CRF250L

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Χαιρετώ σας,
νέος στο φόρουμ αλλά και στη φάση των dual sport με ένα CRF250L 2016 που πήρα πρόσφατα από φίλο.
(προσπάθησα να ανεβάσω φωτό .jpg διαφόρων αναλύσεων και μεγεθών αλλά μετά τη μεταφόρτωση (!?) διαμαρτύρεται ..... )

UPD - μετά το ποστ του Θανάση σχετικά με το ανέβασμα φωτό στο φόρουμ ιδού από τη σημερινή βολτούλα στο φρούριο φυλής:


Κάποια φωλιά έχουν φτιάξει τα CRF-L μέσα στο φόρουμ, δεν εξηγείται αλλιώς.... αυτή η επέλαση!
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Κάποια φωλιά έχουν φτιάξει τα CRF-L μέσα στο φόρουμ, δεν εξηγείται αλλιώς.... αυτή η επέλαση!
Πολλοί οι τζαπαν... Βαλωμεθα από παντου
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Συνομωσία είναι .....
Αφού να φανταστείτε, μου ήρθε στη φάση της πληρωμής του Τσουρούφη ένα τσεκ επιδότησης, με προϋπόθεση την εγγραφή μου εδώ !!!!

:yew::yew::yew:
Οτι μπορει ο καθενας.... προσφέρει!!!!
Η κυβερνηση ¨προσφερει¨ GB με τον εμβολιασμο, αλλος προσφερει εγγραφη εδω!!!! :laugh:
Ολα ειναι μαρκετινγκ :ha
 

jimmatas

Μέλος
Όνομα
Dimitris
Μοτό
Triumph Tiger 800 2011
Honda AX-1
Ηοnda CRF250L 2020
Χαιρετώ σας,
νέος στο φόρουμ αλλά και στη φάση των dual sport με ένα CRF250L 2016 που πήρα πρόσφατα από φίλο.
(προσπάθησα να ανεβάσω φωτό .jpg διαφόρων αναλύσεων και μεγεθών αλλά μετά τη μεταφόρτωση (!?) διαμαρτύρεται ..... )

UPD - μετά το ποστ του Θανάση σχετικά με το ανέβασμα φωτό στο φόρουμ ιδού από τη σημερινή βολτούλα στο φρούριο φυλής:


ΠΡΕΠΕΙ να δω την εξατμιση οπωσδηποτε απο κοντα ! Οποια απορια εχεις στειλε, το χω ξεψαχνισει για μηχανακι.
 

angelthing

Μέλος
Περιοχή
Καπ' κατ
Όνομα
Angelos
Μοτό
CRF300L, F700GS
ΠΡΕΠΕΙ να δω την εξατμιση οπωσδηποτε απο κοντα ! Οποια απορια εχεις στειλε, το χω ξεψαχνισει για μηχανακι.
Σε ευχαριστώ φίλε μου. Είδα ότι έχεις κάνει πολλά στο μηχανάκι στα παραπάνω ποστ του τόπικ :like:
(ήδη μια ιδέα που κλέβω είναι η χρήση του μεταλλικού "πέταλου" αντί για ολόκληρο το πλαστικό κάλυμα στο μπρος γρανάζι - πολύ λάσπη και μπίχλα και δεν πάω και χώματα ακόμα ..... )

Η εξάτμα είναι ολόσωμη DominatoR με powerbomb σε συνδυασμό με K&N φίλτρο και EJK controller.
Απλά παρακάνει βαβούρα ως έχει και με το db killer επίσης οπότε έγινε και η παρακάτω μόντα:



Δεν φαίνεται καθότι εντός σιγαστήρα και μετά και από λίγο tweaking στο EJK όλα καλά !
 

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη
Σε ευχαριστώ φίλε μου. Είδα ότι έχεις κάνει πολλά στο μηχανάκι στα παραπάνω ποστ του τόπικ :like:
(ήδη μια ιδέα που κλέβω είναι η χρήση του μεταλλικού "πέταλου" αντί για ολόκληρο το πλαστικό κάλυμα στο μπρος γρανάζι - πολύ λάσπη και μπίχλα και δεν πάω και χώματα ακόμα ..... )

Η εξάτμα είναι ολόσωμη DominatoR με powerbomb σε συνδυασμό με K&N φίλτρο και EJK controller.
Απλά παρακάνει βαβούρα ως έχει και με το db killer επίσης οπότε έγινε και η παρακάτω μόντα:



Δεν φαίνεται καθότι εντός σιγαστήρα και μετά και από λίγο tweaking στο EJK όλα καλά !
Ασ το jimmatas
Αυτη εχει παρει πιστοποιηση κι απ το cern
:ha
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Σε ευχαριστώ φίλε μου. Είδα ότι έχεις κάνει πολλά στο μηχανάκι στα παραπάνω ποστ του τόπικ :like:
(ήδη μια ιδέα που κλέβω είναι η χρήση του μεταλλικού "πέταλου" αντί για ολόκληρο το πλαστικό κάλυμα στο μπρος γρανάζι - πολύ λάσπη και μπίχλα και δεν πάω και χώματα ακόμα ..... )

Η εξάτμα είναι ολόσωμη DominatoR με powerbomb σε συνδυασμό με K&N φίλτρο και EJK controller.
Απλά παρακάνει βαβούρα ως έχει και με το db killer επίσης οπότε έγινε και η παρακάτω μόντα:



Δεν φαίνεται καθότι εντός σιγαστήρα και μετά και από λίγο tweaking στο EJK όλα καλά !
To Κ&Ν δεν θα το προτεινα για χωματινη χρηση γιατι δυστυχως δεν φιλτραρει σωστα και αφηνει να περασουν σκονες ακομα και οταν ειναι σωστα λαδωμενο Οποτε αν αρχισεις το χωμα καλο θα ειναι να το αντικαταστησεις με καποιο αλλο σφουγγαρενιο ή χαρτινο
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
To Κ&Ν δεν θα το προτεινα για χωματινη χρηση γιατι δυστυχως δεν φιλτραρει σωστα και αφηνει να περασουν σκονες ακομα και οταν ειναι σωστα λαδωμενο Οποτε αν αρχισεις το χωμα καλο θα ειναι να το αντικαταστησεις με καποιο αλλο σφουγγαρενιο ή χαρτινο
Πες τα ρε Κωστή... :friendship:
 

angelthing

Μέλος
Περιοχή
Καπ' κατ
Όνομα
Angelos
Μοτό
CRF300L, F700GS
To Κ&Ν δεν θα το προτεινα για χωματινη χρηση γιατι δυστυχως δεν φιλτραρει σωστα και αφηνει να περασουν σκονες ακομα και οταν ειναι σωστα λαδωμενο Οποτε αν αρχισεις το χωμα καλο θα ειναι να το αντικαταστησεις με καποιο αλλο σφουγγαρενιο ή χαρτινο
Το έχω υπόψη αυτό και σε ευχαριστώ για την επισήμανση. Το πλάνο είναι ότι όταν αρχίσει η χρήση σε χώμα, θα το αντικαταστήσω. Για την ώρα το πολύ ταρακούνημα δεν το αντέχω (για ιατρικούς λόγους) οπότε και έχω μπει σε off φάση ελάχιστα ......
 

angelthing

Μέλος
Περιοχή
Καπ' κατ
Όνομα
Angelos
Μοτό
CRF300L, F700GS
Το πρώτο σοβαρό τέστ χρήσης του CRF ως μηχανή ευρύτερης χρήσης παντός τεραίν, έλαβε χώρα την πρωτοχρονία.

