CRF 1100 DCT τραβαει δεξια

Vorios

Μέλος
Όνομα
Πετρος
Μοτό
CRF 1100
Συμφορουμιτες καλησπερα σε ολους,θα ηθελα την βοηθεια σας και την γνωμη σας, για ενα θεμα που εχει προκυψει με ορισμενα Honda Africa 1100 DCT.
Το θεμα αφορα στην ευσταθεια ορισμενων (η ολων?) των CRF 1100 με DCT σασμαν.Και για να γινω ποιο συγκεκριμενος πολλα μηχανακια απο τα προαναφερθεντα τραβουν προς τα δεξια εαν αφησεις το τιμονι,δεν ισοροπουν δλδ,οπως θα επρεπε,εαν βαλεις το cruise control ,και παρεις μονο το δεξι σου χερι απο το τιμονι τοτε με το αριστερο σου το σπρωχνεις ελαφρα για να παει ισια,και μιλαω παντα για καινουριες μοτο.
Εχει προκειψει μεγαλο θεμα και στο εξωτερικο με πολλες μοτο με το ιδιο θεμα,οπως μπορει κανεις να δει στο παρακατω συνδεσμο.
Θα ηθελα οποιος εχει τετοια μοτο να αφιερωσει λιγο χρονο,εαν θελει,και να μας πει την εμπειρια του απο την μηχανη του.Μια τετοια μοτο με αυτο το θεμα ειναι και η δικια μου και κλασικα οι αντιπροσωπειες κωφευουν.
Οποιος δε βαριεται και θελει να βοηθησει ας ριξει μια ματια παρακατω
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Μεταφέρθηκε στη σχετική ενότητα.
Μήπως έχει να κάνει με κάποιες παρτίδες ελαστικών...?
 

Vorios

Μέλος
Όνομα
Πετρος
Μοτό
CRF 1100
Μεταφέρθηκε στη σχετική ενότητα.
Μήπως έχει να κάνει με κάποιες παρτίδες ελαστικών...?
δε ξερω μπορει,αλλα και ενα καινουριο απο βιτρινα που δοκιμασα συμπεριφεροταν ετσι,δλδ,τραβουσε δεξια,και ηταν ολοκαινουριο,γι αυτο προσπαθω να βρω μια ακρη,ελπιζω οτι η HONDA δεν εχει καμια αστοχια αυτου του μεγεθους.Παντως το προβλημα υπαρχει
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
δε ξερω μπορει,αλλα και ενα καινουριο απο βιτρινα που δοκιμασα συμπεριφεροταν ετσι,δλδ,τραβουσε δεξια,και ηταν ολοκαινουριο,γι αυτο προσπαθω να βρω μια ακρη,ελπιζω οτι η HONDA δεν εχει καμια αστοχια αυτου του μεγεθους.Παντως το προβλημα υπαρχει
Και φαίνεται να υπάρχει και στα X-ADV & NC 750 με DCT...:thumbsdown:
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
δε ξερω μπορει,αλλα και ενα καινουριο απο βιτρινα που δοκιμασα συμπεριφεροταν ετσι,δλδ,τραβουσε δεξια,και ηταν ολοκαινουριο,γι αυτο προσπαθω να βρω μια ακρη,ελπιζω οτι η HONDA δεν εχει καμια αστοχια αυτου του μεγεθους.Παντως το προβλημα υπαρχει
Και φαίνεται να υπάρχει και στα X-ADV & NC 750 με DCT...:thumbsdown:
Αυτό έχει απαντηθεί; Αν δηλαδή τα ίδια μοντέλα χωρίς DCT ΔΕΝ τραβάνε; Γιατί αν αυτά δε τραβάνε είναι σαφές πως φταίει το βάρος/η τοποθέτηση/ το ίδιο το σύστημα DCT ή δε ξέρω τι άλλο γύρω από αυτό; Και θα πρέπει να απαντηθεί αν είναι σοβαρό ή απλά κάτι που θα πρέπει να γίνει αποδεκτό.

Και ήμουν έτοιμος να πάω ταμείο ρε πστμ....
 

Vorios

Μέλος
Όνομα
Πετρος
Μοτό
CRF 1100
Και φαίνεται να υπάρχει και στα X-ADV & NC 750 με DCT...:thumbsdown:
αυτο θα ηθελα να ξερω,εαν ειναι απο το εχτρα βαρος της εξατμισης και του DCT στα δεξια,που σημαινει οτι δεν ζυγιστηκε καλα απο την μαμα HONDA,η κατι καναμε εμεις οι χρηστες κατα την τοποθετηση πχ. των ελαστικων και μπορουμε να το διορθωσουμε.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Συμβαίνει και στα 1290 και σε άλλες μοτοσυκλέτες γενικά. Μάλλον είναι από την εξάτμιση.

Γενικά δεν ενοχλεί και γίνεται αντιληπτό μόνο αν αφήσεις τα χέρια από το τιμόνι, σε όλες τις άλλες περιπτώσεις δεν καταλαβαίνεις τίποτα, ούτε όταν στρίβεις ούτε ποτέ.
Δεν το θεωρώ πρόβλημα.
 

Vorios

Μέλος
Όνομα
Πετρος
Μοτό
CRF 1100
Νομίζω ότι υπάρχουν πολλοί ιδιοκτήτες Africa με dct αλλά και χωρίς αυτό που μπορούν να μας πουν την γνώμη τους και έτσι οι ενδιαφερόμενοι για αγορά της εν λόγω μοτό να ξέρουν τί αγοράζουν και να μην τη πατήσουν όπως εγώ. Παρεμπιπτόντως είχα και τό 1100 μοντέλο του 2020 χωρις dct ,αλλα και το 1000 του 2019 πάλι χωρίς dct και πήγαιναν ολόισια, τώρα το Africa adv dct του 2022 με μόλις 16000 Χιλ χιλιόμετρα τραβάει δεξιά και μάλιστα από την πρώτη μέρα που το πήρα καινούργιο.
 

Vorios

Μέλος
Όνομα
Πετρος
Μοτό
CRF 1100
Συμβαίνει και στα 1290 και σε άλλες μοτοσυκλέτες γενικά. Μάλλον είναι από την εξάτμιση.

Γενικά δεν ενοχλεί και γίνεται αντιληπτό μόνο αν αφήσεις τα χέρια από το τιμόνι, σε όλες τις άλλες περιπτώσεις δεν καταλαβαίνεις τίποτα, ούτε όταν στρίβεις ούτε ποτέ.
Δεν το θεωρώ πρόβλημα.
Εάν δεν είναι πρόβλημα τότε γιατί άλλες είναι απόλυτα ευθυγραμμισμενες και άλλες όχι ενώ έχουν την ίδια εξάτμιση; στην δικιά μου πάντως ενοχλεί πολύ ειδικά σε πολύωρη οδήγηση σε εθνικές οδούς, και μάλιστα το βλέπω αυτό μετά από 42 χρόνια μοτοσυκλετισμου πρώτη φορά στις 24 μοτο πού αγόρασα
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Εγώ το μόνο που μπορώ να υποθέσω είναι πως ο σχεδιασμός πλαισίου,εξάτμισης,τοποθέτηση κινητήρα έγινε από την honda αρχικά για τον κινητήρα με το συμβατικό σασμάν. Στο μοτέρ με τον διπλό συμπλέκτη μπαίνει ένα έξτρα βάρος 10 κιλών που προφανώς δεν είναι ακριβώς στο κέντρο του μοτέρ αλλά απ' ότι καταλαβαίνω δεξιά του μοτέρ. Ίδιο πλαίσιο ίδια όλα,αλλά μοτέρ με ένα κρεμασμένο βάρος 10 κιλά δεξιά. Ε θα τραβάει δεξιά λίγο.

Είχα μοτοσυκλέτες όπως το bandit 650 που τράβαγε κι αυτό λίγο από κατασκευής μάλλον λόγω της εξάτμισης θερμοσίφωνα που είχε κρεμασμένη δεξιά. Δεν μου επηρέασε σε κάτι την εμπειρία της οδήγησης καθώς έτσι κι αλλιώς χωρίς χέρια δεν οδηγάς.

Εσένα αλήθεια πως επηρεάζει την οδηγική σου αίσθηση? Αυτό που λες για την εθνική δηλαδή σε αναγκάζει να είσαι με το σώμα σου σε μια ένταση για να πηγαίνει ευθύβολα η μοτοσυκλέτα η απλά δεν σε αφήνει να αφήνεις χέρι να ξεκουράζεσαι με το cruise control?
 

Savvas62

Μοτοβόλτα = ΙΕΡΗ - ΑΠΑΡΑΒΙΑΣΤΗ και ΑΙΤΙΑ ΠΟΛΕΜΟΥ
Όνομα
Σάββας
Μοτό
HONDA RC 90, HONDA HF-05, HONDA PCX 125+150, YAMAHA CYGNUS
Αυτό έχει απαντηθεί; Αν δηλαδή τα ίδια μοντέλα χωρίς DCT ΔΕΝ τραβάνε; Γιατί αν αυτά δε τραβάνε είναι σαφές πως φταίει το βάρος/η τοποθέτηση/ το ίδιο το σύστημα DCT ή δε ξέρω τι άλλο γύρω από αυτό; Και θα πρέπει να απαντηθεί αν είναι σοβαρό ή απλά κάτι που θα πρέπει να γίνει αποδεκτό.

Και ήμουν έτοιμος να πάω ταμείο ρε πστμ....
Δεν ξέρω τι γίνεται στο Άφρικα αλλά ξέρω τι ΔΕΝ γίνεται στο NC 750 DCT/2016 ήτοι είναι βράχος και δεν χρειάζονται χέρια για να πάει και να το ευχαριστιέσαι :


Πας αντιπροσωπεία, παίρνεις ένα του 22 για test ride και βλέπεις πως συμπεριφέρεται.
 

Vorios

Μέλος
Όνομα
Πετρος
Μοτό
CRF 1100
Εγώ το μόνο που μπορώ να υποθέσω είναι πως ο σχεδιασμός πλαισίου,εξάτμισης,τοποθέτηση κινητήρα έγινε από την honda αρχικά για τον κινητήρα με το συμβατικό σασμάν. Στο μοτέρ με τον διπλό συμπλέκτη μπαίνει ένα έξτρα βάρος 10 κιλών που προφανώς δεν είναι ακριβώς στο κέντρο του μοτέρ αλλά απ' ότι καταλαβαίνω δεξιά του μοτέρ. Ίδιο πλαίσιο ίδια όλα,αλλά μοτέρ με ένα κρεμασμένο βάρος 10 κιλά δεξιά. Ε θα τραβάει δεξιά λίγο.

Είχα μοτοσυκλέτες όπως το bandit 650 που τράβαγε κι αυτό λίγο από κατασκευής μάλλον λόγω της εξάτμισης θερμοσίφωνα που είχε κρεμασμένη δεξιά. Δεν μου επηρέασε σε κάτι την εμπειρία της οδήγησης καθώς έτσι κι αλλιώς χωρίς χέρια δεν οδηγάς.

Εσένα αλήθεια πως επηρεάζει την οδηγική σου αίσθηση? Αυτό που λες για την εθνική δηλαδή σε αναγκάζει να είσαι με το σώμα σου σε μια ένταση για να πηγαίνει ευθύβολα η μοτοσυκλέτα η απλά δεν σε αφήνει να αφήνεις χέρι να ξεκουράζεσαι με το cruise control?
για να πας ισια στην εθνικη πρεπει να βαλεις σχετικη δυναμη σπρωχνοντας το αριστερο γκριπ,και η μοτοσυκλετα,σε συνθηκες απνοιας και επιπεδου οδοστρωματος ,παντα,γερνει παντα προς τα αριστερα για να μπορεσει να κινηθει σε ευθεια τροχια.
 

Vorios

Μέλος
Όνομα
Πετρος
Μοτό
CRF 1100
Δεν ξέρω τι γίνεται στο Άφρικα αλλά ξέρω τι ΔΕΝ γίνεται στο NC 750 DCT/2016 ήτοι είναι βράχος και δεν χρειάζονται χέρια για να πάει και να το ευχαριστιέσαι :


Πας αντιπροσωπεία, παίρνεις ένα του 22 για test ride και βλέπεις πως συμπεριφέρεται.
αψογος ο φιλος,σε ζηλευω,και πηγα σε αντιπροσωπεια εκανα και τεστ σε καινουριο και κανει και αυτο τα ιδια,αρα?παπαλα η HONDA?
 

IoannisB

Μέλος
Όνομα
Ιωάννης
Μοτό
AfricaTwin
Σήμερα παντως παρατήρησα του κολλητου μου το XADV 750 dct το μπροστινό λάστιχο δεν ηταν καμμενο εντελως κεντρικα συμμετρικά. Κεντροδεξια ηταν πιο καμένο.δεν ξερω αν λεει κάτι αυτο. Και μου εκανε εντυπωση πως εγινε αυτο. Και μόλις μου είπε οτι γέρνει και εκεινου δεξααα. Μάλλον το dct ειναι.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
αψογος ο φιλος,σε ζηλευω,και πηγα σε αντιπροσωπεια εκανα και τεστ σε καινουριο και κανει και αυτο τα ιδια,αρα?παπαλα η HONDA?
Εάν πήγες στην αντιπροσωπεία και έκανες το ίδιο ακριβώς μοντέλο test ride και σου κάνει ακριβώς το ίδιο τότε δυστυχώς νομίζω είναι θέμα σχεδιασμού της μοτοσυκλέτας και τοποθέτηση στη συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα του μοτέρ με το DCT (??)

Η μόνη εναλλακτική που ίσως υπάρχει είναι να μιλάμε για τί? Παρτίδες με στραβιές τιμονόπλακες? Παρτίδες με στραβά καλάμια? Παρτίδες με στραβό μπροστά λάστιχο?

Η μόνη λίγο ακραία βέβαια λύση που μπορώ να προτείνω είναι να βρείς ένα φίλο με ίδια Africa χωρίς DCT (που να πάει ευθεία) και να κάνετε τράμπα δοκιμή όλο το μπροστινό. Τιμονόπλακες, καλάμια και ρόδα, όλα. Άμα μετά το καβαλήσεις και πάει πάλι στραβά τότε είναι ΄θεμα σχεδιασμού.
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Σήμερα παντως παρατήρησα του κολλητου μου το XADV 750 dct το μπροστινό λάστιχο δεν ηταν καμμενο εντελως κεντρικα συμμετρικά. Κεντροδεξια ηταν πιο καμένο.δεν ξερω αν λεει κάτι αυτο. Και μου εκανε εντυπωση πως εγινε αυτο. Και μόλις μου είπε οτι γέρνει και εκεινου δεξααα. Μάλλον το dct ειναι.
Βρες ένα μικρό σακίδιο .
Βάλε μεσα βαρος περίπου 10 κιλών. (παγενε σ ένα μηχανουργίο κ ζήτα ενα κομμάτι σίδερο για λίγο)
Κρέμασέ - Δέσε το ,στο αριστερό κάγκελο , σε σημείο -όσο μπορείς- κοντά στο μοτέρ ,αντιδιαμετρικά ,κ στο ίδιο ύψος που βρίσκεται το DCT.
Βασικά ,επειδή ,ότι κ να κανεις ,το σακίδιο θα βρίσκεται 20-30 cm πιό έξω απ το μοτερ ,άρα θα επηρεάσει περισσότερο το κέντρο βαρους ,βάλε 7-8 κιλά.
Βγες βόλτα κ δοκίμασε την αίσθηση υπό ίδιες συνθήκες.
Αν δεν τραβάει πλέον ,το βρήκες.

Αν συνεχίζει να τραβάει:
Λασκάρισε όλες τις βίδες που συνδέουν τιμονόπλακες - καλάμια - αξονα τροχού (ακόμα κι αυτές που κρατανε το φτερό)
Ανοιξε το μανιουαλ ,κ σφίχτες όλες ΑΚΡΙΒΩΣ ,με την Σειρά ,τις Ροπές ,& την ΜΕΘΟΔΟλογία που αναφέρει το μάνιουαλ.
Βγες βόλτα κ δοκίμασε την αίσθηση υπό ίδιες συνθήκες.

Αν συνεχίζει να τραβάει:
Πάγενε πάλι σ ενα μηχανουργείο ,βγάλε τον άξονα του εμπρός τροχού κ ζήτα να σου μικρο-μετρήσουν την απόλυτη ευθυγράμμισή του.
Αν είναι στραβός (έστω κ λίγο) από μαμά (αφού τραβάνε από βιτρίνα) ,εξηγείται το τράβηγμα ,αλλά αυτό θα σημαίνει κατασκευαστικό λάθος (συμβαίνει κ στους καλύτερους) άρα δεν εχει νόημα να παρεις καινούργιο άξονα ,οπότε ,βρες ενα μηχανουργείο που θα αναλάβει να σου κατασκευάσει ένα πανομοιότυπο ΕΥΘΥΓΡΑΜΜΙΣΜΕΝΟ αντίγραφο.

Αν το σκηνικό σε κούρασε μόνο κ που το διάβασες ,κ αυτό που ζείς σε ενοχλεί ,βάλε το αγγελία στο καρ.
Θα φύγει σα ζεστό ψωμάκι.
Αφού
Ενα 10% των αγοραστών Χόνδα διαβάζουν φόρουμ μοτοσυκλέτας ,κι απ αυτούς ,βαριά το 5% διαβάζουν-ασχολούνται με τεχνικά ,αφού ως γνωστόν ,τα Χονδα δε χαλάνε κ δεν έχουν κατασκευαστικά fails.
Εχεις λοιπόν διαθέσιμους τους υπόλοιπους 90% που το θελουν.
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Μου το έκανε στο ΧΤΧ όσα λάστιχα και να είχα αλλάξει.
Στραβός άξονας μπροστινού τροχού.*
Στανταράκι.
Ετυχε σε πολλούς.
Λίγοι έκαναν διάγνωση κι έλυσαν το πρόβλημα.

* Μάλλον είναι φτιαγμένος απο μείγμα σιδήρου-βουτύρου ,κ στραβώνει στην πρώτη καλή λακούβα.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Στραβός άξονας μπροστινού τροχού.*
Στανταράκι.
Ετυχε σε πολλούς.
Λίγοι έκαναν διάγνωση κι έλυσαν το πρόβλημα.

* Μάλλον είναι φτιαγμένος απο μείγμα σιδήρου-βουτύρου ,κ στραβώνει στην πρώτη καλή λακούβα.
τί μας θύμισες τώρα..
 
Top Bottom