CRF1100L - AFRICA TWIN & AFRICA TWIN ADVENTURE SPORTS

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Χθές μου στέλνει τηλ πατριώτης με μοντέλο του 22 γυρω στα 8000 χλμ μόνο σε άσφαλτο και με ρωτάει αν έχω παρατηρήσει τπτ τέτοιο .



Αυτό είναι ψυκτικό υγρό και βγαίνει απο ενα τσουτσούνι εκει απο κάτω.

Σύμφωνα με το βίντεο αν εχει κατι πράσινο τότε πάει για αντλία νερού. Η οποία είναι κινέζικη συμφωνα με το βίντεο. WTF

το τσουτσούνι/σωληνάκι θέλει σκύψιμο για να το δείτε και ειναι οριζόντιο



Sent from my iPhone using Tapatalk
Μικρό το κακο
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Μικρό το κακό το μάτι ! Ένα ξαμάτιασμα στα Ιαπωνικά άμεσα! Ξου ξου ξου κινέζικα πράγματα βρέθηκανε εκει μέσα!
Ο Σοιτζιρο Χοντα νικά και όλα τα κακα σκορπά.
Πες το πάτερ ημών και ρίξε τρεις σταγόνες full συνθετικό λάδι μέσα στο ψυγείο και θα στρώσει...
 

Postman

Head of Neuroscience, Psychology & Medicine
Περιοχή
Alpha Centauri
Όνομα
Γιωργος
Μοτό
Africa Twin 1100
Χθές μου στέλνει τηλ πατριώτης με μοντέλο του 22 γυρω στα 8000 χλμ μόνο σε άσφαλτο και με ρωτάει αν έχω παρατηρήσει τπτ τέτοιο .



Αυτό είναι ψυκτικό υγρό και βγαίνει απο ενα τσουτσούνι εκει απο κάτω.

Σύμφωνα με το βίντεο αν εχει κατι πράσινο τότε πάει για αντλία νερού. Η οποία είναι κινέζικη συμφωνα με το βίντεο. WTF

το τσουτσούνι/σωληνάκι θέλει σκύψιμο για να το δείτε και ειναι οριζόντιο



Sent from my iPhone using Tapatalk
Καλημέρα, και σε εμένα έχει σε αυτο το σημείο κατι λιγα ίχνη και έσπασα το κεφάλι μου να δω απο που είναι. Η οθόνη κανει τα δικα της ανά περιόδους, πετάει ενα mode δικο του και τωρα τελευταία η κόρνα δουλεύει όποτε θελει! Κατα την γνωμη μου μπορω να δικαιολογήσω τα θέματα με την οθονη σαν καινούργια τεχνολογία , αλλα οχι αν όντως υπάρχει πρόβλημα με την αντλία, για την ωρα έχει έρθει ανάκληση για προγραμματισμό της ecu και αφορα κατι στην ανάφλεξη!

update: το έψαξα λίγο σήμερα, κατέβασα ποδιά για να εχω καλύτερη πρόσβαση , να πω την αλήθεια δεν είδα κατί, θα το εχω υπόψιν μου!
 
Τελευταία επεξεργασία:

IoannisB

Μέλος
Όνομα
Ιωάννης
Μοτό
AfricaTwin
Καλημέρα, και εμενα εχει σε αυτο το σημείο και σπαω το κεφαλη μου να δω απο που ειναι, μετα σκέφτομαι ρε φιλε δε πηρα honda για να εχω διαρροές 10 χρονια ΚΤΜ δεν έσταξε σταγόνα, τι φαση??? Το θεμα ειναι το αναγνωρίζει αυτο η αντιπροσωπεία, οτι εχουμε θεμα με την αντλία ή θα μας βγαλουν την Παναγία??? Η οθονη κανει τα δικα της ανά περιόδους, πεταει ενα mode δικο του και τωρα τελευταία η κορνα δουλεύει όποτε θελει! Κατα την γνωμη μου μπορω να δικαιολογήσω τα θέματα με την οθονη σαν καινούργια τεχνολογια, αλλα οχι αν όντως υπαρχει πρόβλημα με την αντλία, για την ωρα εχει ερθει ανάκληση για προγραμματισμό της ecu και αφορα κατι στην ανάφλεξη, κατι που δεν εχω αντιληφθεί!
καλησπέρα για τις οθόνες θα τις κάνουν ανάκληση διοτι δεν είσαι ο μόνος που του αλλάζει μονο του modes! Για την αντλία δεν νομίζω αν εισαι στην εγγυηση καλύτερα να το τσεκάρεις! Γενικά εχει χαθει η μπάλα; Ίσως! ! Εχει ενα τσουτσουνακι εκει μεσα οριζόντιο παρε φακο και θα το δεις! Στου φίλου μου την αντικαταστήσανε άμεσα .
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Triumph "15 κιλά πιο κάτω από το αντίστοιχο BMW"
BMW "14 κιλά πιο κάτω από το αντίστοιχο BMW"

Honda "αγάπη μου έβαλα τρία κιλά, με θεωρείς χοντρή;"
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Καλημερα, πληροφοριακα ολα τα CRF1100 φορανε απο μαμα τα Bridgestone AX41T, λαστιχα που δεν υπαρχουν στο εμποριο και φτιαχνονται ειδικα για τα μεγαλα CRF. Προσωπικα τα βρηκα πολυ καλα σε ασφαλτο και χωμα (και ειδικα στο χωμα το μπροστινο). Θα τα χαρακτηριζα 85-15. Αλλα ειναι πολυ μαλακα και τρωγονται γρηγορα, αλλαξα χθες το δικο μου το οποιο εγινε ετσι σε 9400χμ, δηλ σχεδον σλικ:




Το πισω δειχνει ετσι, φωτο απο το net:




Αλλα a word of caution που λεν και στο χωριομ. Επειδη ειναι μαλακα, θεωρησα οτι μαλλον εχουν και μαλακα πλαϊνα. Οταν ομως απο περιεργεια, προσπαθησα χθες να ξεμονταρω το μπροστινο στο γκαραζ μου, συντομα εγκατελειψα την ιδεα λογω πολυ σκληρων πλαϊνων - πληροφοριακα το λαστιχο ειναι tube-tybe. Το ποσο σκληρα ειναι το επαληθευσε και ο λαστιχας στον οποιο πηγα τον τροχο να μου κωτσαρει πανω ενα μεταχειρισμενο TKC80 που ειχα. Ευτυχως δεν με επιασε λαστιχο το καλοκαιρι που ταξιδευα στην Ευρωπη γιατι δεν θα μπορουσα να το (ξε)ζανταρω στην ακρη του δρομου.
 

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Ténéré 700 World Raid | 2022
Καλημερα, πληροφοριακα ολα τα CRF1100 φορανε απο μαμα τα Bridgestone AX41T, λαστιχα που δεν υπαρχουν στο εμποριο και φτιαχνονται ειδικα για τα μεγαλα CRF.
Γιώργο νομίζω εξαρτάται από την χρονολογία ή/και την χώρα πώληση του CRF1100.
Όσα έχω δει εδω πάνω έρχονται με metzeler karoo street.

Παρόλαυτα χρήσιμη η πληροφορία σου!

Δεν μπορώ να καταλάβω πως γίνεται leakage φωτογραφιών των BMW και ΚΤΜ πάντα πριν την επίσημη παρουσιάση... Ενω για τα Χόντα που αναμένονται αλλαγές για το CRF1100, άκρα του τάφου σιωπή...
 

IoannisB

Μέλος
Όνομα
Ιωάννης
Μοτό
AfricaTwin
Καλημερα, πληροφοριακα ολα τα CRF1100 φορανε απο μαμα τα Bridgestone AX41T, λαστιχα που δεν υπαρχουν στο εμποριο και φτιαχνονται ειδικα για τα μεγαλα CRF. Προσωπικα τα βρηκα πολυ καλα σε ασφαλτο και χωμα (και ειδικα στο χωμα το μπροστινο). Θα τα χαρακτηριζα 85-15. Αλλα ειναι πολυ μαλακα και τρωγονται γρηγορα, αλλαξα χθες το δικο μου το οποιο εγινε ετσι σε 9400χμ, δηλ σχεδον σλικ:




Το πισω δειχνει ετσι, φωτο απο το net:




Αλλα a word of caution που λεν και στο χωριομ. Επειδη ειναι μαλακα, θεωρησα οτι μαλλον εχουν και μαλακα πλαϊνα. Οταν ομως απο περιεργεια, προσπαθησα χθες να ξεμονταρω το μπροστινο στο γκαραζ μου, συντομα εγκατελειψα την ιδεα λογω πολυ σκληρων πλαϊνων - πληροφοριακα το λαστιχο ειναι tube-tybe. Το ποσο σκληρα ειναι το επαληθευσε και ο λαστιχας στον οποιο πηγα τον τροχο να μου κωτσαρει πανω ενα μεταχειρισμενο TKC80 που ειχα. Ευτυχως δεν με επιασε λαστιχο το καλοκαιρι που ταξιδευα στην Ευρωπη γιατι δεν θα μπορουσα να το (ξε)ζανταρω στην ακρη του δρομου.
Γιώργο νομίζω εξαρτάται από την χρονολογία ή/και την χώρα πώληση του CRF1100.
Όσα έχω δει εδω πάνω έρχονται με metzeler karoo street.

Παρόλαυτα χρήσιμη η πληροφορία σου!

