CRF250L

jimmatas

Μέλος
Όνομα
Dimitris
Μοτό
Triumph Tiger 800 2011
Honda AX-1
Ηοnda CRF250L 2020
Που είσαι εσύ μεγαλε? Γιατί δεν εσκασες μύτη τη Κυριακή να σε δουμε??
Πηγα την προηγουμενη Βαγγελη ;)
Ασε που το Αττικο Χωμτουρ #2 πρεπει να το χω κανει ισα με 5 φορες!
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Πηγα την προηγουμενη Βαγγελη ;)
Ασε που το Αττικο Χωμτουρ #2 πρεπει να το χω κανει ισα με 5 φορες!
Ε εντάξει τότε. Ήσουν σε αποθεραπεία καταλαβαίνω,έτσι κάνει και ο bagnaia ανάμεσα στα σαββατοκύριακα!

Νταξει ρε Μήτσε θα τα πούμε στην επόμενη!
 

Λευκάδιος

Μέλος
Περιοχή
West Side Athens
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BRP
UPDATE!

Εφτασα αισιως τα 18400χλμ στο κοντερ (πραγματικα ουτε που ξερω :laugh:, υπολογιζω 17χιλιαδες κ κατι) !

Προβληματα 0 , ευχαριστηση 100%.
Ξεκιναω :

1) Eκανα μια αλλαγη λαδιων προχθες ,σολο, με λαδι Ipone RS4000 10-40W ημισυνθετικο και φιλτρο λαδιου Honda. Η μαμα honda οταν πηγα να παρω λαδι και φιλτρο με ενημερωσε οτι ο Σαρακακης δεν εχει λαδια....και επισης μου εδωσε φιλτρο με παλιοτερο κωδικο....

Στη φωτο το φιλτρο Honda με το αντιστοιχο HF112 της Hiflo, ειναι ιδια ακριβως. Το φιλτρο ομως που εβγαλα απο το μηχανακι και εχει αλλο κωδικο , ειχε ενα μικρο χειλος στο πανω μερος το οποιο δεν διαπιστωσα οτι εφαρμοζει καπου μεσα στο καρτερ η οτι ειναι απαραιτητο. Ετσι και αλλιως η Hiflo δινει το 112 ως αντικατασταση και για τους 2 κωδικους οποτε ολα οκ.



2) Εβαλα "μπουγαδα" και τα 2 σταδια του φιλτρου UNI που εχω και επειδη το χαρτινο που ητανε αρχικα μεσα ειχε μπουκωσει απο σκονη, εκανα την πατεντα του konkost ;)





Στη 2η φωτο φαινεται η διαφορα που εχει το φιλτρο του 250 σε σχεση με το 300, ειναι αυτη η λωριδα πλαστικου στη μεση. Με βολεψε στην πατεντα με το σφουγγαρι γιατι απλα εκοψα με ντρεμελ μια σχισμη και σφηνωσα το σφουγγαρι απο κατω.

3) Γραναζωμα...

Το κοντυνα και αλλο...απο 14-40 που ειναι το εργοστασιακο το ειχα 13-40 και πλεον ειναι 14-45!





Πεταει τωρα το CRF σε σχεση με πριν! Συγκεκριμενα το πηγα βολτα για τεστ σε γνωστο μονοπατι που το εκανα συχνα και η 2α ητανε οτι πρεπει αυτη τη φορα!
Και στην βολτα της κυριακης 13-11 παλι το ευχαριστηθηκα φουλ, ροπη παντου και οποτε τη χρειαστεις (οση εχει δηλαδη :p).

Για να μπει το πισω γραναζι χρειαστηκα 2 αλλαγες, μακρυτερη αλυσιδα απο 106->110 συνδεσμους και τουμπα την γλυστρα στον οδηγο αλυσιδας του ψαλιδιου.

Μειονεκτηματα βεβαια ειναι οτι τωρα το κοντερ γραφει +20% στα 100χλμ και μεγιστη ταχυτητα πορειας θα ελεγα τα 95-100χλμ.

Τουλαχιστον ομως το fun factor ανεβηκε αρκετα :ha.

Αυτα τα ολιγα.
Ωραίες δουλίτσες.HF112 φοράει και το δικό μου και πολλά άλλα μοντέλα της Honda.Είναι ίδιο και με των παπιών Kawasaki Kazer 115 και Modenas Kriss 112.
Όταν (και αν) δεν βρίσκω HF112 παίρνω Genuine Kawasaki .
 

jimmatas

Μέλος
Όνομα
Dimitris
Μοτό
Triumph Tiger 800 2011
Honda AX-1
Ηοnda CRF250L 2020
Ωραίες δουλίτσες.HF112 φοράει και το δικό μου και πολλά άλλα μοντέλα της Honda.Είναι ίδιο και με των παπιών Kawasaki Kazer 115 και Modenas Kriss 112.
Όταν (και αν) δεν βρίσκω HF112 παίρνω Genuine Kawasaki .
Χρησιμη η πληροφορια για τα φιλτρα Kawasaki ! :ok:
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Χρησιμη η πληροφορια για τα φιλτρα Kawasaki ! :ok:
Και γω ΗF χρησιμοποιώ χρόνια τώρα σε διάφορες μοτό. Tο μοτέρ του CCM (DRZ) παίρνει hf134.

Ωραίες δουλειές αυτές και το crf στο χώμα θα γαζώνει τώρα :friendship:
 
Top Bottom