CRF 1000L AFRICA preparing for big trips

rodouma

:::...Road to kNowhere...:::
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Μάνος ️
Μοτό
::..GT..::
Αυτή η ηλιθίου κάνει;

 

jocker-t

#Ντανταντιρλάνταντα
Περιοχή
Ανδρομεδα
Όνομα
Harris
Μοτό
"The Whip"
Αυτή η ηλιθίου κάνει;

Με τα κυβικά πάει.
Θα σου πει ο μπαταριάς..
 

#skliros_kariolis (geez996)

φλαφυ μπόι...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
1190 "Παπαχρόνης"
Έριξα μια ματιά... Και για το gs έχει 200 ευρα.
Υπαρχει κάτι που να δικαιολογεί την τιμή?
200 ευρω μου φαινονται πολλα.
Εγω εβαλα στο 1190 με 110 ευρω και σχεδον διπλασια CCA και συνολικο βαρος κατι λιγοτερο απο ενα πακετο τσιγαρα...
 

jocker-t

#Ντανταντιρλάνταντα
Περιοχή
Ανδρομεδα
Όνομα
Harris
Μοτό
"The Whip"
200 ευρω μου φαινονται πολλα.
Εγω εβαλα στο 1190 με 110 ευρω και σχεδον διπλασια CCA και συνολικο βαρος κατι λιγοτερο απο ενα πακετο τσιγαρα...
true....

τα οποία CCA βέβαια,θέλει προθέρμανση και διατάσεις για να τα δώσει σε χαμηλή θερμοκρασία...
 

#skliros_kariolis (geez996)

φλαφυ μπόι...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
1190 "Παπαχρόνης"
Έριξα μια ματιά... Και για το gs έχει 200 ευρα.
Υπαρχει κάτι που να δικαιολογεί την τιμή?
Διορθωση,
Εχεις δικιο, η αμμεση αντικατασταση για το GS εχει 193 ευρα στο φιλο μας τον Κυριαζη, με 360 CCA
 

k0k0s

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Αυτή η ηλιθίου κάνει;

Nαι, αυτη ειναι για αντικατασταση της ΥΤΖ14. Υπαρχει και ενισχυμενη στα 100ευρω με 300CCA.
 

jon t

Μέλος
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
Honda CRF1000L
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις.

Επειδή το πρωί "δούλεψε" μπουστεράκι και επειδή λόγω της κατάστασης....
α) Θέλω να βολτάρω να ξεδίνω :D
β) Δεν είμαι σίγουρος που θα βρω τί και αν και πότε θα μου έρθει
γ) Το θέμα λιθίου θέλει και καινούργιο φορτιστή και καλύτερη μελέτη


Είπα όχι για YUASA ακριβή για ούτε τρία χρόνια και ψώνισα αυτή να την έχω αύριο σπίτι μου:

Magneti Marelli Maintenance Free BK 11.2Ah (YTZ14S-BS)
 

k0k0s

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
γ) Το θέμα λιθίου θέλει και καινούργιο φορτιστή και καλύτερη μελέτη
Ναι θελει, και ειδικα εσεις με τα Αφρικα μπορειτε να βοηθησετε. Απο το 2018 αν δεν κανω λαθος η Χοντα αρχισε να τα δινει με μπαταριες λιθιου απο εργοστασιο. Μια καλη αρχη θα ηταν να μαθετε εαν εχει τροποποιησει και το συστημα φορτισης/ανορθωτη ή ολα αυτα περι σπεσιαλ φορτιστων ειναι μπαρουφες.
 

jon t

Μέλος
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
Honda CRF1000L
Τελικά τοποθέτησα εμπρός και πίσω ελατήρια HyperPro +2cm.

Πρώτα άλλαξα το πίσω, αφού στο τελευταίο ταξίδι μόνο ο οδηγός + μπαγκάζια σχεδόν εξάντλησα την προφόρτιση.
Μετά κάποιες βόλτες αποφάσισα να αλλάξω και τα μπροστά.
Μεγάλη διαφορά καταρχήν χωρίς δυστυχώς να έχω γράψει ακόμα χιλιόμετρα. Να δούμε πότε, τώρα έτσι όπως μπλέξαμε...

