CRF 1000L AFRICA preparing for big trips

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Ναι το είδα Γιώργο!
Αλήθεια το μαύρο προστατευτικό πλαστικό πάνω στο ντεπόζιτο -αυτό με το σήμα της Honda- έχει ρωτήσει κανείς σας πόσο στοιχίζει; Μήπως δεν αξίζει ο κόπος να μπει κάτι ψηλά αν η τιμή του είναι αποδεκτή; Κατ' αρχάς, κατά την άποψη σας προστατεύει;
Στεφ, δεν ειναι μονο το μαυρο προστατευτικο, σε ολα τα ον-οφφ Χονδα τα πλαστικα κομματια του φαιρινγκ εχουν απο μεσα κατι τσουτσουνια (grommets) τα οποια πιανουν και τα σταθεροποιουν στο τεποζιτο. Αν βρει κατω αυτο το μαυρο πλαστικο, σπανε τα τσουτσουνια - επιβεβαιωμενο απο πτωση μηχανακιου τεστ-ραϊντ χωρις καγκελα. Δυστυχως τα καγκελα χρειαζονται οσο και αν χαλανε τις ωραιες γραμμες καθως ειναι θεμα χρονου για ενα on-off που χρησιμοποιειται οπως πρεπει να πεσει..
 
Τελευταία επεξεργασία:

jon t

Μέλος
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
Honda CRF1100L
Τα πάνω της Touratech πιάνουν στα ίδια σημεία (δύο τον αριθμό) με τα μαμά Honda και έχουν ίδια σχεδίαση ενώ είναι φτηνότερα και ίσως ποιοτικότερα.
Θεωρώ ότι έχει έχει γίνει κάποια μελέτη και σχεδιασμός από την Honda για τα σημεία έδρασης και την συνολικότερη συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας μαζί με τα κάγκελα σε συνθήκες πτώσης, συμπεριλαμβανομένης και της αποφυγής τραυματισμού του αναβάτη από αυτά.
Δεν ξέρω αν μπορώ να εμπιστευτώ πολύπλοκες κατασκευές με τρίτη έδραση σε σημείο που επιλέγει ο κατασκευαστής του αξεσουάρ που προσθέτουν και επιπλέον βάρος. Τα δε κοντά κάγκελα τα φοβάμαι γιατί έχω δει μοτοσυκλέτα να γκελάρει πάνω σε αυτά και να καταστρέφεται το πάνω μέρος της, τιμόνι, όργανα κλπ.
Και επειδή η προσωπική επιλογή μου όσον αφορά το Africa σε σχέση με το χώμα έχει σαφή όρια, έβαλα τα Touratech σε ανοξείδωτο που νομίζω ταιριάζουν αρκετά στο μαύρο χρώμα της μοτοσυκλέτας μου.
 

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
@jon t βάλε μια φωτο να δούμε πως ειναι με τα κάγκελα φορεμένα στο μαύρο χρώμα


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

desert fox

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονικη
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Σε αναμονη......
@jon t Διαφερουν αρκετα θα ελεγα. Απλα η touratech πιανει το τριγωνικο καπακι περιμετρικα αλλα ''εξω'' απο αυτο. Και η μπρoστινη μπαρα περναει κατω απο το φαναρι ( αυτο μου αρεσε εν μερη).


 
Τελευταία επεξεργασία:

jon t

Μέλος
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
Honda CRF1100L


Η φωτογραφία δεν είναι και η καλύτερη για να φανούν τα κάγκελα.
Όταν βγάλω θα ανεβάσω.
 
Τελευταία επεξεργασία:

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R


Η φωτογραφία δεν είναι και η καλύτερη για να φανούν τα κάγκελα.
Όταν βγάλω θα ανεβάσω.
Αμα τη κλικάρεις μεγαλώνεις και τουλάχιστον από το πλάι φαίνεται μια χαρά. Είχε δίκιο κάποιος φίλος που έλεγε για αυτό το χρώμα μηχανής, η χρωματική αντίθεση της ταιριάζει μια χαρά!
 

desert fox

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονικη
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Σε αναμονη......

ilai

Μέλος
Όνομα
HΛΙΑΣ
Μοτό
.
Σαν πρωτη κινηση εβαλα τα καγκελα του κινητηρα της Touratech.Αργοτερα μαλλον θα τα συνδιασω με τα μαμα ( επανω).
Ειναι πολυ ομορφα επανω στο μηχανακι. Θα ελεγα οτι τα βιντεο και οι φωτο τα αδικουν.





