CRF 450 L !!!

Chronis

Μέλος
Όνομα
Nakis
Μοτό
CR250R XTZ 750
To μηχανακι ειναι ονειρο και εχει 40 αλογα τερμα φιμωμενο λεει η χοντα,το σερβης του σε εξαιρετικα μεγαλο χρονικο διαστημα και γενικα δεν υπαρχει αλλο μοντελο σαν αυτο απο αλλη εταιρια δηλαδη το καθαροαιμο με αλλο εσωτερικο σεταρισμα αναρτησεων 6αρι κιβωτιο και αλλο εκκεντροφορο με πιο αργη λειτουργια ενα ON OFF CRF δηλαδη που οποτε θες το κανεις και τερμα racing enduro... τα 25 αλογα ειναι λαθος το οποιο διορθωθηκε μετα διαβαστε εδω 7 πραγματα που πρεπει να ξερουμε για αυτο το μοντελο 7 Things To Know About The All-New Honda CRF450L - Motocross Online Magazine
 

Smias

ΣΜΙΑΣ (I)
Περιοχή
Αθηνα κεντρο-κεντρο λεμε!
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
xt660z Tenere '09


Duster edc
Πολύ καλά μπορώ να πω, συγκριτικά με τα όσα δεδομένα έχω κατά νου από το drz400, το οποίο οι Αμερικάνοι το είχαν βγάλει 32-33hp τα drz400S/SM & 38-40 τα drz400E.
Με λίγο σκάλισμα θα βγάλει κάτι ακόμα εύκολα, είναι και ψεκαστό οπότε έχει να γίνει γλέντι τρελό με αυτό στην Αμερική, θα πουλήσει καλά!
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
"Το όριο μπαίνει από τις προδιαγραφές Euro 4. Στις ΗΠΑ πωλείται και έκδοση 45 ίππων και οι διαφορές αυτής από την Ευρωπαϊκή έκδοση εντοπίζονται στο σύστημα διαχείρισης του κινητήρα και τον αεραγωγό ανάμεσα στο φιλτροκούτι και την εισαγωγή του κυλίνδρου. Η αντικατάσταση αυτών των εξαρτημάτων θα φέρει τον κινητήρα στα επίπεδα των 45 ίππων. Παρόλα αυτά, η Honda σκοπεύει να παρουσιάσει ένα αγωνιστικό κιτ που θα περιλαμβάνει εξάτμιση, κεντρική μονάδα ελέγχου και αεραγωγό.

Με αυτό η μοτοσυκλέτα θα έχει όλη τη δύναμη που χρειάζεται, οπότε, σε συνδυασμό με την εξαιρετική συμπεριφορά και τις κορυφαίες αναρτήσεις του, θα έρθει όσο πιο κοντά γίνεται στην αγωνιστική έκδοση του CRF."

Η Αμερικάνικη έκδοση είναι αυτή που θα θέλαμε! Μακάρι να είναι εύκολη η μετατροπή και στην Ευρώπη, δε ξέρω όμως μετά τι θα γίνεται στο ΚΤΕΟ.
 
Τελευταία επεξεργασία:

rodouma

::..PRoVoΚάΤωΡ..::
Περιοχή
W
Όνομα
T
Μοτό
::..GT..::
"It’s worth noting that in the EU we get a slightly different spec, meaning the Euro4 compliant CRF450L has significantly less peak power than the US version. It’s roughly 25hp (40ish elsewhere), but retains decently strong torque output through the bottom end and midrange."
...
"The EU spec version having a little less power is actually to its benefit. It makes a genuinely easy bike with stacks of torque for that ‘get out of trouble’ power without ever having the mid-range that drags you into trouble when you’re off balance or tired. "

 

XRτημένος

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
v strom 650
Οι Ιταλοί γείτονες την έκαναν την κίνηση: CRF 450 XR παρακαλώ, ξεφιμωμένο κι έτοιμο με την τερμινιόνι του και σε έκδοση sm. Δυστυχώς διαθέσιμο μόνο Ιταλία προς το παρόν. Σαρακάκη ακούς;;;;; http://www.redmoto.it/prodotto-moto/crf-450xr-enduro-2019/






και επιπλέον πληροφορίες από το bikeit Test - Honda CRF 450 XR - Αποστολή στην Ιταλία - BIKEIT!
 

George_M.

..ο Βαρθολομαίος..!
Περιοχή
Ανατολικα της Αττικης...
Όνομα
George.
Μοτό
R1100GS 75th Aniversary Edition.
10400$ ΗΠΑ
Ελλάδα πόσο θα φτάσει άραγε???
Δεν εχει μεινει κ κανενα αμπελι στο χωριο...
Τα πηρε η "αναπτυξη" βλεπεις...
 

xantiasupermoto

Μέλος
Όνομα
ALEX KONOPISOPOULOS
Μοτό
CRF450L 2019 CRF250R 2019 CR250 2002 CR125 2006
Πριν ένα μήνα αγόρασα το συγκεκριμένο από Γερμανία με 1600 χλμ
Αγορά+μεταφορικά 7000 ευρώ +600 εκτελωνισμός + 64 τέλη κυκλοφοριασ πινακίδα =25ευρω ΚΤΕΟ
Κάτοχος και crf250r 2019 +2 CR 125-250
Το συγκεκριμένο ουσιαστικά είναι φτιαγμενο για χώμα μπορείς να κινηθείς στην Αθήνα αλλά για ταξίδι ασφάλτινο θες υπομονή μιας και μετά τα 100 δεν αισθάνεται καλά αντίθετα στο χώμα πραγματικά είναι πολύ καλό
Τα 24hp ειναι πολυ λιγα προσωπικα αλλαξα ηλεκτρονικη , εξατμιση,εισαγωγη απο R (vortex Yoshimura ) και πηγα περιπου στα 45
H γνωμη μου αν και φανατικος χοντακιας το L ειναι ενα καινουργιο XR Το απολυτο εργαλειο για τον χομπιστα στο χωμα αλλα δεν κανει για αγωνιστικη χρηση ,ιδανικο για μακρινες εντουροβολτες αλλα με πολυ χωμα και επαρχιακους δρομους καλο για μεσα στην Αθηνα ως εκει
Σχετικά φθηνή συντηριση
 
Τελευταία επεξεργασία:

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Πριν ένα μήνα αγόρασα το συγκεκριμένο από Γερμανία με 1600 χλμ
Αγορά+μεταφορικά 7000 ευρώ +600 εκτελωνισμός + 64 τέλη κυκλοφοριασ πινακίδα =25ευρω ΚΤΕΟ
Κάτοχος και crf250r 2019 +2 CR 125-250
Το συγκεκριμένο ουσιαστικά είναι φτιαγμενο για χώμα μπορείς να κινηθείς στην Αθήνα αλλά για ταξίδι ασφάλτινο θες υπομονή μιας και μετά τα 100 δεν αισθάνεται καλά αντίθετα στο χώμα πραγματικά είναι πολύ καλό
Τα 24hp ειναι πολυ λιγα προσωπικα αλλαξα ηλεκτρονικη , εξατμιση,εισαγωγη απο R (vortex Yoshimura ) και πηγα περιπου στα 45
H γνωμη μου αν και φανατικος χοντακιας το L ειναι ενα καινουργιο XR Το απολυτο εργαλειο για τον χομπιστα στο χωμα αλλα δεν κανει για αγωνιστικη χρηση ,ιδανικο για μακρινες εντουροβολτες αλλα με πολυ χωμα και επαρχιακους δρομους καλο για μεσα στην Αθηνα ως εκει
Σχετικά φθηνή συντηριση
α) Καλώς ήρθες στο forum
β) Σε μισώ!
 
Top Bottom