιμι το Αφρικα? Μη το ξαναπεις σοβαρεψουΣούπερ..... Αλλα δεν αφήνεις τις συγκρίσεις με το gs???
Θα με κάνεις να σε περιμένω στην 'αύρα "..... Το νου σου με το ψοφιμι
Το αφρικα μια χαρά ροπατο είναι..... Μέχρι που αρχίσουμε να συγκρίνουμετι ψοφιμι ρε?? Ψοφιμι το Αφρικα? Μη το ξαναπεις σοβαρεψου
Οποιος εχει αντερα να το φερει να ανοιξει στο ποταμι με τη μαυρη θύελλα . Μεχρι τοτε τα λογια θα παραμείνουν λογια πες τα ρε μανιακ εγω θα τα λεω??Το αφρικα μια χαρά ροπατο είναι..... Μέχρι που αρχίσουμε να συγκρίνουμε
Το μηχανακι ειναι απιστευτα ροπατο, το συγκρινω ευθεως με το gs μεχρι τις 4-5000 σαλ!!!!!
Ρε παρε το Gs του και παιξε του στ αυτια!! Δεν μπορω ν ακουω τετοια!Σούπερ..... Αλλα δεν αφήνεις τις συγκρίσεις με το gs???
Θα με κάνεις να σε περιμένω στην 'αύρα "..... Το νου σου με το ψοφιμι
Καταλαβαμε καλα λεει ο μανιακ!!! Ψοφιμι παρέμεινεΜε τη βασιλισσα τα "ανοιγματα" στην ευθεια δεν εχουν κανενα νοημα.
Απλως απαξιει και σνομπαρει τους παντες!
Οποιος ξυνεται στου τσομπανη τη μαγκουρα, του εχω εκπληξεις σε κυνηγητο στα στροφιλικια
μμμμμμμμμμμμμμμμμMετά από 700 χλμ σε μία μέρα και 2 ώρες την επόμενη , τα περισσότερα βρεγμένα και ζορικα, ήρθε η ώρα για ένα review.
Ωραίο μηχανάκι, άνετο και ξεκούραστο. Σβέλτο και πολύ ευέλικτο με πολύ καλά φρένα και καλές αναρτήσεις, αν κι εκεί ακόμα ψάχνομαι. Προς το παρόν είναι πάλι στις εργοστασιακές ρυθμίσεις και θα επανέθλω όταν καταλήξω κάπου. Το θέμα μου είναι ότι στις μικρές ταχύτητες είναι ΟΚ (λίγο σκληρό θα το έλεγα) ενώ στις υψηλές, άνω των 120, εμφανίζει κάποιες πλέυσεις στις ανωμαλίες, ενώ καταλαβαίνω ανωμαλίες στις εθνικές οδούς, που με το gs δεν ήξερα ότι υπήρχαν. Έχω μπερδευτεί....
Αρνητικά:
-Για να το φέρεις στα ίσα του για ταξίδι (να μπορείς να φορτώσεις 2 μπαγκάζια ας πούμε) θέλει σχάρα τουλάχιστον. Για δικάβαλο ταξίδι θέλει και μπαγκαζιέρες οπωσδήποτε!!!
-Δεν έχει σημεία πρόσδεσης. Δένεις μόνο στην υποτυπώδη σχάρα και στα μαρσπιέ του συνεπιβάτη.
-Στο μπαράκι της ζελατίνας μπήκε το GPS και στηρίχθηκε μια χαρά. Αλλά δε χωράει τπτ άλλο.
-Το κοντέρ κλέβει +8-9%
-Τα μασπιέ του αναβάτη θέλουν εξοικείωση όταν πατάς τα πόδια κάτω σε στάση. Τα πόδια είναι ακριβώς πίσω τους και σε κάθε προσπάθεια να σπρώξεις το μηχανάκι, χτυπάς τα καλάμια σου. Λίγο, δεν το καταλαβαίνεις, αλλά μετά από κάμποσες κατραπακιές, το βράδυ πονάς - χωρίς να καταλάβεις αμέσως γιατί...
Θετικά:
-Πολύ ήσυχο ταξίδι στην εθνική οδό! Με 5800 έχεις πάνω από 150 πραγματικά χλμ, 170 παρά κάτι στο κοντέρ, και στις 6200 -6400σαλ διακοσαρίζει + (κοντέρ) με 185 - 187 πραγματικά χλμ στο GPS!!! Όλα αυτά εντελώς αθόρυβα!
-Παντελής έλειψη κραδασμών!
-Πολύ καλή κάλυψη από τον αέρα τόσο πάνω στο κορμί/κεφάλι, όσο και στα πόδια (υποδεέστερη του GSA) αλλά υπερέχει από το απλό GS.
-Πολύ ροπάτο από τις 1800 σαλ και πρόθυμο μέχρι τις 7000 όπου με 6η ξεπερνάει πολύ τα 200! (δεν ξέρω πόσο, δεν πήγα τόσο ψηλά).
-Πολύ ευέλικτο παντού!
-Σταθερό - ακλόνητο στις παρατεταμένες με τριψήφια -ψηλά νούμερα στο κοντέρ, πάνω από 160-170.
-Είναι απίστευτα ευχάριστο στα βουνίσια στεναδούρια! Αν θες , με τις κατάλληλες ρυθμίσεις, γίνεται όπλο και πυροβολεί αδιακρίτως! Μέχρι τα 150 χαω, δύσκολα θα βρει αντίπαλο.
-Το ABS απενεργοποιείται στον πίσω τροχό και γίνεται πολύ παιχνιδιάρικο έτσι, ενώ ταυτόχρονα υπάρχει ABS εμπρός οπότε έχεις και την απαραίτητη ασφάλεια ενώ "παίζεις".
-Η κατανάλωσή του είναι πολύ καλή, λίγο κάτω από την αντίστοιχη του GS και με 24 λίτρα ντεπόζιτο φτάνει εύκολα τα 400 χλμ αυτονομία!
-Τα ηλεκτρονικά μπλιμπλίκια είναι λειτουργικά και οι αλλαγές στις ρυθμίσεις έχουν αντίκτυπο στη συμπεριφορά μοτέρ/σαζμάν/τράξιον κοντρόλ και συμπλέκτη! (θα μπορούσα να πω ότι οι 7 σκάλες + 1 οφ του τράξιον είναι υπερβολή, αφού και 3 ή 4 θα έφταναν, αλλά μπορεί να υπάρχουν πολύ ευαίσθητοι αναβάτες και θέλουν την απόλυτη ικανοποίηση ).
-Πάρα πολύ καλά θερμαινόμενα γκριπ!
Στη σέλα δεν αναφέρομαι θετικά, ή αρνητικά, γιατί με μπέρδεψε....
Στην 1η ώρα άρχισε να με ενοχλεί. Αλλά δε με κούρασε! Κι έμεινε έτσι , η ίδια αίσθηση μέχρι το 7ωρο περίπου! Μετά σηκώθηκα όρθιος για λίγο και σε μια στάση έκανα και κάτι "ασκήσεις" κι έστρωσε.
Πού μπερδεύτηκα;
Ε, να! Στο gs κουράζομαι μετά το 3ωρο, αλλά όταν κουραστώ είναι για τα καλά! Θέλω στάση μισάωρη για στρώσω. Ενώ στην άφρικα αρκούν λίγα λεπτά όρθιος, ή λιγα λεπτά στάση κι είσαι ΟΚ.
Μπέρδεμα δεν είναι;;;
Αυτά, δε θυμάμαι κάτι άλλο. Αν θυμηθώ, επανέρχομαι
Μμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμ
ενδιαφερον ........
σου εχω πει οτι εισαι πολυ γλυκο αγορι!!!!!