Τούμπανο το εργαλείο !!! Καλοριζικα τα σιδερικά !!!
 

desert fox

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονικη
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Σε αναμονη......
@STF να σαι καλα Στεφανε, καλα χιλιομετρα και σε σενα.
Να πω επισης οτι στο site της makan τα συγκεκριμενα καγκελα ( για το μοντελο με συμπλεκτη) τα εχουν μονο σε μαυρα. Υστερα απο τηλ. επικοινωνια που ειχα με τον Διονυση βρηκαμε χρωμιο . Τον ευχαριστω για τον χρονο του.Ηταν πολυ εξυπηρετικος.
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Αν και δεν ηθελα/θελω καγκελα που να περνανε κατω απο το φαναρι, ο συνδυασμος μαμα πανω / Touratech κατω ειναι appealing, και ειδικα καθως μπορω να παρω τα μαμα σε πολυ καλη τιμη απο το Νησι. Ενδιαφεροντα ειναι και τα πανω Touratech, ειδικα καθως ειναι αρκετα ελαφρα (4.5kg) και βγαινουν και σε μαυρο, αλλα το σχημα τους θα μπορουσε να κοπιαρει των μαμα και θα ητανε νομιζω ομορφοτερα.

Αυτο που δεν ειμαι σιγουρος ειναι αν καγκελα που καθονται τοσο κοντα στα πλαστικα, οπως τα μαμα, Touratech, Hepco κλπ, προστατευουν σε πτωση σε ανωμαλο εδαφος καθως ενδεχεται κατι να βρει στα πλαστικα - σε αντιθεση με μεσαια καγκελα που καθονται πιο "εξω" και τα οποια προστατευουν καλα σε τετοιες πτωσεις - κρινοντας απο εμπειρια.
 
Τελευταία επεξεργασία:

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Ενα "θεμα" που εχει το καινουργιο Αφρικα ειναι οτι ειναι σχεδιασμενο/στημενο σαν ON-OFF καθως απευθυνεται σε αναβατες που θα το τιμησουν σε καθε ειδους εδαφος και γι'αυτο το λογο εχει κανει καποιες παραχωρησεις για κινηση στην ασφαλτο: σαμπρελες, στροβιλισμοι λογω αερα απο το μεγαλο "εντουραδικο" κενο που εχει γυρω απο τα πηρουνια και, ..last but not least, σχετικα εντουραδικη σελα που ειναι κουραστικη για μεγαλες αποστασεις. Υπαρχουν λυσεις γι'αυτα, οι σαμπρελες γινονται tubeless με σοβαρο οικονομικο τιμημα (αλλα μετα ισως υπαρξει θεμα σε ασχημο off-road), οι στροβιλισμοι απο το κενο εξαλειφονται με καποιο λαστιχενιο καλυμα που εχει βγει - το οποιο μολις παρελαβα - και η σελα μεταποιειται. Επικεντρωνομαι εδω στη σελα για την οποια νομιζω οτι βρηκα λυση :ok:


Η σελα του Αφρικα με ταλαιπωρησε στις πρωτες βολτες διαρκειας που εκανα με το μηχανακι και "χαλασε" τη συνολικη εντυπωση. Εχει σκληρο-μαλακο υλικο, οπως ολες οι σελες της Χονδα, που ειναι συνηθως καλο για μεγαλη παραμονη πανω της αλλα εχει εντουραδικο σχημα. Ειναι φαρδια και ανετη πισω, εκει που ενωνεται με τη σελα του συνεπιβατη, αλλα ειναι λιγο κατηφορικη και στενευει μπροστα ωστε να βαζει τον αναβατη σε πολεμικη θεση καθιστο στο χωμα (οταν ερχεται μπροστα). Μαλιστα στο μπροστινο κομματι εχει δυο "κοψιματα" στις γωνιες της ωστε να γινεται στενοτερη.

