CRF300L vs TENERE700

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Μετά από όλη αυτή την αναλυτική συζήτηση είναι πλέον εύκολο να αποφασίσει ποιο θα πάρει και ποιο θα αφήσει...:wacky:
Παρόμοιες ερωτήσεις.. Ίδια η απάντηση... Μόνο ένα...



 

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
bmw320is
Ημουν στο ιδιο διλλημα με σενα Ητοι να αγορασω μεταχειρισμενο Τ700 ή crf300l
Δυο μοτοσυκλετες στην ιδια κατηγορια χρησης, αυτην της ον οφ, διαφορετικες ομως εντελως σε ολα τους και αρα και με εντελως διαφορετικες συνειδητες υποχωρησεις που πρεπει να κανει καποιος προκειμενου να μπορει να πει οτι εκανε μια επιτυχημενη αγορα
Η εμπειρια μου των τελευταιων χρονων με βαρυ και κυριως ψηλοβαρο ον οφ οπως το τενερε καθως και το λιγο που το οδηγησα μου ειπαν οτι σε δυσκολα χωματινα περασματα αντι να το ευχαριστιεμαι θα αγχωνομαι Και πειδη τα δυσκολα χωματινα περασματα ειναι πολυ συχνα οταν καποιος εχει ογκωδες και ψηλοβαρο μηχανακι ετεινα οσο περνουσε ο καιρος προς το μικρο crf Τελικα βρηκα (μου το βρηκε αλλος) και ενα καινουριο σε τιμη ...μεταχειρισμενου και κλειδωσα εκει

Αρα κατα την γνωμη μου πρωτα θα πρεπει να ξεκαθαρισεις τι θελεις να κανεις Θελεις αρχικα περισσοτερο ασφαλτο απο χωμα;
Αν περισσοτερο χωμα τοτε τι χωμα Θελεις; Φλαταδουρες γκαζια και ντριφταρισματα; Θελεις μονοπατι; Τι μονοπατι; Μονοπατι που θα εισαι σπρωξε τραβα ή μονοπατι με καποια ροη; Θελεις να γυρισεις την Ελλαδα απο ακρη σε ακρη χωματινα ή θελεις να βγεις εθνικη οδο και να μπεις χωμα πχ μετα απο, ξερω γω 500 χλμ; Και αλλα πολλα...
Οταν ξεκαθαρισεις με σχετικη ακριβεια τα θελω σου τοτε θα ξερεις αν θα κρατησεις το τενερε ή αν θα το σαντικαταστησεις με το crf
Το χειμώνα θέλω μόνο χώμα και το καλοκαίρι θέλω μόνο άσφαλτο.....Για πες μου τώρα ????
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Το χειμώνα θέλω μόνο χώμα και το καλοκαίρι θέλω μόνο άσφαλτο.....Για πες μου τώρα ????
Γιατί δεν το λες απ την αρχή να σου βρούμε λύση??

 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Θέλω μονο Ιαπωνα..... :friend:
Δε προτιμάς Ελληνικό προιόν?? Τέτχοιος είσαι??

Πέρα απο τη πλάκα ίσως ΑΝ εβρισκες ένα περιποιημένο DRZ400 με ένα σετ δευτερες ζάντες motard να έκανες τη δουλειά σου ωραία και να είχες και γκαζάκι
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Νομίζω πως για να είσαι καλυμμένος θα χρειαστείς και τις 2 μοτό.

Οπότε κράτα το Τ7 και αγόρασε κι ένα μεταχειρισμένο 250 ψεκαστό, crf ή klx.
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Το χειμώνα θέλω μόνο χώμα και το καλοκαίρι θέλω μόνο άσφαλτο.....Για πες μου τώρα ????
Δινεις το τενερε περνεις μεταχειρισμενο με λιγα χλμ crf 300l και με τα ρεστα (ισως και με κατι παραπανω) ψαχνεις για καποιο παλιο περιποιημενο ασφαλτινο

Ενναλακτικα κρατας το τενερε για ταξιδια και λαιτ χωματινες καταστασεις και περνεις ενα μεταχειρισμενο crf 300λ για πιο εξτριμ χωματινα και για μεταφορικο μεσο για την πολη
 

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
Με προλαβε ο kordix μονο που διαφωνω και για το Κlx και για το crf250l
Και εγώ....λίγο που ασχολούμαι τώρα φαίνεται ότι στο CRF300L κάνανε καλή δουλειά οι Ιαπωνες.....μόνο αναρτήσεις θέλει κατα τα άλλα είναι μάχιμο πολύ
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Το έγραψα μόνο γιατί τα δίνουν πιο φτηνά. Αν υπάρχει η δυνατότητα για 300 ποιος ο λόγος για αγορά 250!

