Dakar 2022: Βασίλης Μπούδρος #147!

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Brief moto highlights απο το σημερινo 6ο stage, ειμαστε ακριβως στη μεση του αγωνα.

Ο πρωτος γενικης Sam Sunderland λεει στο βιντεο οτι ητανε πολυ επικινδυνα σημερα που πηγαινανε πανω στα χθεσινα ιχνη αυτοκινητων και φορτηγων και οτι ητανε πολυ σωστη η αποφαση των διαργανωτων να διακοψουνε το stage στο 100στο χιλιομετρο. Ειπε χαρακτηριστικα ¨I like my sport and I like my job but I do not want to play with my life".




Φοβερος ανταγωνισμος και ενδιαφερον φετος, κριμα για τον Ross "Kalahari Ferrari" Branch της Yamaha που επεσε ασχημα σημερα, και ενω ητανε 7ος γενικης μεχρι χθες και στη μαχη για την πρωτια, ειναι πια ουσιαστικα εκτος αγωνα. Ο Barreda της Χονδα, ενω επεσε χθες και χτυπησε ασχημα τον ωμο του, ετρεξε (σχεδον) κανονικα σημερα. Η δευτερη βδομαδα προβλεπεται συναρπαστικη.
 
Τελευταία επεξεργασία:

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη
Καπου διαβασα οτι θεωρουν τρομοκρατικη επιθεση μια εκρηξη σε Γαλλικη ομαδα και οτι το κρυβουν για να μην ακυρωθει ο αγωνας!!
Ισχυει αραγε?
 

KTiNoS

Μέλος
Όνομα
Athanassiou Nikos
Μοτό
XT 600 sm TDM 900
Ενδιαφέροντα από τη συνέντευξη Πετρούτσι για το Ντακάρ.
1 Το σετ απ της μοτοσυκλέτας του ήταν εντελώς διαφορετικό απ όλων των άλλων λόγω της εμπειρίας του στο motogp. Αυτό του επέτρεψε να βάζει κάτω καλύτερα τ άλογα και να πάρει 2 λεπτά μόνο στις ευθείες.
Στο τεχνικό κομμάτι (εκεί που έπρεπε να υστερεί) τους κέρδισε όλους την ημέρα της νίκης.
Αυτά τα είδε η ΚΤΜ πήρε το μηχανάκι και έδωσε να το δοκιμάσουν όλοι οι άλλοι οδηγοί
2 Στο Ντακάρ δεν είναι σαν το motogp που ο νο1 εχθρός σου είναι ο πιλότος στην ίδια ομάδα. Εκεί οι πιλότοι έχουν μεγαλύτερη επαφή μεταξύ τους
3 Η φυσική κατάσταση στο Ντακάρ είναι πολύ βασική. Το βάρος του εδώ δεν καν πρόβλημα. Είναι όμως ο οδηγός με το λιγότερο λίπος πάνω του 8%
4 Στο motogp όταν πέφτεις έρχονται αμέσως από πάνω σου εδώ είσαι μόνος σου και είναι τρομαχτικό.
5 Θαυμασμός για τον Σάντερς. Είναι κτήνος. Ειλικρινά και χωρίς περιστροφές.
6 Έχει μέσα του πολύ θυμό. Αισθάνεται αδικημένος και φαίνεται. Με τη νίκη της ειδικής στο Ντακάρ με κάποιο τρόπο δικαιώνεται.
7 Ο τελευταίος εργοδότης του στο motogp δεν του φέρθηκε καλά κι έτσι διάλεξε τορτελίνι αντί για σνίτσελ και μότο Αμέρικα
8 Πολλοί πιλότοι έδειξαν ενδιαφέρων για την εμπειρία του στο Ντακάρ και του τηλεφώνησαν. Μεταξύ αυτών και ο Ρόσσι αλλά για αυτοκίνητο.
9. Στο Ντακάρ σταματάει ο χρόνος. Δεν έχεις να σκεφτείς παρά να ξυπνήσεις να τρέξεις, να τερματίσεις, να φας να μιλήσεις με την ομάδα και να πας για ύπνο. Την άλλη μέρα πάλι τα ίδια.
Το Ντακάρ είναι πολύ δυσκολότερο απ όσο μπορούσε να το φανταστεί
10. Θα ξαναγυρίσει του χρόνου προετοιμασμένος.
-------------------------------------------------------------
Ενδιαφέρων σημείο ότι την ημέρα της νίκης του πολλοί παλιοί Ιταλοί τον πήραν τηλέφωνο και του διαμήνυσαν να κοντρολάρει τον ενθουσιασμό του και να προσέχει.
 