Αν καποιος ειναι ψηλος (πανω απο 1.85/1.87) με αντιστοιχα μακρια χερια, τοτε η φυσικη του θεση πανω στη σελα ειναι να καθεται πισω στο φαρδυ κομματι και δεν εχει προβλημα. Αυτος ειναι και το λογος που ο συναφρικανος Γιωργος @GGS δεν εχει κανενα παραπονο απο τη σελα. Για τα νορμαλ μεγεθη ομως, ο αναβατης καθεται στη μεση της σελας οπου αρχιζει να στενευει προς τα μπροστα, και μετα απο 1.5 ωρα πανω η σελα κοβει τα κ@λομερια επιβαλλοντας σταση - και το κακο ειναι οτι αυτη η κουραση ειναι συσωρευτικη οποτε η επομενη σταση επιβαλεται πιο γρηγορα. Αυτη η κατασταση εχει ταλαιπωρησει και μενα και τον Κωσταντινο @onroad, ενα ημιμετρο ειναι ναρχεται κανεις οσο πιο πισω μπορει οταν αρχιζει να κουραζεται αλλα δεν λυνει το προβλημα γιατι εκει πισω ο αναβατης εχει τεντωμενα τα χερια και οχι "φυσικη" θεση οδηγησης.


Ερχομενος λοιπον στη λυση, εφερα μαζι μου τη σελα το Πασχα και την πηγα στο γνωστο μαγαζι απο το οποιο εχω πολυ καλη εμπειρια για προηγουμενη δουλεια στις σελες των δυο Τρανσαλπ μου (οι οποιες "μπαζωθηκανε" ωστε αλλαξει η θεση και να γινει "πανω" αντι "μεσα" για καλυτερο ελεγχο και επισης να σηκωνομαι πιο ευκολα στο χωμα). Αρχικα μπαζωσανε οπως τους ειπα τα δυο πλαϊνα "κοψιματα" που εχει στο τελειωμα της μπροστα για να λεπταινει πολυ και να σε βαζει σε πολεμικη θεση στο χωμα. Ετσι φαρδυνε λιγο και δεν κοβει τα κ@λομερια οπως πριν, αλλα εχασε λιγο αυτο το πολεμικο μπροστινο καθισμα που ειχε (το οποιο χρειαζονται μονο πρωταθληματικοι εντουραδες). Αλλα το μεγαλο κολπο που κανανε ειναι οτι καμπυλωσανε λιγο το μεσαιο κομματι ωστε να καθομαι λιιγο πιο "μεσα" αντι για "πανω" ωστε να μην με πεταει μπροστα στο στενο μερος της - που εγινε καλυτερο οπως εγραψα πριν. Αυτο ειναι ολα τα λ7 καθως καθομαι πια στο φαρδυ μερος και σε συνδυασμο με το γεγονος οτι βαλανε 2εκ απο το δικο τους φοβερο αφρωδες (εχοντας αφαιρεσει απο το μαμισιο ωστε το υψος να μεινει ακριβως το ιδιο), η σελα εγινε ΠΟΛΥ καλυτερη :ok: :cool: Το μονο προβλημα ειναι οτι, επειδη τωρα καθομαι πιο πισω, μου τεντωσε λιγο τα χερια αλλα αυτο τολυσα γυρνωντας το τιμονι προς το μερος μου. Ισως χρειαστω αποστατες 2εκ (βγαζει η Κατουρατεκ) αλλα δεν ειμαι σιγουρος καθως εκανα λιγο χωμα ορθιος χθες και δεν ειχα θεμα. Απλα ισως για ξεκουραστη πολυωρη οδηγηση στους ωμους καθως το τιμονι ειναι τωρα λιγο χαμηλοτερα.

