CRF250L

jimmatas

Μέλος
Όνομα
Dimitris
Μοτό
Triumph Tiger 800 2011
Honda AX-1
Ηοnda CRF250L 2020
Προσφατως εγινα κατοχος του συγκεκριμενου "μικρου" 250αριου και ειπα να ανοιξω αυτο το θεμα για να μαζευουμε εδω εντυπωσεις,προβληματα και προτασεις για το συγκεκριμενο μοτο.

Οσοι εχετε το απλο L η το Rally εμφανιστειτε!!

Aς αναφερω αρχικα λιγες πληροφοριες για την εν λογω μοτοσυκλετα:

Το CRF250L παρουσιαστηκε το 2013 πρωτη φορα στην γκαμα της Honda ως ενα 250αρι dual sport, μηχανη διπλης χρησης, τα γνωστα απο παλια ψευδοεντουρο.
Αυτο σημαινει οτι θα παει ικανοποιητικα τοσο στην ασφαλτο οσο και στο χωμα, ο,τι πρεπει για το Ελληνικο εδαφος if you ask me ;)

Ο κινητηρας του ειναι 249κυβικα εκατοστα με 2 εκκεντροφορους, ηλεκτρονικο ψεκασμο, υδροψυκτο, και αποδιδει στα χαρτια...22.5 αλογα στα πρωτα μοντελα 2013-2016 και απο 2017 εως τωρα 24.5.
Little red pig το λενε οι Αμερικανοι.
Μπορει να φαινονται και να ειναι λιγα τα αλογατα αλλα ειναι αρκετα για την χρηση που προοριζεται θεωρω.

Συγκριτικα, το ΑΧ-1 που εχω εχει ονομαστικα 29 αλογα και ναι μεν φαινονται αρκετα αρχικα λογω καρμπυρατερ, αλλα επειτα ψιλο κρεμαει. Το CRF250L αντιθετως ειναι γραμμικο σχεδον σε ολο το ευρος των στροφων.
Μπορω να πω οτι η λειτουργια και των 2 μοτερ, ας εχουνε 31 χρονια διαφορα, μοιαζει παρα παρα πολυ σε αρκετα σημεια!

Εχω κανει μονο 200χλμ μεχρι στιγμης και τις εξης παρατηρησεις:

1) Το μοτερ ερχεται απο το εργοστασιο αρκετα σφιχτο, πολλοι λενε οτι η φουλ αποδοση του χωρις βελτιωσεις ερχεται περιπου μετα απο 3000-4000χλμ.

2) Σε αυτο απο πανω συμβαλλει και η εξατμιση που το νιωθεις να πνιγει το μοτερ αρκετα λογω καταλυτη κλπ

3) Οι αναρτησεις ειναι οκ αλλα τιποτα το ιδιαιτερο, μεγιστα κιλα αναβατη θα ελεγα τα 90κιλα. Η πισω αναρτηση ειναι χειροτερη σε σχεση με τη μπροστα
και πιστευω οτι θα ητανε καλη επενδυση η αντικατασταση της εν καιρω.

4)Απο εργονομια, εγω που ειμαι 1.73, μου καθεται κουτι! Παταω κατω ανετα αλλα οχι με ολο το πελμα. Τιμονι, μαρσπιε, χειριστηρια ολα στην καταλληλη θεση.

5)Το βαρος του στα 146 κιλα γεματο δε το λες και ελαφρυ αλλα ειναι πολυ καλα ζυγισμενο. Με μια αφτερμαρκετ εξατμιση χανει 7-8 κιλα.

τι αλλο τι αλλο.....χμμμ

Ειναι πολυ νωρις να πω περισσοτερα, θελω να το τεσταρω και στο χωμα, να κανω και καμια πιο μακρινη βολτα ασφαλτινη κλπ
Προσωπικα ειμαι ευχαριστημενος με το εν λογω "μικρο" , δεν καιει πολυ, δεν εχει ακριβα ανταλλακτικα κ σερβις και το σημαντικοτερο δεν σπαει δε χαλαει!