Πάντως σκέψου τη λύση για 2 μοτό.
 

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
Ε ναι έβαλα το ΑΝ μπροστά επειδή οι μονόκεροι στις μέρες μας δυσεύρετοι είναι!
Ειδικά τα DRZ τα έχουν περιποιηθεί κάτι παλικαράκια......σε αυτά και στους δούκες μάθανε σούζα.....
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Ειδικά τα DRZ τα έχουν περιποιηθεί κάτι παλικαράκια......σε αυτά και στους δούκες μάθανε σούζα.....
Πέρασαν και τα χρόνια. Και δουλευτηκαν πολύ και πολλες φορές σκληρα και με κακή συντήρηση.

Ομολογώ κι εγώ πώς αν πριν 3 χρόνια που πηρα το 640 δεν έβρισκα αυτή τη συγκεκριμένη περίπτωση 99% δεν θα είχα πάρει 640. Βρήκα ένα τελείως μαμά μηχανακι να κάνει commuting ένας άνθρωπος 40+. Λέω ρε μάστορα ΧΤ το έκανες? Ε μου λέει το είχα πάρει για βόλτες και τελικά έμεινε για τα πήγαινε έλα. Και το πήρα την ίδια μέρα.

ΟΜΩΣ άντε βρες τώρα μοτοσυκλέτες σωστές, περιποιημένες, δεν είναι εύκολο ειδικά όταν η αγορά καινούργιων έχει γίνει τόσο δύσκολη και ο κόσμος τις κρατάει.. Γιατί κι εγώ υπο άλλες συνθήκες μπορεί να το είχα σπρώξει το 640 να πάρω κάτι άλλο όπως έκανα και με άλλες μηχανές αλλά τώρα μένει, δεν θα δωθεί εύκολα για ίδιους λόγους μέ ολους.

Τώρα λοιπόν σε πιο φρέσκα μηχανάκια μετά της χρυσής γενιάς ώς 1995-2005-2006 δύσκολα τα πράγματα.

Για μένα νομίζω πρώτα πρέπει να τα βάλεις κάτω εσύ και να εξηγήσεις και σε εμάς τί είδους χρήση θες να κάνεις. Δηλαδή αν θες ένα όχημα και για παπί, και για μονοπάτι και για χωμάτινο ταξίδι και και και μαζεύονται πολλά. Τί ακριβώς θες να κάνεις στη μοτοσυκλετιστική σου ζωή?
 

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
Πέρασαν και τα χρόνια. Και δουλευτηκαν πολύ και πολλες φορές σκληρα και με κακή συντήρηση.

Ομολογώ κι εγώ πώς αν πριν 3 χρόνια που πηρα το 640 δεν έβρισκα αυτή τη συγκεκριμένη περίπτωση 99% δεν θα είχα πάρει 640. Βρήκα ένα τελείως μαμά μηχανακι να κάνει commuting ένας άνθρωπος 40+. Λέω ρε μάστορα ΧΤ το έκανες? Ε μου λέει το είχα πάρει για βόλτες και τελικά έμεινε για τα πήγαινε έλα. Και το πήρα την ίδια μέρα.

ΟΜΩΣ άντε βρες τώρα μοτοσυκλέτες σωστές, περιποιημένες, δεν είναι εύκολο ειδικά όταν η αγορά καινούργιων έχει γίνει τόσο δύσκολη και ο κόσμος τις κρατάει.. Γιατί κι εγώ υπο άλλες συνθήκες μπορεί να το είχα σπρώξει το 640 να πάρω κάτι άλλο όπως έκανα και με άλλες μηχανές αλλά τώρα μένει, δεν θα δωθεί εύκολα για ίδιους λόγους μέ ολους.

Τώρα λοιπόν σε πιο φρέσκα μηχανάκια μετά της χρυσής γενιάς ώς 1995-2005-2006 δύσκολα τα πράγματα.

