Μπορεί!εχουν κατι σε νομοθεσια οι αμερικανοι,κουφο ακουγεται...
Για παράδειγμα Τα λεντ φλασάκια τα απαγορεύουν πάντως ,ότι εισάγεται ,εισάγεται με τα γνωστά των 25w πυρακτώσεως.
Δεν μπορώ να καταλάβω τη λογική τους πάντως .
Μπορεί!εχουν κατι σε νομοθεσια οι αμερικανοι,κουφο ακουγεται...
Καθόλου κουφό.εχουν κατι σε νομοθεσια οι αμερικανοι,κουφο ακουγεται...
Από άλλο πλανήτη και με άλλη βαρύτητα!
Σιγά.... να τον δώ να περνάει με 70χαω αναμεσα απο σταματημένα στον Κιφησό τριβάλιτσος και δικάβαλος να τον παραδεχτούμε
Το συζητάς ;Μια ερώτηση και από μένα. Θέλω να αποκτήσω την καινούρια africa 1100 adventure Sports και είναι ανάμεσα στην έκδοση με τις ηλεκτρονικές αναρτήσεις και την απλή. Η αλήθεια είναι ότι δοκιμή δεν έκανα στο δρόμο ακόμα λόγω καιρού . Λόγω του ύψους μου 1.72 πήγα στην αντιπροσωπεία έκανα μια δοκιμή αρχικά να δω αν τη φτάνω κ πως νιώθω , τη αίσθηση έχω επάνω στη μοτοσυκλέτα. Πραγματικά δεν το πίστευα! Με την εργοστασιακή σέλα στη χαμηλή θέση, πατουσα σχεδόν και με τα 2 πόδια κάτω και ένιωθα σιγουριά. Διάφορα στην τιμή περίπου 800 ευρώ ποιο πάνω με ηλεκτρονική ανάρτηση. Αξίζει? Είναι κάτι σαν της ημιενεργητικες άλλων εταιριών ή απλά ρυθμίζει πόσο μαλακή σκληρή να είναι, αυτό που κανείς και χειροκίνητα δηλαδή. Από θέμα αναρτήσεις δεν ξέρω πολλά.
"Τιμές Γερμανία πολύ ποιο κάτω σε σχέση με Ελλάδα. Καλά όσο αφορά τιμές μεταχειρισμένων, εδώ Γερμανία παιδιά χώμα , κοιτούσα Ελλάδα μεταχειρισμένα αρκετά ποιο πάνω."
Θα μπορούσες σε παρακαλώ να μου εξηγήσεις 2 3 θέματα γιατί θα είναι καλύτερο? Με απλά λόγια μη σε κουράζωΤο συζητάς ;
Το με την ηλεκτρονική ανάρτηση ,η μηχανή εφοδιάζεται με την ,imu 6 αξόνων ,θα συνεργάζονται όλα πιο ωραία.
Γιώργο δεν το έχω καβαλήσει ,αλλά γνωρίζω τας από τα gs που έχω ,ναι ,τα μοντέλα με τις ηλεκτρονικές αναρτήσεις είναι παρασάγγας ανωτερα και πιο διασκεδαστικά στο δρόμο .Θα μπορούσες σε παρακαλώ να μου εξηγήσεις 2 3 θέματα γιατί θα είναι καλύτερο? Με απλά λόγια μη σε κουράζω
Ευχαριστώ γ την απάντηση σου. Η αλήθεια είναι καλοθρεμμενος είμαι μπορώ να πω! αρχικά η χρήση που τ θέλω είναι καθημερινές βόλτες δικαβαλο και όταν έρθει το ταξίδι στο πρόγραμμα πχ για Ελλάδα με βαλίτσες και συνεπιβάτη. Σκεφτόμουν να μην δώσω παραπάνω μόνο και μόνο για να πατάω ένα κουμπί και να τις ρυθμίζω. Όταν το δοκίμασα πχ είχε την επιλογή για ταξίδι είχε σήμα βαλίτσα το επιλέγεις και σηκώνεται το πίσω μέρος της μηχανής και γίνεται ποιο σκληρή, λόγω φορτωματος και καλά. Το σκεπτικό μου είναι ότι αυτό το κάνω και με την χειροκίνητη ρύθμιση. Πραγματικά δεν ξέρω τι παίζει με τις ηλεκτρονικές αναρτήσεις...ρυθμίσεις κλπ.Γενικά από αυτά που έχω διαβάσει, οι ηλεκτρονικές αναρτήσεις σήμερα δουλεύουν πολύ καλά αν το φορτίο είναι αυτός ο μαγικός μέσος όρος που είχαν στο εργοστάσιο όταν έκαναν το setup
Πιο συγκεκριμένα στο Άφρικα υπάρχουν παράπονα όταν πχ ο αναβάτης είναι καλοθρεμμένος και όχι αναιμικός Ασιάτης
Τα ίδια δηλαδή που ισχύουν και για αυτό με τις απλές αναρτήσεις
Απλά η όποια παρέμβαση στο ES για να λυθεί το πρόβλημα είναι λίγο σε αχαρτογράφητα νερά και επιπλέον ενοχλεί το ότι έχεις πληρώσει παραπάνω χρήματα αρχικά.
AS έκδοση ναι. Σε μαύρο χρώμα όμως όχι το τρικολόρ. Αν και ήθελα το χαρακτηριστικό χρώμα της χοντα το 3κολορ πραγματικά εάν δείτε το μαύρο από κοντά είναι έρωτας αυτό το μαύρο ματ . Γενικά εδώ έχει φθηνές μηχανές , για τους Γερμανούς θεωρείται ήδη στοκ μοντέλο και ας μην έχουμε 2023.Μόνο 4000 λιγότερα από εδώ... Για το AS μιλάμε ελπίζω
Γενικά οι παρουσιάσεις του είναι μετρημένες και σοβαρές. Ρίξε μια ματιά και νομίζω θα βγάλεις συμπέρασμα. Αναφέρει πολύ καλά λόγια για την ηλεκτρονική ανάρτηση, προσωπικά εμπιστεύομαι τη κρίση του.Μια ερώτηση και από μένα. Θέλω να αποκτήσω την καινούρια africa 1100 adventure Sports και είναι ανάμεσα στην έκδοση με τις ηλεκτρονικές αναρτήσεις και την απλή. Η αλήθεια είναι ότι δοκιμή δεν έκανα στο δρόμο ακόμα λόγω καιρού . Λόγω του ύψους μου 1.72 πήγα στην αντιπροσωπεία έκανα μια δοκιμή αρχικά να δω αν τη φτάνω κ πως νιώθω , τη αίσθηση έχω επάνω στη μοτοσυκλέτα. Πραγματικά δεν το πίστευα! Με την εργοστασιακή σέλα στη χαμηλή θέση, πατουσα σχεδόν και με τα 2 πόδια κάτω και ένιωθα σιγουριά. Διάφορα στην τιμή περίπου 800 ευρώ ποιο πάνω με ηλεκτρονική ανάρτηση. Αξίζει? Είναι κάτι σαν της ημιενεργητικες άλλων εταιριών ή απλά ρυθμίζει πόσο μαλακή σκληρή να είναι, αυτό που κανείς και χειροκίνητα δηλαδή. Από θέμα αναρτήσεις δεν ξέρω πολλά.
"Τιμές Γερμανία πολύ ποιο κάτω σε σχέση με Ελλάδα. Καλά όσο αφορά τιμές μεταχειρισμένων, εδώ Γερμανία παιδιά χώμα , κοιτούσα Ελλάδα μεταχειρισμένα αρκετά ποιο πάνω."
Χημικός είσαι?