al800
Μέλος
Φρουρά! Φρουρά! Μίστερ Μίστερ πού είσαι;
Μικρό το κακοΧθές μου στέλνει τηλ πατριώτης με μοντέλο του 22 γυρω στα 8000 χλμ μόνο σε άσφαλτο και με ρωτάει αν έχω παρατηρήσει τπτ τέτοιο .
Αυτό είναι ψυκτικό υγρό και βγαίνει απο ενα τσουτσούνι εκει απο κάτω.
Σύμφωνα με το βίντεο αν εχει κατι πράσινο τότε πάει για αντλία νερού. Η οποία είναι κινέζικη συμφωνα με το βίντεο. WTF
το τσουτσούνι/σωληνάκι θέλει σκύψιμο για να το δείτε και ειναι οριζόντιο
Sent from my iPhone using Tapatalk
Μικρό το κακό το μάτι ! Ένα ξαμάτιασμα στα Ιαπωνικά άμεσα! Ξου ξου ξου κινέζικα πράγματα βρέθηκανε εκει μέσα!Μικρό το κακο
Πες το πάτερ ημών και ρίξε τρεις σταγόνες full συνθετικό λάδι μέσα στο ψυγείο και θα στρώσει...Μικρό το κακό το μάτι ! Ένα ξαμάτιασμα στα Ιαπωνικά άμεσα! Ξου ξου ξου κινέζικα πράγματα βρέθηκανε εκει μέσα!
Ο Σοιτζιρο Χοντα νικά και όλα τα κακα σκορπά.
Καλημέρα, και σε εμένα έχει σε αυτο το σημείο κατι λιγα ίχνη και έσπασα το κεφάλι μου να δω απο που είναι. Η οθόνη κανει τα δικα της ανά περιόδους, πετάει ενα mode δικο του και τωρα τελευταία η κόρνα δουλεύει όποτε θελει! Κατα την γνωμη μου μπορω να δικαιολογήσω τα θέματα με την οθονη σαν καινούργια τεχνολογία , αλλα οχι αν όντως υπάρχει πρόβλημα με την αντλία, για την ωρα έχει έρθει ανάκληση για προγραμματισμό της ecu και αφορα κατι στην ανάφλεξη!Χθές μου στέλνει τηλ πατριώτης με μοντέλο του 22 γυρω στα 8000 χλμ μόνο σε άσφαλτο και με ρωτάει αν έχω παρατηρήσει τπτ τέτοιο .
Αυτό είναι ψυκτικό υγρό και βγαίνει απο ενα τσουτσούνι εκει απο κάτω.
Σύμφωνα με το βίντεο αν εχει κατι πράσινο τότε πάει για αντλία νερού. Η οποία είναι κινέζικη συμφωνα με το βίντεο. WTF
το τσουτσούνι/σωληνάκι θέλει σκύψιμο για να το δείτε και ειναι οριζόντιο
Sent from my iPhone using Tapatalk
καλησπέρα για τις οθόνες θα τις κάνουν ανάκληση διοτι δεν είσαι ο μόνος που του αλλάζει μονο του modes! Για την αντλία δεν νομίζω αν εισαι στην εγγυηση καλύτερα να το τσεκάρεις! Γενικά εχει χαθει η μπάλα; Ίσως! ! Εχει ενα τσουτσουνακι εκει μεσα οριζόντιο παρε φακο και θα το δεις! Στου φίλου μου την αντικαταστήσανε άμεσα .Καλημέρα, και εμενα εχει σε αυτο το σημείο και σπαω το κεφαλη μου να δω απο που ειναι, μετα σκέφτομαι ρε φιλε δε πηρα honda για να εχω διαρροές 10 χρονια ΚΤΜ δεν έσταξε σταγόνα, τι φαση??? Το θεμα ειναι το αναγνωρίζει αυτο η αντιπροσωπεία, οτι εχουμε θεμα με την αντλία ή θα μας βγαλουν την Παναγία??? Η οθονη κανει τα δικα της ανά περιόδους, πεταει ενα mode δικο του και τωρα τελευταία η κορνα δουλεύει όποτε θελει! Κατα την γνωμη μου μπορω να δικαιολογήσω τα θέματα με την οθονη σαν καινούργια τεχνολογια, αλλα οχι αν όντως υπαρχει πρόβλημα με την αντλία, για την ωρα εχει ερθει ανάκληση για προγραμματισμό της ecu και αφορα κατι στην ανάφλεξη, κατι που δεν εχω αντιληφθεί!
Με μπροστινό τροχό 19 ιντσών και αύξηση στην ροπή!!