Εκανα χθες το απογευμα 130χμ, τα 80 απο αυτα δικαβαλα, και δεν ειχα κανενα θεμα :yew: Στην δε επιστροφη εκανα αρκετες καγκουριες καθως ειμουνα σε super mood (φταιει κι'αυτος ο πολεμικος ηχος) :oops: :D Να πω επισης οτι τα μαρσπιε της Motech που εξεχουν λιγο παραπανω δεν ειναι θεμα και ταχω συνηθισει, μαλιστα ειναι πιο αρχοντικα/ξεκουραστα ετσι :ok: Αρχιζω λοιπον και το φερνω σιγα-σιγα στα μετρα μου, αυτο που επειγει τωρα ειναι να καταληξω σε καγκελα.


EDIT: Και μια φωτο της σελας πανω στο VFR, εχοντας την μολις παρει απο το γνωστο μαγαζι και ..going home the scenic way ;) :D

 
Τελευταία επεξεργασία:

jon t

Μέλος
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
Honda CRF1100L
Να σημειώσω και εγώ ότι με ύψος 1.88 και την σέλα στην ψηλή θέση της όπου δεν έχει πολύ κατηφορική κλίση προς τα εμπρός δεν με έχει κουράσει μέχρι τώρα - αν και γενικά έχω σχετικά καλές αντοχές. Επειδή είχα ακούσει διάφορα για την σέλα, πριν προχωρήσω στην αγορά του Africa νοίκιασα ένα για τρίωρη δοκιμή για αυτόν ακριβώς τον λόγο...
Κάποιοι σε ξένο forum έγραψαν ότι μετά από κάποιο καιρό η σέλα "στρώνει" και είναι καλύτερη σε αυτούς που φαίνεται σκληρή.

Σχετικά τώρα με τους στροβιλισμούς από τον αέρα από το κανάλι των πηρουνιών που ταλαιπωρούν κυρίων αναβάτες με κράνη on-off προσανατολισμού με γύσο, αν και κοίταζα και εγώ το πλαστικό στο οποίο αναφέρεται ο Γιώργος, τελικά μέχρι τώρα το πρόβλημα λύθηκε με την χρήση τανκ μπαγκ, το οποίο γενικά πάντα βελτιώνει την αεροδυναμική συμπεριφορά των μοτοσυκλετών γεμίζοντας το κενό ανάμεσα στον αναβάτη και το μούτρο της κάθε μοτοσυκλέτας όπου δημιουργούνται φαινόμενα στροβιλισμών.
Σε ένα άνοιγμα στα 180 χλμ/ωρα στο κοντέρ του Africa σε Εθνική οδό με συνθήκες άπνοιας και φορώντας Arai Tour x4 ένοιωσα αεροδυναμικά καλύτερα από το Varadero στο πάνω μέρος μου, ακόμα και σε χέρια και ώμους ...
Βέβαια δεν έχω γράψει πολλά χιλιόμετρα ακόμα και αυτά απλά τα γράφω σαν πρώτες παρατηρήσεις.
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Σχετικά τώρα με τους στροβιλισμούς από τον αέρα από το κανάλι των πηρουνιών που ταλαιπωρούν κυρίων αναβάτες με κράνη on-off προσανατολισμού με γύσο, αν και κοίταζα και εγώ το πλαστικό στο οποίο αναφέρεται ο Γιώργος, τελικά μέχρι τώρα το πρόβλημα λύθηκε με την χρήση τανκ μπαγκ, το οποίο γενικά πάντα βελτιώνει την αεροδυναμική συμπεριφορά των μοτοσυκλετών γεμίζοντας το κενό ανάμεσα στον αναβάτη και το μούτρο της κάθε μοτοσυκλέτας όπου δημιουργούνται φαινόμενα στροβιλισμών.

