DAKAR 2021

sek

Κουλό μέλος
Περιοχή
Θεσ/νίκη
Όνομα
Νίκος
Μοτό
R1200GS SE
Χειρουργείο για τον Toby Price τελικά...

"Finally broken my 30th bone! I don’t remember much but I’ve got a pretty sore collarbone, shoulder and hand and will need surgery for that... Disappointed to not make the finish and let down the team and my sponsors but that’s racing unfortunately this time around."

PS. Ευχαριστώ όσους γράφουν στο νήμα για την ενημέρωση.
 

al800

Desert_Sleder
Περιοχή
Νέα Πέραμος
Όνομα
Al
Μοτό
Tenere 700
Φοβερές. Στο advrider.com επίσης έχει και κάποιες ωραίες οπου συνδυάζουν και υγρό στοιχείο...θα τις ξεσηκώσω αν τις βρω.
 

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Husqvarna 701 Enduro LR | 2020
Τερμάτισαν σήμερα τελική ημέρα.
Κατάταξη 12ου stage:



Και με τα σημερινά αποτελέσματα οι 2 πρώτες θέσεις στο βάθρο πάνε στη Honda.

Benavides ο φετινός νικητής και 2ος ο Brabec.

 

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Husqvarna 701 Enduro LR | 2020
Ο βρετανός Sunderland της ΚΤΜ που έκανε φοβερή δουλειά εχθές (προτελευταία μέρα) και είχε ρίξει τη διαφορά μόνο στα 4 λεπτά, σήμερα τερμάτισε 12ος με +13:07 λεπτά διαφορά από τον πρώτο (Brabec).
Γι’αυτο και βγήκε εκτός 2αδας...
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Yamaha MT-09 Tracer 2015
Να γράψω κάτι που με προβληματίζει:

Αναρωτιέμαι πως είναι βιώσιμο ένα τέτοιου τύπου ράλυ, όταν η φύση του αγώνα δεν επιτρέπει να το βλέπεις ζωντανό όλο, να έχει θεατές. Στήνεται μια ολόκληρη οργάνωση για να δει όποιος ενδιαφέρεται ένα συνοπτικό κλιπ 5-10 λεπτών στο τέλος της ημέρας? Πως χρηματοδοτείται όλο αυτό το πράγμα?
Δεν παρακολουθώ το Ντακάρ οπότε και δεν ξέρω αν το σκεπτικό μου είναι σωστό, απλά αναρωτιέμαι μιας και κοιτάζοντας το συγκεκριμένο θέμα, το μόνο που βλέπω είναι μερικές φανταστικές φωτό και οι χρόνοι των αγωνιζομένων.
Σε καμία περίπτωση δεν ακυρώνω τον υπεράθλο των αγωνιζομένων, σίγουρα κάτα την διάρκεια του συμβαίνουν πολλά και μέγιστης σημασίας, δεν είναι όμως "οπτικό" το θέαμα. Πέρα από το brand name που έχει χτιστεί γύρω από τον αγώνα, δεν μπορώ να δω πως χρηματηδοτείται, πως αφορά την αυτοκινητοβιομηχανία στο να επενδύει σε αυτό. Μπορεί φυσικά, τα κόστη να είναι πολύ μικρότερα τελικά από αυτά μιας ετήσιας εμπλοκής σε κάποιο παγκόσμιο πρωτάθλημα.

Ελπίζω να έχω γίνει κατανοητός στο σκεπτικό μου...
 

clear

Μέλος
Περιοχή
Παλλήνη
Όνομα
Κλέαρχος
Μοτό
YAMAHA TENERE 700
Να γράψω κάτι που με προβληματίζει:

Αναρωτιέμαι πως είναι βιώσιμο ένα τέτοιου τύπου ράλυ, όταν η φύση του αγώνα δεν επιτρέπει να το βλέπεις ζωντανό όλο, να έχει θεατές. Στήνεται μια ολόκληρη οργάνωση για να δει όποιος ενδιαφέρεται ένα συνοπτικό κλιπ 5-10 λεπτών στο τέλος της ημέρας? Πως χρηματοδοτείται όλο αυτό το πράγμα?
Δεν παρακολουθώ το Ντακάρ οπότε και δεν ξέρω αν το σκεπτικό μου είναι σωστό, απλά αναρωτιέμαι μιας και κοιτάζοντας το συγκεκριμένο θέμα, το μόνο που βλέπω είναι μερικές φανταστικές φωτό και οι χρόνοι των αγωνιζομένων.
Σε καμία περίπτωση δεν ακυρώνω τον υπεράθλο των αγωνιζομένων, σίγουρα κάτα την διάρκεια του συμβαίνουν πολλά και μέγιστης σημασίας, δεν είναι όμως "οπτικό" το θέαμα. Πέρα από το brand name που έχει χτιστεί γύρω από τον αγώνα, δεν μπορώ να δω πως χρηματηδοτείται, πως αφορά την αυτοκινητοβιομηχανία στο να επενδύει σε αυτό. Μπορεί φυσικά, τα κόστη να είναι πολύ μικρότερα τελικά από αυτά μιας ετήσιας εμπλοκής σε κάποιο παγκόσμιο πρωτάθλημα.

Ελπίζω να έχω γίνει κατανοητός στο σκεπτικό μου...
Και οι αγώνες F1 και Supersrort δεν βγάζουν τα κονδύλια που χρειάζονται από τους θεατές. Είναι το πρεστίζ και η επένδυση σε διαφήμιση που έρχεται από τον τίτλο. Είναι σαν ετην Eurolegue στο μπάσκετ , λίγα τα λεφτά μεγάλη η δόξα για τις ομάδες και τους παίκτες. η δόξα όμως μεταφράζεται σε χρήμα στις διαπραγματεύσεις της επόμενης χρονιάς.
 
Top Bottom