Έριξα μια ματιά... Και για το gs έχει 200 ευρα.Βαλε λιθιου Skyrich
Υπαρχει κάτι που να δικαιολογεί την τιμή?
Έριξα μια ματιά... Και για το gs έχει 200 ευρα.Βαλε λιθιου Skyrich
ΈβαλαΒαλε λιθιου Skyrich
Με τα κυβικά πάει.Αυτή η ηλιθίου κάνει;
Παπί & Moto :: Ηλεκτρικά & Ανάφλεξη :: Μπαταρίες :: ΜΠΑΤΑΡΙΑ ΛΙΘΙΟΥ SKYRICH LFP-4 (YT12A-BS/YTX12/14/YTZ10/12/14) 240CA - Βρες τι ανταλλακτικό ταιριάζει στο μηχανάκι σου! - Mixas.gr
Μπαταρίες Λιθίου Ιόντων SKYRICH Η νέα αυτή σειρά κατασκευάζεται από την HAIJIU και αφορά την πέμπτη γενιά τεχνολογικά μπαταριών Λιθίου που έχει αναπτύξει το εν λόγω εργοστάσιο τα τελευταία χρόνια Οι μπαταρίες Λιθίου Ιόντων SKYRICH είναι επίσημος προμηθευτής των εταιρειών DUCATI και KTMwww.mixas.gr
200 ευρω μου φαινονται πολλα.Έριξα μια ματιά... Και για το gs έχει 200 ευρα.
Υπαρχει κάτι που να δικαιολογεί την τιμή?
true....200 ευρω μου φαινονται πολλα.
Εγω εβαλα στο 1190 με 110 ευρω και σχεδον διπλασια CCA και συνολικο βαρος κατι λιγοτερο απο ενα πακετο τσιγαρα...
Διορθωση,Έριξα μια ματιά... Και για το gs έχει 200 ευρα.
Υπαρχει κάτι που να δικαιολογεί την τιμή?
Nαι, αυτη ειναι για αντικατασταση της ΥΤΖ14. Υπαρχει και ενισχυμενη στα 100ευρω με 300CCA.Αυτή η ηλιθίου κάνει;
Παπί & Moto :: Ηλεκτρικά & Ανάφλεξη :: Μπαταρίες :: ΜΠΑΤΑΡΙΑ ΛΙΘΙΟΥ SKYRICH LFP-4 (YT12A-BS/YTX12/14/YTZ10/12/14) 240CA - Βρες τι ανταλλακτικό ταιριάζει στο μηχανάκι σου! - Mixas.gr
Μπαταρίες Λιθίου Ιόντων SKYRICH Η νέα αυτή σειρά κατασκευάζεται από την HAIJIU και αφορά την πέμπτη γενιά τεχνολογικά μπαταριών Λιθίου που έχει αναπτύξει το εν λόγω εργοστάσιο τα τελευταία χρόνια Οι μπαταρίες Λιθίου Ιόντων SKYRICH είναι επίσημος προμηθευτής των εταιρειών DUCATI και KTMwww.mixas.gr
Ναι θελει, και ειδικα εσεις με τα Αφρικα μπορειτε να βοηθησετε. Απο το 2018 αν δεν κανω λαθος η Χοντα αρχισε να τα δινει με μπαταριες λιθιου απο εργοστασιο. Μια καλη αρχη θα ηταν να μαθετε εαν εχει τροποποιησει και το συστημα φορτισης/ανορθωτη ή ολα αυτα περι σπεσιαλ φορτιστων ειναι μπαρουφες.γ) Το θέμα λιθίου θέλει και καινούργιο φορτιστή και καλύτερη μελέτη
Να ρίξεις λαδάκι γιατί το WD40 μετά από λίγο εξαφανίζει κάθε υπόλειμμα λαδιού, δουλεύει προσωρινά.Τελικά τοποθέτησα εμπρός και πίσω ελατήρια HyperPro +2cm.
Πρώτα άλλαξα το πίσω, αφού στο τελευταίο ταξίδι μόνο ο οδηγός + μπαγκάζια σχεδόν εξάντλησα την προφόρτιση.
Μετά κάποιες βόλτες αποφάσισα να αλλάξω και τα μπροστά.
Μεγάλη διαφορά καταρχήν χωρίς δυστυχώς να έχω γράψει ακόμα χιλιόμετρα. Να δούμε πότε, τώρα έτσι όπως μπλέξαμε...
Τώρα ένα πρόβλημα που έχω είναι ότι ο ρυθμιστής προφόρτισης πίσω γυρνάει πολύ δύσκολα που σε συνδυασμό με την θέση του κάνει την ρύθμιση ακόμα και κατά ελάχιστα κλικ πραγματικό μαρτύριο για τα χέρια μου.
Και πριν την αλλαγή του ελατηρίου είχε τα θέματά του και υπάρχουν και από αλλού αναφορές ότι σε μερικά Africa έγινε ακόμα και αλλαγή πίσω ανάρτησης στην εγγύηση για τον λόγο αυτό.
Είχα ρίξει κάτι φορές wd από ένα κενό ακριβώς πίσω από τον ρυθμιστή και κάτι ψιλοδούλευε...
Τώρα με το ισχυρότερο ελατήριο τα πράγματα ζόρισαν.
Ξέρει κανείς κάποια λύση?
Το ίδιο πρόβλημα επισκεύασα και 'γω πριν μία βδομάδα. Ο ρυθμιστής στην ουσία είναι μια βίδα η οποία φεύγει το γράσο με τον καιρό και σκουριάζει. Θα πρέπει να βγάλεις το αμορτισέρ (λύσε μοχλικά το ψαλίδι δε χρειάζεται θέλει όμως συγκεκριμένη θέση για να βγάλεις το αμορτισέρ) και μετά από μερικά μπινελίκια εφ΄όσον το έχεις στα χέρια σου λύσε την πλαστική βίδα - τάπα- οδηγός στον άξονα που ρυθμίζεις με προσοχή. Όταν το λύσεις θα φανεί η βίδα. Με μια συρματόβουρτσα πολύ μαλακή και μικρή σε dremel καθαρίζεις την βίδα βάζεις αντισκοριακό την βιδώνεις-ξεβιδώνεις να δουλέψει και μετά μπόλικο γράσο.Τελικά τοποθέτησα εμπρός και πίσω ελατήρια HyperPro +2cm.
Πρώτα άλλαξα το πίσω, αφού στο τελευταίο ταξίδι μόνο ο οδηγός + μπαγκάζια σχεδόν εξάντλησα την προφόρτιση.
Μετά κάποιες βόλτες αποφάσισα να αλλάξω και τα μπροστά.
Μεγάλη διαφορά καταρχήν χωρίς δυστυχώς να έχω γράψει ακόμα χιλιόμετρα. Να δούμε πότε, τώρα έτσι όπως μπλέξαμε...
Τώρα ένα πρόβλημα που έχω είναι ότι ο ρυθμιστής προφόρτισης πίσω γυρνάει πολύ δύσκολα που σε συνδυασμό με την θέση του κάνει την ρύθμιση ακόμα και κατά ελάχιστα κλικ πραγματικό μαρτύριο για τα χέρια μου.
Και πριν την αλλαγή του ελατηρίου είχε τα θέματά του και υπάρχουν και από αλλού αναφορές ότι σε μερικά Africa έγινε ακόμα και αλλαγή πίσω ανάρτησης στην εγγύηση για τον λόγο αυτό.
Είχα ρίξει κάτι φορές wd από ένα κενό ακριβώς πίσω από τον ρυθμιστή και κάτι ψιλοδούλευε...
Τώρα με το ισχυρότερο ελατήριο τα πράγματα ζόρισαν.
Ξέρει κανείς κάποια λύση?
Την πίσω ανάρτηση την έβγαλα όταν πέρασα το καινούργιο ελατήριο. Μακάρι να το είχα σκεφτεί τότε...Το ίδιο πρόβλημα επισκεύασα και 'γω πριν μία βδομάδα. Ο ρυθμιστής στην ουσία είναι μια βίδα η οποία φεύγει το γράσο με τον καιρό και σκουριάζει. Θα πρέπει να βγάλεις το αμορτισέρ (λύσε μοχλικά το ψαλίδι δε χρειάζεται θέλει όμως συγκεκριμένη θέση για να βγάλεις το αμορτισέρ) και μετά από μερικά μπινελίκια εφ΄όσον το έχεις στα χέρια σου λύσε την πλαστική βίδα - τάπα- οδηγός στον άξονα που ρυθμίζεις με προσοχή. Όταν το λύσεις θα φανεί η βίδα. Με μια συρματόβουρτσα πολύ μαλακή και μικρή σε dremel καθαρίζεις την βίδα βάζεις αντισκοριακό την βιδώνεις-ξεβιδώνεις να δουλέψει και μετά μπόλικο γράσο.
Φτιαξε ενα πιο μεγαλω κνομπ , πιο μακρυ και πιο μεγαλη διάμετρο σε ενα μηχανουργείο,αν ειναι εφικτό.Την πίσω ανάρτηση την έβγαλα όταν πέρασα το καινούργιο ελατήριο. Μακάρι να το είχα σκεφτεί τότε...
Πράγματι δεν χρειάζεται να λύσεις τίποτα παραπάνω, ίσως τον ανορθωτή στα αριστερά όπως λέει και το service manual για να κερδίσεις λίγο χώρο ακόμα.
Είναι λίγο βάσανο γιατί περνάει στο χιλιοστό...
Μάλλον θα το προσπαθήσω όπως είναι επάνω στην μοτοσυκλέτα.
Βέβαια η δυσκολία οφείλεται και στο σκληρότερο ελατήριο
Κάποιοι αφαιρούν τελείως την πλαστική ροδέλα και χρησιμοποιούν κάποιο καρυδάκι (8mm?)
Βέβαια χάνεται έτσι η γρήγορη ευκολία του χεριού...