Θα επανερχομαι τακτικα στο θεμα με νεες εντυπωσεις και πληροφοριες περι αξεσουαρ κλπ.
 

jimmatas

Μέλος
Όνομα
Dimitris
Μοτό
Triumph Tiger 800 2011
Honda AX-1
Ηοnda CRF250L 2020
Καλοταξιδο....καλολασπωτο...Δημητρη...!!!!
Ποτε παμε Μυλωνα για τα μεγια..;;;
Ευχαριστω Πετρο! Για...Μυλωνα και αυριο απογευματακι κατι γινεται, θα ενημερωσω..!
 

apos.zeitou

Μέλος
Περιοχή
ATHENS
Όνομα
ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
Μοτό
Αναποφασιστος!!!
Ανεβαζε σιγα σιγα ολες τις μοντες να χαζευουμε και να τις εχουμε για το μελλον.... Γιατι ποτε δεν ξερεις που θα καταληξουμε... Χαχαχα

#xrv_world_explorer
 

jimmatas

Μέλος
Όνομα
Dimitris
Μοτό
Triumph Tiger 800 2011
Honda AX-1
Ηοnda CRF250L 2020
Σημερα μπηκανε οι προστασιες σκελετου Acerbis.
Περιμενω χουφτες και τελος οι προσθηκες για την ωρα....
Και μια φισα για να συνδεσω την πριζα φορτισης...
και κατι ανταπτορες για τα φλας....
και ενα tail tidy ....
:ha:fun



 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Ρε συ είναι μπιμπελο το εργαλείο!
Φτου φτου!
 

jimmatas

Μέλος
Όνομα
Dimitris
Μοτό
Triumph Tiger 800 2011
Honda AX-1
Ηοnda CRF250L 2020
Εχω πλεον 540χλμ και σημερα εκανα μια συντομη 50αρα χωματινη μαζι με Motorocker D. ,ετσι για το καλωσορισμα,

Η κλασσικη διαδρομη Φυλη- Κρυονερι.

Παρατηρησεις :

1) Ητανε αθλος τελικα που πηγαινα οπου πηγαινα με το ΑΧ-1....με το CRF πραγματικα ειναι λες και καθομαι σε καναπε και παω.

2) Τραβαει μια χαρα απο θεμα δυναμης και ειναι οσο πρεπει για το ειδος της βολτας που θελω να κανω και λιγο παραπερα, αν θελω να μπω σε πιο τεχνικα και αποτομα κομματια.

3)Ανετη αναρτηση αλλα μελλοντικα θα χρειαστει ψιλοβελτιωση, οταν εχεις ταχυτητα και συνεχομενο ανωμαλο τερεν αρχιζει λιγο και χανει σαν αποδοση.

4) Τα μαμα λαστιχα σε εξαπατουνε στο ματι, νομιζα οτι λεγανε βλακειες στο Αμερικα οτι ας ειναι 50/50 ειναι αχρηστα σχετικα στο χωμα.
Ε ειχανε δικιο, το μπροστα εφυγε κανα 2 φορες σε στροφη χωρις προειδοποιηση, οποτε ενα μπροστινο λαστιχο ειναι must καποια στιγμη συντομα.

5) Το ABS στον μπροστα τροχο τελικα ειναι χρησιμο, κατηφορα με σαθρο, 0 φοβος μην μπλοκαρει και γυρισει ο τροχος και κανω τσουληθρα. Πισνει ακριβως την τελευταια στιγμη εκει που πας να γλυστρησεις!

