CRF250L

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
αυτο κοιταζα χθες και βλεπω να πηγαινω προς τα εκει!
Ναι και κάποια στιγμή στο μέλλον πάρε κι άλλο ένα για να έχεις πάντα καθαρό φίλτρο.

Όταν γράψεις μερικά km ακόμα γράψε ένα review για το 250ράκι.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Υπάρχει και άλλη λύση Μητσαρα.
Κοίτα εδώ.
 

jimmatas

Μέλος
Όνομα
Dimitris
Μοτό
Triumph Tiger 800 2011
Honda AX-1
Ηοnda CRF250L 2020
Ναι και κάποια στιγμή στο μέλλον πάρε κι άλλο ένα για να έχεις πάντα καθαρό φίλτρο.

Όταν γράψεις μερικά km ακόμα γράψε ένα review για το 250ράκι.
Ειναι 2πλο φαση φιλτρο αυτο της UNI, οποτε παιρνεις το φιλτρο οπως ειναι και εξτρα καλυμματα απεξω για να εχεις φρεσκο παντα.

Θελω να κανω ενα καλο review καποια στιγμη αλλα περιμενω ακομα να κανω κανα 2 δυνατες βολτες και καμια μονοπαταδα χαλαρη.
Στα πιο ζορικα κομματια πιστευω θα φανει που υστερει και που οχι.
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Όπως τα λέει ο thenos.

Ψάξε μόνο αν υπάρχει after market φίλτρο σφουγγάρι το οποίο το βγάζεις το πλένεις και το λαδώνεις. Και αν δεν υπάρχει έτοιμο ψάξε σε αμερικανικά forums μη τυχόν έχει φτιάξει κανείς με πατέντα.

πχ
Tο CCM έχει φίλτρο pipercross το οποίο είναι πολύ καλό και πλένεται - λαδώνεται εύκολα αλλά κοστίζει 60 λίρες Αγγλίας. Όποτε οι περισσότεροι κάτοχοι κάνουν πατέντα με φύλλο φίλτρου αερα malossi που "βγάζει" 4 φίλτρα. Την εν λόγω πατέντα την είδα σε αγγλικό forum για CCM, είναι εύκολη και δουλεύει μια χαρά .
Τετοια πατεντα εχω κανει κι εγω στο ΤΑ με φυλλο σφουγγαρι twin air


 

nikk

Μέλος
Περιοχή
Βόλος
Όνομα
Νίκος
Μοτό
Kle 500
Όσον αφορά το φίλτρο αέρα εάν συνεχίσεις να κινείσαι σε χώματα ξεχνάς τα φίλτρα γάζας σαν αυτά που ανέφερες για να μην κλαίς μετά... ;)
Στο σάιτ της DNA γράφει ότι τα φίλτρα της κάνουν και για ον κ για οφ... Επίσης παραθέτει κ παράδειγμα σε αγώνα τακαρ υποστηρίζοντας ότι το φίλτρο της ήταν καλύτερο από τα τύπου σφουγγάρι. Τι παιζει; Παπατζιλικι για να πουλάνε;;; :rolleyes:
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Στο σάιτ της DNA γράφει ότι τα φίλτρα της κάνουν και για ον κ για οφ... Επίσης παραθέτει κ παράδειγμα σε αγώνα τακαρ υποστηρίζοντας ότι το φίλτρο της ήταν καλύτερο από τα τύπου σφουγγάρι. Τι παιζει; Παπατζιλικι για να πουλάνε;;; :rolleyes:
Νίκο εάν είσαι μόνος σου στο χώμα και δεν τρως σκόνη δεν υπάρχει πρόβλημα.
Σε αντίθεση περίπτωση εάν υπάρχει πολύ σκόνη από τους μπροστά θα περάσει πολύ περισσότερη στην εισαγωγή σε σχέση με ένα χάρτινο φίλτρο.
 

nikk

Μέλος
Περιοχή
Βόλος
Όνομα
Νίκος
Μοτό
Kle 500
Νίκο εάν είσαι μόνος σου στο χώμα και δεν τρως σκόνη δεν υπάρχει πρόβλημα.
Σε αντίθεση περίπτωση εάν υπάρχει πολύ σκόνη από τους μπροστά θα περάσει πολύ περισσότερη στην εισαγωγή σε σχέση με ένα χάρτινο φίλτρο.
Οπότε σφουγγαρακι, μιας κι η μοναξιά στο χώμα αποφεύγεται....
 

jimmatas

Μέλος
Όνομα
Dimitris
Μοτό
Triumph Tiger 800 2011
Honda AX-1
Ηοnda CRF250L 2020
Νίκο εάν είσαι μόνος σου στο χώμα και δεν τρως σκόνη δεν υπάρχει πρόβλημα.
Σε αντίθεση περίπτωση εάν υπάρχει πολύ σκόνη από τους μπροστά θα περάσει πολύ περισσότερη στην εισαγωγή σε σχέση με ένα χάρτινο φίλτρο.
To παραξενο βεβαια ειναι οτι το μαμα φιλτρο που εβαλα φωτο παραπανω εγινε ετσι και ημουνα μπροστα στο χωμα σχεδον παντα. Οποτε δεν πολυ πιστευω οτι το DNA θα αντεξει καλυτερα...
Μονοδρομος το σφουγγαρι θεωρω.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Στο Tenere 660 που είχα βάλει DNA δεν είχα πρόβλημα. Παίζει ρόλο και η θέση που είναι το φιλτροκούτι και το πόσο επιμελείς είσαι στη τακτικότητα του καθαρισμού.
Βασικά πιστεύω πως αν το DNA εφαρμόζει καλά στη βάση που έχει κάθε φιλτροκούτι δε υπάρχει πρόβλημα, εκεί είναι το επικίνδυνο σημείο εισαγωγής σκόνης.
Είχα αφαιρέσει και το σνόρκελ γιατί τράβαγε θερμό αέρα κατευθείαν από τη κεφαλή του κινητήρα προσαρμόζοντας την ειδική τάπα που έδινε η DNA. Επειδή όμως μεγάλωνε αρκετά η οπή εισαγωγής του αέρα αγόρασα και μια τάπα με μικρότερη οπή (πάλι από την DNA) ώστε να επαναφέρω τα μίγματα σε στάνταρ μορφή. Ή αλήθεια είναι πως έχουν μελετημένες εφαρμογές.




Όμως πρέπει να γράψω και αυτό. Τα σφουγγαρένια φίλτρα παραμένουν η ενδεδειγμένη λύση για χωμάτινη χρήση.
 
Τελευταία επεξεργασία:

R.E.H

Μέλος
Περιοχή
Νικαια
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
Royal Enfield Himalayan
RE Super Meteor 650
8000 χλμ με DNA φίλτρο στο Himalayan και στον οπτικό έλεγχο μετά την βόλτα στά Άγραφα το φιλτροκούτι ήταν πεντακάθαρο, σαν καθρέπτης ούτε κόκκος σκόνης ....

Οπότε ίσως να έχει να κάνει και με τον σχεδιασμό που έχει το φιλτροκούτι και το σνόρκελ κτλ. κτλ
 

jimmatas

Μέλος
Όνομα
Dimitris
Μοτό
Triumph Tiger 800 2011
Honda AX-1
Ηοnda CRF250L 2020
Λοιπον εκανα ηδη παραγγελια απο Αυστραλια το UNI φιλτρο με αφρο με 2 καλυμματα για να εχω ενα καβατζα. Φτηνα βγηκε, 51 ευρω με μεταφορικα.
Το ποτε θα ερθει....δεν ξερω!

Οποτε ερωτηση επειδη ειμαι λιγο ασχετος:
Τι λαδι να παρω για να το λαδωνω μετα το πλυσιμο και αφου στεγνωσει, ενα Belray που προτιμανε πολλοι για φιλτρα η κατι αλλο?
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Λοιπον εκανα ηδη παραγγελια απο Αυστραλια το UNI φιλτρο με αφρο με 2 καλυμματα για να εχω ενα καβατζα. Φτηνα βγηκε, 51 ευρω με μεταφορικα.
Το ποτε θα ερθει....δεν ξερω!
Με το τελωνείο μαζί...?
Λάδι σε σπρέι να πάρεις για ποιο εύκολη χρήση.
 

jimmatas

Μέλος
Όνομα
Dimitris
Μοτό
Triumph Tiger 800 2011
Honda AX-1
Ηοnda CRF250L 2020
Με το τελωνείο μαζί...?
Λάδι σε σπρέι να πάρεις για ποιο εύκολη χρήση.
Α ναι εχουμε και το τελωνειο στη μεση....! Λογικα θα φτασει κανα 80αρι οπως το κοβω, οκ τι να κανουμε ειναι μια επενδυση για το μελλον!

