DAKAR 2021

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
με 15,700 παραβολο για μοτο
με 26,600 παραβολο για auto
με 23,100 παραβολο για lightweight prototype
με 39,400 παραβολο για trucks
και απο κανα 10αρικο για assistance


Ποσες συμμετοχες ειπαμε εχει ???
 

labros

Μέλος
Περιοχή
Ιλιον - Τζουμέρκα
Όνομα
Λάμπρος
Μοτό
Ντακαρίσιο

ektor

Μέλος
Όνομα
Έκτωρ
Μοτό
ΧΤ600Ε
Να γράψω κάτι που με προβληματίζει:

Αναρωτιέμαι πως είναι βιώσιμο ένα τέτοιου τύπου ράλυ, όταν η φύση του αγώνα δεν επιτρέπει να το βλέπεις ζωντανό όλο, να έχει θεατές. Στήνεται μια ολόκληρη οργάνωση για να δει όποιος ενδιαφέρεται ένα συνοπτικό κλιπ 5-10 λεπτών στο τέλος της ημέρας? Πως χρηματοδοτείται όλο αυτό το πράγμα?
Δεν παρακολουθώ το Ντακάρ οπότε και δεν ξέρω αν το σκεπτικό μου είναι σωστό, απλά αναρωτιέμαι μιας και κοιτάζοντας το συγκεκριμένο θέμα, το μόνο που βλέπω είναι μερικές φανταστικές φωτό και οι χρόνοι των αγωνιζομένων.
Σε καμία περίπτωση δεν ακυρώνω τον υπεράθλο των αγωνιζομένων, σίγουρα κάτα την διάρκεια του συμβαίνουν πολλά και μέγιστης σημασίας, δεν είναι όμως "οπτικό" το θέαμα. Πέρα από το brand name που έχει χτιστεί γύρω από τον αγώνα, δεν μπορώ να δω πως χρηματηδοτείται, πως αφορά την αυτοκινητοβιομηχανία στο να επενδύει σε αυτό. Μπορεί φυσικά, τα κόστη να είναι πολύ μικρότερα τελικά από αυτά μιας ετήσιας εμπλοκής σε κάποιο παγκόσμιο πρωτάθλημα.

Ελπίζω να έχω γίνει κατανοητός στο σκεπτικό μου...
Η διοργάνωση από την μετακόμιση στην Ν. Αμερική εξασφάλισε τα λεφτά της μέσω χορηγιών και συμμετοχών, παγιώνοντας το "επαγγελματικό" χαρακτήρα του αγώνα.
Μπορεί και να σε πιάσει νυστα..
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Αναρωτιέμαι πως είναι βιώσιμο ένα τέτοιου τύπου ράλυ, όταν η φύση του αγώνα δεν επιτρέπει να το βλέπεις ζωντανό όλο, να έχει θεατές. Στήνεται μια ολόκληρη οργάνωση για να δει όποιος ενδιαφέρεται ένα συνοπτικό κλιπ 5-10 λεπτών στο τέλος της ημέρας? Πως χρηματοδοτείται όλο αυτό το πράγμα?
Δεν παρακολουθώ το Ντακάρ οπότε και δεν ξέρω αν το σκεπτικό μου είναι σωστό, απλά αναρωτιέμαι μιας και κοιτάζοντας το συγκεκριμένο θέμα, το μόνο που βλέπω είναι μερικές φανταστικές φωτό και οι χρόνοι των αγωνιζομένων.
Και οχι μονο δεν το βλεπει πια κανεις ζωντανα, ενω τα χρονια που γινοτανε στην Αφρικη ειχε αρκετη ζωντανη καλυψη, αλλα και η ενημερωση στο τελος της μερας ειναι πραγματικα της πλακας - μιλαμε για βιντεακια 3-4 λεπτων χωρις πολλα πως και γιατι :thumbsdown: Διαβασα πολλα σχολια στο youtube κατω απο τα βιντεακια και αλλου για την απαραδεκτη καλυψη του Dakar.

Και το κερασακι: μολις μπηκα για να δω την καλυψη της σημερινης και τελευταιας μερας και το βιδεο που ανεβασανε για bike/quad στιγμιοτυπα εχει ..τα φορτηγα, μιλαμε εκει στο media team του Dakar δεν παιζονται :mad: Βεβαια εχει σχολια με πολυ γελιο απο κατω, του τυπου "The dakar bikes really have evolved since last I checked", "These bikes are 10 tons heavy!", "Bikes on steroids" και αλλα τετοια :roflmao: Δειτε το ρεζιλι πριν το διορθωσουν, το βαζω παρακατω,


 

mxersraz

Βοσκός
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Ορέστης
Μοτό
xrv750 , crf450
Και οχι μονο δεν το βλεπει πια κανεις ζωντανα, ενω τα χρονια που γινοτανε στην Αφρικη ειχε αρκετη ζωντανη καλυψη, αλλα και η ενημερωση στο τελος της μερας ειναι πραγματικα της πλακας - μιλαμε για βιντεακια 3-4 λεπτων χωρις πολλα πως και γιατι :thumbsdown: Διαβασα πολλα σχολια στο youtube κατω απο τα βιντεακια και αλλου για την απαραδεκτη καλυψη του Dakar.

