CRF 1000L AFRICA preparing for big trips

alfa7

for Life
Περιοχή
Χανιά,Κρήτης / Μαρούσι
Όνομα
Στέλιος
Μοτό
R1250GS F800GS X-ADV 690enduro XTX660 CRF450 CB50
Σκέψου το έξης..όταν σταματάμε και προσπαθούμε να ζεστάνουμε τα χέρια μας σε 'κανα καφενέ τη παλάμη προτάσσουμε στη ζέστη...
εννοώ ότι τα χεράκια μας, όντας λεπτές κατασκευές, ζεσταίνονται από το χούφτωμα.... (και γενικότερα...για τους πονηρούς)

Πέραν της πλάκας τα θερμαινόμενα γκριπ είναι ένα πάρα πολύ σοβαρό συν στο πολύ αλλά και στο λίγο κρύο...
 

Savvas62

Μοτοβόλτα = ΙΕΡΗ - ΑΠΑΡΑΒΙΑΣΤΗ και ΑΙΤΙΑ ΠΟΛΕΜΟΥ
Όνομα
Σάββας
Μοτό
HONDA RC 90, HONDA HF-05, HONDA PCX 125+150, YAMAHA CYGNUS
Ξανά γυρίζω στο σύστημα με τα θερμαινόμενα γκριπ .

Η απορία μου ειναι μιας και δεν έχω δοκιμάσει ποτε , τα θερμαινόμενα γκριπ ζεσταίνουν την παλάμη , ενώ αντίθετα στη μηχανή κρυώνει συνήθως το επάνω μέρος του χεριού .

Τα λέω σωστά ;


Sent from my iPhone using Tapatalk
Καλορίζικη, καλοτάξιδη, άπεφτη και αγρατζούνιστη Κωνσταντίνε κατ' αρχάς.

Τα θερμαινόμενα ζεσταίνουν όντως την παλάμη και για αυτό το λόγο πρέπει να συνδυάζονται με καλές χούφτες που <<διώχνουν >> τον αέρα προς τα πάνω και καλό γάντι για να μη παγώνει το χέρι από πάνω.

Θερμαινόμενα προσωπικά έβαλα πρώτη φορά στο προηγούμενο και πράγματι κάνουν δουλειά.
Στο προηγούμενο ήταν μάνα Χόντα και αυτό πούχα παρατηρήσει ήταν ότι δεν ζεσταινόντουσαν γρήγορα και όταν ζεσταινόντουσαν ήταν στην καλύτερη περίπτωση χλιαρά κάνοντάς τα καλά για νορμάλ συνθήκες - θερμοκρασίες αλλά ακατάλληλα για μεγάλες αποστάσεις σε χαμηλές θερμοκρασίες.

Επίσης η τιμή των μάνα είναι απαγορευτική μιας και κυμαίνονται κοντά στα 300+ ευρώ αν και σε σένα έχει ένδειξη στα όργανα για το ότι λειτουργούν σε ποια σκάλα κλπ και νομίζω ότι είναι τα ίδια με το δικό μου. Επίσης πολύ γκρίνια έχει ακουστεί έξω για μειωμένη απόδοση και γενικά ότι δεν συμβαδίζουν σε απόδοση σχετικά με την υψηλότατη τιμή τους αλλά αυτά είναι λόγια του νετ. Δεν τα δοκίμασα οπότε δεν μπορώ να ξέρω σίγουρα.
Βέβαια έχουν το πλεονέκτημα ότι είναι πολύ λεπτά και το κουμπί χειρισμού βρίσκεται σε ωραιότατη θέση στο αριστερό γκριπ ενώ τα OXFORD είναι χοντρά πλην όμως χωρίς πρόβλημα κατά την άποψή μου.

Απερρίφθησαν λοιπόν και πήρα από e bay τα θερμαινόμενα της OXFORD που ήδη τοποθέτησα και έχω να πω ότι τα δοκίμασα ήδη σε υψόμετρο 1.300+ και σε συνδυασμό με τις χούφτες KOBRA SW MOTECK δεν χρειάζεται να τα βάλω παραπάνω από την πρώτη σκάλα τους με γάντια. Σκοτώνουν στην κυριολεξία !
Για 63,5 ευρώ που στοίχισαν είμαι άκρως ευχαριστημένος, ξέρω ότι έχουν τα πάντα σαν ανταλλακτικά και προσωπικά τα συνέδεσα στο μάνα subharness και όχι στην μπαταρία απευθείας ούτως ώστε με το γύρισμα του κλειδιού να σβήνουν τα πάντα όλα.