Τώρα ένα πρόβλημα που έχω είναι ότι ο ρυθμιστής προφόρτισης πίσω γυρνάει πολύ δύσκολα που σε συνδυασμό με την θέση του κάνει την ρύθμιση ακόμα και κατά ελάχιστα κλικ πραγματικό μαρτύριο για τα χέρια μου.
Και πριν την αλλαγή του ελατηρίου είχε τα θέματά του και υπάρχουν και από αλλού αναφορές ότι σε μερικά Africa έγινε ακόμα και αλλαγή πίσω ανάρτησης στην εγγύηση για τον λόγο αυτό.
Είχα ρίξει κάτι φορές wd από ένα κενό ακριβώς πίσω από τον ρυθμιστή και κάτι ψιλοδούλευε...
Τώρα με το ισχυρότερο ελατήριο τα πράγματα ζόρισαν.

Ξέρει κανείς κάποια λύση?
 

STF

Minimalist
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
YAMAHA WR250R
Τελικά τοποθέτησα εμπρός και πίσω ελατήρια HyperPro +2cm.

Πρώτα άλλαξα το πίσω, αφού στο τελευταίο ταξίδι μόνο ο οδηγός + μπαγκάζια σχεδόν εξάντλησα την προφόρτιση.
Μετά κάποιες βόλτες αποφάσισα να αλλάξω και τα μπροστά.
Μεγάλη διαφορά καταρχήν χωρίς δυστυχώς να έχω γράψει ακόμα χιλιόμετρα. Να δούμε πότε, τώρα έτσι όπως μπλέξαμε...

Τώρα ένα πρόβλημα που έχω είναι ότι ο ρυθμιστής προφόρτισης πίσω γυρνάει πολύ δύσκολα που σε συνδυασμό με την θέση του κάνει την ρύθμιση ακόμα και κατά ελάχιστα κλικ πραγματικό μαρτύριο για τα χέρια μου.
Και πριν την αλλαγή του ελατηρίου είχε τα θέματά του και υπάρχουν και από αλλού αναφορές ότι σε μερικά Africa έγινε ακόμα και αλλαγή πίσω ανάρτησης στην εγγύηση για τον λόγο αυτό.
Είχα ρίξει κάτι φορές wd από ένα κενό ακριβώς πίσω από τον ρυθμιστή και κάτι ψιλοδούλευε...
Τώρα με το ισχυρότερο ελατήριο τα πράγματα ζόρισαν.

Ξέρει κανείς κάποια λύση?
Να ρίξεις λαδάκι γιατί το WD40 μετά από λίγο εξαφανίζει κάθε υπόλειμμα λαδιού, δουλεύει προσωρινά.
 

African

Μέλος
Όνομα
Μπάμπης
Μοτό
africa twin crf1000
Τελικά τοποθέτησα εμπρός και πίσω ελατήρια HyperPro +2cm.

Πρώτα άλλαξα το πίσω, αφού στο τελευταίο ταξίδι μόνο ο οδηγός + μπαγκάζια σχεδόν εξάντλησα την προφόρτιση.
Μετά κάποιες βόλτες αποφάσισα να αλλάξω και τα μπροστά.
Μεγάλη διαφορά καταρχήν χωρίς δυστυχώς να έχω γράψει ακόμα χιλιόμετρα. Να δούμε πότε, τώρα έτσι όπως μπλέξαμε...

Τώρα ένα πρόβλημα που έχω είναι ότι ο ρυθμιστής προφόρτισης πίσω γυρνάει πολύ δύσκολα που σε συνδυασμό με την θέση του κάνει την ρύθμιση ακόμα και κατά ελάχιστα κλικ πραγματικό μαρτύριο για τα χέρια μου.
Και πριν την αλλαγή του ελατηρίου είχε τα θέματά του και υπάρχουν και από αλλού αναφορές ότι σε μερικά Africa έγινε ακόμα και αλλαγή πίσω ανάρτησης στην εγγύηση για τον λόγο αυτό.
Είχα ρίξει κάτι φορές wd από ένα κενό ακριβώς πίσω από τον ρυθμιστή και κάτι ψιλοδούλευε...
Τώρα με το ισχυρότερο ελατήριο τα πράγματα ζόρισαν.

Ξέρει κανείς κάποια λύση?
Το ίδιο πρόβλημα επισκεύασα και 'γω πριν μία βδομάδα. Ο ρυθμιστής στην ουσία είναι μια βίδα η οποία φεύγει το γράσο με τον καιρό και σκουριάζει. Θα πρέπει να βγάλεις το αμορτισέρ (λύσε μοχλικά το ψαλίδι δε χρειάζεται θέλει όμως συγκεκριμένη θέση για να βγάλεις το αμορτισέρ) και μετά από μερικά μπινελίκια εφ΄όσον το έχεις στα χέρια σου λύσε την πλαστική βίδα - τάπα- οδηγός στον άξονα που ρυθμίζεις με προσοχή. Όταν το λύσεις θα φανεί η βίδα. Με μια συρματόβουρτσα πολύ μαλακή και μικρή σε dremel καθαρίζεις την βίδα βάζεις αντισκοριακό την βιδώνεις-ξεβιδώνεις να δουλέψει και μετά μπόλικο γράσο.
 

jon t

Μέλος
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
Honda CRF1000L
Το ίδιο πρόβλημα επισκεύασα και 'γω πριν μία βδομάδα. Ο ρυθμιστής στην ουσία είναι μια βίδα η οποία φεύγει το γράσο με τον καιρό και σκουριάζει. Θα πρέπει να βγάλεις το αμορτισέρ (λύσε μοχλικά το ψαλίδι δε χρειάζεται θέλει όμως συγκεκριμένη θέση για να βγάλεις το αμορτισέρ) και μετά από μερικά μπινελίκια εφ΄όσον το έχεις στα χέρια σου λύσε την πλαστική βίδα - τάπα- οδηγός στον άξονα που ρυθμίζεις με προσοχή. Όταν το λύσεις θα φανεί η βίδα. Με μια συρματόβουρτσα πολύ μαλακή και μικρή σε dremel καθαρίζεις την βίδα βάζεις αντισκοριακό την βιδώνεις-ξεβιδώνεις να δουλέψει και μετά μπόλικο γράσο.
Την πίσω ανάρτηση την έβγαλα όταν πέρασα το καινούργιο ελατήριο. Μακάρι να το είχα σκεφτεί τότε...
Πράγματι δεν χρειάζεται να λύσεις τίποτα παραπάνω, ίσως τον ανορθωτή στα αριστερά όπως λέει και το service manual για να κερδίσεις λίγο χώρο ακόμα.

Είναι λίγο βάσανο γιατί περνάει στο χιλιοστό...

Μάλλον θα το προσπαθήσω όπως είναι επάνω στην μοτοσυκλέτα.

Βέβαια η δυσκολία οφείλεται και στο σκληρότερο ελατήριο

Κάποιοι αφαιρούν τελείως την πλαστική ροδέλα και χρησιμοποιούν κάποιο καρυδάκι (8mm?)

Βέβαια χάνεται έτσι η γρήγορη ευκολία του χεριού...
 

onroad

Superhero
Περιοχή
RTW
Όνομα
Konstantinos
Μοτό
Χοντρη κιουρια
Την πίσω ανάρτηση την έβγαλα όταν πέρασα το καινούργιο ελατήριο. Μακάρι να το είχα σκεφτεί τότε...
Πράγματι δεν χρειάζεται να λύσεις τίποτα παραπάνω, ίσως τον ανορθωτή στα αριστερά όπως λέει και το service manual για να κερδίσεις λίγο χώρο ακόμα.

Είναι λίγο βάσανο γιατί περνάει στο χιλιοστό...

Μάλλον θα το προσπαθήσω όπως είναι επάνω στην μοτοσυκλέτα.

Βέβαια η δυσκολία οφείλεται και στο σκληρότερο ελατήριο

Κάποιοι αφαιρούν τελείως την πλαστική ροδέλα και χρησιμοποιούν κάποιο καρυδάκι (8mm?)

Βέβαια χάνεται έτσι η γρήγορη ευκολία του χεριού...
Φτιαξε ενα πιο μεγαλω κνομπ , πιο μακρυ και πιο μεγαλη διάμετρο σε ενα μηχανουργείο,αν ειναι εφικτό.


Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Top Bottom