Ωραια οταν ερθει και το τοποθετησω θα παρω και το σπρει να μαι ετοιμος! :ok:
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Οποτε ερωτηση επειδη ειμαι λιγο ασχετος:
Τι λαδι να παρω για να το λαδωνω μετα το πλυσιμο και αφου στεγνωσει, ενα Belray που προτιμανε πολλοι για φιλτρα η κατι αλλο?
Egv χρησιμοποιοω ενα σε σπρει της denicol Aγορασμενο πριν χρονια απο τον Τασουλη extraproducts.gr - Extra Products - Motorcycle World

(Eνναλακτικα μπορεις να χρησιμοποιησεις και λαδι μιξης για διχρονα)
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
(Eνναλακτικα μπορεις να χρησιμοποιησεις και λαδι μιξης για διχρονα)
Επίτρεψέ μου να διαφωνήσω...
Όσες φορές χρησιμοποιήθηκε κάτι αντίστοιχο λεπτόρρευστο το ρούφηξε στην εισαγωγή...
Για αυτό το λόγο τα λάδια που προορίζονται για τα συγκεκριμένα φίλτρα είναι παχύρευστα και όταν τα βάλεις στο φίλτρο γίνονται κολλώδη.
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Α ναι εχουμε και το τελωνειο στη μεση....! Λογικα θα φτασει κανα 80αρι οπως το κοβω, οκ τι να κανουμε ειναι μια επενδυση για το μελλον!

Ωραια οταν ερθει και το τοποθετησω θα παρω και το σπρει να μαι ετοιμος! :ok:

Οι περισσότεροι παίρνουν σπρευ, εγώ για χρόνια έπαιρνα της motorex μέχρι που βαρέθηκα να σκάσω μπόλικα ευρουλακια από δω και από εκεί. (Στην αλυσίδα βαζω βαλβολινη χοντρή). Για αρχή προτίμησε τα σπρευ μέχρι να εξοικειωθείς με το πόσο λάδι θα βάζεις.

Τα τελευταία χρόνια βάζω λίγο φτηνό διχρονόλαδο από βενζινάδικο σε σακούλα πλαστική βάζω και το φίλτρο μέσα και λαδωνω έτσι μόνο την εξωτερική πλευρά με την τεχνική του Τομ Κρουζ στο κοκτέιλ. Φίλος λαδώνει έτσι φίλτρα αέρα σε δίχρονο εντούρο εδω και 10+ χρόνια χωρίς κανένα θέμα. Είναι στο πιστόνι νο D και ο κύλινδρος είναι οκ.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max

Χρησιμοποιώ αυτό, είναι ένα λίτρο, έχω λαδωσει 7-8 φορές και έχει ακόμα μισό μέσα.
Δηλαδή αν βγάλει 15 λαδωματα δε θα έλεγα ότι είναι ιδιαίτερα κοστοβορο.

Αφού έχω καθαρίσει και στεγνώσει το φίλτρο, βαζω το λάδι σε ένα λεκανακι, βουτάω όλο το φίλτρο μέσα, το αφήνω κανα μισολεπτο και μετά του κανω μαλαξεις.
Μετα στραγγιζω πολύ καλά, περνάω ένα στρώμα γρασσο εκεί που εφάπτεται στο φιλτροκουτι και μετά το τοποθετώ.

Το λαδι που περισσεύει το ξαναριχνω στη συσκευασία.
Βέβαια φροντίζω να έχω καθαρίσει πολύ καλά το φίλτρο και το λεκανακι χρησιμοποιείται μόνο γι αυτή τη δουλειά.
 
Top Bottom