Μετά απο αρκετό καιρό με τον συνδιασμο επάνω εργοστασιακά κάγκελα και κάτω touratech με τον αντίστοιχο έξτρα ανταπτορα , θεωρώ την επιλογή μου εξαιρετικά πετυχημένη .
Το βάρος απο τα επάνω κάγκελα ειναι αμελητέο απο τα κάτω ειναι γύρω στα 3-4 κιλά .
Ολα βάφτηκαν σε χρώμα μαύρο σατινέ .
Ταυτόχρονα εβαλα στο εμπρός μέρος ένα προβολακι τις rigit με custom βάσεις .
http://www.rigidindustries.com/led-lighting?f[0]=field_product_family:5146
Αγόρασα μια
http://www.altrider.com/altrider-pillion-rack-for-the-honda-crf1000l-africa-twin/pid/2189/cid/1
Για να φορτώσω τον σάκο και το packsafe χωρίς να σκίσω την σέλα .
Εβαλα ακόμα αυτο το αξεσουάρ
https://kriega.com/works-series/fork-seal-covers
Για να προστατεύσω τις τσιμούχες γιατί έχω μπροστά μου πολύ χώμα και σκόνη .
Επίσης εχουν εμφανιστεί στο εξωτερικό πολλές αναφορές για πρόβλημα στις τσιμούχες , όποτε ειναι ένα καλό μέτρο προστασίας .
Το μπροστινό σύστημα θα ανοιχτεί στα 24000 χιλιόμετρα για αλλαγή λαδιού , πιστεύω οτι θα βρω ίχνη απο σκουριά καθώς όσοι τα εχουν ανοίξει ,αντικρίζουν αυτο το θέαμα .
Η χοντα στο crf1000 έχει κάνει οικονομία σε πολλά σημεία και έχει ρίξει πολύ την ποιότητα σε ένα πραγματικά καλό μηχανάκι με αίσθηση πούπουλο .
Το λεπτό καπάκι που έσπασε o @
XLGeorge ειναι ένα απο τα σφάλματα τις εταιρίας , τουλάχιστον σύντομα θα υπάρχει ενισχυμένο αφτερ μάρκετ .
Η μηχανή θελει έξτρα προστασία με ποδιά και κάτω κάγκελα οπωσδήποτε .
To πιρούνι που δεν ειναι ανοδιωμενο και γι'αυτο βγάζει ίχνη σκουριάς με αποτέλεσμα στην πρώτη αλλαγή όλοι να τρέχουν να κάνουν ανοδιωση .
Η ακτίνες τον τροχών , άλλο ένα μεγάλο θέμα , κακής ποιότητας με αποτέλεσμα στο 6μηνο να σκουριάζουν .Αν και υπάρχουν φημες για βελτιωμένες ακτινες απο το μοντέλο του 2017 στο εξωτερικό λενε οτι δεν βλέπουν καμία διαφορά .(στο δικό μου οι πίσω ακτίνες εχουν γίνει χάλια ,τις εμπρός τις άλλαξα με αφτερ μάρκετ μαζι με το στεφάνι )
Άλλαξα το εμπρός στεφάνι και τις ακτινες με αυτο
http://www.bartubeless.it/en/bartubeless/bartubeless-system
Α.γιατι είχαν 3 φίλοι ατύχημα απο σκασμενο λάστιχο εμπρός (ο ένας στην Αθηνών - Κορίνθου ) με αποτέλεσμα να διαλυθεί αυτός και η Μότο (ktm 990)
Β.γιατι είχαν σκουριάσει οι ακτινες
Γ.γιατι αυξάνετε η αντοχή του στεφανιού κατα 70% λόγο διαφορετικών υλικών και κερδίζεις σε βάρος .
Έχει και αλλα θετικά που βοηθούν στο καλύτερο στήσιμο και καλύτερο στρίψιμο αλλα δεν τα ξέρω .
Το μοτέρ ακούγετε εξαιρετικά , μεσα στο κέντρο τις Αθήνας δεν έχει ανεβάσει ποτε θερμοκρασία ,η κατανάλωση ειναι εξαιρετικη και στο ταξίδι ειναι πολύ φιλικό .
Αν ρυθμίσεις την ανάρτηση στα μέτρα σου το μπροστινό γίνετε ενδοτικό και το πίσω μπορεί να ακολουθήσει άνετα .
Αν θα έκανα μια αλλαγή , θα ήταν να αλλάξω το πίσω ελατήριο , χωρίς να με έχει προβληματίσει ιδιαίτερα έως τώρα .
Μπορείς να το χώνεις στις στροφές τέρμα (με τα αυτιά κάτω όπως λέει ο XLGeorge)
Ακόμα δεν έχω καταφέρει να βγάλω καμία φωτο τις προκοπής .
Sent from my iPhone using Tapatalk