KTiNoS

Μέλος
Όνομα
Athanassiou Nikos
Μοτό
XT 600 sm TDM 900
και κάτι που ξέχασα

11. Ώρες με τέρμα γκάζι. Έφτιαχναν συνέχεια το μοτέρ και δεν μπορούσε να καταλάβει γιατί.
Του έκανε μεγάλη εντύπωση
 

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Africa Twin DCT
Ενδιαφέροντα από τη συνέντευξη Πετρούτσι για το Ντακάρ.
1 Το σετ απ της μοτοσυκλέτας του ήταν εντελώς διαφορετικό απ όλων των άλλων λόγω της εμπειρίας του στο motogp. Αυτό του επέτρεψε να βάζει κάτω καλύτερα τ άλογα και να πάρει 2 λεπτά μόνο στις ευθείες.
Στο τεχνικό κομμάτι (εκεί που έπρεπε να υστερεί) τους κέρδισε όλους την ημέρα της νίκης.
Αυτά τα είδε η ΚΤΜ πήρε το μηχανάκι και έδωσε να το δοκιμάσουν όλοι οι άλλοι οδηγοί
Όντως διαφορετικό σετ απ και μοτοσυκέτα από τα υπόλοιπα ΚΤΜ.

Σκελετός ΚΤΜ του Petrucci #90 :



Σκελετός ΚΤΜ του Benavides #1 :

 

amyroukai

Μέλος
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Ο ένας τρέχει το γνωστό ως πέρυσι μηχανάκι, οι άλλοι το μέλλον που θα περάσει λογικά και στην παραγωγή. Για τον Πετρούξ η όλη φάση πρέπει να εκτυλίσσεται σε αργή κίνηση, ο εγκέφαλός του έχει συνηθίσει να επεξεργάζεται περισσότερες πληροφορίες για το περιβάλλον του οπότε το να πάει γρήγορα και να πλοηγηθεί δεν είναι τόσο περίεργο ότι συμβαίνει.

Το αξιοπερίεργο είναι η αντοχή του, μιά που οι αγώνες που συμμετέχει διαρκούν ελάχιστη ώρα και η προσαρμογή στο τερέν.



Ο έξυπνος της Toytota πάτησε και άλλον αναβάτη διάβασα.
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Απέσυρα τις βελόνες Voodoo το πρώτο 24ώρο, τη κούκλα τη πέταξα στη πίστα των Μεγάρων συμβολικά. Εύγε στον Πετρούτσι.
Κυρα - Λένη (ξεματιάστρα) - voodoo 1-0... :roflmao:
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος
Όνομα
Al
Μοτό
CRF300L
Τα voodoo του STF πιάνουν μεχρι στιγμής...Γενική κατάταξη...
POS.EXP.DRIVE-TEAMTEAMTIMEVARIATIONPENALITY
142(FRA) ADRIEN VAN BEVERENMONSTER ENERGY YAMAHA RALLY TEAM23H 45' 02''
252(AUT) MATTHIAS WALKNERRED BULL KTM FACTORY RACING23H 50' 14''+ 00H 05' 12''
31(ARG) KEVIN BENAVIDESRED BULL KTM FACTORY RACING23H 50' 25''+ 00H 05' 23''
43(GBR) SAM SUNDERLANDGASGAS FACTORY RACING23H 50' 40''+ 00H 05' 38''
515(ESP) LORENZO SANTOLINOSHERCO FACTORY23H 51' 36''+ 00H 06' 34''
67(CHL) PABLO QUINTANILLAMONSTER ENERGY HONDA23H 53' 17''+ 00H 08' 15''
788(ESP) JOAN BARREDA BORTMONSTER ENERGY HONDA23H 53' 35''+ 00H 08' 33''00H 01' 00''
8142(SVK) STEFAN SVITKOSLOVNAFT RALLY TEAM24H 05' 20''+ 00H 20' 18''
911(CHL) JOSE IGNACIO CORNEJO FLORIMOMONSTER ENERGY HONDA24H 11' 39''+ 00H 26' 37''
1029(USA) ANDREW SHORTMONSTER ENERGY YAMAHA RALLY TEAM24H 13' 12''+ 00H 28' 10''
1118(AUS) TOBY PRICERED BULL KTM FACTORY RACING24H 14' 31''+ 00H 29' 29''00H 06' 00''
1243(USA) MASON KLEINBAS DAKAR KTM RACING TEAM24H 17' 58''+ 00H 32' 56''
132(USA) RICKY BRABECMONSTER ENERGY HONDA24H 23' 54''+ 00H 38' 52''00H 02' 00''
1412(FRA) XAVIER DE SOULTRAITHT RALLY RAID HUSQVARNA RACING24H 29' 40''+ 00H 44' 38''00H 07' 00''
1577(ARG) LUCIANO BENAVIDESHUSQVARNA FACTORY RACING24H 37' 11''+ 00H 52' 09''00H 01' 00''
 