Μεχρι το ΣΚ θα εχω κανει 1000χλμ οποτε θα το βαλω για το πρωτο σερβις και μετα....ε θα το πιω λιγο παραπανω. ;)
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Πιες του το αίμα ρε Μητσαρα!
 

apos.zeitou

Μέλος
Περιοχή
ATHENS
Όνομα
ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
Μοτό
Αναποφασιστος!!!
Εχω πλεον 540χλμ και σημερα εκανα μια συντομη 50αρα χωματινη μαζι με Motorocker D. ,ετσι για το καλωσορισμα,

Η κλασσικη διαδρομη Φυλη- Κρυονερι.

Παρατηρησεις :

1) Ητανε αθλος τελικα που πηγαινα οπου πηγαινα με το ΑΧ-1....με το CRF πραγματικα ειναι λες και καθομαι σε καναπε και παω.

2) Τραβαει μια χαρα απο θεμα δυναμης και ειναι οσο πρεπει για το ειδος της βολτας που θελω να κανω και λιγο παραπερα, αν θελω να μπω σε πιο τεχνικα και αποτομα κομματια.

3)Ανετη αναρτηση αλλα μελλοντικα θα χρειαστει ψιλοβελτιωση, οταν εχεις ταχυτητα και συνεχομενο ανωμαλο τερεν αρχιζει λιγο και χανει σαν αποδοση.

4) Τα μαμα λαστιχα σε εξαπατουνε στο ματι, νομιζα οτι λεγανε βλακειες στο Αμερικα οτι ας ειναι 50/50 ειναι αχρηστα σχετικα στο χωμα.
Ε ειχανε δικιο, το μπροστα εφυγε κανα 2 φορες σε στροφη χωρις προειδοποιηση, οποτε ενα μπροστινο λαστιχο ειναι must καποια στιγμη συντομα.

5) Το ABS στον μπροστα τροχο τελικα ειναι χρησιμο, κατηφορα με σαθρο, 0 φοβος μην μπλοκαρει και γυρισει ο τροχος και κανω τσουληθρα. Πισνει ακριβως την τελευταια στιγμη εκει που πας να γλυστρησεις!

Μεχρι το ΣΚ θα εχω κανει 1000χλμ οποτε θα το βαλω για το πρωτο σερβις και μετα....ε θα το πιω λιγο παραπανω. ;)

φωτογραφιεεεες ωρε!!!!!! θελω και την φατσα του μοτοροκετ!!!! χαχαχαχα
 

jimmatas

Μέλος
Όνομα
Dimitris
Μοτό
Triumph Tiger 800 2011
Honda AX-1
Ηοnda CRF250L 2020
φωτογραφιεεεες ωρε!!!!!! θελω και την φατσα του μοτοροκετ!!!! χαχαχαχα
Φιλε ενα βιντεο εβαλα να τραβαει μονο σημερα, ουτε φωτο ουτε τιποτα! πηγαμε ετσι μια βολτα χαλαρη.
Θα φτιαξουμε κανενα βιντεο τις επομενες μερες λογικα!
 

KosmasKLE

KLEαρχος
Περιοχή
Μεταμόρφωση
Όνομα
Kosmas
Μοτό
KLE 500
Η κλασσικη διαδρομη Φυλη- Κρυονερι.
Δεν θα σας το συγχωρέσω ποτέ που πήγατε μόνοι σας και δεν στείλατε ούτε ένα μήνυμα.:(
Την επόμενη φορά μαζί και ανάποδα έτσι για αλλαγή.
 

jimmatas

Μέλος
Όνομα
Dimitris
Μοτό
Triumph Tiger 800 2011
Honda AX-1
Ηοnda CRF250L 2020
Συμπληρωσα 850 χλμ, εκλεισα απο Τριτη να το παω για το 1ο σερβις να βαλω κανα σωστο λαδακι.

Το μοτερ εχει ανοιξει αρκετα, τραβαει ομως απο τις 6500 και πανω επειδη ειναι δρομισιο μοτερ (CBR250R).

