CRF250L

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Νέα λίστα με αξεσουάρ για τα CRF250L από την AS. Για το αν είναι συμβατά με το CRF300L απαντούν πως δεν γνωρίζουν ακόμη, περιμένουν να έρθει ένα στα χέρια τους για να τσεκάρουν και να αναπροσαρμόσουν όπου χρειάζεται.

 

jimmatas

Μέλος
Όνομα
Dimitris
Μοτό
Triumph Tiger 800 2011
Honda AX-1
Ηοnda CRF250L 2020
Νέα λίστα με αξεσουάρ για τα CRF250L από την AS. Για το αν είναι συμβατά με το CRF300L απαντούν πως δεν γνωρίζουν ακόμη, περιμένουν να έρθει ένα στα χέρια τους για να τσεκάρουν και να αναπροσαρμόσουν όπου χρειάζεται.

Ηρθε το ενημερωτικο email χθες και τα τσεκαρα! Τα πλαινα καγκελα θα ηθελα αλλα...κοστιζουν. Η σχαρα επισης ειναι πολυ καλη, αν δεν ειχα θα την επαιρνα.

Επισης αμα ειδες Στεφανε, το μινι φαιρινγκ που εχεις και εσυ το εχουνε κανει διαφορετικο για το CRF! Πιστευω οτι ευκολα κοπιαρω την κατασκευη....!
 

jimmatas

Μέλος
Όνομα
Dimitris
Μοτό
Triumph Tiger 800 2011
Honda AX-1
Ηοnda CRF250L 2020
Update στα 8300χλμ περιπου αλλα πραγματικα λιγο κατω απο 8000χλμ (λογω του γραναζιου που κλεβει τρελα το κοντερ!)

Ολο το χειμωνα πηγαινα λογω καραντινας βολτες εντος Αττικης, περασα παλι απο γνωστα μερη, πηγα μετα τα χιονια σε δρομους που πραγματικα δεν υπηρχανε πλεον κλπ
Περασα απο παντου με ανεση! Ειχα και κατι στατικες πτωσεις αλλα ολα οκ!

Η πρωτη μου "σοβαρη" τουμπα ητανε στο τροφφυ πριν 2 εβδομαδες , ευτυχως εγω δεν επαθα κατι σοβαρο ουτε το μηχανακι σχετικα.

Συγκεκριμενα εσπασε το πισω αριστερο φλας που κολληθηκε ξανα + ταινια και εγινε σαν καινουριο.
Καποιες ψιλογρατσουνιες στα πλαστικα που δε με απασχολουνε καν.
Το τιμονι "αρπαξε" ελαφρως και περιμενω να μου ερθει ενα protaper fatbar να βαλω αν και το μαμα οκ καλα ητανε σχετικα αλλα αφορμη εψαχνα να το αλλαξω...

Το παραξενο συνεβη με το προστατευτικο της αλυσιδας στο ψαλιδι. Ειδα οτι εβρισκε στο λαστιχο οταν γυρισα στο ξενοδοχειο στη Στενη και το εβγαλα τελειως.
Η μαμα Honda χρησιμοποιει τα ιδια ακριβως σημεια για το προστατευτικο εδω και 30+ χρονια :laugh: . Συρταρωνει σε ενα λαμακι στο ψαλιδι κοντα στο αμορτισερ και βιδωνει στο πλαι με 2 βιδες.

Οταν το ξεβιδωσα, η 1 απο τις 2 βιδες εβγαλε και λιγο το σπειρωμα μαζι και παρατηρησα οτι η βιδα καποια στιγμη ειχε χτυπηθει απο καποια πετρα η κανα κλαδι που μαζεψα.
Για την ωρα μαρεσει ετσι οπως ειναι "γυμνο" και δε θα το ξαναβαλω συντομα αλλα πιστευω πως θα χρειαστει ενα helicoil η κατι εκει στην προβληματικη βιδα.

Θα επανελθω με φωτογραφιες μολις ερθει και το τιμονι και κατσω να ασχοληθω να το βαλω.

Σε γενικες γραμμες, το μηχανακι δε νιωθει, λαδια φιλτρα και εφυγες!
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Update στα 8300χλμ περιπου αλλα πραγματικα λιγο κατω απο 8000χλμ (λογω του γραναζιου που κλεβει τρελα το κοντερ!)

