CRF250L

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Επίτρεψέ μου να διαφωνήσω...
Όσες φορές χρησιμοποιήθηκε κάτι αντίστοιχο λεπτόρρευστο το ρούφηξε στην εισαγωγή...
Για αυτό το λόγο τα λάδια που προορίζονται για τα συγκεκριμένα φίλτρα είναι παχύρευστα και όταν τα βάλεις στο φίλτρο γίνονται κολλώδη.
Σου επιτρεπω :p
αλλα
Με τον τροπο λαδωματος που περιγραφει ο kordix δεν υπαρχει προβλημα Δεν πνιγουμε το φιλτρο στο λαδι
Και πριν εμφανιστουν σε πληθωρα τα ειδικα σπρει αυτος ηταν ο συνηθες τροπος λαδωματος του φιλτρου
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Σου επιτρεπω :p
αλλα
Με τον τροπο λαδωματος που περιγραφει ο kordix δεν υπαρχει προβλημα Δεν πνιγουμε το φιλτρο στο λαδι
Και πριν εμφανιστουν σε πληθωρα τα ειδικα σπρει αυτος ηταν ο συνηθες τροπος λαδωματος του φιλτρου
Ενδεχομένως τότε να ήπιε λίγο παραπάνω... :happy:
 

jimmatas

Μέλος
Όνομα
Dimitris
Μοτό
Triumph Tiger 800 2011
Honda AX-1
Ηοnda CRF250L 2020
Οι περισσότεροι παίρνουν σπρευ, εγώ για χρόνια έπαιρνα της motorex μέχρι που βαρέθηκα να σκάσω μπόλικα ευρουλακια από δω και από εκεί. (Στην αλυσίδα βαζω βαλβολινη χοντρή). Για αρχή προτίμησε τα σπρευ μέχρι να εξοικειωθείς με το πόσο λάδι θα βάζεις.

Τα τελευταία χρόνια βάζω λίγο φτηνό διχρονόλαδο από βενζινάδικο σε σακούλα πλαστική βάζω και το φίλτρο μέσα και λαδωνω έτσι μόνο την εξωτερική πλευρά με την τεχνική του Τομ Κρουζ στο κοκτέιλ. Φίλος λαδώνει έτσι φίλτρα αέρα σε δίχρονο εντούρο εδω και 10+ χρόνια χωρίς κανένα θέμα. Είναι στο πιστόνι νο D και ο κύλινδρος είναι οκ.

Χρησιμοποιώ αυτό, είναι ένα λίτρο, έχω λαδωσει 7-8 φορές και έχει ακόμα μισό μέσα.
Δηλαδή αν βγάλει 15 λαδωματα δε θα έλεγα ότι είναι ιδιαίτερα κοστοβορο.

Αφού έχω καθαρίσει και στεγνώσει το φίλτρο, βαζω το λάδι σε ένα λεκανακι, βουτάω όλο το φίλτρο μέσα, το αφήνω κανα μισολεπτο και μετά του κανω μαλαξεις.
Μετα στραγγιζω πολύ καλά, περνάω ένα στρώμα γρασσο εκεί που εφάπτεται στο φιλτροκουτι και μετά το τοποθετώ.

Το λαδι που περισσεύει το ξαναριχνω στη συσκευασία.
Βέβαια φροντίζω να έχω καθαρίσει πολύ καλά το φίλτρο και το λεκανακι χρησιμοποιείται μόνο γι αυτή τη δουλειά.

Τη διαδικασια παραδοξως την ξερω απο πιτσιρικας που εβλεπα τον πατερα ενος φιλου μου να το κανει στα εντουρο που ειχε. Και απειρο youtube επισης.

kordix και εγω βαλβολινη πλεον στην αλυσιδα και ολα οκ!

Ισως ξεκινησω με σπρει για να δω ποσο θα πρεπει να βαζω και για την ευκολια μονο, και επειτα θα παρω λαδι οπως κανει και ο Aldebaran .