Και το κερασακι: μολις μπηκα για να δω την καλυψη της σημερινης και τελευταιας μερας και το βιδεο που ανεβασανε για bike/quad στιγμιοτυπα εχει ..τα φορτηγα, μιλαμε εκει στο media team του Dakar δεν παιζονται :mad: Βεβαια εχει σχολια με πολυ γελιο απο κατω, του τυπου "The dakar bikes really have evolved since last I checked", "These bikes are 10 tons heavy!", "Bikes on steroids" και αλλα τετοια :roflmao: Δειτε το ρεζιλι πριν το διορθωσουν, το βαζω παρακατω,


Παρόλα αυτά είχανε ταυτόχρονα 12 ελικόπτερα για την κάλυψη του αγώνα, για τα οποία μάλιστα φρόντισαν να βγάλουν και βιντεάκι (μιά χαρά είναι να βλέπουμε τα ελικόπτερα της διοργάνωσης αλλά αν βλέπαμε και λίγο αγώνα καλά θα ήτανε).


Έχει γίνει τραγική η κάλυψη του αγώνα ήδη από τα 2 τελευταία χρόνια στη Λατινική Αμερική, αλλά ειδικά αφότου μετακόμισε Σαουδική Αραβία το τερμάτισαν κυριολεκτικά.
Το τελευταίο Dakar που απόλαυσα κάπως ήταν του 2018.
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Αυτό θέλω να πω...
Η φύση του ράλι δεν είναι "τηλεοπτική". Η κάλυψη είναι τύπου sneak peek (απ'ότι έχω καταλάβει μέσω ελικοπτέρων και φωτογράφων σε συγκεκριμένα σημεία). Ένα κάρο λεφτά για συμμετοχή.
Για έναν αγώνα που ξεκίνησε από μια τρέλα να αναμετρηθεί ο άνθρωπος με την φύση και τις αντοχές του, τον εαυτό του. Κάτι καθαρά προσωπικό δηλ. μιας και τα βιώματα των αγωνιζόμενων δεν μπορούν να περάσουν σε εμας.
Κι όμως, υπάρχει ακόμα. Πώς τα καταφέρνει η οργάνωση να το πουλάει σε αυτούς που βάζουν τα λεφτά τους?
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Και τα σημερινα highlights, τελικα ξυπνησανε οι φωστηρες του Dakar media team και ανεβασανε το σωστο βιδεο.

Νομιζω οτι ειδαμε το πιο ενδιαφερον Dakar των τελευταιων χρονων και με διαφορά, περισοτερες εντυπωσεις εν καιρω. Αναφερω προς το παρον δυο ονοματα που πιστευω θα τα ξανακουσουμε αρκετα τα επομενα χρονια, Cornejo και Sanders. Δυστυχως ομως ενας αναβατης εχασε τη ζωη του και φετος, ο Pierre Cherpin, τουλαχιστο εφυγε κυνηγωντας το ονειρο του, RIP (δειτε και το σχετικο αρθρο στο επισημο σαϊτ του Dakar).


 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
"Ειναι πολλα τα λ7 Αρη", 80-90Κ€ !!

Ο τυπος - Skyler Howes - δεν ειναι πρωταρης, κατεβαινε φετος για τριτη φορα, το 2019 εγκατελειψε αλλα περσι τερματισε 9ος και βεβαια φετος 5ος! Ελπιζω να τον βουτηξει καμια εργοστασιακη ομαδα ωστε να ρεφαρει, Yamaha ακουει? :D Να φτιαξει βεβαια πρωτα τα μοτερ των WR450.. :rolleyes:
 

jliordos

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Ιωάννης
Μοτό
BMW R1250GS ADVENTURE 40th YEARS
Οι χορηγίες είναι το κύριο έσοδο. Εκεί είναι πολλά τα δολάρια
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Το Ντακάρ είναι ένα μοτοσυκλετιστικο γεγονός προωθήσεις αγαθών.
Όταν έχεις μοτοσυκλέτες , μοτοσυκλετιστικα προϊόντα σε παραγωγή έχεις και ένα ποσό ώστε να τα προωθήσεις στους πελάτες
Άρα οι πληρωμές από τους μη επαγγελματίες που λαμβάνουν μέρος είναι καθαρά τυπικές και όχι κρίσιμες
Σίγουρα σε ψυχολογικό επίπεδο των θεατών δημιουργούν μια τόνωση στο ενδιαφέρον( λογο φαινομενου γολιαθ Δαυίδ )παρακολούθησης ώστε οι παράπλευρες διαφημίσεις να μεγιστοποιούνται
Ενδέχεται όταν ξεφύγουν στον προϋπολογισμό τους να μετακυλισουν το παραπάνω στην τιμή κτήσης του προϊόντος από τον τελικό καταναλωτή
 
Top Bottom