Σε ένα άνοιγμα στα 180 χλμ/ωρα στο κοντέρ του Africa σε Εθνική οδό με συνθήκες άπνοιας και φορώντας Arai Tour x4 ένοιωσα αεροδυναμικά καλύτερα από το Varadero στο πάνω μέρος μου, ακόμα και σε χέρια και ώμους ...
Βέβαια δεν έχω γράψει πολλά χιλιόμετρα ακόμα και αυτά απλά τα γράφω σαν πρώτες παρατηρήσεις.
Ρε συ Γιαννη, τωρα το λες αυτο.. Εβγαλα σημερα βολτα το Αφρικα μετα τη δουλεια με το tankbag της Touratech που εχω και φορεσα επι τουτου το Arai Tour X4 που τοχα αφησει στο ραφι ολο αυτον τον καιρο επειδη ειχε πολυ κουραστικους κραδασμους/vibrations λογω γεισου (χρησιμοποιουσα ενα Arai Chaser που εχω). Το προβλημα εχει βελτιωθει σε πολυ μεγαλο βαθμο και θα μπορουσα να ζησω ετσι :ok: Το δοκιμασα σε ταχυτητες μεχρι 180χμω και δεν ειχα προβλημα, οι κραδασμοι εχουνε μειωθει παρα πολυ. Το θεμα ειναι οτι εχω ηδη παραλαβει το Swegotech πλαστικο που πληρωσα 45 λιρες και το οποιο δεν εχω ακομη εγκαταστησει, σιγουρα θα βοηθησει αλλα μαλλον θα μπορουσα να ζησω και χωρις αυτο τωρα που διαπιστωσα τη δουλεια που κανει το tankbag.

Κατα τα αλλα εχω διαπιστωσει κι'εγω οτι η στανταρ ζελατινα του Αφρικα κανει καταπληκτικη δουλεια :cool: Σημερα φυσαγε για τα καλα και η προστασια που ειχα μεχρι τα 180χμω που πηγα ητανε υποδειγματικη!
 

desert fox

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονικη
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Σε αναμονη......
Πραγματι η μαμα ζελατινα κανει πολυ καλη δουλεια και δεν της φαινεται. Υποθετω οτι η τρυπα που αφησε η honda στην βαση εχει ανοδικη πορεια και διωχνει αρκετο αερα πανω απο το κρανος. Τωρα για τον αερα που βγαζουν τα πηρουνια( χωρις tank bag) δεν με ενοχλησε και τοσο.
 

jon t

Μέλος
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
Honda CRF1100L
Ρε συ Γιαννη, τωρα το λες αυτό...
Γιώργο τώρα είμαι στο εξουσιοδοτημένο για πρώτη αλλαγή λαδιών...
Μόλις δύο βόλτες έχω κάνει με το τανκ μπαγκ της givi (xs320)...

Στις πιο πάνω φωτογραφίες που έχω βάλει φαίνεται και το πιάτο σχάρας
M8A της givi που προϋποθέτει και την ενίσχυση sr1144 της ίδιας εταιρίας με το συνολικό κόστος όμως μεγαλύτερο της Sw Motech.

Ένα άλλο σχόλιο που θέλω να κάνω είναι ότι ευτυχώς στην εθνική οδό αφήνει τον θόρυβο από την εξάτμιση πίσω του...
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Αστειευομενος τογραψα το παραπανω Γιαννη, μου κανει εντυπωση πως δεν το εχει κανεις αναφερει στο africatwinforum.com στο σχετικο νημα για τις ταλαντωσεις/κραδασμους του γεισου.

Ένα άλλο σχόλιο που θέλω να κάνω είναι ότι ευτυχώς στην εθνική οδό αφήνει τον θόρυβο από την εξάτμιση πίσω του...
Πολυ σωστο κι'αυτο :ok: καθως η εξατμιση εχει φοβερα πολεμικο ηχο, σχεδον σαν ξεταπωτη αφτερμαρκετ o_O Στην αρχη με ξενισε, τωρα τον συνηθισα και τον χρησιμοποιω σαν "αλλοθι στον εαυτο μου" για καγκουριτσες :oops: :D

Καλο υπολοιπο στρωσιμο, τωρα θελει ανοιγματα μεχρι τα κοκκινα, οτι εκανα κι'εγω χθες - εχω φτασει τα 2300χμ και νοιωθω ακομη τον κινητηρα σφιχτο, ιδιως ψηλα, καποιοι εχουν γραψει οτι ανοιγει μετα τα 6000χμ.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom