DAKAR 2020

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
O Price ετρεχε απο την πρωτη μερα αρρωστος γι'αυτό δεν πηγε καλα. Αλλα δεν εχει σημασια, ολοι κατι ειχαν να αντιμετώπισουν, και ο νικητης μαζι.
 

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
Αυτή είναι η διαφορά της ΚΤΜ από τις άλλες εταιρείες δυστηχώς ή ευτυχώς....Υπάρχει ποτέ περίπτωση η ΧΟΝΤΑ να βγάλει τέτοι μηχανάκι ή τουλάχιστον 80% ίδιο στην παραγωγή???? Ποτέ! Ούτε η Γιαμαχα αν και με το Τ700 το πάλεψε τουλάχιστον....Ενώ η ΚΤΜ το 950 το έτρεξε και μετά το έβγαλε ατόφιο προς πώληση...αν και από το 950 έχουν περάσει 15 χρόνια από τότε, αλλά και ότι πουλάει σε χωμάτινο ή ΟΝ-ΟΦΦ είναι αγωνιάρικο...πως να το κάνουμε τώρα.....Δεν το λέω επειδή έχω ΚΤΜ, αλλά κρίμα ρε συ ΧΟΝΤΑ βγάλε ένα CRF με τα κωλοφάναρα στα φτερά όπως το dakarisio, βάλε και μια ανάρτηση από το μοτοκροσσάδικο, φτιάξε και το look, βάλε και ένα μοτέρ πολύστροφο ελαφρωμένο....δεν λέω να βγάλει μοτοκροσ μηχανάκι με φαιρινγκ, ούτε και τρανσαλπ όμως με λοοκ ντακαρ....wanna be δηλαδή......πραγματικά πιστεύω ότι τέτοιο μηχανάκι μόνο καλό θα έκανε.....και μην αρχίσετε την γκρίνια...δεν είμαι οπαδός καμιάς ΚΤΜ....αλλά όλοι νομίζω γουστάρουμε τα μηχανάκια και εγώ θα γούσταρα πολύ να έβλεπα ένα τέτοιο μηχανάκι να κυκλοφοράει να το χαζεύουμε και να τσακωνόμαστε στα φανάρια ποιο είνια πιο γρήγορο
 
Τελευταία επεξεργασία:

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
ναι ...τρανζαλπ....δεν λέω δεν μπορούνε να βγάλουνε ένα κινητήρα και να τον φοράνε σε ένα μηχανάκι....η χοντα το μοτερ της τρανζαλπ το φόραγε από το BROS και το NEUDVILLE μέχρι και την ΑΦΡΙΚΑ την 750, ΟΚ....Αλλά και η ΚΤΜ πλέον βγάζει και σκουτεράκια αλλά τα μεγάλα μηχανάκια τα κρατάει ακόμα πιστόλια.....δηλαδή δεν μπορεί η χοντα και η γιαμαχα να έχουν από σκούτερ και παπιά μέχρι και τα CB500 με την φιλοσοφία ανακύκλωσης εξαρτημάτων, χαμηλού κόστους, μεγάλων πωλήσεων....και τα μεγάλα να τα έχουν και αυτοί πιστόλια ???? Δηλαδή δεν το καταλαβαίνω......η ΧΟΝΤΑ πουλάει τόσα πολύ περισσότερα ΑΦΡΙΚΑ και η γιαμαχα τόσα πολύ περισσότερα ΤΕΝΕΡΕ απο ότι η ΚΤΜ πουλάει το 1190 και το 1290....που δεν μπορούνε να να βγάλουνε και αυτοί (οι γιαπωνεζοι εννοω)πιστόλια με 150 άλογα ???? Ένταξει όταν η ΚΤΜ είχε το 950 πούλαγε 3μηχανάκια το χρόνο, αλλά τώρα δεν νομίζω ότι η χοντα πουλάει περισσότερα αφρικα απο ότι η ΚΤΜ 1290...μη σας πω το ανάποδο συμβαίνει.......
 