Δεν μπορώ να καταλάβω πως γίνεται leakage φωτογραφιών των BMW και ΚΤΜ πάντα πριν την επίσημη παρουσιάση... Ενω για τα Χόντα που αναμένονται αλλαγές για το CRF1100, άκρα του τάφου σιωπή...
Δεν υπάρχει ανταγωνισμός, βαλτε ιπποδυνάμεις βάλτε κιλα βάλτε αναρτήσεις βαλτε ολα τα + και τα - και οι δρόμοι οδηγούν τ-σαπαν
Γιώργο νομίζω εξαρτάται από την χρονολογία ή/και την χώρα πώληση του CRF1100.
Όσα έχω δει εδω πάνω έρχονται με metzeler karoo street.

Παρόλαυτα χρήσιμη η πληροφορία σου!

Δεν μπορώ να καταλάβω πως γίνεται leakage φωτογραφιών των BMW και ΚΤΜ πάντα πριν την επίσημη παρουσιάση... Ενω για τα Χόντα που αναμένονται αλλαγές για το CRF1100, άκρα του τάφου σιωπή...
Γτ η ΒΜW KTM και scooter να βγάλουν θα κοτσάρουν ενα adventure δίπλα και εχει μπερδευτεί ο κόσμος. GS 1000 GS 1001 GS 1002 KTM 1090 KTM 975 K.

Αν μας βλεπουν απο πορτοκαλι κόσμος και γερμανικά αγελάδια πως τα λέτε εδώ πατήστε στο σύνδεσμο για πληροφορίες :



Saitama Japan
Tokyo

 

Θανασεν

Μέλος
Περιοχή
ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Όνομα
θανασης
Μοτό
21/18
Δεν υπάρχει ανταγωνισμός, βαλτε ιπποδυνάμεις βάλτε κιλα βάλτε αναρτήσεις βαλτε ολα τα + και τα - και οι δρόμοι οδηγούν τ-σαπαν


Γτ η ΒΜW KTM και scooter να βγάλουν θα κοτσάρουν ενα adventure δίπλα και εχει μπερδευτεί ο κόσμος. GS 1000 GS 1001 GS 1002 KTM 1090 KTM 975 K.

Αν μας βλεπουν απο πορτοκαλι κόσμος και γερμανικά αγελάδια πως τα λέτε εδώ πατήστε στο σύνδεσμο για πληροφορίες :



Saitama Japan
Tokyo

Έλα να το δοκιμάσω να πιούμε και καφέ :)
Το big το έχω οδηγήσει μια ευθεία, αλλά για το μικρό δεν έχω άποψη
 
Τελευταία επεξεργασία:

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Έλα να το δοκιμάσω να πιούμε και καφέ :)
Το big το έχω οδηγήσει μια ευθεία, αλλά για το μικρό δεν έχω άποψη
Να φοράς ζακετα
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Οι σύντροφοί από το moto magazine γράφουν για την έκδοση Adventure Sports: -και επιτέλους- μπροστινό tubless τροχό....

Ας τους πει κάποιος ότι και το προηγούμενο AS μοντέλο, φορούσε tubeless και μάλιστα εμπρός/πίσω. Εκτός... αν με το "επιτέλους" εννοούν την επιλογή αυτή μόνο για τον μπροστινό τροχό την οποία έχει κάνει και η Suzuki στο νέο 1050 DE και ομολογώ πως βρίσκω περίεργη.

Επίσης... μας λένε για την αλλαγή στη διάσταση του εμπρός τροχού αλλά δε μας λένε τι γίνεται με τον πίσω (περίεργο που δεν το μάθανε πρώτοι). Γιατί αν ο εμπρός στην έκδοση AS γίνει 19 (πράγμα που καραγουστάρω) και η πίσω μείνει 18 θα είναι περίεργη επιλογή αν και πολύ ενδιαφέρουσα.
 

dera

Μέλος
Περιοχή
Αρτα
Όνομα
Αχιλλέας
Μοτό
Tiger 1200 Gt Pro
Tl 508
Cruisym 300
Μεγαλο λαθος της Triumph ο 18αρης πισω. Περιοριζει πολυ την επιλογη ασφαλτινων ελαστικων.
Απ' οσα εχω διαβασει απο εδω και απο εκει το εκανε γιατι ηθελε να δωσει προτεραιοτητα στο μοντελο rally και μπλα μπλα μπλα...
Ειμαι σιγουρος οτι η honda δεν κανει τετοια λαθη και αφου αποφασισε να βγαλει afica twin με ασφαλτινο προσανατολισμο,
θα ειναι και η πισω διασταση σωστη, δηλαδη 17αρα.
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Εγω νομιζω πως υπαρχει ο,τι ασφαλτινο λαστιχο θες για 18ρι, απο τουριστικα που κρατανε 15κ μεχρι μαλακα που τετραγωνιζουν στα 4κ
 
Top Bottom