Πηγαμε βολτα με KosmasKLE και Motorocker D. , περιξ του Μαραθωνα προχθες, το ευχαριστηθηκα παρα παρα πολυ, ικανο για παντου !! :)

Respect στον Κοσμα για την ανηφορα που εχει και σε βιντεο, πραγματικα απο κοντα ειναι τρομακτικη στη θεα και δεν επιχειρησαμε να την ανεβουμε/κατεβουμε.

Το CRF σιγουρα εχει τρομερες δυνατοτητες στα καταλληλα χερια, για την ωρα εγω δεν εχω αρκετες ικανοτητες...
Πχ. Βλεπω ανηφορα , φοβαμαι αλλα τελικα οταν την ανεβω βλεπω οτι το μηχανακι απλα δεν νιωθει, ανεβαινει υπερβολικα ανετα θα ελεγα.

Οποτε θελω προπονηση ακομα...

Σε γενικες γραμμες ειμαι 100% ευχαριστημενος με την επιλογη μου, κινεισαι με 100-110 κοντερισια σταθερα σε δρομο, και εκτος δρομου ειναι που πραγματικα το εκτιμας
το μοτο, με μια λεξη θα το χαρακτηριζα Ανετο !

(ακομα περιμενω τις κινεζοχουφτες...)
 

apos.zeitou

Μέλος
Περιοχή
ATHENS
Όνομα
ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
Μοτό
Αναποφασιστος!!!
Συμπληρωσα 850 χλμ, εκλεισα απο Τριτη να το παω για το 1ο σερβις να βαλω κανα σωστο λαδακι.

Το μοτερ εχει ανοιξει αρκετα, τραβαει ομως απο τις 6500 και πανω επειδη ειναι δρομισιο μοτερ (CBR250R).

Πηγαμε βολτα με KosmasKLE και Motorocker D. , περιξ του Μαραθωνα προχθες, το ευχαριστηθηκα παρα παρα πολυ, ικανο για παντου !! :)

Respect στον Κοσμα για την ανηφορα που εχει και σε βιντεο, πραγματικα απο κοντα ειναι τρομακτικη στη θεα και δεν επιχειρησαμε να την ανεβουμε/κατεβουμε.

Το CRF σιγουρα εχει τρομερες δυνατοτητες στα καταλληλα χερια, για την ωρα εγω δεν εχω αρκετες ικανοτητες...
Πχ. Βλεπω ανηφορα , φοβαμαι αλλα τελικα οταν την ανεβω βλεπω οτι το μηχανακι απλα δεν νιωθει, ανεβαινει υπερβολικα ανετα θα ελεγα.

Οποτε θελω προπονηση ακομα...

Σε γενικες γραμμες ειμαι 100% ευχαριστημενος με την επιλογη μου, κινεισαι με 100-110 κοντερισια σταθερα σε δρομο, και εκτος δρομου ειναι που πραγματικα το εκτιμας
το μοτο, με μια λεξη θα το χαρακτηριζα Ανετο !

(ακομα περιμενω τις κινεζοχουφτες...)
Κονιτσα σου ερχομαστεεεε.... Παρε κανα ιμαντα να με τραβας

#xrv_world_explorer
 

jimmatas

Μέλος
Όνομα
Dimitris
Μοτό
Triumph Tiger 800 2011
Honda AX-1
Ηοnda CRF250L 2020
Υστερα απο ενα 3ημερο στα Ελληνικα Βουνα σε διαδρομες Τροφφυ 2018 και 2020 (ετοιμαζω σχετικο βιντεο) το CRF εχει πλεον 2472χλμ!