640 Armageddon

Μέλος
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
640 Adventure, Angry Berg 450
¨Οσοι έχουν πάει Σέρρες και γενικά έχουν τρέξει αγώνες ταχύτητας, δεν τους κάνει εντύπωση ο Petrucci , ιδίως την στιγμή που έχει ξεκινήσει με trial και motocross. Και προφανώς έκανε τέτοια προπόνηση και στα χρόνια του στα MotoGP. Έχωντας μια μέγιστη τελική ταχύτητα στα MotoGP κοντά στα 351 χιλιόμετρα την ώρα, αυτοί οι αναβάτες διαβάζουν ΤΕΛΕΙΩΣ διαφορετικά τις πληροφορίες του terrain, σημάδια, πέτρες, τα πάντα. Ο DP, τώρα στα 100-160 θα νομίζει ότι όλα είναι αργή ταχύτητα. Εγώ δεν τον φοβάμαι σε αυτό το θέμα. Θα πήγαινε και μάλιστα πολύ καλά. Το θέμα είναι όταν ''μάθει'' τα 100-160 και μετά είναι δύσκολο. Όπως έχουμε δει, όλοι αυτοί οι αναβάτες που μπαίνουν απο γρήγορα sport σε άλλα είτε πιο αργά, είτε το ίδιο γρήγορα, κατ ευθείαν μπαίνουν στο κλίμα. Ιδίως απο μοτό σε αυτοκίνητο, αν και έχει γίνει και το ανάποδο (με τον Schumi). Τρέχει με το πλαίσιο που έχουν και οι πελάτες τώρα, ΜΟΝΟ τα factory της ΚΤΜ έχουν αλλάξει, και αυτά δεν τα τρέχουν και όλοι (GG για παράδειγμα).

Ο Βασίλης είναι δυνατός, και πλέον η ομάδα έχει μόνο δύο αναβάτες που είναι πολύ σημαντικό για να έχει χρόνο για τις μοτοσυκλέτες τους και να φροντίσει ακριβώς ότι χρειάζεται χωρίς πίεση πλέον.

Θα χαρώ απίστευτα να το πάρει η Yamaha, αλλά πιστεύω είναι αδύνατον να γίνει κάτι τέτοιο με τα στατιστικά της μοτοσυκλέτας. Όλα είναι δυνατά στον συγκεκριμένο αγώνα και πραγματικά το εύχομαι. 2η θα ήθελα την Sherco. Το αξίζει. Θα μου πεις ποιός παίρνει ότι αξίζει σ'αυτήν την ζωή... Σωστό κι αυτό...

Έχει γίνει πολύ παράξενος πάντως ο αγώνας, ιδίως με τις ακυρώσεις που κάποιοι έχουν τελειώσει το stage και ακυρώνεται μετά. Πως να φέρεις ίσα τις ώρες, κούραση κλπ. αυτών που τελείωσαν? Δύσκολο...
 

640 Armageddon

Μέλος
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
640 Adventure, Angry Berg 450
Ο ένας τρέχει το γνωστό ως πέρυσι μηχανάκι, οι άλλοι το μέλλον που θα περάσει λογικά και στην παραγωγή. Για τον Πετρούξ η όλη φάση πρέπει να εκτυλίσσεται σε αργή κίνηση, ο εγκέφαλός του έχει συνηθίσει να επεξεργάζεται περισσότερες πληροφορίες για το περιβάλλον του οπότε το να πάει γρήγορα και να πλοηγηθεί δεν είναι τόσο περίεργο ότι συμβαίνει.
Το αξιοπερίεργο είναι η αντοχή του, μιά που οι αγώνες που συμμετέχει διαρκούν ελάχιστη ώρα και η προσαρμογή στο τερέν.
Ο έξυπνος της Toytota πάτησε και άλλον αναβάτη διάβασα.
+1
Για την αντοχή δεν θα διαφωνήσω, απλά στα MotoGP πιστεύω είναι πολύ πιο συνεχείς η καταπόνηση σε μέγιστους παλμούς. Έχωντας οδηγήσει σε αγώνες αντοχής αλλά και σε Περιστασιακά αγωνιάρικα trackday με παλμογράφο, για όλο τον αγώνα είσαι κοντά στο κόκκινο. Για όλο. Σαν ερασιτέχης μιλάω γιατί έχω δει καρδιογραφήματα του Ρόσσι που είναι όπως όταν εγώ διαβάζω βιβλίο το μεσημέρι. Σε αγώνες rally, έχεις πάνω/κάτω/πάνω/κάτω. Εγώ για τώρα τον βρίσκω πολύ δυνατό, θα ήθελα όμως να τον δω αν το συνεχίσει το άθλημα και μπει στο ''ρυάκι'' να το πω έτσι. Συνηθίσει δηλαδή στις καινούργιες παραμέτρους. Σίγουρα όπως είπε και ο Κινι, είναι λίγο παράξενο να σκάει ο πουθενάς και να κερδίζει stage και άλλοι με χρόνια στην πλάτη να είναι πίσω. Είναι παράξενο το λιγότερο, βέβαια αν δεις και πλάνα, οι 2οι συνήθως ακολουθούν ροδιές τάπα. Δεν είναι εύκολο και πάλι, αλλά είναι πολύ πιο εύκολο απο τον πρώτο. Αναγαίο κακό, που όταν έχει βρέξει είναι και ακόμα πιο έντονο. Δεν μπορεί να τα έχει όλα κανείς ...

ΓΙα το ΚΤΜ που λες, θα μπορείς να το παραγγείλεις λογικά απο Απρίλη 2022 για να το πάρεις Σεπτέμβρη 2022 :p
 
Top Bottom