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
Και στο africa 650, μην ξεχναμε
Ποσο πιο αρχαιος πια?
Όταν το έβγαλε αυτό το μοτερ η ΧΟΝΤΑ μια χαρά ήτανε, ο ανταγωνισμός μέχρι εκεί πήγαινε....αλλά τώρα στο 2020 και το αφρικα και το τενερε ψοφίμια είναι.....προσοχή δεν το λέω με οπαδική νοοτροπία για να δημιουργήσω τσακωμούς κλπ.....αλλά ακόμα και η BMW με το μποξερ έβγαλε 130 άλογα !!!! Πάντως εγώ πιστεύω ότι αυτά είναι συμφωνημένα μεταξύ των εταιρειών...σου λέει άσε εμένα να πουλάω γκάζια (ΚΤΜ), άσε εμενα να πουλάω αξιοπιστία (ΓΙΑΠΩΝΕΖΟΙ) και άσε εμένα να πουλάω πολυτέλεια και ποιότητα κατασκευής (ΒΜW) και να είναι η πίτα μοιρασμένη.....συνωμοσιολογία θα μου πείς αλλά έτσι πιστεύω.....τελος πάντων.....χεστήκαμε γιατί οι γιαπωνέζοι δεν βγάζουν μπιστόλια αλά ΚΤΜ, κάτι θα ξέρουν και αυτοί δεν μπορεί......αλλά η απορία παραμένει......δηλαδή όταν κοιτάς το ΝΤΑΚΑΡ και μετά κοιτάς τι πουλάνε είναι η μέρα με τη νύχτα, ενώ η ΚΤΜ δεν είναι έτσι, υπάρχει συνάφεια......
 

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
Το τρανζλαπ ειναι πολυ μπροστά απο την εποχη του , ειδικα η εκδοση αρ με το ανάγλυφο λογοτυπο , τις μαυρες ζαντες και τον 1 ίππο παραπάνω .
Θα συμβαδισουμε οι υπόλοιποι το 2030 οταν τα αμαξια θα πετάνε.

Το αγοραζεις , τρεχεις 3 ντακαρ , 2 ρομανιακς και με υποχωρήσεις πας εως το Γαλαξίδι (τα αγωνιστικά δεν ειναι για πολλα χιλιομετρα φυσιολατριας , εκτος αν αυτο λέγεται προπόνηση)

Και το αυθεντικο λογότυπο


Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
Θυμάστε παλιά στα φορουμ που ρώταγε ο άλλος τι μηχανάκι να πάρω και απάνταγανε....τρανσαλπ ή αφρικα..... και μετά γινότανε ο χαμός από κάτω ???? Το θέμα είνια ότι βλέπω τώρα τα βιντεάκια από το ντακαρ με τα CRF και μετά κοιτάς τι κυκλοφορεί και βλέπεις πχ το CB500X και παθαίνεις σοκ!!! Άλλος κόσμος.......ενώ τα ΚΤΜ δεν είναι έτσι....βλέπεις το EXC450 και μετά το 1190 και υπάρχει σχέση μεταξύ αυτού που τρέχει και αυτού που πουλάει.....Δηλαδή τώρα η ΧΟΝΤΑ που κέρδισε το ντακαρ τι κατάλαβε ???? Θα πουλήσει πιο πολλά αφρικα ??? Δεν κολλάει το CRF450 με το αφρικα...ενώ το EXC450 κολλάει με το 1190 και το 1290 κλπ...αυτό εννοώ....
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Όλο το ζουμί είναι στις πόσες στροφές είναι το ρελαντι ;)

Ο νοών νοήτω....
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Κατά βάση ναι θα πουλήσει πιο πολύ το αφρικα και το 250"ράλι".

Φέτος 70 κομμάτια το Άφρικα, 5 το 1290 R και 10 το 1090R.

**Γράφω φέτος ενώ εννοώ πέρυσι, πωλήσεις 2019 ήταν αυτές, στο bike.it σήμερα. Πρέπει να συντονιστώ με την χρονιά.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom