CRF1100L - AFRICA TWIN & AFRICA TWIN ADVENTURE SPORTS

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Καλοτάξιδοι Βαγγέλη και Γιώργη...!:ltg:
 

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
Να καλωσορισω στην οικογενεια των μεγαλων CRF δυο γνωστους εκ παλαιοθεν, τους φιλτατους Βαγγελη Vvag και Γιωργο Postman, που πολυ προσφατα αποκτησανε και οι δυο το απλο CRF1100 σε τρικολορ. Παιδες να τα χαρειτε οσο δεν παει, καλοβολτα, καλοταξιδα και καλολασπωτα και ελπιζω να καθησει να συνβολταρουμε σε καποια φαση! Enjoy!! :friendship::friendship:




Και μια επιπλεον φωτο απο το CRF του Βαγγελη :ok:

Καλοτάξιδα τα εργαλεία !!!
 

galanakop

Μέλος
Περιοχή
tripolitsa
Όνομα
Nikos
Μοτό
BMW 1250GSA
Aprilia Tuareg 660
Vespa gts 300
KTM 350 EXC-F 23
συντροχοι μια διευκρινηση για τα καινουρια μοντελα 22
Εχει αναφερθει θεμα με την σελα οσον αφορα το ποσο ανετη ειναί???
Καπου αυτο διαβασα για το απλο βεβαια.Το adv εχει επισης το ιδιο θεμα???
Ευχαριστω
 

Vvag

Αντβέτσουρερ
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
Άφρικα Τουίν Ιλέβεν Χάντρεντ
συντροχοι μια διευκρινηση για τα καινουρια μοντελα 22
Εχει αναφερθει θεμα με την σελα οσον αφορα το ποσο ανετη ειναί???
Καπου αυτο διαβασα για το απλο βεβαια.Το adv εχει επισης το ιδιο θεμα???
Ευχαριστω
ΑΝ έχει κάποια μειονεκτήματα το 1100, ΑΥΤΟ νομίζω πως είναι στην κορυφή τους.
Απαράδεκτη σέλα. Συνηθίζεται μάλλον, απλά πρέπει να είσαι προετοιμασμένος ότι το κωλί θα πρέπει να μεταλλοποιηθεί. :laugh:
Για το adv δεν ξέρω. Η πίσω σέλα, από τις φωτογραφίες φαίνεται σίγουρα να είναι διαφορετική, του οδηγού όμως ΜΑΛΛΟΝ είναι η ίδια.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Ο συνεπιβάτης αν και έχει εντελώς ίσια σέλα, μάλλον την παλεύει περισσότερο σε σχέση με τον οδηγό. Η δική μας είναι στενή, κι αν δεν έχεις ψαχνό εκεί πίσω, αρχίζει και πονάει αρκετά γρήγορα...
 

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
ΑΝ έχει κάποια μειονεκτήματα το 1100, ΑΥΤΟ νομίζω πως είναι στην κορυφή τους.
Απαράδεκτη σέλα. Συνηθίζεται μάλλον, απλά πρέπει να είσαι προετοιμασμένος ότι το κωλί θα πρέπει να μεταλλοποιηθεί.
Για το adv δεν ξέρω. Η πίσω σέλα, από τις φωτογραφίες φαίνεται σίγουρα να είναι διαφορετική, του οδηγού όμως ΜΑΛΛΟΝ είναι η ίδια.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Ο συνεπιβάτης αν και έχει εντελώς ίσια σέλα, μάλλον την παλεύει περισσότερο σε σχέση με τον οδηγό. Η δική μας είναι στενή, κι αν δεν έχεις ψαχνό εκεί πίσω, αρχίζει και πονάει αρκετά γρήγορα...
Γατάκια... Δεν έχετε κάτσει στη σέλα του Τ7 ,

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
 

Vvag

Αντβέτσουρερ
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
Άφρικα Τουίν Ιλέβεν Χάντρεντ
Γατάκια... Δεν έχετε κάτσει στη σέλα του Τ7 ,

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
Έχω κάνει Θεσσαλονίκη - Νότια Εύβοια (σερί) με DRZ, θα CΕΒΕCTE.... :laugh::laugh::laugh::laugh:
Πάντως το T7 θεωρείται (ας πούμε) εντουροειδές, είναι πιο λογικό.
Το Africa ανήκει σε πιο "τουριστική" κατηγορία, θεωρώ πως έπρεπε να είναι λίγο πιο προσεγμένο αυτό το κομμάτι!

Το 950 γελάει με τα ποστ σας, man up, bitchez.
Είχα 990 για δύο χρόνια και ΠΟΥΛΗΣΑ την gel σέλα που μου είχε δώσει ο προηγούμενος μαζί, γιατί η μαμίσια με βόλευε μια χαρά...
Αλλά όπως είπα παραπάνω, αυτό ήταν μετά το DRZ... Μου φαίνεται γέρασα. :wacky:
 

jon t

Μέλος
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
Honda CRF1100L
Λογικά η σέλα, από το 2020 που βγήκε η σειρά των 1100, είναι ίδια.

Σαν πρώην ιδιοκτήτης του 1000 και τώρα του 1100 adv θα πω τα εξής σαν προσωπικές παρατηρήσεις.

Γενικά οι σέλες θέλουν λίγες χιλιάδες χλμ από καινούργιες για να αποκτήσουν την κανονική τους άνεση
Και για το 1000 υπήρχε λίγο γκρίνια όταν βγήκε, αλλά προσωπικά μετά από λίγο καιρό την βρήκα πολύ καλή.

Του 1100 είναι λίγο λιγότερο άνετη από του 1000 και μάλλον φταίει ότι έχουν αφαιρέσει λίγο υλικό για χαμηλότερο ύψος.
Ιδιοκτήτες στο εξωτερικό έχουν γράψει πολύ άσχημα σχόλια, μερικοί εκ των οπαίων όμως έχουν την ακόμα χαμηλότερη σέλα που δίνει η χόντα σαν αξεσουάρ και που έχει ακόμα λιγότερο αφρώδες...
Επίσης έχω παρατηρήσει σημαντικές αλλαγές στην άνεση που αισθάνομαι στην σέλα με διαφορετικές ρυθμίσεις στην πίσω ανάρτηση ....

Πληροφοριακά να πώ ότι έχω και την ψηλότερη σέλα που δίνει πάλι σαν αξεσουάρ η χόντα και η άνεση σαν αρχική αίσθηση είναι καλύτερη.
Όμως είναι πιο στενή στο πάνω μέρος και τελικά θα προτιμούσα τον συνδυασμό των δύο, το σχήμα της στάνταρ και το πάχος υλικού της ψηλής.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Οι σύγχρονες μοτοσυκλέτες προσπαθούν μέσω ανατομικού σχήματος να πετύχουν την άνεση και όχι μέσω πλούτου στο αφρώδες. Αυτό ήταν παλιά σχολή, μπόλικο σφουγγαράκι να είναι μαλακό. Μόνο που και αυτό μετά από αρκετή ώρα σε κάνει να νιώθεις ότι "έκατσε" τόσο πολύ το πλούσιο και μαλακό αφρώδες που νόμιζες ότι πλέον αγγίζεις με τα οπίσθια σου το υποπλαίσιο (στη πραγματικότητα το κόκκαλο της σέλας). Και οι σύγχρονοι σελάδες περισσότερο παίζουν με το γλυπτό σχήμα παρά με το πλούσιο αφρώδες.

Για μένα η σέλα έχει γίνει και λίγο τύχη, είναι να σου κάθεται ανατομικά. Και αυτό που αρέσει σε εμένα δε σημαίνει ότι θα αρέσει και στον άλλον.
Πριν από 20 χρόνια οι περισσότεροι είμασταν νεότεροι και πολύ πιο αδύνατοι και άρα ελαφρότεροι. Αμά είσαι 100 κιλά σαν την αφεντιά μου τι να σου κάνει η ανατομική σέλα; Για μένα δεν είναι ανατομική, είναι σερβιέτα που εξαφανίστηκε στη κωλοχαραμάδα.
 
Τελευταία επεξεργασία:

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Συμπτωματικά, σήμερα την πήρα μαζί μου γιατι θα τη πάω για φρεσκαρισμα μετά τη δουλειά. Την είχα φτιάξει στον Σάκη στις 55.000 και τώρα έχω 161.000. Μετά από 400 km σερί νιώθω μια μικρή ενόχληση. ;)

Ετοιμαζόμαστε για μελλοντικά ταξίδια.

 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Γενικά οι σέλες θέλουν λίγες χιλιάδες χλμ από καινούργιες για να αποκτήσουν την κανονική τους άνεση
Και για το 1000 υπήρχε λίγο γκρίνια όταν βγήκε, αλλά προσωπικά μετά από λίγο καιρό την βρήκα πολύ καλή.
Εχοντας κανει σχεδον 65000χμ με τη σελα του CRF1000, θα συμφωνησω με τον Γιαννη οτι τουλαχιστο στο 1000 η σελες θελουν καποια χρηση για να μαλακωσουν καθως στην αρχη εχουν υπερβολικα σκληρη αισθηση. Αλλο το προβλημα ειναι επισης το γεγονος οτι η σελα ειναι αρκετα στενη στο μπροστινο μερος ωστε να ερχεται κανεις σχεδον πανω στο ρεζερβουαρ για "εντουραδικη" οδηγηση. Και καθως το μεγεθος της μηχανης ειναι για σχετικα μεγαλους σωματοτυπους (ιδεατα 1.85+μ), εγω καθομουνα οχι τελειως πισω οποτε το πιο στενο μπροστινο μερος με "εκοβε" μετα απο καποια ωρα (ενω ο Γιαννης δεν ειχε τετοιο θεμα σαν ψηλοτερος). Ετσι στα 6000χμ μεταποιησα ελαφρα τη σελα στο γνωστο μαγαζι της Καλλιροης, φαρδαινοντας την ελαφρα στο μπροστινο μερος, κατι οποιο εκανε μεγαλη διαφορα στην ανεση :ok: Βεβαια απο την αλλη μου ανοιξε λιγο τα ποδια και αισθανομαι το μηχανακι ελαφρα "ψηλοτερο" αλλα και παλι δεν εχω θεμα με τη σελα στη στανταρ θεση στα 87εκ. Να πω οτι εχω κανει επανειλημενα 1000+ χμ τη μερα χωρις προβλημα, καποτε εκανα το Βελιγραδι-Αθηνα δικαβαλος μονοκοπανια.

Εχω διαβασει παντως περισοτερα αρνητικα σχολια για τη σελα του 1100 και οταν καθησα πανω στατικα στο μηχανακι μου φανηκε περισοτερο σκληρη και αβολη απο τη σελα του 1000 :oops: Οποτε συνιστω καποια μεταποιηση, πχ αλλαγη του αφρωδους ή και προσθεση 1εκ ακομα αφρωδους αν δεν εχει κανεις προβλημα με το υψος της. Γενικα, οπως εχω ξαναγραψει, το 1000 ειναι περισοτερο "τουριστικο" απο το απλο 1100 στη μαμα μορφη και ειναι καπου αναμεσα στα δυο 1100, το απλο και το AS, απο ανεση και τουριστικες δυνατοτητες.

ΥΓ Εκανα καποτε 500χμ σε μια μερα με ενα KTM 990 με μαμα σελα σε καθε ειδους δρομο και μου φανηκε μια χαρα αποδεκτη, οχι οσο καλη οσο του CRF1000 αλλα ..not far.
 
Τελευταία επεξεργασία:

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
500 χιλιόμετρα δεν προλαβαίνει να ενοχλήσει το ΚΤΜ.

Το σύμπαν και οι άχρηστοι ντίλερ της Χόντα με γλίτωσαν από τρελή γκρίνια, θρι τσιρς φορ δατ.
 

galanakop

Μέλος
Περιοχή
tripolitsa
Όνομα
Nikos
Μοτό
BMW 1250GSA
Aprilia Tuareg 660
Vespa gts 300
KTM 350 EXC-F 23
Πάμε ολοταχώς για την τρικολόρ adventure dct με τις ηλεκτρονικές αναρτήσεις 2022. Από πού να ξεκινήσω για προσφορές??? Έχετε κατά νου κάποιον ντίλερ από Αθήνα κυρίως και για θέμα τιμής αλλά κυρίως να είναι άνθρωπος και να μας αντιμετωπίζει σωστά.
Θα το εκτιμούσα παιδιά αν βοηθήσετε.
Ευχαριστώ.

Nikos Note 20 ultra snapdragon
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Πάμε ολοταχώς για την τρικολόρ adventure dct με τις ηλεκτρονικές αναρτήσεις 2022. Από πού να ξεκινήσω για προσφορές??? Έχετε κατά νου κάποιον ντίλερ από Αθήνα κυρίως και για θέμα τιμής αλλά κυρίως να είναι άνθρωπος και να μας αντιμετωπίζει σωστά.
Θα το εκτιμούσα παιδιά αν βοηθήσετε.
Ευχαριστώ.

Nikos Note 20 ultra snapdragon
Για τιμές δε ξέρω, κάνει κάποιες εκπτώσεις ή δώρα είμαι σίγουρος. Αλλά από άποψη ανθρωπιάς και επαγγελματισμού σε ότι αφορά το εμπορικό κομμάτι ο Καρακώστας στο Γαλάτσι είναι πολύ εντάξει. Για το συνεργείο του δε έχω εμπειρίες ούτε μέσω φίλων, αν είχα θα τις κατέθετα. Όσοι ασχολούνται με Honda στη παρέα μου αναλαμβάνουν μόνοι τους τις μηχανές τους.

Σε ζηλεύω, στα δικά μου μάτια είναι η ομορφότερη On/Off.
 

galanakop

Μέλος
Περιοχή
tripolitsa
Όνομα
Nikos
Μοτό
BMW 1250GSA
Aprilia Tuareg 660
Vespa gts 300
KTM 350 EXC-F 23
Για τιμές δε ξέρω, κάνει κάποιες εκπτώσεις ή δώρα είμαι σίγουρος. Αλλά από άποψη ανθρωπιάς και επαγγελματισμού σε ότι αφορά το εμπορικό κομμάτι ο Καρακώστας στο Γαλάτσι είναι πολύ εντάξει. Για το συνεργείο του δε έχω εμπειρίες ούτε μέσω φίλων, αν είχα θα τις κατέθετα. Όσοι ασχολούνται με Honda στη παρέα μου αναλαμβάνουν μόνοι τους τις μηχανές τους.

Σε ζηλεύω, στα δικά μου μάτια είναι η ομορφότερη On/Off.
Βασάνισα πολύ το μυαλό μου αλλα τελικά κατέληξα.
Africa για τις βολτες μας τις μεγάλες και 300ρι l για το χόμπι μας στο χώμα.
Θα μας πάρει τα λεφτά όλα η honda φέτος.
Θα αναγκαστώ να δώσω εντελώς καινούριο το touareg 660 αλλα τι να κάνω. Έχω αρρωστήσει με την αφρικανα. Το μόνο λάθος που έκανα και ενώ ήξερα ότι αργά η γρήγορα θα καταλήξω εκεί πήρα το arpilia.
Καλό χρυσό ίσως το καλύτερο στην μεσαία κατηγορία αλλα όπως είπα έχω αρρωστήσει για την Τρικολόρ την φουλ.
Άντε να δούμε.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
Πάμε ολοταχώς για την τρικολόρ adventure dct με τις ηλεκτρονικές αναρτήσεις 2022. Από πού να ξεκινήσω για προσφορές??? Έχετε κατά νου κάποιον ντίλερ από Αθήνα κυρίως και για θέμα τιμής αλλά κυρίως να είναι άνθρωπος και να μας αντιμετωπίζει σωστά.
Θα το εκτιμούσα παιδιά αν βοηθήσετε.
Ευχαριστώ.

Nikos Note 20 ultra snapdragon
Το tuareg πόσο θα το βάλεις;;;
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Βασάνισα πολύ το μυαλό μου αλλα τελικά κατέληξα.
Africa για τις βολτες μας τις μεγάλες και 300ρι l για το χόμπι μας στο χώμα.
Θα μας πάρει τα λεφτά όλα η honda φέτος.
Θα αναγκαστώ να δώσω εντελώς καινούριο το touareg 660 αλλα τι να κάνω. Έχω αρρωστήσει με την αφρικανα. Το μόνο λάθος που έκανα και ενώ ήξερα ότι αργά η γρήγορα θα καταλήξω εκεί πήρα το arpilia.
Καλό χρυσό ίσως το καλύτερο στην μεσαία κατηγορία αλλα όπως είπα έχω αρρωστήσει για την Τρικολόρ την φουλ.
Άντε να δούμε.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Μαρεσεις...... προχώρα δυνατα :friendship:
 
Top Bottom