CRF 1000L AFRICA preparing for big trips

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Βάλε sw motech και καλή τιμή και πολύ ποιοτικά. Δες το δικό μου ...


Τελικα πηρα κι'εγω τα καγκελα της Motech, οπως ειχα ξαναγραψει τα εχω στο Τρανσαλπ και ειμαι αρκετα ευχαριστημενος. Nομιζω οτι ειναι τα πιο διακριτικα απ'ολα τελικα και διαβασα απο αναβατες που πεσανε σε χωμα και ασφαλτο οτι προστατευουν καλα :ok: Η τιμη τους εξαιρετικη και με την εκπτωση του MotoRAID εξαιρετικοτερη (sic), το μονο θεμα τους ειναι οτι προσθετουν +7 κιλα (τα ζυγισα).
 
Τελευταία επεξεργασία:

desert fox

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονικη
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Σε αναμονη......
Εχθες λαστιχοθηκαμε εν οψιν δυημερης αποδρασης στα αγραφα αλλα και του advtroffy.
Επιλογη tkc 80 ...να δουμε τι κανει ο συνδιασμος αυτος ( μηχανη - ελλαστικο).
Οι πρωτες εντυπωσεις μετα απο 50 χιλιομετρα ασφαλτου (για να φυγουν οι κολλες )ειναι αρκετα καλες και ταχυτητες μεχρι τα 150 ειναι σταθερα χωρις κουνηματα με αναρτησεις στο τερμα soft για χωμα.
Μετα το σ/κ θα εχω ολοκληρωμενη αποψη για χωμα και ασφαλτο

 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Δημητρη, εξαιρετικη επιλογη :ok: αν κρινω απο την εμπειρια μου μ'αυτα στο Τρανσαλπακι. Βεβαια νομιζω οτι το πισω θα το φαει για πλακα - ιδιως στην ασφαλτο - με τη ροπη που εχει το μηχανακι, εγω σκεφτομαι να βαλω και ν'αφησω μονιμα πανω το μπροστινο και πισω ν'αλλαζω μεταξυ TKC80 και Pirelli ΜΤ90 A/T ωστε να μην ταλαιπωρησω το TKC στην ασφαλτο. Το ιδιο περιπου κανω και στο Τρανσαλπ, εχω πανω TKC80 μονιμα μπροστα και πισω βαζω Metzeler Sahara ή Bridgestone TW42 για ασφαλτο και TKC80 ή Michelin T63 (σε δευτερο τροχο) για χωμα.

ΥΓ Παντως τα μαμισια Dunlop ειναι εντυπωσιακα καλα σε ευρωπαϊκες ασφαλτους στα πρωτα 2500χμ που εχω κανει με το μηχανακι, τοσο που απορω μ'αυτα που διαβαζω σε ξενα φορουμ γι'αυτα.
 
Τελευταία επεξεργασία:

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
Εμένα μου αρέσει που ειναι γυαλισμένο !!!
Δείχνει το χρώμα υπέροχο .

@XLGeorge το ΣΚ μην τεμπελιάσεις , σε θέλω να τοποθετείς τα κάγκελα


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Κατι αλλο που ανακαλυψα και αξιζει να αναφερω ειναι το εξης. Το μηχανακι εχει "αρνητικο trip computer" το οποιο ειναι πιστευω για χρηση σε trail rides με roadbook οπου βαζει κανεις την αποσταση μεχρι το επομενο σημειο και οταν αυτη μηδενισει ξερει οτι ειναι εκει.

Αλλα σε νορμαλ χρηση, μπορει να χρησιμοποιηθει απλα σαν τριτος μερικος χιλιομετρητης ("trip C"), απλα δειχνει την αποσταση σαν αρνητικο αριθμο (no problemo φυσικα). Πληροφοριακα, εγω μηδενιζω παντα το trip B οταν βαζω βενζινη, χρησιμοποιω το trip A για να μετραω τα χιλιομετρα καποιας βολτας και εχω επισης και "trip C" με τον αρνητικο χιλιομετρητη. Για παραδειγμα, το trip A μπορει να μετραει τα συνολικα χιλιομετρα μια ημερησιας εξορμησης ενω το "trip C" μικροτερες επιμερους διαδρομες.
 

jon t

Μέλος
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
Honda CRF1100L
Το gps που θα το βάλετε;

Αν και η μπάρα ακριβώς πάνω από τα όργανα φαίνεται ιδανική από άποψη λειτουργικότητας, θα την αποφύγω γιατί κάτι διάβασα για θέματα αντοχής της (όσοι χρησιμοποιούν κάτι ελαφρύ π.χ. smartphone θα είναι οκ).

Στο κέντρο του τιμονιού θα υπάρξουν θέματα με την ορατότητα, αφού χρησιμοποιώ tank bag και αν μπει λίγο ψηλά θα κόβει θέα από τα όργανα ...

Οπότε εγώ σκέφτομαι για το αριστερό άκρο του τιμονιού με βάση ram, όπως το είχα και στο Varadero....
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Κατι αλλο παιδες, αν και υπαρχει μηδενικος χωρος κατω απο τη σελα, μπαινει το U-lock της Χονδα που ειναι εξαιρετικης ποιοτητας απ'οτι εχω διαβασει. Το καλο μ'αυτο ειναι οτι μπορει να κλειδωσει κανεις την μπροστινη ροδα σε σταθερο σημειο, πχ καγκελα κλπ, οταν ειναι σε ταξιδι. Η Χονδα τοχει εδω 95 λιρες αλλα το βρισκει κανεις και με 85 λιρες / 100 ευρω.

http://www.africatwinforum.com/forum/209-parts-accessories/18529-well-u-lock-fits.html

ΥΓ Για την ωρα χρησιμοποιω μονο ενα disk lock που μεταφερεται στο σιδερο στο πατακι του συνοδηγου (ιδεα που εκλεψα απο τον Κωσταντινο @onroad :ok:) αλλα δεν αφηνω ποτε τη μηχανη εξω σε επιφοβα σημεια - το βραδυ στο σπιτι ασφαλιζεται με πολυ χοντρη αλυσιδα/κλειδαρια (Almax/Squire) και ground anchor ;)

ΥΓ2 Τα τελευταια χρονια με παλια σχετικα μηχανακια (XLV/VFR) που δεν δινουν πια στοχο ειχα ησυχασει, τωρα με το Αφρικα θελει παλι πολυ προσοχη :(
 
Τελευταία επεξεργασία:

δημήτρης

Μέλος
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
CRF 300L
@XLGeorge να ρωτήσω κάτι, το φλάς και το φέρινγκ από κάτω έσπασε από αυτή την πτώση που είχες?
ρε παίδες με τα africa, δείτε την εταιρία Heed. Βγάζει κάγκελα πάνω και κάτω και ποδιά στα χρήματα που άλλες εταιρίες έχουν μόνο τα κάτω κάγκελα.
Στο 800αρι που τα έχω είναι πολύ τοπ για τα λεφτά τους αλλά και πολύ ποιοτικά!
Αν δεν αρέσουν, πάω πάσο:)
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
@δημήτρης: Ναι ακριβως, αντιγραφω απο το περσινο mega test του Μοτο οπου το ειχανε αναφερεο στα μειονεκτηματα του μηχανακιου. "Τα φλας δεν εχουν ελαστικες βασεις και στηριζονται στο σκληρο πλαστικο που ντουμπλαρει και σαν βαση των οργανων. Πεφτεις, βρισκουν κατω, σπαει το πλαστικο." Οπως διαπιστωσα κι'εγω :thumbsdown: Απο την αλλη, αυτο το κομματι πλαστικο που εσπασε εχει πεσει μεσα και εχω πλαστικατζη στην Ελλαδα που θα το κολλησει και θα γινει σαν καινουργιο. Αλλα πρεπει να λυθει η ριζα του προβληματος με τις μη-ελαστικες βασεις των φλας.

Τωρα εχουν γραφει πολλα για καγκελα, το μηχανακι ειναι πανεμορφο και ατσουμπαλες σιδεριες θα το κανουν να δειξει ασχημο. Δεν μου αρεσανε τα καγκελα της Heed και διαλεξα επι τουτου της Motech για να μη χαλασω την εμφανιση του καθως ειναι τα πιο διακριτικα. Αν μπορουσα να αντεξω εμφανισιακα "σιδεριες" θα επαιρνα τα καγκελα της μαμας με κατω καγκελα της Touratech. Αυτο εχει κανει και ο Κωσταντινος @onroad αλλα εχει βαψει τα μαμα μαυρα και δε θα δειχνουν πολυ στο δικο του μαυρο-κι-αραχνο μηχανακι. To tricolore ομως ειναι αλλη ιστορια.
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Εφιστω την προσοχη σχετικα με προστασια των καπακιων του κινητηρα καθως οπως ειδατε ειχα θεμα με το αριστερο δικο μου (του βολαν) επειτα απο πτωση στο χωμα με καποια χιλιομετρα οπου το καπακι βρηκε σε φυτευτη πετρα και ανοιξε λιγο, χανοντας λαδι :eek:

Οπωσδηποτε χαμηλα καγκελα λοιπον, αυτα της Touratech μπαινουν και με τα μαμα Χονδα με σχετικο ανταπτορα. Αν καποιος εχει βαλει αλλα μεσαια/ψηλα καγκελα που δεν επιτρεπουν να μπουν και χαμηλα, τοτε μια αλλη λυση ειναι η ποδια Rally Extreme της Touratech η οποια καλυπτει απο μπροστα την αρχη των καπακιων ωστε να μη βρισκουν οταν σερνεται κατω το μηχανακι. Και φυσικα παιρνουμε πλαστελινη δυο συστατικων μαζι σε περιπετειες στο χωμα και σε ταξιδια γιατι ποτε δεν ξερει κανεις..

YOU HAVE BEEN WARNED!
 
Τελευταία επεξεργασία:

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Κατι αλλο παιδες, αν και υπαρχει μηδενικος χωρος κατω απο τη σελα, μπαινει το U-lock της Χονδα που ειναι εξαιρετικης ποιοτητας απ'οτι εχω διαβασει. Το καλο μ'αυτο ειναι οτι μπορει να κλειδωσει κανεις την μπροστινη ροδα σε σταθερο σημειο, πχ καγκελα κλπ, οταν ειναι σε ταξιδι. Η Χονδα τοχει εδω 95 λιρες αλλα το βρισκει κανεις και με 85 λιρες / 100 ευρω.

http://www.africatwinforum.com/forum/209-parts-accessories/18529-well-u-lock-fits.html
Εγω παντως την πηρα αυτη την κλειδαρια σχηματος U που μπαινει βολικα κατω απο τη σελα, χθες κλειδωσα ετσι το μηχανακι στη δουλεια. Οχι τιποτ'αλλο αλλα για να αποθαρυνουμε τα καθαρματα με τα ασπρα βανακια που σηκωνουν μηχανακια σε 2' :rage:

 

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
Μετά απο αρκετό καιρό με τον συνδιασμο επάνω εργοστασιακά κάγκελα και κάτω touratech με τον αντίστοιχο έξτρα ανταπτορα , θεωρώ την επιλογή μου εξαιρετικά πετυχημένη .
Το βάρος απο τα επάνω κάγκελα ειναι αμελητέο απο τα κάτω ειναι γύρω στα 3-4 κιλά .
Ολα βάφτηκαν σε χρώμα μαύρο σατινέ .
Ταυτόχρονα εβαλα στο εμπρός μέρος ένα προβολακι τις rigit με custom βάσεις .
http://www.rigidindustries.com/led-lighting?f[0]=field_product_family:5146

Αγόρασα μια http://www.altrider.com/altrider-pillion-rack-for-the-honda-crf1000l-africa-twin/pid/2189/cid/1
Για να φορτώσω τον σάκο και το packsafe χωρίς να σκίσω την σέλα .

Εβαλα ακόμα αυτο το αξεσουάρ https://kriega.com/works-series/fork-seal-covers
Για να προστατεύσω τις τσιμούχες γιατί έχω μπροστά μου πολύ χώμα και σκόνη .
Επίσης εχουν εμφανιστεί στο εξωτερικό πολλές αναφορές για πρόβλημα στις τσιμούχες , όποτε ειναι ένα καλό μέτρο προστασίας .

Το μπροστινό σύστημα θα ανοιχτεί στα 24000 χιλιόμετρα για αλλαγή λαδιού , πιστεύω οτι θα βρω ίχνη απο σκουριά καθώς όσοι τα εχουν ανοίξει ,αντικρίζουν αυτο το θέαμα .

Η χοντα στο crf1000 έχει κάνει οικονομία σε πολλά σημεία και έχει ρίξει πολύ την ποιότητα σε ένα πραγματικά καλό μηχανάκι με αίσθηση πούπουλο .

Το λεπτό καπάκι που έσπασε o @XLGeorge ειναι ένα απο τα σφάλματα τις εταιρίας , τουλάχιστον σύντομα θα υπάρχει ενισχυμένο αφτερ μάρκετ .
Η μηχανή θελει έξτρα προστασία με ποδιά και κάτω κάγκελα οπωσδήποτε .

To πιρούνι που δεν ειναι ανοδιωμενο και γι'αυτο βγάζει ίχνη σκουριάς με αποτέλεσμα στην πρώτη αλλαγή όλοι να τρέχουν να κάνουν ανοδιωση .

Η ακτίνες τον τροχών , άλλο ένα μεγάλο θέμα , κακής ποιότητας με αποτέλεσμα στο 6μηνο να σκουριάζουν .Αν και υπάρχουν φημες για βελτιωμένες ακτινες απο το μοντέλο του 2017 στο εξωτερικό λενε οτι δεν βλέπουν καμία διαφορά .(στο δικό μου οι πίσω ακτίνες εχουν γίνει χάλια ,τις εμπρός τις άλλαξα με αφτερ μάρκετ μαζι με το στεφάνι )

Άλλαξα το εμπρός στεφάνι και τις ακτινες με αυτο http://www.bartubeless.it/en/bartubeless/bartubeless-system

Α.γιατι είχαν 3 φίλοι ατύχημα απο σκασμενο λάστιχο εμπρός (ο ένας στην Αθηνών - Κορίνθου ) με αποτέλεσμα να διαλυθεί αυτός και η Μότο (ktm 990)

Β.γιατι είχαν σκουριάσει οι ακτινες

Γ.γιατι αυξάνετε η αντοχή του στεφανιού κατα 70% λόγο διαφορετικών υλικών και κερδίζεις σε βάρος .

Έχει και αλλα θετικά που βοηθούν στο καλύτερο στήσιμο και καλύτερο στρίψιμο αλλα δεν τα ξέρω .


Το μοτέρ ακούγετε εξαιρετικά , μεσα στο κέντρο τις Αθήνας δεν έχει ανεβάσει ποτε θερμοκρασία ,η κατανάλωση ειναι εξαιρετικη και στο ταξίδι ειναι πολύ φιλικό .

Αν ρυθμίσεις την ανάρτηση στα μέτρα σου το μπροστινό γίνετε ενδοτικό και το πίσω μπορεί να ακολουθήσει άνετα .
Αν θα έκανα μια αλλαγή , θα ήταν να αλλάξω το πίσω ελατήριο , χωρίς να με έχει προβληματίσει ιδιαίτερα έως τώρα .

Μπορείς να το χώνεις στις στροφές τέρμα (με τα αυτιά κάτω όπως λέει ο XLGeorge)

Ακόμα δεν έχω καταφέρει να βγάλω καμία φωτο τις προκοπής .




Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom