Daytona Maverick 500 (KOVE 500X)

Η Ισπανική εκδοχή (Macbor) με αναβάτη τον Gerard Farres συμμετείχε στο Basella Race και κατέκτησε την 3η θέση μπροστά από αρκετά Tenere 700, ktm 890 κλπ με μοναδική αλλαγή τα χωματινα ελαστικά
Το επίπεδο των αναβατών (αν όχι όλων) ήταν υψηλού επιπέδου με πρώην παγκόσμιο πρωταθλητή enduro, συμμετέχοντες στο Dakar κλπ.


Σε έναν αγωνα 15 λεπτών με αναβάτη που έχει 10 συμμετοχές σε Ντακάρ και με vstrom να εμπαινε πάλι μια χαρά θα τα πήγαινε.
Δεν είναι ενδεικτικό όμως για το μηχανάκι.
Παρεμπιπτόντως πρώτος ήρθε ένας άλλος "χεράς" (Ivan Cervantes) με tiger 900.
 
Σε έναν αγωνα 15 λεπτών με αναβάτη που έχει 10 συμμετοχές σε Ντακάρ και με vstrom να εμπαινε πάλι μια χαρά θα τα πήγαινε.
Δεν είναι ενδεικτικό όμως για το μηχανάκι.
Παρεμπιπτόντως πρώτος ήρθε ένας άλλος "χεράς" (Ivan Cervantes) με tiger 900.
Καλά δεν είπα ότι το μηχανάκι είναι καλύτερο από Τ7 και 890, απλώς ανέφερα ότι στον αγώνα (έστω και 15λεπτο) είχε και άλλους τοπ αναβάτες.
Για την 3η θέση ισως να έπαιξε ρόλο κάτι άλλο .. στο 0:10 του βίντεο το μηχανάκι είναι κομπλέ, στο 0:50 η εξάτμιση του σέρνεται και στο 1:15 απλά δεν έχει εξάτμιση.. άρα έχασε σε βάρος και κέρδισε σε απόδοση κατά την διάρκεια του αγώνα :roflmao:
 
Καλά δεν είπα ότι το μηχανάκι είναι καλύτερο από Τ7 και 890, απλώς ανέφερα ότι στον αγώνα (έστω και 15λεπτο) είχε και άλλους τοπ αναβάτες.
Για την 3η θέση ισως να έπαιξε ρόλο κάτι άλλο .. στο 0:10 του βίντεο το μηχανάκι είναι κομπλέ, στο 0:50 η εξάτμιση του σέρνεται και στο 1:15 απλά δεν έχει εξάτμιση.. άρα έχασε σε βάρος και κέρδισε σε απόδοση κατά την διάρκεια του αγώνα :roflmao:
:roflmao: Δεν προσεξα οτι σκόρπισε η εξάτμιση. Αλλα αυτό ήθελα να θίξω. Και ισχύει για τα υπόλοιπα (κτμ γαμαχα τραιουμφ). Ότι δεν βλέπουμε την καταπόνηση που τρώει ένα τετοιο μηχανικό σύνολο σε τετοιες συνθήκες.
 
Καλά δεν είπα ότι το μηχανάκι είναι καλύτερο από Τ7 και 890, απλώς ανέφερα ότι στον αγώνα (έστω και 15λεπτο) είχε και άλλους τοπ αναβάτες.
Για την 3η θέση ισως να έπαιξε ρόλο κάτι άλλο .. στο 0:10 του βίντεο το μηχανάκι είναι κομπλέ, στο 0:50 η εξάτμιση του σέρνεται και στο 1:15 απλά δεν έχει εξάτμιση.. άρα έχασε σε βάρος και κέρδισε σε απόδοση κατά την διάρκεια του αγώνα :roflmao:
Οι τύποι πάνε αέρα...τι να λέμε!
 
Καλά δεν είπα ότι το μηχανάκι είναι καλύτερο από Τ7 και 890, απλώς ανέφερα ότι στον αγώνα (έστω και 15λεπτο) είχε και άλλους τοπ αναβάτες.
Για την 3η θέση ισως να έπαιξε ρόλο κάτι άλλο .. στο 0:10 του βίντεο το μηχανάκι είναι κομπλέ, στο 0:50 η εξάτμιση του σέρνεται και στο 1:15 απλά δεν έχει εξάτμιση.. άρα έχασε σε βάρος και κέρδισε σε απόδοση κατά την διάρκεια του αγώνα :roflmao:

Ξεκινησε Daytona και τερματισε Colove!
 
Καλά δεν είπα ότι το μηχανάκι είναι καλύτερο από Τ7 και 890, απλώς ανέφερα ότι στον αγώνα (έστω και 15λεπτο) είχε και άλλους τοπ αναβάτες.
Για την 3η θέση ισως να έπαιξε ρόλο κάτι άλλο .. στο 0:10 του βίντεο το μηχανάκι είναι κομπλέ, στο 0:50 η εξάτμιση του σέρνεται και στο 1:15 απλά δεν έχει εξάτμιση.. άρα έχασε σε βάρος και κέρδισε σε απόδοση κατά την διάρκεια του αγώνα :roflmao:


Το "αλάφρυνε " χαχαχαχα

Καλά έλεγε ο Αντον ,μηχανάκι με 10 χ.χιλιομετρα και έτοιμο να σκορπίσει.
 
Σε έναν αγωνα 15 λεπτών με αναβάτη που έχει 10 συμμετοχές σε Ντακάρ και με vstrom να εμπαινε πάλι μια χαρά θα τα πήγαινε.
Δεν είναι ενδεικτικό όμως για το μηχανάκι.
Παρεμπιπτόντως πρώτος ήρθε ένας άλλος "χεράς" (Ivan Cervantes) με tiger 900.
Ε τότε προφανώς και για το 900 με τον 5 φορές παγκόσμιο πρωταθλητή enduro καις μοτοσυκλέτα με αναβάθμιση αναρτήσεων από andreani δεν έχουμε κάποια σοβαρή ένδειξη. Και σ αυτόν royal enfield Himalayan να τιυ έδινες θα το πήγαινε
 
Επίσης μην γίνεστε κακουληδες! Έσπασε το λαμακι που στηρίζει το τελικό της εξάτμισης και έφυγε το τελικό. Κλαιν.

Αυτο δείχνει πως οι τύποι το κατέβασαν το μηχανάκι για αγώνα χωρίς καν δοκιμές να δούνε αν πάσχει κάπου να το ενισχύσουν σε αντίθεση με τους 2 πρώτους αγωνιζόμενους που έγινε προετοιμασία από αγωνιστικές ομάδες.
 
Επίσης μην γίνεστε κακουληδες! Έσπασε το λαμακι που στηρίζει το τελικό της εξάτμισης και έφυγε το τελικό. Κλαιν.

Αυτο δείχνει πως οι τύποι το κατέβασαν το μηχανάκι για αγώνα χωρίς καν δοκιμές να δούνε αν πάσχει κάπου να το ενισχύσουν σε αντίθεση με τους 2 πρώτους αγωνιζόμενους που έγινε προετοιμασία από αγωνιστικές ομάδες.
Όχι ,κακουληδες δεν είμαστε.
Απλά συνειδητοποιούμε ότι για μια ακόμη φορά πως ότι δίνεις παίρνεις .
Οπότε για τα έξι-κατι χιλιάρικα και για την τετραετή εγγυηση που δίνει το μοντέλο ,όλα καλά.
 
Το κοινωνικής φύσης πείραμα, κατά το οποίο βγαίνει παραγωγή το RE Himalayan και σκορπάει τα πάντα (πατάκια σπασμένα στα προμο βίντεο, ρουλεμάν, μοτέρ και δεν θυμάμαι τι άλλο έχουμε δει, τώρα ανάκληση δαγκάνες), το στρώνουν σε επίπεδο παραγωγής δύο χρόνια μετά και το θεωρούμε τρελό vfm και ποτέ δεν το έθαψε κανείς, αλλά συζητάμε για σοβαρή αστοχία το λαμάκι της εξάτμισης σε αγώνα ου 666 Κινέζε και πήραν όλοι πυρσό και δικράνι... Είδες δεν είπα καν για υδραυλικό συμπλέκτη, για διαρροή νερού, βενζίνης, λαδιού σε άλλες εταιρείες κάθε Τρίτη και Τετάρτη.

Να το κάνουμε μια εργασία ψυχολογίας πρέπει. Γιατί συγχωρείς τα πάντα σε μια μάρκα και δεν χάνει το στάτους της και όχι σε άλλη.
 