Λάθος μέγα!εγω παλι εχω την εντυπωση οτι δεν ειναι μηχανακι αυτο για σενα, δεν ειναι μηχανακι να το πηγαινεις 180 και να το κυνηγας (Ολοι στα τεστ το ιδιο λενε),γι αυτο και οι αναρτησεις εμφανιζουν ασαφειες στα πολλα (Ασε που εχεις συνηθισει τις ηλετρονικες που τις αλλαζεις βαση οδοστρωματος και ταχυτητας).
Θεωρω οτι ησουν εστω για ενα μονοδρομο 1290 R , εκτος αν εχεις σκοπο να ηρεμησεις
Τι να το κανεις μαρη το DCT στην βολτα, ισα ισα γουσταρω μανουαλι να κανω κατεβασες-ανεβασεςΛάθος μέγα!
Κι αυτά που λένε αυτοί που λες (μια χαρά το κυνηγάς κι είναι πολύ ευχάριστο στη σπορ οδήγηση και πολύ μα πολύ ξεκούραστο) και ότι θα μου έκανε το 1290. Τα 1290/multi κλπ είναι έξω από τη δική μου φιλοσοφία για τα ON/OFF. Η οποία φιλοσοφία καλύπτεται τόσο από το GS (το παλιό, αυτό που έχω, όχι το LC) όσο κι από την Αφρικα. Και τα 2 είναι μηχανάκια αγχολυτικά! Δε σε έχουν στην τσίτα, δεν προσφέρουν βέβαια και το αντίστοιχο χαμόγελο -το δάμασα το θηρίο- αλλά είναι απολύτως αποτελεσματικά παντού!!!
Το ψάξιμο με τις αναρτήσεις θα αποδώσει! Και ναι! Σίγουρα το σύστημα ESA δίνει λύσεις και γλιτώνεις ψαξίματα, συμφωνώ. Αλλά το gs που έχει ESA, δεν έχει DCT Και το DCT είναι κάτι πρωτόγνωρο στους 2 τροχούς και κάνει τη μεγάλη διαφορά απέναντι σε ό,τι κυκλοφορεί!
400 χιλιομετρα βγαζει το 19αρι. Το adv πρεπει να εχει σιγουρα 500 αυτονομια.Mετά από 700 χλμ σε μία μέρα και 2 ώρες την επόμενη , τα περισσότερα βρεγμένα και ζορικα, ήρθε η ώρα για ένα review.
!!!
-Η κατανάλωσή του είναι πολύ καλή, λίγο κάτω από την αντίστοιχη του GS και με 24 λίτρα ντεπόζιτο φτάνει εύκολα τα 400 χλμ αυτονομία!
-Τα ηλεκτρονικά μπλιμπλίκια είναι λειτουργικά και οι αλλαγές στις ρυθμίσεις έχουν αντίκτυπο στη συμπεριφορά μοτέρ/σαζμάν/τράξιον κοντρόλ και συμπλέκτη! (θα μπορούσα να πω ότι οι 7 σκάλες + 1 οφ του τράξιον είναι υπερβολή, αφού και 3 ή 4 θα έφταναν, αλλά μπορεί να υπάρχουν πολύ ευαίσθητοι αναβάτες και θέλουν την απόλυτη ικανοποίηση ).
-Πάρα πολύ καλά θερμαινόμενα γκριπ!
Στη σέλα δεν αναφέρομαι θετικά, ή αρνητικά, γιατί με μπέρδεψε....
Στην 1η ώρα άρχισε να με ενοχλεί. Αλλά δε με κούρασε! Κι έμεινε έτσι , η ίδια αίσθηση μέχρι το 7ωρο περίπου!
Αυτο με τη σελα οντως δουλευει!400 χιλιομετρα βγαζει το 19αρι. Το adv πρεπει να εχει σιγουρα 500 αυτονομια.
Τωρα για την σελα εγω οταν κουραζομαι καθομαι τερμα πισω ( εκει που βρισκεις στο σηκωμα του συνεπιβατη ) και ξεπιανομαι κατ ευθειαν.