Ξεκινήσαμε εγώ με το CRF και ο Πάνος με το Zontes G155 SR από σταθμό 14 με προορισμό τη Δάφνη Καλαβρύτων, πάνω από τη λίμνη Λάδωνα. Αποφεύγοντας αυτοκινητόδρομους, κινηθήκαμε στην παλιά εθνική μέχρι ισθμό, μπήκαμε στη διαδρομή για Σολωμό και το πέρασμα προς Στυμφαλία με στάση στο καφέ "Πλάτανος" στην Καστανιά - δεν ήταν ανοικτό την πρωτοχρονία πάντως - και πέρασμα από το οροπέδιο Φενεού προς Μαίναλο από μια πολύ όμορφη διαδρομή που μας έφερε έξω από τη Βλαχέρνα.

Φαγητό στα Μαγούλιανα και συνέχεια προς Βαλτετσινίκο και λίμνη Λάδωνα κινούμενοι προς Δάφνη. Μια ενοχλητική λειτουργία των google maps μας οδήγησε σε έναν αρκετά μεγάλο κύκλο - μικρό το κακό μεν αλλά σχετικά αργά το απόγευμα με το κρύο να αρχίζει χωθήκαμε σε χωματόδρομο χωρίς να γνωρίζουμε για πόσο. Φτάσαμε και όλα καλά τελικώς, έχοντας γράψει 321 χλμ για την πρωτοχρονία.

Την επόμενη, κινηθήκαμε προς το δρυμό Μαινάλου περνώντας τον Λάδωνα από το γεφύρι της κυράς μετά από χωματόδρομο - σχετικά μικρό κομμάτι και αρκετά εύκολο. Βαλτετσινίκο και πάλι, Χρυσοβίτσι, Τρίπολη και στάση για καφέ στο Παρθένι. Καθοδος προς Άστρος και φαγητό στο Ξηροπήγαδο και επιστροφή από Ναύπλιο και το δρόμο της Επιδαύρου. Τελευταίος καφές στο Stork και επιστροφή από παλιά εθνική Κορίνθου - Αθηνών με αρκετή πλέον δροσούλα και σκοτάδι.

Συνολική διαδρομή 647 χιλιόμετρα σε δύο μέρες με τα μικρά και πραγματικά το καταευχαριστηθήκαμε. Είχε από όλα: Βουνό, θάλασσα, λάσπη, χώμα, πολύ-πολύ στροφιλίκι και απίστευτα τοπία ...... η καλύτερη εισαγωγή για το νέο έτος ......

Highlight της βόλτας, η στάση για καφέ εντελώς χύμα στη βρύση στο Χρυσοβίτσι με το φοβερό γκατζετάκι του Πάνου για espresso όπου σταθείς και όπου βρεθείς. Απλά respect !



Και μια φωτό από το πέρασμα Καστανιάς προς Μαίναλο με υπόβαθρο το οροπέδιο Φενεού

 
Τελευταία επεξεργασία:

angelthing

Μέλος
Περιοχή
Καπ' κατ
Όνομα
Angelos
Μοτό
CRF300L, F700GS
Φωτό από την εσπεσιερα , μόνο τέτοιες βόλτες , μερακλής ο φίλος .

Στάλθηκε από το SM-G980F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Θα του πω να την ποστάρει (είναι μέλος και εδώ). Με τα ταξίδια που κάνει στην Ασία του ήταν μονόδρομος αλλά και για Μαίναλο, καλό μας βγήκε !!!!!
 

Japanofilos

Μέλος
Περιοχή
Ιωάννινα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
Kawasaki klx 250s 2010
Kawasaki ninja 650 2019
Σε ευχαριστώ φίλε μου. Είδα ότι έχεις κάνει πολλά στο μηχανάκι στα παραπάνω ποστ του τόπικ :like:
(ήδη μια ιδέα που κλέβω είναι η χρήση του μεταλλικού "πέταλου" αντί για ολόκληρο το πλαστικό κάλυμα στο μπρος γρανάζι - πολύ λάσπη και μπίχλα και δεν πάω και χώματα ακόμα ..... )

Η εξάτμα είναι ολόσωμη DominatoR με powerbomb σε συνδυασμό με K&N φίλτρο και EJK controller.
Απλά παρακάνει βαβούρα ως έχει και με το db killer επίσης οπότε έγινε και η παρακάτω μόντα:



Δεν φαίνεται καθότι εντός σιγαστήρα και μετά και από λίγο tweaking στο EJK όλα καλά !
To ejk μαζί με την αλλαγή της εξάτμισης κάνει καλή διαφορά? Εχω klx 250 efi με fmf τελικό και σκεφτόμουν την αλλαγή του εμπρός τμήματος της εξάτμισης αλλά σε συνεργασία με ενα ejk ή memjet? Ηδη έχει χάσει χαμηλά το δικό μου με την προσθήκη μόνο του ελεύθερου τελικού. Ωραίο το crf και ωραία βόλτα.
Μπορείς να δώσεις πηγή για το ejk?
 

angelthing

Μέλος
Περιοχή
Καπ' κατ
Όνομα
Angelos
Μοτό
CRF300L, F700GS
To ejk μαζί με την αλλαγή της εξάτμισης κάνει καλή διαφορά? Εχω klx 250 efi με fmf τελικό και σκεφτόμουν την αλλαγή του εμπρός τμήματος της εξάτμισης αλλά σε συνεργασία με ενα ejk ή memjet? Ηδη έχει χάσει χαμηλά το δικό μου με την προσθήκη μόνο του ελεύθερου τελικού. Ωραίο το crf και ωραία βόλτα.
Μπορείς να δώσεις πηγή για το ejk?
Στην περίπτωση του CRF μου έκατσε αρκετά καλά. Πειραματίστηκα λίγο καθώς έκανα μόντα στο db killer επειδή ακόμα και με αυτό η DominatoR εξάτμιση παραήταν φασαριόζικη. Για την fmf ίσως να είσαι οκ με τις ρυθμίσεις του EJK όπως έρχεται μαμά.
Πιστεύω με έναν fuel controller πάντως θα το σουλουπωσεις εύκολα το θέμα. To EJK το πήρα από το G&G shop στην Ολλανδία (G&G Shop - motorcycle parts and accessories - G&G Shop ) για να αποφύγω τελωνεία και λοιπές μαλακίες με αποστολή από αμέρικα ....
(αν θεωρείται διαφήμιση, σόρυ και παρακαλώ να σβηστεί)
 

dodos

Μέλος
Όνομα
Apostolis
Μοτό
Triumph tiger 1050 / Kawasaki klx 250
Kymco agility 150
Το πρώτο σοβαρό τέστ χρήσης του CRF ως μηχανή ευρύτερης χρήσης παντός τεραίν, έλαβε χώρα την πρωτοχρονία.

Ξεκινήσαμε εγώ με το CRF και ο Πάνος με το Zontes G155 SR από σταθμό 14 με προορισμό τη Δάφνη Καλαβρύτων, πάνω από τη λίμνη Λάδωνα. Αποφεύγοντας αυτοκινητόδρομους, κινηθήκαμε στην παλιά εθνική μέχρι ισθμό, μπήκαμε στη διαδρομή για Σολωμό και το πέρασμα προς Στυμφαλία με στάση στο καφέ "Πλάτανος" στην Καστανιά - δεν ήταν ανοικτό την πρωτοχρονία πάντως - και πέρασμα από το οροπέδιο Φενεού προς Μαίναλο από μια πολύ όμορφη διαδρομή που μας έφερε έξω από τη Βλαχέρνα.

Φαγητό στα Μαγούλιανα και συνέχεια προς Βαλτετσινίκο και λίμνη Λάδωνα κινούμενοι προς Δάφνη. Μια ενοχλητική λειτουργία των google maps μας οδήγησε σε έναν αρκετά μεγάλο κύκλο - μικρό το κακό μεν αλλά σχετικά αργά το απόγευμα με το κρύο να αρχίζει χωθήκαμε σε χωματόδρομο χωρίς να γνωρίζουμε για πόσο. Φτάσαμε και όλα καλά τελικώς, έχοντας γράψει 321 χλμ για την πρωτοχρονία.

