CRF 1100 DCT τραβαει δεξια

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Θα ξεκινουσα απο ελεγχο ελαστικων και ζαντων. Θα μπορουσε πχ το πλεξιμο των τροχων να εχει ενα οφσετ στη λαθος μερια. Αν μαλιστα η μπροστινη ζαντα ειναι συμμετρικη θα δοκιμαζα να την βαλω αναποδα για μια συντομη βολτα.
 
Τελευταία επεξεργασία:

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Θα ξεκινουσα απο ελεγχο ελαστικων και ζαντων.
Αγι...για τρέμουλο ,Ναι.
Αλλά για τράβηγμα ; (δηλ κακή ευθυγράμιση)
Νομίζω ,τετοιου είδους αντίδραση ,μόνο σε περίπτωση μη σωστου πατήματος (ζανταρισμα) σε ολόκληρη την μία πλευρά του εμπρός ελαστικού ,θα μπορούσε να συμβεί.
Σχεδόν αδύνατο να συμβεί σε πολλά καινούργια ,κ να μη γίνει αντιληπτό με το μάτι.

Συνήθως ,ένα στραβό λάστιχο (ελατωμα σκελετού) ή λάθος τοποθετηση (ά-σκαστο περιμετρικά) δημιουργεί τρέμουλο κ όχι αλλαγή σταθερής πορείας

Στραβή ζάντα ,πάλι τρέμουλο θα βγάλει ,μπορεί κ αλλαγή πορείας ,αλλά μαζί με τρέμουλο.

Αν υπάρχει κάτι ,που μπορεί -ίσως- να ενοχοποιήσει μια καινούργια ζάντα ,για αλλαγή πορείας της μοτ/τας ΧΩΡΙΣ ταυτόχρονο τρέμουλο
τότε αυτό -θεωρώ- θα μπορούσε να είναι η μη ευθυγράμμιση των ρουλεμάν του εμπρός τροχού
(κακό πάτημα - κακή εφαρμογή - στραβό κέλυφος - λάθος χυτευμένες έδρες ρουλεμάν στα κέντρα)
ΣΠΑΝΙΟ αν όχι αδύνατον.(νομίζω)
 

Pan-dvs

Μέλος
Περιοχή
Ιωαννινα
Όνομα
Παναγιωτης
Μοτό
tiger 955i-gs 1200
για να πας ισια στην εθνικη πρεπει να βαλεις σχετικη δυναμη σπρωχνοντας το αριστερο γκριπ,και η μοτοσυκλετα,σε συνθηκες απνοιας και επιπεδου οδοστρωματος ,παντα,γερνει παντα προς τα αριστερα για να μπορεσει να κινηθει σε ευθεια τροχια.
Μηπως εχει να κανει με την αεροδυναμικη;Ειναι ευκολο να κανεις μια δοκιμη χωρις την ζελατινα;
 

tasosdr

Μέλος
Περιοχή
νεα μακρη
Όνομα
tasos
Μοτό
Husqvarna te630
Honda forza 350
Honda vision 110
Λασκάρισε όλες τις βίδες που συνδέουν τιμονόπλακες - καλάμια - αξονα τροχού (ακόμα κι αυτές που κρατανε το φτερό)
αν δεν στο έκανε από καινούριο ή είχες πέσιμο ξεκίνα από αυτά που λέει ο Kώστας
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Αγι...για τρέμουλο ,Ναι.
Αλλά για τράβηγμα ; (δηλ κακή ευθυγράμιση)
Νομίζω ,τετοιου είδους αντίδραση ,μόνο σε περίπτωση μη σωστου πατήματος (ζανταρισμα) σε ολόκληρη την μία πλευρά του εμπρός ελαστικού ,θα μπορούσε να συμβεί.
Σχεδόν αδύνατο να συμβεί σε πολλά καινούργια ,κ να μη γίνει αντιληπτό με το μάτι.

Συνήθως ,ένα στραβό λάστιχο (ελατωμα σκελετού) ή λάθος τοποθετηση (ά-σκαστο περιμετρικά) δημιουργεί τρέμουλο κ όχι αλλαγή σταθερής πορείας

Στραβή ζάντα ,πάλι τρέμουλο θα βγάλει ,μπορεί κ αλλαγή πορείας ,αλλά μαζί με τρέμουλο.

Αν υπάρχει κάτι ,που μπορεί -ίσως- να ενοχοποιήσει μια καινούργια ζάντα ,για αλλαγή πορείας της μοτ/τας ΧΩΡΙΣ ταυτόχρονο τρέμουλο
τότε αυτό -θεωρώ- θα μπορούσε να είναι η μη ευθυγράμμιση των ρουλεμάν του εμπρός τροχού
(κακό πάτημα - κακή εφαρμογή - στραβό κέλυφος - λάθος χυτευμένες έδρες ρουλεμάν στα κέντρα)
ΣΠΑΝΙΟ αν όχι αδύνατον.(νομίζω)
Θα μπορουσε η ομπρελα της ζαντας να ειναι λαθος Κωστα, δηλαδη, αν πχ το τιμονι παιρνει δεξια, η μια η και οι δυο ζαντες να ειναι πιο αριστερα ακτινολογημενες σε σχεση με τα κεντρα τους απ οτι θα επρεπε.

Ακομα κι αν ειναι σωστες, στην περιπτωση που δεν εβρισκα την πηγη του προβληματος, θα το ελυνα με αυτον τον τροπο.

Σε γενικες γραμμες, οι τροχοι δεν εχουν απαραιτητως συμμετρικες ομπρελες, γι αυτον ακριβως το λογο, για να ακυρωνουν τυχουσες ασυμμετριες στην κατανομη του βαρους.
 
Τελευταία επεξεργασία:

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Θα μπορουσε η ομπρελα της ζαντας να ειναι λαθος Κωστα, δηλαδη, αν πχ το τιμονι παιρνει δεξια, η μια η και οι δυο ζαντες να ειναι πιο αριστερα ακτινολογημενες σε σχεση με τα κεντρα τους απ οτι θα επρεπε.

Ακομα κι αν ειναι σωστη, στην περιπτωση που δεν εβρισκα την πηγη του προβληματος, θα το ελυνα με αυτον τον τροπο.

Σε γενικες γραμμες, οι τροχοι δεν εχουν απαραιτητως συμμετρικες ομπρελες, γι αυτον ακριβως το λογο, για να ακυρωνουν τυχουσες ασυμμετριες στην κατανομη του βαρους.
Ορθόν !
Δε μου πέρασε καν απ το μυαλό ,αλλά πρακτικά μπορεί να ισχύσει.

Βέβαια...Εξίσου σπάνιο αν όχι αδύνατον για μια καινούργια μοτ/τα κ μάλιστα Χόνδα ,με τον σχετικό ποιοτικό έλεγχο παραγωγής.
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Ορθόν !
Βέβαια...Εξίσου σπάνιο αν όχι αδύνατον για μια καινούργια μοτ/τα κ μάλιστα Χόνδα ,με τον σχετικό ποιοτικό έλεγχο παραγωγής.
Οντως, γι αυτο κιολας αν εχει κατι παει στραβα, πολυ πιθανοτερο να οφειλεται στις ροδες/λαστιχα παρα σε κατι αλλο.

Θα μπορουσε πχ οντως το dct να αλλαζει το κβ στον εγκαρσιο αξονα αλλα οι ροδες να ειναι ιδιες και για τα δυο μοντελα, ενδεχομενως απο λαθος των κινεζων που τις επλεξαν.
 
Τελευταία επεξεργασία:

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Συμβαίνει και στα 1290 και σε άλλες μοτοσυκλέτες γενικά. Μάλλον είναι από την εξάτμιση.

Γενικά δεν ενοχλεί και γίνεται αντιληπτό μόνο αν αφήσεις τα χέρια από το τιμόνι, σε όλες τις άλλες περιπτώσεις δεν καταλαβαίνεις τίποτα, ούτε όταν στρίβεις ούτε ποτέ.
Δεν το θεωρώ πρόβλημα.
Συμφωνώ μαζί σου Γιάννη, δε νομίζω πως πρόκειται για πρόβλημα.

Δεν ξέρω τι γίνεται στο Άφρικα αλλά ξέρω τι ΔΕΝ γίνεται στο NC 750 DCT/2016 ήτοι είναι βράχος και δεν χρειάζονται χέρια για να πάει και να το ευχαριστιέσαι :


Πας αντιπροσωπεία, παίρνεις ένα του 22 για test ride και βλέπεις πως συμπεριφέρεται.
Σάββα το κλείσιμο μου περί "ταμείου" είχε δόση χιούμορ. Πήγα στον Σαρακάκη και οδήγησα το καινούριο NC750X του 2021 και το είχα μια ώρα στην οποία το ξεσκόνισα όσο μπορούσα μέσα σε αυτό το χρόνο, έγραψα και ένα review εδώ μέσα τότε. Και ομολογουμένως μου άρεσε πολύ και μου ταίριαξε απροσδόκητα καλά σαν θέση οδήγησης. Τραβήγματα δεν ένιωσα.

αψογος ο φιλος,σε ζηλευω,και πηγα σε αντιπροσωπεια εκανα και τεστ σε καινουριο και κανει και αυτο τα ιδια,αρα?παπαλα η HONDA?
Φίλε πιθανότατα οδηγήσαμε το ίδιο (το μπλε μεταλλικό). Δε ξέρω πόσο ευαίσθητος είσαι στην αναγνώριση τέτοιων φαινομένων αλλά εγώ δεν ένιωσα ποτέ τίποτα σε καμία από τις παρακάτω, όλες με DCT:

Χ-ADV 2017, CRF1100 AS 2020 & NC750X 2021.

Επίσης είναι μοτοσυκλέτες για τις οποίες έχω διαβάσει πολλά και πρώτη φορά πέφτω σε τέτοια αναφορά τέτοιου προβλήματος. Για να το λες θα υπάρχουν, αλλά.... μήπως είναι θέμα υπερευισθησίας;
 

Padis

ven pasa ...
Περιοχή
Άγ.Στέφανος Αττικής
Όνομα
Παντελής
Μοτό
®1200 adv
Drz400E
Φαντάζομαι πως λαμβάνετε υπόψιν πως οι δρόμοι έχουν μια κλίση προς την έξω μεριά τους. Φυσιολογικό είναι αν κινούμαστε στην άκρη του οδοστρώματος να υπάρχει η τάση να πάει δεξιά το όχημα (όποιο όχημα).
Από τη άλλη μεριά αν είναι τόσο έντονη η κίνηση προς τα δεξιά στην μοτο και υπάρχει αλυσίδα κίνησης, κάνοντας μισό χιλιοστό πίσω τον δεξί ρεγουλατόρο δίνουμε τάση κίνησης αριστερά, οπότε (λογικά) να εξισορροπεί το φαινόμενο.
Δεν ξέρω... Τεχνικός δεν είμαι, οπότε ας μιλήσουν οι γνώστες.
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Αν υπάρχει κάτι ,που μπορεί -ίσως- να ενοχοποιήσει μια καινούργια ζάντα ,για αλλαγή πορείας της μοτ/τας ΧΩΡΙΣ ταυτόχρονο τρέμουλο
τότε αυτό -θεωρώ- θα μπορούσε να είναι η μη ευθυγράμμιση των ρουλεμάν του εμπρός τροχού
(κακό πάτημα - κακή εφαρμογή - στραβό κέλυφος - λάθος χυτευμένες έδρες ρουλεμάν στα κέντρα)
ΣΠΑΝΙΟ αν όχι αδύνατον.(νομίζω)
Τον στραβο αξονα ξεχασες...
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Μου το έκανε στο ΧΤΧ όσα λάστιχα και να είχα αλλάξει.
Ναι το εχω δει και εγω σε XTR Βεβαια εκεινο πρεπει να ειχε φαει χοντρο στουκο αν σκεφτεις οτι ειχε σπασμενο και ξανακολλημενο καρτερ στο σημειο που περναει ο αξονας του ψαλιδιου

Νομιζω οτι το ειχε δει και ο el-Gatto αυτο το xtr
 

GeorgeKor

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
ΚΤΜ 790adv
Οι περιςςοτεροι 70-30 ή 60-40, αγοράζουν το απλό αφρικα , οχι το DCT
Κάτι θα μυρίστηκαν . Οσο για το τράβηγμα δεξιά ειναι κατασκευαστικό λαθος


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Οι περιςςοτεροι 70-30 ή 60-40, αγοράζουν το απλό αφρικα , οχι το DCT
Κάτι θα μυρίστηκαν . Οσο για το τράβηγμα δεξιά ειναι κατασκευαστικό λαθος


Sent from my iPhone using Tapatalk
Για Ελλάδα μιλάς η γενικά; Γενικότερα θυμάμαι στοιχεία της Χόντα έδιναν σαφή νίκη στο dct στις εκλογές
 

GeorgeKor

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
ΚΤΜ 790adv
Το ακουσα σε βιντεο του moto rider ,δεν ξερω εαν αναφέρονταν ελλαδα η εξωτερικό



Sent from my iPhone using Tapatalk
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Για Ελλάδα μιλάς η γενικά; Γενικότερα θυμάμαι στοιχεία της Χόντα έδιναν σαφή νίκη στο dct στις εκλογές
Είχε κάνει αντίστοιχο "γκάλοπ" για τα Χόντα, με ή χωρίς dct και ο ΣΚΑΪ!!!
Έβγαλε.... προβάδισμα ψήφου στον Μητσοτάκη!!!!! :ha
 
Top Bottom