CRF250L

jimmatas

Μέλος
Όνομα
Dimitris
Μοτό
Triumph Tiger 800 2011
Honda AX-1
Ηοnda CRF250L 2020

angelthing Aγγελε δες στο 12ο λεπτο τη μοντα που εχει κανει για προφιλτρο για να μαζευει τη σκονη. Με κατι τετοιο εισαι καλυμμενος πιστευω στο θεμα φιλτρου αερα το καλοκαιρι.
 

angelthing

Μέλος
Περιοχή
Καπ' κατ
Όνομα
Angelos
Μοτό
CRF300L, F700GS

angelthing Aγγελε δες στο 12ο λεπτο τη μοντα που εχει κανει για προφιλτρο για να μαζευει τη σκονη. Με κατι τετοιο εισαι καλυμμενος πιστευω στο θεμα φιλτρου αερα το καλοκαιρι.
Μια χαρά φίλε !!
Με ανάλογο τρόπο / υλικό σκεπτόμουν το φιλτράρισμα των εισαγωγών αέρα στο φιλτροκούτι για οδήγηση σε περιβάλλον με σκόνη.
Γενικά το μηχανάκι σηκώνει αρκετό πειραματισμό …..
(τώρα που διαπίστωσα και την αυτονομία του Zontes έμπρακτα, αρχίζω να ζαχαρώνω και μεγαλύτερης χωρητικότητας τεπόζιτο για το CRF).
 

HackmaN

Χωμασφάλτινος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Νίκος
Μοτό
Xtz 660 tenere 2009
Υπάρχει στην αγορά τέτοια pre filter ή το φτιάχνουμε με πατέντα;
 

jimmatas

Μέλος
Όνομα
Dimitris
Μοτό
Triumph Tiger 800 2011
Honda AX-1
Ηοnda CRF250L 2020
Υπάρχει στην αγορά τέτοια pre filter ή το φτιάχνουμε με πατέντα;
ο τυπος νομιζω εχει παρει ενα απο ΚΤΜ790 και το επιασε με ενα tie wrap αλλα θεωρω οτι ευκολα φτιαχνεις ενα στα μετρα σου.
 

HackmaN

Χωμασφάλτινος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Νίκος
Μοτό
Xtz 660 tenere 2009
Eίναι αυτό. Universal λέει αλλά βγαίνει κοντά στα 40€ το σετ.

Σκέφτομαι μήπως πάρω φύλο φίλτρο αέροτς να το κόψω και να το προσαρμόσω σαν σίτα πρίν το snorkel. Σίγουρα δεν θα έχει ίδιο αποτέλεσμα αλλά κάτι θα κόβει.

Υ.Γ. Το μόνο που δεν ξέρω είναι πόσο φιμώνει τον κινητήρα!!!
 

jimmatas

Μέλος
Όνομα
Dimitris
Μοτό
Triumph Tiger 800 2011
Honda AX-1
Ηοnda CRF250L 2020
Eίναι αυτό. Universal λέει αλλά βγαίνει κοντά στα 40€ το σετ.

Σκέφτομαι μήπως πάρω φύλο φίλτρο αέροτς να το κόψω και να το προσαρμόσω σαν σίτα πρίν το snorkel. Σίγουρα δεν θα έχει ίδιο αποτέλεσμα αλλά κάτι θα κόβει.

Υ.Γ. Το μόνο που δεν ξέρω είναι πόσο φιμώνει τον κινητήρα!!!
αυτο που λες κανε, δε θα φιμωσεις τιποτα μια χαρα θα ειναι.
 

jimmatas

Μέλος
Όνομα
Dimitris
Μοτό
Triumph Tiger 800 2011
Honda AX-1
Ηοnda CRF250L 2020
Επειδη εγινε μεγαλη συζητηση για τις αναρτησεις του 250/300L , τυχαια εχω εξωτερικα πλανα πως συμπεριφερεται το μηχανακι σε φλαταδουρα!

Βαλτε το βιντεο του Motorocker D. στο 0.55 και μεχρι το 1.15 και επιλεξτε ταχυτητα 0.5 για καλυτερη "μελετη" :laugh:

 

peristeriotis

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Νάσος
Μοτό
CRF 300L 21'
Cruisym 300 20'
Jimmatas θα βγω λιγο off topic, αλλα μπορει κάποιος να μου στειλει ενα πιν που βρίσκεται το μονοπατακι στο 2.10 και ο πυροσβεστικος με τα λουκια στο 2.50, γιατί είχαμε περάσει τοτε με το Χελιωτη και δε θυμαμαι να ξαναπάω!

Στο θέμα μας, ωραιο το βιντεακι. Ο τύπος με το 300 εχει ιδιο κρανος με εμενα, νομιζα με βγάζατε βιντεο..

Sent from my SM-G960F using Tapatalk
 

jimmatas

Μέλος
Όνομα
Dimitris
Μοτό
Triumph Tiger 800 2011
Honda AX-1
Ηοnda CRF250L 2020
Jimmatas θα βγω λιγο off topic, αλλα μπορει κάποιος να μου στειλει ενα πιν που βρίσκεται το μονοπατακι στο 2.10 και ο πυροσβεστικος με τα λουκια στο 2.50, γιατί είχαμε περάσει τοτε με το Χελιωτη και δε θυμαμαι να ξαναπάω!

Στο θέμα μας, ωραιο το βιντεακι. Ο τύπος με το 300 εχει ιδιο κρανος με εμενα, νομιζα με βγάζατε βιντεο..

Sent from my SM-G960F using Tapatalk
Εχουμε το ιδιο κρανος το χω παρατηρησει να ξερεις :laugh: !

Το μονοπατι στο 2.10 το βγαζει και το google maps με την ονομασια "Σκουληκι" και ξεκιναει εδω : 38°08'50.7"N 23°48'45.0"E · Acharnes, Acharnés 136 72, Griekenland
Στο τελειωμα του βγαινεις ακριβως εκει στην ανηφορα με τα λουκια.


Υ.Γ μια φωτο με την εξατμιση (racetech) θελω αν μπορεις ;)
 

peristeriotis

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Νάσος
Μοτό
CRF 300L 21'
Cruisym 300 20'
Αα εσυ ησουν με το ls2?!

Ωραιος, thanks για το πιν!

Δεν εχω βγαλει φωτο ακομα με την εξατμιση..όταν βγάλω το ΣΚ θα σου στείλω. το θέμα δεν είναι να τη δεις, αλλα να την ακούσεις..

Sent from my SM-G960F using Tapatalk
 

Doc.DD

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
r 1200gs 07/suzuki dr 350s 92
Επειδη εγινε μεγαλη συζητηση για τις αναρτησεις του 250/300L , τυχαια εχω εξωτερικα πλανα πως συμπεριφερεται το μηχανακι σε φλαταδουρα!

Βαλτε το βιντεο του Motorocker D. στο 0.55 και μεχρι το 1.15 και επιλεξτε ταχυτητα 0.5 για καλυτερη "μελετη" :laugh:

Κάποια κομμάτια με τα βίας τα αναγνώρισα :( μου ελλειψαν οι μονοπαταδες αλλά και από το βίντεο μια θλίψη την αισθάνθηκα. Ευτυχώς που βάζει ωραίες μουσικές το παλικαρι
 

HackmaN

Χωμασφάλτινος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Νίκος
Μοτό
Xtz 660 tenere 2009
Πω ρε flex τα L. :p
Βλέπω καθιέρωσες διχτάκι. Αντε και μια σχάρα τώρα και ένα toolbox και εισαι άρχοντας. Να αλαφρώσουμε κι εμείς λίγο.
 

peristeriotis

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Νάσος
Μοτό
CRF 300L 21'
Cruisym 300 20'
Πω ρε flex τα L.
Βλέπω καθιέρωσες διχτάκι. Αντε και μια σχάρα τώρα και ένα toolbox και εισαι άρχοντας. Να αλαφρώσουμε κι εμείς λίγο.
Έπεσα στην ανάγκη του επειδή δεν είχαμε καράβι στη παρέα.. αύριο αναλαμβάνεις εσυ

Sent from my SM-G960F using Tapatalk
 

jimmatas

Μέλος
Όνομα
Dimitris
Μοτό
Triumph Tiger 800 2011
Honda AX-1
Ηοnda CRF250L 2020
Ερωτηση προς jimmatas αλλα και οποιον αλλον εχει 250
Τι sae λαδι βαζετε στο 250; 10-30 που λεει η χοντα ή διαφορετικο;
Εχω βαλει ως τωρα τα μαμα 10-30 και Motul 10-40 ημισυνθετικο, δεν πολυ καταλαβα διαφορα να σου πω την αληθεια. Ποιοτικο λαδι συνθετικο η ημισυνθετικο να ειναι και εισαι οκ.
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Εχω βαλει ως τωρα τα μαμα 10-30 και Motul 10-40 ημισυνθετικο, δεν πολυ καταλαβα διαφορα να σου πω την αληθεια. Ποιοτικο λαδι συνθετικο η ημισυνθετικο να ειναι και εισαι οκ.
Εννοειται οτι μιλαμε για επωνυμο λαδι το οποιο θα υπερκαλυπτει τις προδιαγραφες της χοντα Αλλου ομως ειναι ο προβληματισμος μου και αυτος αφορα μονο το sae
 

jimmatas

Μέλος
Όνομα
Dimitris
Μοτό
Triumph Tiger 800 2011
Honda AX-1
Ηοnda CRF250L 2020
UPDATE!

Εφτασα αισιως τα 18400χλμ στο κοντερ (πραγματικα ουτε που ξερω :laugh:, υπολογιζω 17χιλιαδες κ κατι) !

Προβληματα 0 , ευχαριστηση 100%.
Ξεκιναω :

1) Eκανα μια αλλαγη λαδιων προχθες ,σολο, με λαδι Ipone RS4000 10-40W ημισυνθετικο και φιλτρο λαδιου Honda. Η μαμα honda οταν πηγα να παρω λαδι και φιλτρο με ενημερωσε οτι ο Σαρακακης δεν εχει λαδια....και επισης μου εδωσε φιλτρο με παλιοτερο κωδικο....

Στη φωτο το φιλτρο Honda με το αντιστοιχο HF112 της Hiflo, ειναι ιδια ακριβως. Το φιλτρο ομως που εβγαλα απο το μηχανακι και εχει αλλο κωδικο , ειχε ενα μικρο χειλος στο πανω μερος το οποιο δεν διαπιστωσα οτι εφαρμοζει καπου μεσα στο καρτερ η οτι ειναι απαραιτητο. Ετσι και αλλιως η Hiflo δινει το 112 ως αντικατασταση και για τους 2 κωδικους οποτε ολα οκ.



2) Εβαλα "μπουγαδα" και τα 2 σταδια του φιλτρου UNI που εχω και επειδη το χαρτινο που ητανε αρχικα μεσα ειχε μπουκωσει απο σκονη, εκανα την πατεντα του konkost ;)





Στη 2η φωτο φαινεται η διαφορα που εχει το φιλτρο του 250 σε σχεση με το 300, ειναι αυτη η λωριδα πλαστικου στη μεση. Με βολεψε στην πατεντα με το σφουγγαρι γιατι απλα εκοψα με ντρεμελ μια σχισμη και σφηνωσα το σφουγγαρι απο κατω.

3) Γραναζωμα...

Το κοντυνα και αλλο...απο 14-40 που ειναι το εργοστασιακο το ειχα 13-40 και πλεον ειναι 14-45!





Πεταει τωρα το CRF σε σχεση με πριν! Συγκεκριμενα το πηγα βολτα για τεστ σε γνωστο μονοπατι που το εκανα συχνα και η 2α ητανε οτι πρεπει αυτη τη φορα!
Και στην βολτα της κυριακης 13-11 παλι το ευχαριστηθηκα φουλ, ροπη παντου και οποτε τη χρειαστεις (οση εχει δηλαδη :p).

Για να μπει το πισω γραναζι χρειαστηκα 2 αλλαγες, μακρυτερη αλυσιδα απο 106->110 συνδεσμους και τουμπα την γλυστρα στον οδηγο αλυσιδας του ψαλιδιου.

Μειονεκτηματα βεβαια ειναι οτι τωρα το κοντερ γραφει +20% στα 100χλμ και μεγιστη ταχυτητα πορειας θα ελεγα τα 95-100χλμ.

Τουλαχιστον ομως το fun factor ανεβηκε αρκετα :ha.

Αυτα τα ολιγα.
 
Top Bottom