Την επόμενη, κινηθήκαμε προς το δρυμό Μαινάλου περνώντας τον Λάδωνα από το γεφύρι της κυράς μετά από χωματόδρομο - σχετικά μικρό κομμάτι και αρκετά εύκολο. Βαλτετσινίκο και πάλι, Χρυσοβίτσι, Τρίπολη και στάση για καφέ στο Παρθένι. Καθοδος προς Άστρος και φαγητό στο Ξηροπήγαδο και επιστροφή από Ναύπλιο και το δρόμο της Επιδαύρου. Τελευταίος καφές στο Stork και επιστροφή από παλιά εθνική Κορίνθου - Αθηνών με αρκετή πλέον δροσούλα και σκοτάδι.

Συνολική διαδρομή 647 χιλιόμετρα σε δύο μέρες με τα μικρά και πραγματικά το καταευχαριστηθήκαμε. Είχε από όλα: Βουνό, θάλασσα, λάσπη, χώμα, πολύ-πολύ στροφιλίκι και απίστευτα τοπία ...... η καλύτερη εισαγωγή για το νέο έτος ......

Highlight της βόλτας, η στάση για καφέ εντελώς χύμα στη βρύση στο Χρυσοβίτσι με το φοβερό γκατζετάκι του Πάνου για espresso όπου σταθείς και όπου βρεθείς. Απλά respect !



Και μια φωτό από το πέρασμα Καστανιάς προς Μαίναλο με υπόβαθρο το οροπέδιο Φενεού

Ωραία πράγματα Άγγελε!!!
Λογικά ο Πάνος με την αυτονομία που έχει το zontes ,θα τον έβγαλε ένα ντεπόζιτο ......
.....και θα έμειναν και καμία 200αρια χιλιόμετρα ακόμα μέσα !!!!
 

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη
Ωραία πράγματα Άγγελε!!!
Λογικά ο Πάνος με την αυτονομία που έχει το zontes ,θα τον έβγαλε ένα ντεπόζιτο ......
.....και θα έμειναν και καμία 200αρια χιλιόμετρα ακόμα μέσα !!!!
Με το zontes ο Πανος Magelanos πρεπει να κανει 700+ χιλιομετρα με ενα γεμισμα.
Η espressiera λογικα ειναι για Ασια μερια γιατι εχει δοκιμασει ολα τα ψευτοφρεντοτσινο που υπαρχουν στον πλανητη!!
:roflmao::roflmao:
 

angelthing

Μέλος
Περιοχή
Καπ' κατ
Όνομα
Angelos
Μοτό
CRF300L, F700GS
Ωραία πράγματα Άγγελε!!!
Λογικά ο Πάνος με την αυτονομία που έχει το zontes ,θα τον έβγαλε ένα ντεπόζιτο ......
.....και θα έμειναν και καμία 200αρια χιλιόμετρα ακόμα μέσα !!!!
Ναι ο κερατάς ....... λόγω της μικρής αυτονομίας του CRF όπου εύρισκα βενζινάδικο έβαζα έστω και λίγο, οπότε στο 6ο μου σταμάτημα σε βενζινάδικο έβαλε και αυτός έτσι για ξεκάρφωμα !!!!
Σαφώς και τον έβγαζε μέχρι Αθήνα πάντως !

(οι κακές γλώσσες βέβαια λένε ότι στη Νεμέα την πρωτοχρονιά που βρήκαμε βενζινάδικο με αυτόματο πωλητή μόνο, που δεν έδινε ρέστα, αφού γέμισα τον τσουρούφη συμπληρώσαμε και στο Zontes - τσίπης φίλε μου τσίπης, αχαχαχαχαχαχαχ)
 
Top Bottom