Για μένα νομίζω πρώτα πρέπει να τα βάλεις κάτω εσύ και να εξηγήσεις και σε εμάς τί είδους χρήση θες να κάνεις. Δηλαδή αν θες ένα όχημα και για παπί, και για μονοπάτι και για χωμάτινο ταξίδι και και και μαζεύονται πολλά. Τί ακριβώς θες να κάνεις στη μοτοσυκλετιστική σου ζωή?
Θέλω ενα μηχανάκι σαν το ΚΤΜ500EXC, με σέλα φαρδιά όσο το CRF300L και να έχει μοτέρ με συντήρηση TRANSALP600.....αυτά......με αυτά τα δεδομένα μπορώ να κάνω τα πάντα και άσφαλτο και κάθε μέρα και χώμα......κοίταγα αυτά τα ραλλύ FANTIC με το μοτέρ από WR450 αλλά αυτό δεν κάνει να βγεί άσφαλτο.....θα σπάσει γρήγορα.....ΚΤΜ690 το ίδιο δεν είναι για πολλά βασανιστήρια, πρέπει να είσαι συνέχεια από πάνω με το μπιμπερο !!!
Αυτή η ρημάδα η χοντα γιατί δεν το κάνει 400άρι το CRFL, να του δώσει 50άλογα και αναρτήσεις από CRF450 της προηγούμενης δεκαετίας να βρούμε την υγειά μας.....δεν τους καταλαβαίνω......φοβούνται τον κανιβαλισμό ότι δεν ξαναπουλήσουνε ούτε μια αφρικα/τρανσαλπ/CB500X ???? Τι να πώ......Γιατί κακά τα ψέματα δεν θέλουμε όλοι το αγωνιστικό μοτέρ, δεν κάνουν όλοι μοτοκρος.......γιατί δηλαδή να σε αναγκάζουν αν θες μικρό και ελαφρύ μηχανάκι να πρέπει με το ζόρι να πάρεις μοτέρ με ωρόμετρο δεν το καταλαβαίνω.....Δηλαδή το KLX250 για παράδειγμα ή το CRF300L που έχει λάδια κάθε 10.000κμ και βαλβίδες κάθε 40.000κλμ, γιατί πρέπει να στο προσφέρουνε με σκατά αναρτήσεις και με μοτέρ 20άλογα ρόδα ???? Εαν δηλαδή είχανε 45άλογα ρόδα και αναρτήσεις από CRF ή ΚΧ του 2010μοντέλο.......τι θα παθαίνανε.......δεν θα πουλάγανε ???? Εκτός....λέω εκτός και αν από 400κυβικά δεν βγαίνουν 45άλογα ρόδα χωρίς αγωνιστικό μοτέρ...να είναι ανέφικτο, δηλαδή το ταβάνι να είναι 20άλογα ρόδα αμα θες πολιτικό μονοκύλινδρο μοτερ για κάθε μέρα..........Δεν λέω για παραπάνω από 400κυβικά γιατί τότε πάς στα βαριά μονοκύλνιδρα τύπου ΚΤΜ690, XR650, KLR650 κλπ......
 
Τελευταία επεξεργασία:

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Θέλω ενα μηχανάκι σαν το ΚΤΜ500EXC, με σέλα φαρδιά όσο το CRF300L και να έχει μοτέρ με συντήρηση TRANSALP600.....αυτά......με αυτά τα δεδομένα μπορώ να κάνω τα πάντα και άσφαλτο και κάθε μέρα και χώμα....
Εδώ είσαι.... Ktm 530 Exc
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Θέλω ενα μηχανάκι σαν το ΚΤΜ500EXC, με σέλα φαρδιά όσο το CRF300L και να έχει μοτέρ με συντήρηση TRANSALP600.....αυτά......με αυτά τα δεδομένα μπορώ να κάνω τα πάντα και άσφαλτο και κάθε μέρα και χώμα....
Κοίτα έχουμε μενού σήμερα αυτό σε σούπα..:roflmao:



θα σου πρότεινα να περιμένεις μερικά χρόνια για το 490 adventure που θα έβγαζε η KTM αλλά ουλαλα αποφάσισαν πώς δε παίζει η φάση..!

οπότε το πιο κοντινό σε αυτό που ψάχνεις είναι το KOVE 450 RALLY το Κινεζάκι. Πονάει αλλά πρέπει να το παραγγείλεις..:roflmao:
 

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO

Άμα το βγάλουνε κατά δω...
Δεν κάνει.....και αυτό με το μοτερ απο το μοτοκροσαδικό είναι.........................δεν κάνει για να βγεί σε ασφαλτο για ώρα αυτό.....................
 
Top Bottom