Προτου ξεκινησω το ταξιδακι ηθελα να δωσω λιγο προφορτιση στο πισω αμορτισερ και το ασφαλιστικο παξιμαδι/ροδελα απλα δεν κουνιοτανε!
Δε σου δινει βεβαια και αρκετο χωρο ωστε να βαλεις μια μακρια ραβδο να το βαρεσεις αλλα υστερα απο 1 μερα που το παλευα το καταφερα.
Χρησιμο ειναι να βγαλεις το πλαινο πλαστικο απο τη μερια του φιλτρου αερα και να λυσεις τη 10αρα βιδα στο δοχειο υγρων πισω φρενου, μετα εχεις ικανοποιητικο χωρο για τη δουλεια αυτη.

Την αναρτηση την γυρισα για να σφιξει με το χερι, σηκωνοντας το μηχανακι ωστε να μην εχει βαρος πισω.
Το αποτελεσμα ητανε παρα πολυ καλο, βελτιωθηκε η αισθηση του αμορτισερ και τα +13 κιλα βαρος των αποσκευων δεν ενοχλησαν καθολου.

Το 3ημερο το εβγαλε πολυ ανετα το CRF αν και δεν ειναι το φορτε του οι ευθειες και οι εθνικες που αναγκαστικα εκανα.
Στο επαρχιακο οδικο δικτυο ειναι μια χαρα και κραταει σταθερα ταχυτητες 100-110χλμ (κοντερισια) χωρις να ζοριζεται καθολου.

Ζοριστηκε λιγο ο πισινος μου βεβαια μετα απο 2 ωρες στη σελα αλλα ολα οκ...

Εντυπωση επισης μου εκανε το ποσο χαμηλη καταναλωση εχει, μετρησα νουμερα απο 3.6λτ/100χλμ στο χωμα μεχρι 3λτ/100χλμ σε επαρχιακο!!
Και ολα αυτα με τεποζιτο 7,8 λιτρων, που οποτε γεμιζα δεν ξεπερνουσα ποτε τα 9.20 ευρω σε καυσιμο!

Κλεινοντας, πρεπει να ψαχτω/αναθεωρησω τον τροπο που φορτωνα εως τωρα τις μοτοσυκλετες που ειχα, σε αυτου του ειδους τις μοτο θελει λιγο πρωτοτυπια στο φορτωμα και..φειδω στα πραγματα που θα κουβαλησεις.
 

jimmatas

Μέλος
Όνομα
Dimitris
Μοτό
Triumph Tiger 800 2011
Honda AX-1
Ηοnda CRF250L 2020
3100χλμ πλεον και ολα οκ.

Ειπα να ανοιξω να δω το φιλτρο αερα σε τι κατασταση βρισκεται μετα απο τοση βολτα και σκονη...


ε..δεν ειναι και στην καλυτερη κατασταση...! Θα αλλαχτει συντομα αλλα ειμαι σε σκεψεις ,
να βαλω ενα μαμα παλι η να επενδυσω σε κανα DNA η ΚΝ?

Επι τη ευκαιρια αφου ειχα ξηλωσει πλαστικα και σελα λεω δεν ξηλωνω και τον λαστιχενιο σωληνα (snorkel) στο φιλτροκουτι να κανω ενα τεστ να δω πως παει?
Οι φιλοι μας στο αμερικα λενε οτι αναπνεει το μηχανακι καλυτερα αλλα ειχα τις αμφιβολιες μου...


Ε λοιπον ειχανε δικιο!
Το μηχανακι τραβαει 10 φορες καλυτερα απο πριν και σε μεγαλυτερο ευρος στροφων.
Ο ηχος ειναι πιο μπασος και λιγο πιο δυνατος.
Γενικα πιστευω οτι δεν προκειται να το ξαναβαλω αυτο το πραμα μεσα στο φιλτροκουτι!
Αλλα εχω μια επιφυλαξη για τυχον "πραγματα" που μπορει να μπουνε μεσα , για νερο αμφιβαλλω γιατι θα πρεπει να γινει υποβρυχιο το μηχανακι για να βαλει νερο απο εκει.
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
....για νερο αμφιβαλλω γιατι θα πρεπει να γινει υποβρυχιο το μηχανακι για να βαλει νερο απο εκει.
Επειδή τρώγοντας έρχεται η όρεξη (στις χωμάτινες αναφέρομαι), είναι μεγάλες οι πιθανότητες να "ξαπλώσει" το μηχανάκι σε κάποιο πέρασμα ποταμού!!! Εκεί, το'χεις δεν το χεις, νερό θα μπει.
Εγώ προσωπικά, οπότε μου τυχαίνει τέτοιο πέρασμα, πριν ξεκινήσω το κροσάρισμα, κάνω δοκιμή του kill switch μια φορά, και την κίνηση του αντίχειρα αρκετές φορές.
Και να ξαπλώσει κάτω απ'το νερό, θα μπει νερό "παντού", αλλά τουλάχιστον δεν θα δουλεύει ο κινητήρας την ώρα της.... κατάδυσης:p! Βασικότατο αυτό ;)!

Πέρα από αυτήν την "αναφορά", το εργαλείο σου τα σπάει :l2:
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
3100χλμ πλεον και ολα οκ.

Ειπα να ανοιξω να δω το φιλτρο αερα σε τι κατασταση βρισκεται μετα απο τοση βολτα και σκονη...


ε..δεν ειναι και στην καλυτερη κατασταση...! Θα αλλαχτει συντομα αλλα ειμαι σε σκεψεις ,
να βαλω ενα μαμα παλι η να επενδυσω σε κανα DNA η ΚΝ?

Επι τη ευκαιρια αφου ειχα ξηλωσει πλαστικα και σελα λεω δεν ξηλωνω και τον λαστιχενιο σωληνα (snorkel) στο φιλτροκουτι να κανω ενα τεστ να δω πως παει?
Οι φιλοι μας στο αμερικα λενε οτι αναπνεει το μηχανακι καλυτερα αλλα ειχα τις αμφιβολιες μου...


Ε λοιπον ειχανε δικιο!
Το μηχανακι τραβαει 10 φορες καλυτερα απο πριν και σε μεγαλυτερο ευρος στροφων.
Ο ηχος ειναι πιο μπασος και λιγο πιο δυνατος.
Γενικα πιστευω οτι δεν προκειται να το ξαναβαλω αυτο το πραμα μεσα στο φιλτροκουτι!
Αλλα εχω μια επιφυλαξη για τυχον "πραγματα" που μπορει να μπουνε μεσα , για νερο αμφιβαλλω γιατι θα πρεπει να γινει υποβρυχιο το μηχανακι για να βαλει νερο απο εκει.
Όσον αφορά το φίλτρο αέρα εάν συνεχίσεις να κινείσαι σε χώματα ξεχνάς τα φίλτρα γάζας σαν αυτά που ανέφερες για να μην κλαίς μετά... ;)
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Όσον αφορά το φίλτρο αέρα εάν συνεχίσεις να κινείσαι σε χώματα ξεχνάς τα φίλτρα γάζας σαν αυτά που ανέφερες για να μην κλαίς μετά... ;)
Όπως τα λέει ο thenos.

Ψάξε μόνο αν υπάρχει after market φίλτρο σφουγγάρι το οποίο το βγάζεις το πλένεις και το λαδώνεις. Και αν δεν υπάρχει έτοιμο ψάξε σε αμερικανικά forums μη τυχόν έχει φτιάξει κανείς με πατέντα.

πχ
Tο CCM έχει φίλτρο pipercross το οποίο είναι πολύ καλό και πλένεται - λαδώνεται εύκολα αλλά κοστίζει 60 λίρες Αγγλίας. Όποτε οι περισσότεροι κάτοχοι κάνουν πατέντα με φύλλο φίλτρου αερα malossi που "βγάζει" 4 φίλτρα. Την εν λόγω πατέντα την είδα σε αγγλικό forum για CCM, είναι εύκολη και δουλεύει μια χαρά .
 
Top Bottom