CRF1100L - AFRICA TWIN & AFRICA TWIN ADVENTURE SPORTS

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Όσο αναφορά το DCT θα το αγόραζα άνετα για να το δουλεύω στην θέση manual . Εκεί μου αρέσει τρομερά να αλλάζω εγώ κατά αυτόν τον τρόπο τις ταχύτητες στο σασμάν , να μην σε νοιάζει αν κόψεις να πατήσεις συμπλέκτη να μην αφήνεις το γκάζι και να την πατάς ‘’καρφωτη’’.
Στο αυτόματο δεν μου αρέσει γιατί αλλάζει όχι όποτε θα την άλλαζα εγώ , θα το χρησιμοποιούσα σε κάνα ταξίδι ή αν βαριόμουν … ξέρω εγώ :ha
Σχετικα με τη λειτουργια του DCT, ακριβως ετσι Θανο και ταχα γραψει κι'εγω παλιοτερα οταν ειχα κανει τεστ το πρωτο 1000 DCT. Βεβαια διαβαζω/ακουω οτι απο τοτε το DCT εχει εξελιχθει αλλα απ'οτι λες ..οχι τοσο που να "διαβαζει" το μυαλο του αναβατη ή να μαθαινει απο τη χρηση που του γινεται. Θυμαμαι οτι το πρωτο προγραμμα ητανε τελειως ταξιτζηδικο και το τελευταιο αλλαζε ταχυτητες σχεδον στα κοκκινα, αλλα σε ολα τα προγραμματα ηθελε επεμβαση απο τον αναβατη για να παει τελειως συμβατα με τη διαθεση του (ταξιτζηδικη, μετρια σπορ, τερμα σπορ). Και βεβαια προσθετει 10 κιλα χαμηλα δεξια και πολυπλοκοτητα.

Εγω προσωπικα θα εβαζα quickshifter που εχει πολλα απο τα πλεονεκτηματα του DCT στη θεση manual.
 

Thanpen

Μέλος
Περιοχή
Κορινθος
Όνομα
Θάνος
Μοτό
Africa twin
Tuareg 660
Σχετικα με τη λειτουργια του DCT, ακριβως ετσι Θανο και ταχα γραψει κι'εγω παλιοτερα οταν ειχα κανει τεστ το πρωτο 1000 DCT. Βεβαια διαβαζω/ακουω οτι απο τοτε το DCT εχει εξελιχθει αλλα απ'οτι λες ..οχι τοσο που να "διαβαζει" το μυαλο του αναβατη ή να μαθαινει απο τη χρηση που του γινεται. Θυμαμαι οτι το πρωτο προγραμμα ητανε τελειως ταξιτζηδικο και το τελευταιο αλλαζε ταχυτητες σχεδον στα κοκκινα, αλλα σε ολα τα προγραμματα ηθελε επεμβαση απο τον αναβατη για να παει τελειως συμβατα με τη διαθεση του (ταξιτζηδικη, μετρια σπορ, τερμα σπορ). Και βεβαια προσθετει 10 κιλα χαμηλα δεξια και πολυπλοκοτητα.

Εγω προσωπικα θα εβαζα quickshifter που εχει πολλα απο τα πλεονεκτηματα του DCT στη θεση manual.
Γιώργο δεν του έδωσα και χρόνο να σου πω την αλήθεια . Στα πρώτα 100 μέτρα το έβαλα στο manual και συνέχισα έτσι . Νομίζω την λειτουργία του δεν μπορείς να την καταλάβεις σε ένα τεστ μόνο , Θα θέλει να συνυπάρξεις μαζί του λίγες μέρες . Απλά όπως είπα είχα και μια επίγευση απτό παρελθόν και λίγο πολύ ήξερα πως είναι . Άμα το βάλεις στο σπορτ 3 ναι αλλάζει νομίζω στα κόκκινα.

Στην αρχή ήθελα να οδηγήσω το τελείως απλό να σου πω την αλήθεια και χωρίς dct για να δω πως είναι το βάρος του κλτ Γιατί έβλεπα το μεγάλο και λέω θανε καράβι ..
Παρόλα αυτά ούτε τα κιλά του ρεζερβουάρ ( δεν ήταν γεμάτο , αλλά στην μέση ) ούτε τα 10 του dct μου φάνηκαν πουθενά και μου έκανε θετικη εντύπωση .
σηκωνόσουν , καθόσουν έστριβες έκανες μανούβρες μου φάνηκε πανεύκολο . Σε μια δόση τσίτωσα την Δευτέρα και σηκώθηκε σούζα για πλάκα .
Μετα από αυτό το τεστ εγώ θα πήγαινα στο big tank και dct άφοβα !
 
Τελευταία επεξεργασία:

nick_89

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Νίκος
Μοτό
Honda XL650V Transalp
Ωραίο Review και ευχαριστούμε πολύ.
Οπτικά εξαιρετικά και τα 2 μηχανάκια, με την Triumph να προσπαθεί με μεγάλη επιτυχία τα τελευταία χρόνια, να μπει στην αγορά.

Έχω παρατηρήσει από το tiger 660, πως η triumph δίνει πάρα πολλά έξτρα, σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Είδα και πρόσφατα ένα Tiger 1200 η 900 (δεν το ξεχώρισα) το οποίο είχε blind spot monitor και άναβε πορτοκαλί alarm στον καθρέφτη του, σαν το αμάξι μου. :)
 

Thanpen

Μέλος
Περιοχή
Κορινθος
Όνομα
Θάνος
Μοτό
Africa twin
Tuareg 660
Ωραίο Review και ευχαριστούμε πολύ.
Οπτικά εξαιρετικά και τα 2 μηχανάκια, με την Triumph να προσπαθεί με μεγάλη επιτυχία τα τελευταία χρόνια, να μπει στην αγορά.

Έχω παρατηρήσει από το tiger 660, πως η triumph δίνει πάρα πολλά έξτρα, σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Είδα και πρόσφατα ένα Tiger 1200 η 900 (δεν το ξεχώρισα) το οποίο είχε blind spot monitor και άναβε πορτοκαλί alarm στον καθρέφτη του, σαν το αμάξι μου. :)
Σε ευχαριστώ πολύ ! Το είχε το μοντέλο που οδήγησα ! Αυτό είναι από το radar που έχει και είναι το 1200
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Thanpen: Θανο και λοιποι, σχετικα με το CRF DCT εχω τη γνωμη που μπορει να εχει καποιος που εχει οδηγησει ενα CRF1000 DCT μονο για 2 ωρες, και θα μπορουσε φυσικα να ειναι διαφορετικη αν ειχα ζησει με το μηχανακι για ενα σοβαρο διαστημα, γι'αυτο και σεβομαι τη γνωμη των κατοχων που το εκθειαζουν.

Απο την αλλη, σκεφτομαι οτι εκει που πραγματικα το DCT αναδεικνυεται ειναι σε commuting σε μεγαλη πολη καθως ο αναβατης ξεχναει τις αλλαγες και αφηνει το καταλληλο προγραμμα να τις κανει, αναλογα με το ποσο βιαζεται / ποσο οικονομια θελει να κανει. Και προσοχη, μιλαω για χρηση DCT με τα προγραμματα μονο, οχι το manual mode. Αντε πιθανα και σε μια στριφτερη ορεινη διαδρομη. Γιατι πχ σε ταξιδι σε ανοιχτους δρομους, βαζεις μια 6η και πας, ή σε στριφτερους επαρχιακους μια 5η και πας. Μια αλλη πιθανη χρησιμοτητα ειναι για σχετικα αρχαριους αναβατες στο χωμα, καθως εκει δεν αφηνει/επιτρεπει τον κινητηρα να σβησει. Αυτες ομως οι χρησεις, απο το λιγο που τοχω δοκιμασει το DCT, εμενα δε μου λενε κατι σημαντικο ωστε να "γειρω" προς τα κει.

Η χρηση του DCT ομως που μου λεει πολλα ειναι το manual mode, οπου αλλαζεις ταχυτητες χωρις συμπλεξαρισμα, κλεισιμο γκαζιου κλπ. Αλλα αυτη η χρηση ειναι ουσιαστικα το ιδιο που κανει ενα καλο συστημα quickshifter, οπου απλα αλλαζεις ταχυτητες με το ποδι αντι για το χερι. Και πληροφοριακα, η Χονδα δινει και σαν οπτιον λεβιε ταχυτητων στα DCT για καλυτερη αισθηση και "συμβατοτητα" με τα παλια κιβωτια. Οποτε το quickshifter ειναι ακριβως ιδιο μ'αυτη τη χρηση του DCT. Και καθως ενα quickshifter μπαινει με λογικο κοστος στα CRF απο το 2018 και μετα (δηλ σε ολα με ηλεκτρογκαζο), μπορει καποιος ετσι να εχει ουσιαστικα τη manual λειτουργια του DCT με πολυ μικροτερο κοστος (1/3 ή και 1/4) και χωρις το επιπλεον βαρος και την πολυπλοκοτητα του τελευταιου. Βεβαια τα γραφω αυτα χωρις να εχω δοκιμασει προσωπικα CRF με quickshifter, απλα εχω διαβασει οτι δουλευει πολυ καλα.

Ειμαι παντως σιγουρος οτι σε βαθος χρονου, τα αυτοματα προγραμματα του DCT θα εξελιχτουν κι'αλλο με πιο "εξυπνα" λογισμικα ωστε να μαθαινουν απο τη χρηση του αναβατη σε βαθος χρονου (δηλ τις συνηθειες του για το πως οδηγει) και να συμπεραινουν την οδηγικη του διαθεση απο τις προσφατες manual αλλαγες του και τα ανοιγματα του γκαζιου δηλ. "τωρα αυτος το κυνηγαει, οποτε ας προσαρμοσω καταλληλα το S3 με βαση το τι εχει μολις κανει".
 
Τελευταία επεξεργασία:

Thanpen

Μέλος
Περιοχή
Κορινθος
Όνομα
Θάνος
Μοτό
Africa twin
Tuareg 660
Thanpen: Θανο και λοιποι, σχετικα με το CRF DCT εχω τη γνωμη που μπορει να εχει καποιος που εχει οδηγησει ενα CRF1000 DCT μονο για 2 ωρες, και θα μπορουσε φυσικα να ειναι διαφορετικη αν ειχα ζησει με το μηχανακι για ενα σοβαρο διαστημα, γι'αυτο και σεβομαι τη γνωμη των κατοχων που το εκθειαζουν.

Απο την αλλη, σκεφτομαι οτι εκει που πραγματικα το DCT αναδεικνυεται ειναι σε commuting σε μεγαλη πολη καθως ο αναβατης ξεχναει τις αλλαγες και αφηνει το καταλληλο προγραμμα να τις κανει, αναλογα με το ποσο βιαζεται / ποσο οικονομια θελει να κανει. Και προσοχη, μιλαω για χρηση DCT με τα προγραμματα μονο, οχι το manual mode. Αντε πιθανα και σε μια στριφτερη ορεινη διαδρομη. Γιατι πχ σε ταξιδι σε ανοιχτους δρομους, βαζεις μια 6η και πας, ή σε στριφτερους επαρχιακους μια 5η και πας. Μια αλλη πιθανη χρησιμοτητα ειναι για σχετικα αρχαριους αναβατες στο χωμα, καθως εκει δεν αφηνει/επιτρεπει τον κινητηρα να σβησει. Αυτες ομως οι χρησεις, απο το λιγο που τοχω δοκιμασει το DCT, εμενα δε μου λενε κατι σημαντικο ωστε να "γειρω" προς τα κει.

Η χρηση του DCT ομως που μου λεει πολλα ειναι το manual mode, οπου αλλαζεις ταχυτητες χωρις συμπλεξαρισμα, κλεισιμο γκαζιου κλπ. Αλλα αυτη η χρηση ειναι ουσιαστικα το ιδιο που κανει ενα καλο συστημα quickshifter, οπου απλα αλλαζεις ταχυτητες με το ποδι αντι για το χερι. Και πληροφοριακα, η Χονδα δινει και σαν οπτιον λεβιε ταχυτητων στα DCT για καλυτερη αισθηση και "συμβατοτητα" με τα παλια κιβωτια. Οποτε το quickshifter ειναι ακριβως ιδιο μ'αυτη τη χρηση του DCT. Και καθως ενα quickshifter μπαινει με λογικο κοστος στα CRF απο το 2018 και μετα (δηλ σε ολα με ηλεκτρογκαζο), μπορει καποιος ετσι να εχει ουσιαστικα τη manual λειτουργια του DCT με πολυ μικροτερο κοστος (1/3 ή και 1/4) και χωρις το επιπλεον βαρος και την πολυπλοκοτητα του τελευταιου. Βεβαια τα γραφω αυτα χωρις να εχω δοκιμασει προσωπικα CRF με quickshifter, απλα εχω διαβασει οτι δουλευει πολυ καλα.

Ειμαι παντως σιγουρος οτι σε βαθος χρονου, τα αυτοματα προγραμματα του DCT θα εξελιχτουν κι'αλλο με πιο "εξυπνα" λογισμικα ωστε να μαθαινουν απο τη χρηση του αναβατη σε βαθος χρονου (δηλ τις συνηθειες του για το πως οδηγει) και να συμπεραινουν την οδηγικη του διαθεση απο τις προσφατες manual αλλαγες του και τα ανοιγματα του γκαζιου δηλ. "τωρα αυτος το κυνηγαει, οποτε ας προσαρμοσω καταλληλα το S3 με βαση το τι εχει μολις κανει".
συμφωνώ μαζί σου Γιώργο , ακριβώς έτσι όπως τα λες . Απλά δεν θέλω και εγώ να πάρω πλήρη θέση και να πω την γνώμη μου για το dct γιατί δεν το έχω στην κατοχή μου .