Γιώργο νομίζω εξαρτάται από την χρονολογία ή/και την χώρα πώληση του CRF1100.Καλημερα, πληροφοριακα ολα τα CRF1100 φορανε απο μαμα τα Bridgestone AX41T, λαστιχα που δεν υπαρχουν στο εμποριο και φτιαχνονται ειδικα για τα μεγαλα CRF.
Έτσι είναι οι τάφοι.άκρα του τάφου σιωπή...
Καλημερα, πληροφοριακα ολα τα CRF1100 φορανε απο μαμα τα Bridgestone AX41T, λαστιχα που δεν υπαρχουν στο εμποριο και φτιαχνονται ειδικα για τα μεγαλα CRF. Προσωπικα τα βρηκα πολυ καλα σε ασφαλτο και χωμα (και ειδικα στο χωμα το μπροστινο). Θα τα χαρακτηριζα 85-15. Αλλα ειναι πολυ μαλακα και τρωγονται γρηγορα, αλλαξα χθες το δικο μου το οποιο εγινε ετσι σε 9400χμ, δηλ σχεδον σλικ:
Το πισω δειχνει ετσι, φωτο απο το net:
Αλλα a word of caution που λεν και στο χωριομ. Επειδη ειναι μαλακα, θεωρησα οτι μαλλον εχουν και μαλακα πλαϊνα. Οταν ομως απο περιεργεια, προσπαθησα χθες να ξεμονταρω το μπροστινο στο γκαραζ μου, συντομα εγκατελειψα την ιδεα λογω πολυ σκληρων πλαϊνων - πληροφοριακα το λαστιχο ειναι tube-tybe. Το ποσο σκληρα ειναι το επαληθευσε και ο λαστιχας στον οποιο πηγα τον τροχο να μου κωτσαρει πανω ενα μεταχειρισμενο TKC80 που ειχα. Ευτυχως δεν με επιασε λαστιχο το καλοκαιρι που ταξιδευα στην Ευρωπη γιατι δεν θα μπορουσα να το (ξε)ζανταρω στην ακρη του δρομου.
Δεν υπάρχει ανταγωνισμός, βαλτε ιπποδυνάμεις βάλτε κιλα βάλτε αναρτήσεις βαλτε ολα τα + και τα - και οι δρόμοι οδηγούν τ-σαπανΓιώργο νομίζω εξαρτάται από την χρονολογία ή/και την χώρα πώληση του CRF1100.
Όσα έχω δει εδω πάνω έρχονται με metzeler karoo street.
Παρόλαυτα χρήσιμη η πληροφορία σου!
Δεν μπορώ να καταλάβω πως γίνεται leakage φωτογραφιών των BMW και ΚΤΜ πάντα πριν την επίσημη παρουσιάση... Ενω για τα Χόντα που αναμένονται αλλαγές για το CRF1100, άκρα του τάφου σιωπή...
Γτ η ΒΜW KTM και scooter να βγάλουν θα κοτσάρουν ενα adventure δίπλα και εχει μπερδευτεί ο κόσμος. GS 1000 GS 1001 GS 1002 KTM 1090 KTM 975 K.Γιώργο νομίζω εξαρτάται από την χρονολογία ή/και την χώρα πώληση του CRF1100.
Όσα έχω δει εδω πάνω έρχονται με metzeler karoo street.
Παρόλαυτα χρήσιμη η πληροφορία σου!
Δεν μπορώ να καταλάβω πως γίνεται leakage φωτογραφιών των BMW και ΚΤΜ πάντα πριν την επίσημη παρουσιάση... Ενω για τα Χόντα που αναμένονται αλλαγές για το CRF1100, άκρα του τάφου σιωπή...
Έλα να το δοκιμάσω να πιούμε και καφέΔεν υπάρχει ανταγωνισμός, βαλτε ιπποδυνάμεις βάλτε κιλα βάλτε αναρτήσεις βαλτε ολα τα + και τα - και οι δρόμοι οδηγούν τ-σαπαν
Γτ η ΒΜW KTM και scooter να βγάλουν θα κοτσάρουν ενα adventure δίπλα και εχει μπερδευτεί ο κόσμος. GS 1000 GS 1001 GS 1002 KTM 1090 KTM 975 K.
Αν μας βλεπουν απο πορτοκαλι κόσμος και γερμανικά αγελάδια πως τα λέτε εδώ πατήστε στο σύνδεσμο για πληροφορίες :
Saitama Japan
Tokyo
Να φοράς ζακεταΈλα να το δοκιμάσω να πιούμε και καφέ
Το big το έχω οδηγήσει μια ευθεία, αλλά για το μικρό δεν έχω άποψη