Ρεύμα τραβάνε λίγο κάτω από 4Α οπότε και εκεί δεν υπάρχει πρόβλημα. Δοκιμασμένο και αυτό με ταυτόχρονα αναμμένα λόγο ομίχλης και αυτών και προβολέων LED.

Αν και δεν πρόκειται για το ίδιο μοτό λίγες φωτό μήπως σε βοηθήσουν (αποτελούνται από το χειριστήριο που βλέπεις, τα δύο γκριπς και την καλωδίωση με δικιά της ασφάλεια πλέον της μοτό για να συνδεθεί στην παροχή ρεύματος, τίποτα άλλο) :







Υ.Γ. Ξέχασα να αναφέρω ότι η γκαζιέρα σε μένα είχε εξογκώματα που χρειάστηκαν λείανση για να μπουν. Τα μάνα στα δίνουν με νέα γκαζιέρα.
Επίσης αν θέλεις να τα συνδέσεις μάνα και όχι στην μπαταρία πρέπει να βρεις που έχει το ΑΤ την παροχή για αξεσουάρ, τι subharness παίρνει και να πάρεις φυσάκια sumimoto για τις συνδέσεις.

Ελπίζω να σε βοήθησα.
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Στο προηγούμενο ήταν μάνα Χόντα και αυτό πούχα παρατηρήσει ήταν ότι δεν ζεσταινόντουσαν γρήγορα και όταν ζεσταινόντουσαν ήταν στην καλύτερη περίπτωση χλιαρά κάνοντάς τα καλά για νορμάλ συνθήκες - θερμοκρασίες αλλά ακατάλληλα για μεγάλες αποστάσεις σε χαμηλές θερμοκρασίες.

Επίσης η τιμή των μάνα είναι απαγορευτική μιας και κυμαίνονται κοντά στα 300+ ευρώ αν και σε σένα έχει ένδειξη στα όργανα για το ότι λειτουργούν σε ποια σκάλα κλπ και νομίζω ότι είναι τα ίδια με το δικό μου. Επίσης πολύ γκρίνια έχει ακουστεί έξω για μειωμένη απόδοση και γενικά ότι δεν συμβαδίζουν σε απόδοση σχετικά με την υψηλότατη τιμή τους αλλά αυτά είναι λόγια του νετ. Δεν τα δοκίμασα οπότε δεν μπορώ να ξέρω σίγουρα.
Βέβαια έχουν το πλεονέκτημα ότι είναι πολύ λεπτά και το κουμπί χειρισμού βρίσκεται σε ωραιότατη θέση στο αριστερό γκριπ ενώ τα OXFORD είναι χοντρά πλην όμως χωρίς πρόβλημα κατά την άποψή μου.
Ακριβως ετσι :ok: Αυτα εχουν γραφτει για τα μαμισια στα ξενα φορουμ συν το γεγονος οτι το κοκκινο led στα οργανα που δειχνει οτι ειναι on παρα ειναι δυνατο και αποσπα την προσοχη του οδηγου τη νυχτα (στο crf1000 παντα). Τα Oxford ταχω δει σε μηχανακια φιλων και ολοι λενε οτι ειναι μια χαρα αλλα κανουν τα γκριπ πιο χοντρα και αυτο δεν μου αρεσει σαν αισθηση και δεν ειναι οτι καλυτερο στο χωμα.

Αν ηταν να ταξιδευω μακρια συχνα το χειμωνα πιθανα θα ταβαζα αλλα για τα ενα-δυο ταξιδια που κανω τα Χριστουγεννα και τον Φλεβαρη βολευομαι με χειμωνιατικα γαντια + ισοθερμικα γαντια απο μεσα.
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
συμφωνουμε σε ολα οσα περιεγραψες...
εκτος απο την σελα ρε φιλε...
για μενα αισχος...
σκληρη και με κουραζει !!!
μετα απο 4 μεγαλες βολτες και 2 μικρα ταξιδια (=6500χλμπεριπου) σε ασφαλτο μονο, λιγο εθνικη και σχεδον ολα σε ορεινο στροφιλικι παντα δικαβαλος...εεεε!! η σελα ειναι αστα να πανε!!! σκληρη και αβολη...για μενα τουλαχιστον...
ζελατινα...--->κανενα προβλημα με τον αερα...ισως γιατι βοηθα το εξτρα ζελατινακι των 5,5 ποντων ....
Γιωργη, ο Κωστης προερχεται απο ΚΤΜ 690 φιλος:D
Βασιλικος θρονος του φαινεται η σελα:cool:
 

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
Καλορίζικη, καλοτάξιδη, άπεφτη και αγρατζούνιστη Κωνσταντίνε κατ' αρχάς.

