CRF 1000L AFRICA preparing for big trips

stavrouliasp

Μέλος
Όνομα
Παντελής
Μοτό
DR800S
Ωραίο ποστ Κώστα. Η μόνη μου επιφύλαξη είναι για το fork seal. Μετά το ταξίδι ίσως είναι καλύτερο να το βγάλεις γιατί έχω ακούσει ότι κρατάει μέσα υγρασία και βρωμιές και τελικά φέρνει τα αντίθετα αποτελέσματα.
 

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
Ωραίο ποστ Κώστα. Η μόνη μου επιφύλαξη είναι για το fork seal. Μετά το ταξίδι ίσως είναι καλύτερο να το βγάλεις γιατί έχω ακούσει ότι κρατάει μέσα υγρασία και βρωμιές και τελικά φέρνει τα αντίθετα αποτελέσματα.
Ναι το γνωρίζω , πρεπει ανα τακτά διαστήματα να ανοίγονται και να πλένονται , άλλωστε κλείνουν με βελκρο , ώστε να μπορεί να γίνετε εύκολα αυτο .


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Ναι το γνωρίζω , πρεπει ανα τακτά διαστήματα να ανοίγονται και να πλένονται , άλλωστε κλείνουν με βελκρο , ώστε να μπορεί να γίνετε εύκολα αυτο .
Σωστο. Ισως βαλω κι'εγω για τα ασιατικα χωματα, θα τα παραγγειλω στη ruggedroads.
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Αν ρυθμίσεις την ανάρτηση στα μέτρα σου το μπροστινό γίνετε ενδοτικό και το πίσω μπορεί να ακολουθήσει άνετα .
Αν θα έκανα μια αλλαγή , θα ήταν να αλλάξω το πίσω ελατήριο , χωρίς να με έχει προβληματίσει ιδιαίτερα έως τώρα .

Μπορείς να το χώνεις στις στροφές τέρμα (με τα αυτιά κάτω όπως λέει ο XLGeorge)
:ok:

Και ακομα και fully loaded να προσθεσω ;) δυο βαλίτσες και πισω βαρια τσαντα το επηρεαζουν ελαχιστα αν ρυθμιστει σωστα (αυξηση προφορτισης και αποσβεσης συμπιεσης/επαναφορας πισω - το μπροστα δε θελει απολυτως τιποτα).
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Μετά απο αρκετό καιρό με τον συνδιασμο επάνω εργοστασιακά κάγκελα και κάτω touratech με τον αντίστοιχο έξτρα ανταπτορα , θεωρώ την επιλογή μου εξαιρετικά πετυχημένη .
Το βάρος απο τα επάνω κάγκελα ειναι αμελητέο απο τα κάτω ειναι γύρω στα 3-4 κιλά .
Ολα βάφτηκαν σε χρώμα μαύρο σατινέ .
Ειναι η καλυτερη επιλογη προστασιας για το Αφρικα :ok: αν και αισθητικα δεν μου αρεσουν καγκελα που περνανε απο μπροστα απο το μηχανακι, οπως τα μαμισια και τα (πανω) τουρατεκ. Παντως μετα το ανοιγμα του αριστερου καπακιου, μαλλον αυτο θακανα κι'εγω και ισως το κανω στο απωτερο μελλον.

Χθες ημουνα στην Μακαν και εβγαλα φωτο το μηχανακι του Μελετη που εχει μονο κατω καγκελα προστασιας κινητηρα της τουρατεκ. Προσεξτε οτι εχει βαψει και τα καπακια του κινητηρα μαυρα.

 

desert fox

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονικη
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Σε αναμονη......
Μολις ειδα την φωτο νομιζα οτι ειναι το δικο σου @XLGeorge και και νομιζα προς στιγμην πως το μαυρο καπακι ηταν η αντικατασταση και τρελαθηκα..:sk:
Παντως ειναι η καλυτερη και πιο γουστοζικη προστασια για τον κινητηρα.
Εγω το προτημισα χρωμιο παντως οπως και τα πανω θα μπουνε μαμα αβαφα..
 

Rangos

Stop buying, Start riding
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
BMW F 800 gs
KTM 300 exc
YAMAHA Majesty 125
YAMAHA CT 50
Φοβερή φωτογραφία πάντως...

Αντε ρε παιδιά, δώστε στα αρρωστάκια που περιμένουμε καμιά φωτό, ετσι για τζούρες ας πούμε..:hungry::hungry::D
 

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
Άλλη μια πριν μπει στο κουτί για να ταξιδέψει , μπροστά είναι το crf1000l ενός Πολωνού και πιο πίσω του xlgeorge .

Στη φωτό φαίνεται και το καινούργιο μου λαστιχάκι Shinko 805 adventure.

Περισσότερα όταν έρθουν τα παιδιά πίσω που ακόμα ταξιδεύουν και μονταριστεί το υλικό .




Sent from my iPad using Tapatalk
 

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
να υποθεσω οτι λογω χρονου δεν επιστρεψατε οδικως,,,?
Για εμενα ειναι ο χρονος και οι επαγγελματικες υποχρεωσεις που τρεχουν , αλλα και τα πολλα βαρετα χιλιομετρα στις στεπες σε συνδιασμο ,οτι δεν θα βλεπαμε και τιποτα καινουργιο μιας και η διαδρομη τις επιστροφης θα ηταν η ιδια με του πηγεμού.
Το κοστος δεν ειναι μεγαλο αν αφαιρεσεις τα εξοδα και την φθορα τις μηχανης σε λαστιχα ,λαδια και ζημιες .
 

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
Έχοντας κάνει περίπου 27000km έως τώρα χωρίς καμία βλάβη είναι καλό .
Πάμε τώρα στα βασικά ,στις 24000 περίπου έγινε το μεγάλο σέρβις που περιελάμβανε ρύθμιση βαλβίδων αλλαγή λάδια και φίλτρο λαδιού και αέρα .
Η βαλβίδες βρέθηκαν κλειστές όποτε δεν ήθελαν απλά έλεγχο αλλά και ρύθμιση .

Ο κατασκευαστής ξέρει καλύτερα από τον χρήστη και βάζει τα όρια για τα σέρβις και τι θα γίνει ποτέ .

Πολλά μηχανάκια καταντάνε χρεπια από χαζομάρα .
Αν φροντίζεις το μηχανάκι σου θα σε αφήσει σπάνια η μπορεί και ποτέ .

Τον επόμενο μήνα θα αλλάξω τα λάδια στο πιρούνι και θα κάνω έναν έλεγχο στο εσωτερικό τους για φθορές .
(Ένα τίπ , δοκιμάστε να κινηθείτε με 5km/h και πατήστε ελάχιστα το μπροστινό φρένο , αν δείτε ότι υπάρχει ένα κενό και κάνει το γνωστό γκαπ-γκαπ πάει να πει ότι θέλει κατά πάσα πιθανότητα άνοιγμα και έλεγχο .
Επίσης συστηματικός έλεγχος για λάδια στις τσιμούχες .

Ένα ακόμα εξάρτημα που θα αλλαχθεί θα είναι τα πίσω ρουλεμάν τροχού και το πίσω συνεμπλοκ στη γραναζιερα .

Έτοιμος για τον Ιανουάριο στη Σαχαρα .


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
"Έτοιμος για τον Ιανουάριο στη Σαχαρα ."


@onroad Κώστα αυτο είναι χτύπημα κάτω από τη μέση:D

Χρήσιμο το review σου, για όλους. Ειδικά για κατόχους CRF 1000 :ok:
 

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
"Έτοιμος για τον Ιανουάριο στη Σαχαρα ."


@onroad Κώστα αυτο είναι χτύπημα κάτω από τη μέση

Χρήσιμο το review σου, για όλους. Ειδικά για κατόχους CRF 1000 :ok:
Η Μοτοσικλετιστικό στην Δυτική Σαχαρα ή Ομαν και Σαουδικη Αραβια αεροπορικό .
Δεν έχω πάει σε κανένα από τους παραπάνω προορισμούς .

Θα ήθελα να πάω με ένα ελαφρύ μηχανάκι στην έρημο αν δεν έρθει θα πάω με αυτό .

Επίσης για τα reviews, δοκιμάζω κάτι και γράφω την άποψη μου , δεν διαβάζω κάτι και γράφω άποψη (Αχαχαχα)

Τώρα για τα λάστιχα shinko 805 που έβαλα στο μηχανάκι μου , τα έβαλα κατά τύχη αλλά δεν είμαι ο κατάλληλος να γράψω κριτική , μιας και είμαι ένας αργός και αμυντικός οδηγός χωρίς μεγάλη εμπειρία με τέτοιου είδους λάστιχα , όποτε η άποψη μου είναι θολή .
Τα έχω περίπου 4500km , τα 2500km δικάβαλος φορτωμένος , τα 1000km μονοκαβαλος φορτωμένος και αλλά 1000 άδειος σε αστικό περίβαλον .
Δεν έχουν τετραγωνίσει , έχουν ελάχιστη φθορά , δεν έχω πάει χώμα , στο βρεγμένο γλιστράνε μόλις πιεστούν .
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom