:l2:
Αυτο το αλεν υπαρχει νομιζω κουμπωμενο κατω απο την σελα. Οσο για τα εργαλεια αυτα εννοω.. πολυγωνα για τροχους μπουζοκλειδο δυο γερμανικα κατσαβιδι πενσαΈχει μερικά εργαλεία σε μια εργαλειοθήκη δίπλα στην μπαταρία , αλλα ειναι ίδια με αυτα που έβαζαν στο παπι πριν απο 20 χρόνια .
Δεν έχει εργαλεία για να βγάλεις τους τροχούς κτλ .
Υπάρχουν έξτρα στο eBay με 30€ και το logo τις εταιρίας χαραγμένο .
Επισεις για να βγάλεις τα εργαλεία απο εκει που ειναι πρεπει να έχεις πάντα πάνω σου ένα "Άλεν" 4αρι αν δεν κανω λάθος .
Τραγικό σχεδιαστικό φάουλ .
Sent from my iPhone using Tapatalk
αν είναι με τη λογική που και η ΚΤΜ προμηθεύει συρματόσχοινο, τότε είναι για να πιάνεις/δένεις το κράνος σου.επίσης έχει κάτω απο τη σέλα ένα συρματόσχοινο περίπου μισό μέτρο , το οποίο δεν έχω καταλάβει που χρησιμεύει , ξέρει κανεις ;
Το συρματοσκοινο (ντυμενο με βυνιλιο και εξεχουν οι ακρες) ειναι για το κλειδωμα του κρανους στο τσιγκελι που εχει κατω απο την σελαΤα πολυγωνα για τους τροχούς δεν τα θυμάμαι , Τα υπόλοιπα τα έχει , το Άλεν δεν το έχω βρει , επίσης έχει κάτω απο τη σέλα ένα συρματόσχοινο περίπου μισό μέτρο , το οποίο δεν έχω καταλάβει που χρησιμεύει , ξέρει κανεις ;
Sent from my iPhone using Tapatalk
Το φαντάστικα ,Αχαχαχααν είναι με τη λογική που και η ΚΤΜ προμηθεύει συρματόσχοινο, τότε είναι για να πιάνεις/δένεις το κράνος σου.
Ελα Κωσταντινε, της εβαλα απλα μαυρο καλυμα με ασημενια ραφη στο Μοτο-Κ και δειχνει πολυ πιο κυριλατη απο αυτο το φτηνιαρικο μπλε της μαμας (η δικη σου ειναι μαυρη απο μαμα ).Ωραια και η καινουργια σελα !
Η σέλα δηλαδή είναι on-off.....Ελα Κωσταντινε, της εβαλα απλα μαυρο καλυμα με ασημενια ραφη στο Μοτο-Κ και δειχνει πολυ πιο κυριλατη απο αυτο το φτηνιαρικο μπλε της μαμας (η δικη σου ειναι μαυρη απο μαμα ).
Χθες ηρθα μ'αυτο στη δουλεια και την κοπανησα νωρις καθως ειχε ωραια μερα οποτε εκανα αλλα 120χμ στρωσιματος. Η σελα του οδηγου θελει φτιαξιμο, τελεια Ειναι στενη μπροστα εκει που καθεται κανεις και δεν βολευει να καθησει κανεις πιο πισω που ειναι πιο φαρδια (εξαρταται βεβαια και απο τον σωματοτυπο). Και το αφρωδες της ειναι σκληρουτσικο, ειμαι καλομαθημενος απο τη σελα-θρονο του Alp. Επισης το μηχανακι χρειαζεται αλλα φαρδυτερα/χαμηλοτερα μαρσπιε με το καλημερα για να φτιαξει και η θεση των ποδιων, εχω παρει της Motech αλλα δεν ταχω βαλει ακομη πανω.
Η δικια μας πολυθρονα πως λεγεται δλδ?Η σέλα δηλαδή είναι on-off.....
Η δική μας είναι On.....και αυτός είναι ο λόγος που υπάρχουν μονοκομματες aftermarket, που μπορείς και μεταφέρεις το σώμα μπρος πίσω.Η δικια μας πολυθρονα πως λεγεται δλδ?
Ειναι κατι που παρατηρησα κι εγω και το χα γραψει οταν το εκανα test ride (σελα και μαρσπιε)
Καλοριζικο , μακαρι να χε εδω την τιμη που εχει σε αγγλια Γαλλια κλπ
εγω εχω του adve (η οποια ειναι η πισω λεπτοτερη και στην πανω θεση γινεται ισια ) στενοτερη στα ποδια ομως δεν την λεςΗ δική μας είναι On.....και αυτός είναι ο λόγος που υπάρχουν μονοκομματες aftermarket, που μπορείς και μεταφέρεις το σώμα μπρος πίσω.
Και φυσικά είναι στενες μπροστά, ώστε να μπορείς να οδηγας σωστά στο χωμα.
Εγώ έχω και τις 2.....το μεγάλο πρόβλημα στου adve είναι το μεγάλο φαρδος στο μπροστά μέρος, με συνέπεια την λάθος θέση σε δυσκολίες.εγω εχω του adve (η οποια ειναι η πισω λεπτοτερη και στην πανω θεση γινεται ισια ) στενοτερη στα ποδια ομως δεν την λες
Σωστο για το αλλεν κατω απ'τη σελλα, αλλα τα εργαλεια σ'αυτη την εργαλειοθηκη ειναι ελαχιστα (τα Τρανσαλπ και VFR εχουν σαφως περισοτερα). Και σιγουρα δεν υπαρχει κλειδι για τον πισω τροχο Χθες το πρωι πηγα να παρω το μηχανακι να παω δουλεια και βλεπω πισω τροχο φλατ, ψαχνοντας βρηκα μια τεραστια προκα μεσα Παω σημερα το πρωι να βγαλω τον πισω τροχο να τον παω για αλλαγη σαμπρελας και το πισω παξιμαδι ασφαλειας πρεπει ναναι 26αρι αλλα δεν εχω καρυδακι (εχω μεχρι 24 και ενα 30αρι). Κοιταω μηπως υπαρχει κατι στα εργαλεια της μηχανης και παπαλα..Αυτο το αλεν υπαρχει νομιζω κουμπωμενο κατω απο την σελα. Οσο για τα εργαλεια αυτα εννοω.. πολυγωνα για τροχους μπουζοκλειδο δυο γερμανικα κατσαβιδι πενσα
Ισως να ειναι 24αρι οπως του ΤΑΣωστο για το αλλεν κατω απ'τη σελλα, αλλα τα εργαλεια σ'αυτη την εργαλειοθηκη ειναι ελαχιστα (τα Τρανσαλπ και VFR εχουν σαφως περισοτερα). Και σιγουρα δεν υπαρχει κλειδι για τον πισω τροχο Χθες το πρωι πηγα να παρω το μηχανακι να παω δουλεια και βλεπω πισω τροχο φλατ, ψαχνοντας βρηκα μια τεραστια προκα μεσα Παω σημερα το πρωι να βγαλω τον πισω τροχο να τον παω για αλλαγη σαμπρελας και το πισω παξιμαδι ασφαλειας πρεπει ναναι 26αρι αλλα δεν εχω καρυδακι (εχω μεχρι 24 και ενα 30αρι). Κοιταω μηπως υπαρχει κατι στα εργαλεια της μηχανης και παπαλα..
Με ενα χαρακα που μετρησα "απ'εξω" καθως δεν εχω παχυμετρο εδω μαλλον για 26αρι φαινεται, θα παω να παρω ενα και ελπιζω να ειναι η σωστη διασταση.
EDIT: ειναι τελικα 27αρι, η διασταση 26 δεν παιζει στα αντιστοιχα μαγαζια εργαλειων οποτε πηρα 27 που ειναι και η σωστη διασταση.