Τα θερμαινόμενα ζεσταίνουν όντως την παλάμη και για αυτό το λόγο πρέπει να συνδυάζονται με καλές χούφτες που <<διώχνουν >> τον αέρα προς τα πάνω και καλό γάντι για να μη παγώνει το χέρι από πάνω.

Θερμαινόμενα προσωπικά έβαλα πρώτη φορά στο προηγούμενο και πράγματι κάνουν δουλειά.
Στο προηγούμενο ήταν μάνα Χόντα και αυτό πούχα παρατηρήσει ήταν ότι δεν ζεσταινόντουσαν γρήγορα και όταν ζεσταινόντουσαν ήταν στην καλύτερη περίπτωση χλιαρά κάνοντάς τα καλά για νορμάλ συνθήκες - θερμοκρασίες αλλά ακατάλληλα για μεγάλες αποστάσεις σε χαμηλές θερμοκρασίες.

Επίσης η τιμή των μάνα είναι απαγορευτική μιας και κυμαίνονται κοντά στα 300+ ευρώ αν και σε σένα έχει ένδειξη στα όργανα για το ότι λειτουργούν σε ποια σκάλα κλπ και νομίζω ότι είναι τα ίδια με το δικό μου. Επίσης πολύ γκρίνια έχει ακουστεί έξω για μειωμένη απόδοση και γενικά ότι δεν συμβαδίζουν σε απόδοση σχετικά με την υψηλότατη τιμή τους αλλά αυτά είναι λόγια του νετ. Δεν τα δοκίμασα οπότε δεν μπορώ να ξέρω σίγουρα.
Βέβαια έχουν το πλεονέκτημα ότι είναι πολύ λεπτά και το κουμπί χειρισμού βρίσκεται σε ωραιότατη θέση στο αριστερό γκριπ ενώ τα OXFORD είναι χοντρά πλην όμως χωρίς πρόβλημα κατά την άποψή μου.

Απερρίφθησαν λοιπόν και πήρα από e bay τα θερμαινόμενα της OXFORD που ήδη τοποθέτησα και έχω να πω ότι τα δοκίμασα ήδη σε υψόμετρο 1.300+ και σε συνδυασμό με τις χούφτες KOBRA SW MOTECK δεν χρειάζεται να τα βάλω παραπάνω από την πρώτη σκάλα τους με γάντια. Σκοτώνουν στην κυριολεξία !
Για 63,5 ευρώ που στοίχισαν είμαι άκρως ευχαριστημένος, ξέρω ότι έχουν τα πάντα σαν ανταλλακτικά και προσωπικά τα συνέδεσα στο μάνα subharness και όχι στην μπαταρία απευθείας ούτως ώστε με το γύρισμα του κλειδιού να σβήνουν τα πάντα όλα.

Ρεύμα τραβάνε λίγο κάτω από 4Α οπότε και εκεί δεν υπάρχει πρόβλημα. Δοκιμασμένο και αυτό με ταυτόχρονα αναμμένα λόγο ομίχλης και αυτών και προβολέων LED.

Αν και δεν πρόκειται για το ίδιο μοτό λίγες φωτό μήπως σε βοηθήσουν (αποτελούνται από το χειριστήριο που βλέπεις, τα δύο γκριπς και την καλωδίωση με δικιά της ασφάλεια πλέον της μοτό για να συνδεθεί στην παροχή ρεύματος, τίποτα άλλο) :







Υ.Γ. Ξέχασα να αναφέρω ότι η γκαζιέρα σε μένα είχε εξογκώματα που χρειάστηκαν λείανση για να μπουν. Τα μάνα στα δίνουν με νέα γκαζιέρα.
Επίσης αν θέλεις να τα συνδέσεις μάνα και όχι στην μπαταρία πρέπει να βρεις που έχει το ΑΤ την παροχή για αξεσουάρ, τι subharness παίρνει και να πάρεις φυσάκια sumimoto για τις συνδέσεις.

Ελπίζω να σε βοήθησα.
Με βοήθησες και παρα πολύ , θα βρω ένα μηχανάκι να τα δοκιμάσω απο περιέργεια και λογικά αρχές Ιανουαρίου θα τα παραγγείλω .

Μένει μόνο να πω τα κάλαντα και να μου δώσετε όλοι , επισεις δέχομαι και μελομακάρονα .


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
Η Heavy Duties έχει ήδη ξεκινήσει να ετοιμάζει κάγκελα για τη νέα Αφρικάνα..το είδα στη σελίδα τους στο Φουμπού.
https://www.facebook.com/heavyduties/
Ωωωω ευχαριστώ για την ενημέρωση , λογικά μεσα στο μήνα θα εχουμε νέα . Θα βρω κάποιον να έχει fb account και θα στείλω ένα ερώτημα


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Reactions: est

jmar

''Κουζουλό κοπέλι''
Περιοχή
ΧΑΝΙΑ
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
BMW R 1200 GS '09
Για όποιον δεν έχει φατσομπουκι...
"Θα έχουμε 3 διαφορετικές ρυθμίσεις για όλες τις ανάγκες, η οποίές θα είναι σε θέση να χρησιμοποιηθούν ξεχωριστά ή μαζί. . Περισσότερες λεπτομέρειες καθώς πλησιάζουμε τα επόμενα στάδια του σχεδιασμού"


 

kranomitros

Μέλος
Περιοχή
Αχαρναι
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
KTM 890 Adventure R
Ένα απο τα επόμενα βήματα ειναι να βάλω κάγκελα προστασίας εμπρός , όποτε μου εχουν βγει τα μάτια στο διάβασμα .
Κυκλοφορούν παρα πολλά απο αυτα που ειναι μόνο για ομορφιά και υπάρχουν πολλά παράπονα οτι στην πρώτη πτώση έσπασαν τα πλαστικά και πολλές φορές το ψυγείο .

Για τις χούφτες δεν το έχω σκεφτεί αν και πιστεύω οτι θα ειναι απο τα τελευταία πραγματα που θα πειράξω .



Sent from my iPhone using Tapatalk
Καλορίζικο! Νομίζω ότι τα Altride είναι σούπερ. Δες τα στο YouTube .

Στάλθηκε από το LG-H815 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
Καλορίζικο! Νομίζω ότι τα Altride είναι σούπερ. Δες τα στο YouTube .

Στάλθηκε από το LG-H815 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Τα ειδα και εκει λέω να πάω αλλα θα περιμένω και τους Ρουμάνους να δω τη δουλειά τους και σε τι τιμή θα βγει .

Τον Ρουμάνων μου αρέσει περισσότερο η γωνία (το τριγωνάκι ) που κάνει στο τεπόζιτο .



Sent from my iPhone using Tapatalk
 

lmb990

Μέλος
Περιοχή
ΑΘΗΝΑ
Όνομα
ΛΑΜΠΡΟΣ
Μοτό
YAMAHA TENERE 700
Το βιντεο με το αφρικα στο χωμα γιατι το δειχνει?? αφου δεν φοραει καγκελα... πολυ ομορφα αλλα με προβληματιζει το πιασιμο κατω απο τα φαναρια που φαινεται πολυ λεπτο... πιστευω να μην στραβωσει σε στατικη πτωση...
 

jmar

''Κουζουλό κοπέλι''
Περιοχή
ΧΑΝΙΑ
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
BMW R 1200 GS '09
AltRider Crash Bar System for the Honda CRF1000L Africa Twin
Upper Crash Bars (with installation bracket) - $361.97 Lower Crash Bars (with installation bracket) - $269.97 Upper and Lower Crash Bar Combo - $573.97 Full Crash Bar System - $686.97 Upper Crash Bars (without installation bracket) - $316.97 Lower Crash Bars (without installation bracket) - $224.97 Reinforcement Bars Only - $120.97
PRICE:$686.97

:eek::eek::confused:
 

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
AltRider Crash Bar System for the Honda CRF1000L Africa Twin
Upper Crash Bars (with installation bracket) - $361.97 Lower Crash Bars (with installation bracket) - $269.97 Upper and Lower Crash Bar Combo - $573.97 Full Crash Bar System - $686.97 Upper Crash Bars (without installation bracket) - $316.97 Lower Crash Bars (without installation bracket) - $224.97 Reinforcement Bars Only - $120.97
PRICE:$686.97

:eek::eek::confused:
Το ειδα γι'αυτο λέω να αρχίσω τα κάλαντα απο τώρα .


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

jmar

''Κουζουλό κοπέλι''
Περιοχή
ΧΑΝΙΑ
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
BMW R 1200 GS '09
Το ειδα γι'αυτο λέω να αρχίσω τα κάλαντα απο τώρα .