απλά στο dct manual mode δεν χρειάζεται ο συμπλέκτης πουθενά έναντι θέση στο quick shifter στο ξεκινά κόψε φρέναρε απότομα θέλει συμπλέκτη . Αλλά κερδίζεις τα παραπάνισια 10 κιλά
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Βρηκα το παρακατω τεστ των Αυστραλων πολυ καλο και αναδειχνει ωραια τις διαφορες μεταξυ των δυο 1100, του απλου L και του big tank AS. Ειναι σε δυο συνεχειες, βαζω την πρωτη και απο κει μπορει να συνεχισει κανείς στη δευτερη.


 

IoannisB

Μέλος
Όνομα
Ιωάννης
Μοτό
AfricaTwin
Ξέρουμε τπτ για το θέμα με το touch της TFT?
Μετα απο δυο βδομάδες ακινησίας δεν πιάνει το touch.

Υπόθεση νουμερο 1 .. ξύλιασε απτη Μπάρμπαρα




Sent from my iPhone using Tapatalk
Εντάξει πήρε μπρός ήθελε ζέσταμα γτ διάβαζα στα foroum για θεμα της οθόνης και εγγυήσεις +++..




Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Τελευταία επεξεργασία:

nick_89

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Νίκος
Μοτό
Honda XL650V Transalp
Το έχω τρομερή απορία και δεν το αναφέρει κανείς στα reviews
:ha
 

jon t

Μέλος
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
Honda CRF1100L
Ξέρουμε τπτ για το θέμα με το touch της TFT?
Μετα απο δυο βδομάδες ακινησίας δεν πιάνει το touch.

Υπόθεση νουμερο 1 .. ξύλιασε απτη Μπάρμπαρα




Sent from my iPhone using Tapatalk
Συμβαίνει στα κρύα και όταν η αυτοκόλλητη μεμβράνη προστασίας οθόνης που έχει τοποθετηθεί πριν την παράδοση της μοτό έχει αρχίσει να παλιώνει.
Στην ουσία δεν είναι πρόβλημα της οθόνης
Η Χόντα πέρυσι που είχα κοιτάξει την χρέωνε 50 ευρώ περίπου

Υπάρχουν όμως πάρα πολλές άφτερ μάρκετ σε πολύ λογικές τιμές... ;)
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Ξέρουμε τπτ για το θέμα με το touch της TFT?
Μετα απο δυο βδομάδες ακινησίας δεν πιάνει το touch.

Υπόθεση νουμερο 1 .. ξύλιασε απτη Μπάρμπαρα




Sent from my iPhone using Tapatalk
2019....χρονολογία ορόσημο για τα όργανα με βελόνες.
Αυτά θα τραβάμε με μοντέλα νεώτερα του 2019.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
2019....χρονολογία ορόσημο για τα όργανα με βελόνες.
Αυτά θα τραβάμε με μοντέλα νεώτερα του 2019.
Μη χάσεις αμέσως να κατηγορήσεις τα οοονδα
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Μη χάσεις αμέσως να κατηγορήσεις τα οοονδα
Αυτό ισχύει για όλους
Κοιτάω τα προβλήματα του gen2 xr και για αυτό πετάχτηκα
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
2019....χρονολογία ορόσημο για τα όργανα με βελόνες.
Αυτά θα τραβάμε με μοντέλα νεώτερα του 2019.
Πολύ σωστό.
Από τη μια υπάρχει μια αλήθεια που αφορά τη πλούσια πληροφόρηση που φέρνουν οι νέες ταμπλετο-οθόνες και είναι απαραίτητη αυτή λόγω των πλούσιων ηλεκτρονικών που συνοδεύουν πλέον τις μοτοσυκλέτες.
Από την άλλη συνεχίζει και με μαγνητίζει η ομορφιά -ορισμένων- συμβατικών οργάνων. Η απλότητα τους και πάνω από όλα η ασφαλέστατη αναγνωσιμότητα τους, ακόμη και να μη διάβαζες τα νούμερα αρκούσε η βελόνα για να αντιλαμβάνεσαι που παίζεις και από στροφές και από ταχύτητα.
Στη σημερινή πραγματικότητα θα ήθελα -τουλάχιστον- να συνεχίζει ο συνδυασμός μιας ταμπλέτας με ένα συμβατικό όργανο όπως γινόταν τα τελευταία χρόνια με τις οθόνες LCD.
Φυσικά αυτά τα "νιώθουμε" περισσότερο εμείς οι γηραιότεροι....
 
Top Bottom