Ολο το χειμωνα πηγαινα λογω καραντινας βολτες εντος Αττικης, περασα παλι απο γνωστα μερη, πηγα μετα τα χιονια σε δρομους που πραγματικα δεν υπηρχανε πλεον κλπ
Περασα απο παντου με ανεση! Ειχα και κατι στατικες πτωσεις αλλα ολα οκ!

Η πρωτη μου "σοβαρη" τουμπα ητανε στο τροφφυ πριν 2 εβδομαδες , ευτυχως εγω δεν επαθα κατι σοβαρο ουτε το μηχανακι σχετικα.

Συγκεκριμενα εσπασε το πισω αριστερο φλας που κολληθηκε ξανα + ταινια και εγινε σαν καινουριο.
Καποιες ψιλογρατσουνιες στα πλαστικα που δε με απασχολουνε καν.
Το τιμονι "αρπαξε" ελαφρως και περιμενω να μου ερθει ενα protaper fatbar να βαλω αν και το μαμα οκ καλα ητανε σχετικα αλλα αφορμη εψαχνα να το αλλαξω...

Το παραξενο συνεβη με το προστατευτικο της αλυσιδας στο ψαλιδι. Ειδα οτι εβρισκε στο λαστιχο οταν γυρισα στο ξενοδοχειο στη Στενη και το εβγαλα τελειως.
Η μαμα Honda χρησιμοποιει τα ιδια ακριβως σημεια για το προστατευτικο εδω και 30+ χρονια :laugh: . Συρταρωνει σε ενα λαμακι στο ψαλιδι κοντα στο αμορτισερ και βιδωνει στο πλαι με 2 βιδες.

Οταν το ξεβιδωσα, η 1 απο τις 2 βιδες εβγαλε και λιγο το σπειρωμα μαζι και παρατηρησα οτι η βιδα καποια στιγμη ειχε χτυπηθει απο καποια πετρα η κανα κλαδι που μαζεψα.
Για την ωρα μαρεσει ετσι οπως ειναι "γυμνο" και δε θα το ξαναβαλω συντομα αλλα πιστευω πως θα χρειαστει ενα helicoil η κατι εκει στην προβληματικη βιδα.

Θα επανελθω με φωτογραφιες μολις ερθει και το τιμονι και κατσω να ασχοληθω να το βαλω.

Σε γενικες γραμμες, το μηχανακι δε νιωθει, λαδια φιλτρα και εφυγες!
Αυτό με το σπείρωμα... tc-drift ακουει?? :wacky:
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Ηρθε το ενημερωτικο email χθες και τα τσεκαρα! Τα πλαινα καγκελα θα ηθελα αλλα...κοστιζουν. Η σχαρα επισης ειναι πολυ καλη, αν δεν ειχα θα την επαιρνα.

Επισης αμα ειδες Στεφανε, το μινι φαιρινγκ που εχεις και εσυ το εχουνε κανει διαφορετικο για το CRF! Πιστευω οτι ευκολα κοπιαρω την κατασκευη....!
Το μίνι φαίρινγκ ως αρχικό σχέδιο ήταν έτσι κατασκευασμένο πρώτα από όλα για το CRF450L. Μετά έφτιαξε το universal Που πήρα εγώ. Φαίνεται ότι βοηθάει η μάσκα των CRF για αυτήν την κατασκευή. Αν θες να κοπιάρεις την κυρίως βάση που τοποθετούνται τα διάφορα ηλεκτρονικά, σφύρα να βρεθούμε (αν και τιμή στο συγκεκριμένο θεωρώ πως είναι εξαιρετική).
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Update στα 8300χλμ περιπου αλλα πραγματικα λιγο κατω απο 8000χλμ (λογω του γραναζιου που κλεβει τρελα το κοντερ!)

Ολο το χειμωνα πηγαινα λογω καραντινας βολτες εντος Αττικης, περασα παλι απο γνωστα μερη, πηγα μετα τα χιονια σε δρομους που πραγματικα δεν υπηρχανε πλεον κλπ
Περασα απο παντου με ανεση! Ειχα και κατι στατικες πτωσεις αλλα ολα οκ!

Η πρωτη μου "σοβαρη" τουμπα ητανε στο τροφφυ πριν 2 εβδομαδες , ευτυχως εγω δεν επαθα κατι σοβαρο ουτε το μηχανακι σχετικα.