Τhanks παντως ολους σας για τις απαντησεις! Θα επανελθω με αποριες για ...λαστιχα..
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Επίτρεψέ μου να διαφωνήσω...
Όσες φορές χρησιμοποιήθηκε κάτι αντίστοιχο λεπτόρρευστο το ρούφηξε στην εισαγωγή...
Για αυτό το λόγο τα λάδια που προορίζονται για τα συγκεκριμένα φίλτρα είναι παχύρευστα και όταν τα βάλεις στο φίλτρο γίνονται κολλώδη.
H αλήθεια είναι πως κι εγώ για το φίλτρο βαλβολίνη χρησιμοποιώ.
Το κάνω γιατί το είχα διαβάσει πριν από κάτι αιώνες στο owner manual του DT200R (ή κάπου αλλού αλλά εκείνα τα χρόνια...).

EDIT: Βρήκα το owners manual, συστήνει ειδικό λάδι για φίλτρα αέρος αφρού ή λάδι κινητήρα SAE 10W30, οπότε μάλλον θα πρέπει να αναθεωρήσω...
 
Τελευταία επεξεργασία:

tasosdr

Μέλος
Περιοχή
νεα μακρη
Όνομα
tasos
Μοτό
Husqvarna te630
Honda forza 350
Honda vision 110
Αγόρασα καινούριο φίλτρο dr, γνήσιο, ήταν μέσα σε νάιλον σακούλα λαδωμένο ,έτοιμο για χρήση.Μια μικρή ποσότητα από το λάδι είχε είχε μείνει μέσα στη σακούλα ,δεν ήταν ούτε μπλε ούτε κόλλαγε σαν τα ειδικά λάδια,απλό μηχανόλαδο.
 

jimmatas

Μέλος
Όνομα
Dimitris
Μοτό
Triumph Tiger 800 2011
Honda AX-1
Ηοnda CRF250L 2020
Update Για το "Σουρούφι" μου, εχω πλεον περιπου 4300 χλμ.

Το πηγα μονοπατια με τον Λευτερη, πηγα ημερησια 530χλμ πελοποννησο χωματινη και ασφαλτος και εθνικη.
Το χρησιμοποιω και καθημερινα που και που για κανα σουπερμαρκετ.
Δεν ζηταει τιποτα , δεν καιει τιποτα, 0 θεματα εως τωρα (αν και ειναι πολυυυ νωρις ακομα)

Του εκανα μια αλλαγη λαδιων μονος πριν 1000χλμ περιπου, τα λαδια βγηκανε καινουρια θα ελεγα...
Η μαμα Honda λεει αλλαγη ανα 12.000χλμ! Εγω ειπα να κανω ανα 3.000χλμ αλλα και ανα 5.000 δε θα ειχε θεμα θεωρω..

Στο σημερινο θεμα λοιπον, πηρα ενα γραναζι για μπροστα 13 δοντια της ProX.



Το 90% των κατοχων CRF250L παγκοσμιως κανει αυτη την αλλαγη, απο 14 δοντια μπροστα βαζει 13αρι γραναζι. (Μαμα γραναζωμα 14/40)
Η λογικη ειναι οτι το ζωντανευει αρκετα γιατι με τα γραναζια που ερχεται απο το εργοστασιο ειναι οκ για δρομο αλλα η 1η ειναι ψοφια σχετικα οπως και η 6η.
Συγκεκριμενα η 1η θελει στροφες και συμπλεκτη για να "δωσει" και η 6η απλα ειναι overdrive, η παραμικρη ανηφορα και απλα δεν τραβαει.

Οποτε ειπα γιατι να μην το δοκιμασω, 13 ευρω ξοδεψα και 20 λεπτα απο το χρονο μου, αν δε μαρεσει θα βαλω το 14αρι παλι.



Πρωτες εντυπωσεις : Πλεον ειναι σωστο μηχανακι, η πρωτη τραβαει απο χαμηλα, ολες οι σχεσεις ειναι καλυτερες σε ροπη και η 6η βελτιωθηκε παρα πολυ!
Θυμιζει πλεον 90% το ΑΧ-1 που εχω που η 1η του ανεβαινει παντου αργα και σταθερα.
Θεωρω οτι ετσι επρεπε να ερχεται απο το εργοστασιο για να ειμαι ειλικρινης.
Θα κανω περαιτερω τεστ να δω βεβαια πως συμπεριφερεται και σε ταξιδακι και σε στενα μονοπατια.

Βεβαια εχει και καποια μειονεκτηματα...:

1. Η γλυστρα του ψαλιδιου τρωγεται πιο γρηγορα απο οτι λενε.

2. Για να πηγαινω πλεον με 100 σταθερα θελω περιπου 600-700 στροφες παραπανω, εχει ακομα και δεν ζοριζεται το μοτερ αλλα οι στροφες ανεβηκανε.

3. Το κοντερ δειχνει πραγματικα ο,τι να ναι! Η φωτο μιλαει απο μονη της.



Βεβαια δε με απασχολει το τι δειχνει το κοντερ (ψεμματα λεω μου παιζουνε τα νευρα λιγο :p), αλλα οτι γραφει και παραπανω χιλιομετρα το οδομετρο!
Δηλαδη αν εχω κανει 10χιλιομετρα αποσταση αυτο θα γραφει περιπου 12χλμ!!! Καποιοι το χουνε μετρησει και λενε χανει 11.6% με 13 δοντια γραναζι μπροστα.

Διορθωνεται με ενα Speedo Healer, συσκευη που καλιμπραρει το κοντερ ψηφιακα, κοστιζει γυρω στα 85 ευρω....ισως το βαλω να μου φυγει η παρανοια....

Αυτα!
 

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη
Update Για το "Σουρούφι" μου, εχω πλεον περιπου 4300 χλμ.

Το πηγα μονοπατια με τον Λευτερη, πηγα ημερησια 530χλμ πελοποννησο χωματινη και ασφαλτος και εθνικη.
Το χρησιμοποιω και καθημερινα που και που για κανα σουπερμαρκετ.
Δεν ζηταει τιποτα , δεν καιει τιποτα, 0 θεματα εως τωρα (αν και ειναι πολυυυ νωρις ακομα)

Του εκανα μια αλλαγη λαδιων μονος πριν 1000χλμ περιπου, τα λαδια βγηκανε καινουρια θα ελεγα...
Η μαμα Honda λεει αλλαγη ανα 12.000χλμ! Εγω ειπα να κανω ανα 3.000χλμ αλλα και ανα 5.000 δε θα ειχε θεμα θεωρω..

Στο σημερινο θεμα λοιπον, πηρα ενα γραναζι για μπροστα 13 δοντια της ProX.



Το 90% των κατοχων CRF250L παγκοσμιως κανει αυτη την αλλαγη, απο 14 δοντια μπροστα βαζει 13αρι γραναζι. (Μαμα γραναζωμα 14/40)
Η λογικη ειναι οτι το ζωντανευει αρκετα γιατι με τα γραναζια που ερχεται απο το εργοστασιο ειναι οκ για δρομο αλλα η 1η ειναι ψοφια σχετικα οπως και η 6η.
Συγκεκριμενα η 1η θελει στροφες και συμπλεκτη για να "δωσει" και η 6η απλα ειναι overdrive, η παραμικρη ανηφορα και απλα δεν τραβαει.

Οποτε ειπα γιατι να μην το δοκιμασω, 13 ευρω ξοδεψα και 20 λεπτα απο το χρονο μου, αν δε μαρεσει θα βαλω το 14αρι παλι.



Πρωτες εντυπωσεις : Πλεον ειναι σωστο μηχανακι, η πρωτη τραβαει απο χαμηλα, ολες οι σχεσεις ειναι καλυτερες σε ροπη και η 6η βελτιωθηκε παρα πολυ!
Θυμιζει πλεον 90% το ΑΧ-1 που εχω που η 1η του ανεβαινει παντου αργα και σταθερα.
Θεωρω οτι ετσι επρεπε να ερχεται απο το εργοστασιο για να ειμαι ειλικρινης.
Θα κανω περαιτερω τεστ να δω βεβαια πως συμπεριφερεται και σε ταξιδακι και σε στενα μονοπατια.

Βεβαια εχει και καποια μειονεκτηματα...:

1. Η γλυστρα του ψαλιδιου τρωγεται πιο γρηγορα απο οτι λενε.

2. Για να πηγαινω πλεον με 100 σταθερα θελω περιπου 600-700 στροφες παραπανω, εχει ακομα και δεν ζοριζεται το μοτερ αλλα οι στροφες ανεβηκανε.

3. Το κοντερ δειχνει πραγματικα ο,τι να ναι! Η φωτο μιλαει απο μονη της.



Βεβαια δε με απασχολει το τι δειχνει το κοντερ (ψεμματα λεω μου παιζουνε τα νευρα λιγο :p), αλλα οτι γραφει και παραπανω χιλιομετρα το οδομετρο!
Δηλαδη αν εχω κανει 10χιλιομετρα αποσταση αυτο θα γραφει περιπου 12χλμ!!! Καποιοι το χουνε μετρησει και λενε χανει 11.6% με 13 δοντια γραναζι μπροστα.

Διορθωνεται με ενα Speedo Healer, συσκευη που καλιμπραρει το κοντερ ψηφιακα, κοστιζει γυρω στα 85 ευρω....ισως το βαλω να μου φυγει η παρανοια....

Αυτα!
Το εχεις κανει σαν 14/43 αλλα χωρις να αλλαξεις αλυσιδα (εαν χρειαζοταν)
Η διαφορα ειναι περιπου 7 - 7.5%
Νομιζω οτι μονο στα μονοπατια το βελτιωσες και στην τελικη το ιδιο αλλα πιο ευκολα.
Πρεπει να το δοκιμασουμε!! :happy:
 

jimmatas

Μέλος
Όνομα
Dimitris
Μοτό
Triumph Tiger 800 2011
Honda AX-1
Ηοnda CRF250L 2020
Το εχεις κανει σαν 14/43 αλλα χωρις να αλλαξεις αλυσιδα (εαν χρειαζοταν)
Η διαφορα ειναι περιπου 7 - 7.5%
Νομιζω οτι μονο στα μονοπατια το βελτιωσες και στην τελικη το ιδιο αλλα πιο ευκολα.
Πρεπει να το δοκιμασουμε!! :happy:
Εισαι "spot on" που λενε και οι φιλοι μας στο Αμερικα! Ετσι ακριβως ειναι!
Πρεπει να το δοκιμασω σε μονοπατια παση θυσια, θα γλυτωσω πιστευω τις ασκοπες αλλαγες απο 1η σε 2α και αναποδα.
 

jimmatas

Μέλος
Όνομα
Dimitris
Μοτό
Triumph Tiger 800 2011
Honda AX-1
Ηοnda CRF250L 2020
Εχω καιρο να κανω ενα update οποτε here we go!

To μηχανακι εχει πλεον περιπου 5800χλμ και θα το παω οπου να ναι για τη 2η αλλαγη λαδιων και φιλτρου στην αντιπροσωπεια (εγγυηση γαρ!).

Εβαλα και φιλτρο σφουγγαρι επιτελους απο Αυστραλια της UNI και διευθετηθηκε και αυτο το θεμα. Δεν εχει χρειαστει ακομα συντηρηση υστερα απο 5-6 βολτες αλλα δεν ειχε και πολυ σκονη.
Το σχετικο βιντεο :

Eπισης, ελυσα και το μοχλικο πριν 1000χλμ περιπου για τσεκαρισμα αν εχει γρασσο κλπ διοτι οι φημες για τσιγκουνιες στο γρασσο απο το εργοστασιο δεν περιοριζονται μονο στα...Tenere 700.
Νορμαλ ητανε , το μπουκωσα στο γρασσο και το εδεσα παλι.

Απροβληματιστο εως τωρα και με κανα 5αρι πτωσεις ημι-στατικες, οσο πηγαινω χωμα τοσο με εκπλησσει καθε φορα! Μπορει να περασει απο πολλα δυσκολα κομματια αν εισαι λιγο...γενναιος!
Οι αναρτησεις οσο το πιεζεις φαινεται οτι αδυνατουνε να ακολουθησουν, κατι που το γνωριζα εξαρχης, οποτε αναβαθμιση πρεπει να γινει συντομα. (αν δεν βαλω μια FMF....:p)

Το παραξενο που συνεβη μονο ολο αυτον τον καιρο ειναι μια αραχνη που μπηκε στο καντραν, εκοβε βολτες για καμια εβδομαδα και τελικα πεθανε ακριβως στη μεση του χιλιομετρητη πανω σε μια γραμμη ιστου που απλωσε!! Δεν ξερω καν πως μπηκε μεσα αλλα καποια στιγμη πρεπει να το ανοιξω να την βγαλω.
Ευτυχως που ανοιγει το καντραν με βιδες και δεν χρειαζεται πατεντες κλπ
 

petros KLR

Μέλος
Περιοχή
ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
Όνομα
ΠΕΤΡΟΣ
Μοτό
KAWASAKI KLR 650
Aprilia pegaso 650
Εχω καιρο να κανω ενα update οποτε here we go!

To μηχανακι εχει πλεον περιπου 5800χλμ και θα το παω οπου να ναι για τη 2η αλλαγη λαδιων και φιλτρου στην αντιπροσωπεια (εγγυηση γαρ!).

Εβαλα και φιλτρο σφουγγαρι επιτελους απο Αυστραλια της UNI και διευθετηθηκε και αυτο το θεμα. Δεν εχει χρειαστει ακομα συντηρηση υστερα απο 5-6 βολτες αλλα δεν ειχε και πολυ σκονη.
Το σχετικο βιντεο :

Eπισης, ελυσα και το μοχλικο πριν 1000χλμ περιπου για τσεκαρισμα αν εχει γρασσο κλπ διοτι οι φημες για τσιγκουνιες στο γρασσο απο το εργοστασιο δεν περιοριζονται μονο στα...Tenere 700.
Νορμαλ ητανε , το μπουκωσα στο γρασσο και το εδεσα παλι.

Απροβληματιστο εως τωρα και με κανα 5αρι πτωσεις ημι-στατικες, οσο πηγαινω χωμα τοσο με εκπλησσει καθε φορα! Μπορει να περασει απο πολλα δυσκολα κομματια αν εισαι λιγο...γενναιος!
Οι αναρτησεις οσο το πιεζεις φαινεται οτι αδυνατουνε να ακολουθησουν, κατι που το γνωριζα εξαρχης, οποτε αναβαθμιση πρεπει να γινει συντομα. (αν δεν βαλω μια FMF....:p)

Το παραξενο που συνεβη μονο ολο αυτον τον καιρο ειναι μια αραχνη που μπηκε στο καντραν, εκοβε βολτες για καμια εβδομαδα και τελικα πεθανε ακριβως στη μεση του χιλιομετρητη πανω σε μια γραμμη ιστου που απλωσε!! Δεν ξερω καν πως μπηκε μεσα αλλα καποια στιγμη πρεπει να το ανοιξω να την βγαλω.
Ευτυχως που ανοιγει το καντραν με βιδες και δεν χρειαζεται πατεντες κλπ
Αξιζει η FMF....13 χρονια τη φοραω στο κουλουρι ...!!!
 

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Πόσο βαθιά θα μπεις στην ανάρτηση; Ελατήρια και λάδια εμπρός/πίσω η πιο ακριβές λύσεις (άλλο αμορτισέρ); Και εγώ συμφωνώ με τους παραπάνω. Η αίσθηση ασφάλειας που εμπνέει μια τέτοια αλλαγή είναι τρομερή. Και στο παλιό ΤΑ που είχα τα καλύτερα λεφτά που είχα δώσει ήταν.

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
 

jimmatas

Μέλος
Όνομα
Dimitris
Μοτό
Triumph Tiger 800 2011
Honda AX-1
Ηοnda CRF250L 2020
Πόσο βαθιά θα μπεις στην ανάρτηση; Ελατήρια και λάδια εμπρός/πίσω η πιο ακριβές λύσεις (άλλο αμορτισέρ); Και εγώ συμφωνώ με τους παραπάνω. Η αίσθηση ασφάλειας που εμπνέει μια τέτοια αλλαγή είναι τρομερή. Και στο παλιό ΤΑ που είχα τα καλύτερα λεφτά που είχα δώσει ήταν.

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
για πισω αλλο αμορτισερ σιγουρα και για μπροστα ενα πιο σφιχτο ελατηριο για αρχη.
 

apos.zeitou

Μέλος
Περιοχή
ATHENS
Όνομα
ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
Μοτό
Αναποφασιστος!!!
Η λογικη εκει λεει να παω Στεφανε, σε αναρτησεις, αλλα τα γουστα με τραβανε στην FMF...!
Ψηφιζωωωω αναρτησηηηη μητσοοοοο..... Οταν τελειωσει η επστρετεα 852 θα με πας ατααα χαχαχα

#xrv_world_explorer
 

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη
για πισω αλλο αμορτισερ σιγουρα και για μπροστα ενα πιο σφιχτο ελατηριο για αρχη.
Ξαναβαλε τα ασφαλτινα λαστιχα και εισαι οκ. :p
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
για πισω αλλο αμορτισερ σιγουρα και για μπροστα ενα πιο σφιχτο ελατηριο για αρχη.
Μπορώ να σε φέρω σε επαφή με άτομα που έχουν κάνει αυτές τις επιλογές και επισκέπτονται τα χώματα συχνά. Να πάρεις ένα feedback. Ο ένας τουλάχιστον ξέρω σίγουρα πως κατέφυγε στις λύσεις (μπρος-πίσω) της HyperPro. Φαίνεται πως και το πίσω προοδευτικό ελατήριο δουλεύει πολύ καλά με τον χαρακτήρα της μοτό και δε θα ξεπουπουλιαστείς οικονομικά. Με όλο το σεβασμό σε αυτή τη φάση η αντικατάσταση εξάτμισης είναι επιπολαιότητα και μόνον φαίνεσθαι, δε πρόκειται να προσφέρει τίποτα. Σε αντίθεση με τις αναρτήσεις που στα πρώτα 10 μέτρα θα δεις ουσία και αληθινά "γούστα" που αναζητείς.
 

jimmatas

Μέλος
Όνομα
Dimitris
Μοτό
Triumph Tiger 800 2011
Honda AX-1
Ηοnda CRF250L 2020
Μπορώ να σε φέρω σε επαφή με άτομα που έχουν κάνει αυτές τις επιλογές και επισκέπτονται τα χώματα συχνά. Να πάρεις ένα feedback. Ο ένας τουλάχιστον ξέρω σίγουρα πως κατέφυγε στις λύσεις (μπρος-πίσω) της HyperPro. Φαίνεται πως και το πίσω προοδευτικό ελατήριο δουλεύει πολύ καλά με τον χαρακτήρα της μοτό και δε θα ξεπουπουλιαστείς οικονομικά. Με όλο το σεβασμό σε αυτή τη φάση η αντικατάσταση εξάτμισης είναι επιπολαιότητα και μόνον φαίνεσθαι, δε πρόκειται να προσφέρει τίποτα. Σε αντίθεση με τις αναρτήσεις που στα πρώτα 10 μέτρα θα δεις ουσία και αληθινά "γούστα" που αναζητείς.
Εχω κανει την ερευνα μου Στεφανε και για αμορτισερ μαλλον hyperpro θα παω και εγω. Μπροστα ειτε ενα ελατηριο της ιδιας εταιριας ειτε ohlins.
 
Reactions: STF
Top Bottom