Sent from my iPhone using Tapatalk
:D πάντως νομίζω ότι τα Heavy Duties θα βγουν σημαντικά φθηνότερα! Γενικά τα Altrider είναι και τα ακριβότερα
 

stavrouliasp

Μέλος
Όνομα
Παντελής
Μοτό
DR800S
Κοιτάω να παραγγείλω τα θερμαινομενα grip της Oxford. Ξέρει κάνεις διαφορά ανάμεσα στα touring, adventure κτλ ή είναι μόνο η διαφορά στην υφή; Επίσης ξέρουμε αν το τιμόνι της καινούριας και της παλιάς αφρικας είναι 7/8'' (22mm) που λέει στο site της Oxford ότι κάνει;
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Κοιτάω να παραγγείλω τα θερμαινομενα grip της Oxford. Ξέρει κάνεις διαφορά ανάμεσα στα touring, adventure κτλ ή είναι μόνο η διαφορά στην υφή; Επίσης ξέρουμε αν το τιμόνι της καινούριας και της παλιάς αφρικας είναι 7/8'' (22mm) που λέει στο site της Oxford ότι κάνει;
Ολα τα τιμονια ειναι ειτε 22mm ειτε 28mm (fatbar)
Αλλα ακομα και στα fatbar εκει που μπαινουν τα grips η διαμετρος ειναι 22mm
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Αναμεσα σε ολα τα καγκελα για το CRF1000, τα μονα που ειναι μονο "μεσαια", δηλ. δεν εχουν και πανω καγκελο που περναει μπροστα και κατω απο το μπροστινο φαναρι (και που δεν μ'αρεσει καθολου αισθητικα) ειναι τα Outback Motortek και τα SW Motech. Η διαφορα τους ειναι οτι τα Outback Motortek εχουν στηριξη δυο σημειων και ζυγιζουν 5.5 κιλα ενω τα SW Motech εχουν στηριξη τριων σημειων και ζυγιζουν 7.1 κιλα.

Τα SW Motech κοστιζουν 170€ ενω τα Outback Motortek €210, δηλ. ειναι σχετικα οικονομικα. Απ'αυτα που ειδα/διαβασα εχω την εντυπωση οτι τα καγκελα της ΟΜ ειναι λιγο πιο στιβαρα, παντως σ'αυτα της Motech μπαινουν ευκολα και προβολακια. Και εχουν και οι δυο πολυ ωραιες ποδιες, αυτη της Motortek ερχεται και σε ανοδιωμενο μαυρο χρωμα.

Εγω προσωπικα μαλλον θα παω για μια απο αυτες τις δυο εταιριες για καγκελα/ποδια, πιθανοτατα της Outback Motortek.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Savvas62

Μοτοβόλτα = ΙΕΡΗ - ΑΠΑΡΑΒΙΑΣΤΗ και ΑΙΤΙΑ ΠΟΛΕΜΟΥ
Όνομα
Σάββας
Μοτό
HONDA RC 90, HONDA HF-05, HONDA PCX 125+150, YAMAHA CYGNUS
Κοιτάω να παραγγείλω τα θερμαινομενα grip της Oxford. Ξέρει κάνεις διαφορά ανάμεσα στα touring, adventure κτλ ή είναι μόνο η διαφορά στην υφή; Επίσης ξέρουμε αν το τιμόνι της καινούριας και της παλιάς αφρικας είναι 7/8'' (22mm) που λέει στο site της Oxford ότι κάνει;
Έχουν διαφορά στο μήκος τους.
Αν πας στην ιστοσελίδα της OXFORD και τα δεις προσεκτικά θα δεις τις διαφορές.
Καλό είναι να προτιμήσεις αυτά που είναι παρόμοια σε μήκος με τα μάνα για να κόψεις όσο το δυνατόν λιγότερο μιας και το κόψιμο είναι εφικτό μεν αλλά μέχρι ενός σημείου αν θέλεις παραπάνω κόψιμο θα γίνει ζημιά στα γκριπς.
 

tripper.gr

Μέλος
Επαγγελματίας
Περιοχή
ΛΑΡΙΣΑ
Όνομα
Γούλας Θάνος
Μοτό
KTM 990R
Πληροφοριάκα για τα μαμά θερμαινόμενα ζεσταίνουν αρκετά , αν τα ξεχάσεις στην 5η σκάλα που ενεργοποιείται όταν τα ανοίξεις σε παραζεσταίνει και σαφώς μετά βάζεις μια πιο χαμηλή σκάλα.
Σχετικά πάλι με τα μαμά κάγκελα σε συνδυασμό με πλαινές βαλίτσες σε πτώσεις σε χώματα προστάτευσαν πλήρως τη μοτοσυκλέτα και δεν είχε την παραμικρή ζημιά!! Ένα φλάς να γλυτώσεις έκανες απόσβεση μιας και η honda είναι λίγο ακριβή σε ανταλλακτικά!
 
Top Bottom