Συγκεκριμενα εσπασε το πισω αριστερο φλας που κολληθηκε ξανα + ταινια και εγινε σαν καινουριο.
Καποιες ψιλογρατσουνιες στα πλαστικα που δε με απασχολουνε καν.
Το τιμονι "αρπαξε" ελαφρως και περιμενω να μου ερθει ενα protaper fatbar να βαλω αν και το μαμα οκ καλα ητανε σχετικα αλλα αφορμη εψαχνα να το αλλαξω...

Το παραξενο συνεβη με το προστατευτικο της αλυσιδας στο ψαλιδι. Ειδα οτι εβρισκε στο λαστιχο οταν γυρισα στο ξενοδοχειο στη Στενη και το εβγαλα τελειως.
Η μαμα Honda χρησιμοποιει τα ιδια ακριβως σημεια για το προστατευτικο εδω και 30+ χρονια :laugh: . Συρταρωνει σε ενα λαμακι στο ψαλιδι κοντα στο αμορτισερ και βιδωνει στο πλαι με 2 βιδες.

Οταν το ξεβιδωσα, η 1 απο τις 2 βιδες εβγαλε και λιγο το σπειρωμα μαζι και παρατηρησα οτι η βιδα καποια στιγμη ειχε χτυπηθει απο καποια πετρα η κανα κλαδι που μαζεψα.
Για την ωρα μαρεσει ετσι οπως ειναι "γυμνο" και δε θα το ξαναβαλω συντομα αλλα πιστευω πως θα χρειαστει ενα helicoil η κατι εκει στην προβληματικη βιδα.

Θα επανελθω με φωτογραφιες μολις ερθει και το τιμονι και κατσω να ασχοληθω να το βαλω.

Σε γενικες γραμμες, το μηχανακι δε νιωθει, λαδια φιλτρα και εφυγες!
Helicoil να πιάσει εκεί σε 3 χιλιοστά ψωμί χλωμό. Ξετρυπημα και κοντρα παξιμάδι να ξεμπερδεύεις για 30.χρονια πιο πιθανό! Δεν τη λες και ευφυή τη λύση 2 βίδες στήριξης με 3 βόλτες σπείρωμα.
 

jimmatas

Μέλος
Όνομα
Dimitris
Μοτό
Triumph Tiger 800 2011
Honda AX-1
Ηοnda CRF250L 2020
Helicoil να πιάσει εκεί σε 3 χιλιοστά ψωμί χλωμό. Ξετρυπημα και κοντρα παξιμάδι να ξεμπερδεύεις για 30.χρονια πιο πιθανό! Δεν τη λες και ευφυή τη λύση 2 βίδες στήριξης με 3 βόλτες σπείρωμα.
σωστο σε βρισκω βαγγο! ευκολη λυση που θα αντεξει για παντα!
 

jimmatas

Μέλος
Όνομα
Dimitris
Μοτό
Triumph Tiger 800 2011
Honda AX-1
Ηοnda CRF250L 2020
Kαιρο εχω να κανω καμια ενημερωση στο θεμα οποτε here we go!

Πλεον το κοντερ γραφει 11.000+ χλμ , πραγματικα δεν ξερω ποσα, και οσο περναει ο καιρος τοσο "δινει" σε καθε βολτα.
Ανηφορες, κροκαλες, κατηφορες , λασπες , δε μασαει πουθενα.

Εκανα και το 2ημερο σχολειο του Χελιωτη και πλεον νιωθω πιο ασφαλης σε πολλα σημεια.

1. Ο ατσαλινος λεβιες ταχυτητων αλλαχτηκε με εναν RFX αλουμινιου για να αποφευχθει μια σπανια ,αλλα ισως οχι και τοσο, ζημια.



Αν πεσει απο αριστερα εστω και στατικα και βρει ο λεβιες με δυναμη, στραβωνει τον αξονα επιλογης ταχυτητων και μετα ειτε δε θα μπαινει καμια ταχυτητα ειτε θα κολλησει σε αυτη που εχεις.
Συγκεκριμενα εμενα η πρωτη ταχυτητα ωρες ωρες ειναι λιγο παραξενη στο να μπει και παρατηρησα οτι ο λεβιες εχει μπει αρκετα προς τα μεσα. Οποτε τον αλλαξα με αλουμινιου και κουβαλαω παντα μαζι τον μαμα ατσαλινο.

2. Το προστατευτικο καπακι για το μπροστα γραναζι εχει απο μεσα ενα μεταλλο "case saver" σε περιπτωση που σπασει η αλυσιδα να μην σπασει κανα καρτερ οσο γινεται. Επειδη το πλαστικο γεμιζε απειρη βρωμα και λασπη και επρεπε να το λυνω καθε φορα, το ξηλωσα και εβαλα μονο το μεταλλικο κομματι μαζι με 2 κομματια απο αλουμινοσωληνα για αποστατες.



3. Μπηκε φρεσκο πισω λαστιχο, το ιδιο που ειχα και πριν Dunlop D952, το αριστερα εχει κανει 4.000+ χλμ και σε ολα τα τερρεν και τιγκα ασφαλτο οποτε θεωρω οτι αντεξε μια χαρα και ειχε λιγο ψωμι ακομα.



4. Τα 2 αριστερα εργαλεια με γλυτωνουν απο ολα τα δεξια της φωτο. Ειναι της αγγλικης Rally Raid και μολις τα ειδα αμεσως πατησα να τα παρω.



Βεβαια τα πληρωσα "χρυσα" λογω τελωνειου κλπ αλλα οταν χρειαστουνε για να βγαλω τροχους στο βουνο για καποιο λαστιχο θα γινει αμεσως αποσβεση.
Συν οτι γλυτωσα τρελο χωρο και βαρος κατα κυριο λογο απο την εργαλειοθηκη μου.

Αυτα τα ολιγα.
 

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Για πες για το τελωνείο. Σου εβαγαλν το ΦΠΑ από την παραγγελία και τον πλήρωσες όταν ήρθαν Ελλάδα, μαζί μεβτον εκτελωνισμο; Γιατί κόστος μιλαμε, αν επιτρέπεται;

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
 

jimmatas

Μέλος
Όνομα
Dimitris
Μοτό
Triumph Tiger 800 2011
Honda AX-1
Ηοnda CRF250L 2020
Για πες για το τελωνείο. Σου εβαγαλν το ΦΠΑ από την παραγγελία και τον πλήρωσες όταν ήρθαν Ελλάδα, μαζί μεβτον εκτελωνισμο; Γιατί κόστος μιλαμε, αν επιτρέπεται;

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
Δεν κοψανε τιποτα οι Εγγλεζοι, 39 ευρω ητανε η παραγγελια πληρης με μεταφορικα και εδω πρεπει να πληρωσα αλλα 13,50 ευρω αν θυμαμαι καλα.
Ακριβο προιον εξαρχης αλλα απαραιτητο, για το τελωνειο εδω απλα μαμιουνται...

Περυσι εφερα τα φιλτρα UNI απο Αυστραλια με κοστος 70 ευρω και στο τελωνειο ισα που το ανοιξανε και το κλεισανε.
 

dodos

Μέλος
Όνομα
Apostolis
Μοτό
Triumph tiger 1050 / Kawasaki klx 250
Kymco agility 150
Μπηκε φρεσκο πισω λαστιχο, το ιδιο που ειχα και πριν Dunlop D952, το αριστερα εχει κανει 4.000+ χλμ και σε ολα τα τερρεν και τιγκα ασφαλτο οποτε θεωρω οτι αντεξε μια χαρα και ειχε λιγο ψωμι ακομα
Δημήτρη 120 αρι είναι το πίσω ή βρήκες μικρότερο ??
Φοράω κ εγώ D 952 στο klx και έλεγα να πάω σε πιο μικρό απο 120, αλλά δεν βλέπουν στο σύστημα να φέρνουν σύντομα ούτε 100 ούτε 110 !!
 

vassat

Μέλος
Περιοχή
Χαλάνδρι
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
F650 GS Dakar MY '03
Sprint ST 1050 MY '06
Δεν κοψανε τιποτα οι Εγγλεζοι, 39 ευρω ητανε η παραγγελια πληρης με μεταφορικα και εδω πρεπει να πληρωσα αλλα 13,50 ευρω αν θυμαμαι καλα.
Ακριβο προιον εξαρχης αλλα απαραιτητο, για το τελωνειο εδω απλα μαμιουνται...

Περυσι εφερα τα φιλτρα UNI απο Αυστραλια με κοστος 70 ευρω και στο τελωνειο ισα που το ανοιξανε και το κλεισανε.
...δεν υποτίθεται ότι δεν θα έπρεπε να πληρώνεται ο ΦΠΑ της Αγγλίας,
ώστε να επιβάλλουν οι άρχες της χώρας του παραλήπτη τους δασμούς;;;
/// Β
 

jimmatas

Μέλος
Όνομα
Dimitris
Μοτό
Triumph Tiger 800 2011
Honda AX-1
Ηοnda CRF250L 2020
Δημήτρη 120 αρι είναι το πίσω ή βρήκες μικρότερο ??
Φοράω κ εγώ D 952 στο klx και έλεγα να πάω σε πιο μικρό απο 120, αλλά δεν βλέπουν στο σύστημα να φέρνουν σύντομα ούτε 100 ούτε 110 !!
ναι το 120/90/18 . Την επομενη θα βαλω κατι πιο λεπτο και εγω σε αλλη μαρκα μαλλον.
 

jimmatas

Μέλος
Όνομα
Dimitris
Μοτό
Triumph Tiger 800 2011
Honda AX-1
Ηοnda CRF250L 2020
...δεν υποτίθεται ότι δεν θα έπρεπε να πληρώνεται ο ΦΠΑ της Αγγλίας,
ώστε να επιβάλλουν οι άρχες της χώρας του παραλήπτη τους δασμούς;;;
/// Β
δεν εχω την παραμικρη ιδεα! το μονο που εγραφε στο σαιτ ειναι οτι τα εκτος Αγγλιας πλεον θα υποκεινται σε δασμους αναλογα τη χωρα κλπ
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
δεν εχω την παραμικρη ιδεα! το μονο που εγραφε στο σαιτ ειναι οτι τα εκτος Αγγλιας πλεον θα υποκεινται σε δασμους αναλογα τη χωρα κλπ
Το D952 βγαίνει και σε 110/90-18 (φαντάζομαι το γνωρίζεις) αλλά για συνιστώμενη ζάντα στο 1.85 (όχι ότι θα έχεις πρόβλημα αν η ζάντα σου είναι 2.15).

Εγώ το μπροστινό δεν το αλλάζω για κανένα άλλο ελαστικό, μόνο D952 έχω βάλει (δεν με έχει προδώσει ποτέ).
Πίσω ήμουν και παραμένω πολύ ευχαριστημένος με το D606. Λόγω έλλειψης δοκίμασα το Dunlop Geomax EN91 και ενώ στο χώμα ήταν εξαιρετικό (λογικό) στην άσφαλτο είχα κραδασμούς και μεγάλη αστάθεια σε ταχύτητες άνω των 110 χλμ/ώρα. Προσπάθησα να το συνηθίσω μπας και το άλλαζα όταν έτρωγε τα ψωμιά του αλλά δεν αντεχόταν για On/Off χρήση. Η έλλειψη στο D606 συνεχιζόταν και είπα να δοκιμάσω τη τύχη μου και πίσω με το D952. Δε πρόλαβα να κάνω 50 μέτρα και ένιωσα τεράστια ανακούφιση και στο χώμα δεν μου έλειψε τίποτα. Να πω εδώ πως το D952 στα ίδια νούμερα είναι στενότερο ελαστικό από το D606.

Επομένως το αρχέγονο ρητό που λέει ομάδα που κερδίζει δεν την αλλάζεις έπρεπε να τηρηθεί και απορώ πως μπήκα στο τρυπάκι της αλλαγής... αντί να περιμένω να έρθει το D606. To D952 πάντως με κέρδισε και αυτό για πίσω και αν μείνει έτσι η εντύπωση μέχρι το τέλος της ζωής του μάλλον θα το προτιμώ εφεξής αφού είναι φθηνότερο από το D606.
 
Τελευταία επεξεργασία:

jimmatas

Μέλος
Όνομα
Dimitris
Μοτό
Triumph Tiger 800 2011
Honda AX-1
Ηοnda CRF250L 2020
Το D952 βγαίνει και σε 110/90-18 (φαντάζομαι το γνωρίζεις) αλλά για συνιστώμενη ζάντα στο 1.85 (όχι ότι θα έχεις πρόβλημα αν η ζάντα σου είναι 2.15).

Εγώ το μπροστινό δεν το αλλάζω για κανένα άλλο ελαστικό, μόνο D952 έχω βάλει (δεν με έχει προδώσει ποτέ).
Πίσω ήμουν και παραμένω πολύ ευχαριστημένος με το D606. Λόγω έλλειψης δοκίμασα το Dunlop Geomax EN91 και ενώ στο χώμα ήταν εξαιρετικό (λογικό) στην άσφαλτο είχα κραδασμούς και μεγάλη αστάθεια σε ταχύτητες άνω των 110 χλμ/ώρα. Προσπάθησα να το συνηθίσω μπας και το άλλαζα όταν έτρωγε τα ψωμιά του αλλά δεν αντεχόταν για On/Off χρήση. Η έλλειψη στο D606 συνεχιζόταν και είπα να δοκιμάσω τη τύχη μου και πίσω με το D952. Δε πρόλαβα να κάνω 50 μέτρα και ένιωσα τεράστια ανακούφιση και στο χώμα δεν μου έλειψε τίποτα. Να πω εδώ πως το D952 στα ίδια νούμερα είναι στενότερο ελαστικό από το D606.

Επομένως το αρχέγονο ρητό που λέει ομάδα που κερδίζει δεν την αλλάζεις έπρεπε να τηρηθεί και απορώ πως μπήκα στο τρυπάκι της αλλαγής... αντί να περιμένω να έρθει το D606. To D952 πάντως με κέρδισε και αυτό για πίσω και αν μείνει έτσι η εντύπωση μέχρι το τέλος της ζωής του μάλλον θα το προτιμώ εφεξής αφού είναι φθηνότερο από το D606.
Το 952 πισω πως σου φαινεται απο κραδασμους? Η αληθεια ειναι οτι με τρομαζει λιγο αρχικα αλλα συνηθιζεται ευκολα μολις φαγωθει λιγο.

Για το μπροστα δεν εχω να πω κατι, ειναι τελειο παντου σχεδον!
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Το 952 πισω πως σου φαινεται απο κραδασμους? Η αληθεια ειναι οτι με τρομαζει λιγο αρχικα αλλα συνηθιζεται ευκολα μολις φαγωθει λιγο.

Για το μπροστα δεν εχω να πω κατι, ειναι τελειο παντου σχεδον!
Τ-Ε-Λ-Ε-Ι-Ο!
Στην άσφαλτο είμαι όπως ήμουν και με το D606. Όπως έγραψα, μόλις διένυσα τα πρώτα 50 μέτρα αισθάνθηκα τεράστια ανακούφιση, δεν χρειάστηκα καθόλου χιλιόμετρα για να το συνηθίσω.
 

jimmatas

Μέλος
Όνομα
Dimitris
Μοτό
Triumph Tiger 800 2011
Honda AX-1
Ηοnda CRF250L 2020
Τ-Ε-Λ-Ε-Ι-Ο!
Στην άσφαλτο είμαι όπως ήμουν και με το D606. Όπως έγραψα, μόλις διένυσα τα πρώτα 50 μέτρα αισθάνθηκα τεράστια ανακούφιση, δεν χρειάστηκα καθόλου χιλιόμετρα για να το συνηθίσω.
Ωραια! Μενουμε με Dunlop τοτε, ειτε D606 η D952 αναλογως ποιο βρουμε!
 

angelthing

Μέλος
Περιοχή
Καπ' κατ
Όνομα
Angelos
Μοτό
CRF300L, F700GS
Χαιρετώ σας,
νέος στο φόρουμ αλλά και στη φάση των dual sport με ένα CRF250L 2016 που πήρα πρόσφατα από φίλο.
(προσπάθησα να ανεβάσω φωτό .jpg διαφόρων αναλύσεων και μεγεθών αλλά μετά τη μεταφόρτωση (!?) διαμαρτύρεται ..... )

UPD - μετά το ποστ του Θανάση σχετικά με το ανέβασμα φωτό στο φόρουμ ιδού από τη σημερινή βολτούλα στο φρούριο φυλής:


 
Τελευταία επεξεργασία:

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Χαιρετώ σας,
νέος στο φόρουμ αλλά και στη φάση των dual sport με ένα CRF250L 2016 που πήρα πρόσφατα από φίλο.
(προσπάθησα να ανεβάσω φωτό .jpg διαφόρων αναλύσεων και μεγεθών αλλά μετά τη μεταφόρτωση (!?) διαμαρτύρεται ..... )
Γεια χαρά...!
Άγγελε δες τον παρακάτω οδηγό.

Εναλλακτικά μπορείς και μέσω Tapatalk.
 
Top Bottom