Όχι ,κακουληδες δεν είμαστε.
Απλά συνειδητοποιούμε ότι για μια ακόμη φορά πως ότι δίνεις παίρνεις .
Οπότε για τα έξι-κατι χιλιάρικα και για την τετραετή εγγυηση που δίνει το μοντέλο ,όλα καλά.
Εγώ προσωπικά με ένα σπασμένο λαμακι στην εξάτμιση δεν βλέπω να προκύπτει κάποιο στοιχείο για την αρτιότητα της μηχανής. Φυσικά ότι δίνεις παίρνεις, μιλάμε για μια μοτοσυκλέτα που κάνει 6.5 χιλιάρικα και νομίζω τα τιμάει τα 6.5 χιλιάρικα.

Το ερώτημα στην πραγματικότητα είναι άλλο. Σε άλλες μοτοσυκλέτες μπορείς να πεις πως τιμάνε τα λεφτά που κάνουν? Δηλαδη ότι πληρώνεις παιρνεις εκεί η παιρνεις λιγότερα από ότι πληρώνεις??!
 
Χτες οδήγησα το maverick 500. Συγκεκριμένα το αγόρασε ένας φίλος μου και εγώ το παρέλαβα από συγκεκριμένο κατάστημα στη Λάρισα και το ανέβασα Φλώρινα. Ουσιαστικά έκανα τα πρώτα 270 χιλιόμετρα. Από Εγνατία λόγω στρωσίματος και με τις στροφές να μη ξεπερνάνε τις 6000. Ο κινητήρας σε αυτές τις στροφές ήταν πολύ ήσυχος και η ταχύτητα με έκτη ήταν στα 125 χλμ/ώρα. Πολύ εύστροφος κινητήρας όπου σε συνδυασμό με το χαμηλό βάρος έδινε την εντύπωση για περισσότερα άλογα. Η οθόνη έχει αρκετές ενδείξεις, δεν έχει θερμοκρασία περιβάλλοντος αλλά έχει υψόμετρο! και μάλιστα ακριβές!. Γενικά είναι μικρή μοτοσικλέτα και άτομα πάνω από 1,75 δε θα βολευτουν εύκολα.Παντου πλαστικό με καλή συναρμογή και χωρίς καθόλου τριγμούς. Το πρόβλημα είναι ότι σύμφωνα με τον αντιπρόσωπο, δεν υπάρχει διαθέσιμη κάποια βάση για βαλίτσα και στο ντεπόζιτο μπορεί να μπει μόνο tankbag δετο. Μεγάλο πρόβλημα μιας και δεν υπάρχει κάπου διαθέσιμος αποθηκευτικός χώρος. Το κιβώτιο ταχυτήτων ήταν ακριβές και ο συμπλέκτης πολύ μαλακός. Τα φρένα επίσης πολύ καλά. Οι αναρτήσεις με προβλημάτισαν καθώς το μπροστινό ήταν αρκετά μαλακό και ασαφες ενώ το πίσω σκληρό και με ελάχιστη απόσβεση. Από ότι είδα υπάρχουν ρυθμίσεις για μπροστά ενώ πίσω έχει ρυθμιστή με γαντζόκλειδο κρυμμένο πίσω από πλαστικά που πρέπει να ξεβιδωσεις! Η σέλα σκληρή αλλά αναπαυτική. Η κατανάλωση για τα 270 Χλμ ήταν στα 3,5 (!) με την αυτονομία να υπολογίζεται στα 500 χλμ ταξιδιού!
Γενικά για 6700 καινούργιο είναι ένα πολύ όμορφο και με καλά περιφερειακά μηχανάκι, όπου σε πόλη και επαρχιακό δείχνει να είναι στο στοιχείο του .

Στάλθηκε από το RMX3363 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Δε μπορούμε με τίποτα να βρούμε βάση για βαλίτσα. Το παλικάρι που την έχει θέλει να βάλει βαλίτσα πίσω αλλά δεν υπάρχει σε κανένα κατάστημα κάποια συμβατή βάση. Λογικά θα πάρουμε μια givi βάση και θα προσπαθήσουμε να τη προσαρμόσουμε με κάποια πατέντα.

Στάλθηκε από το RMX3363 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Δε μπορούμε με τίποτα να βρούμε βάση για βαλίτσα. Το παλικάρι που την έχει θέλει να βάλει βαλίτσα πίσω αλλά δεν υπάρχει σε κανένα κατάστημα κάποια συμβατή βάση. Λογικά θα πάρουμε μια givi βάση και θα προσπαθήσουμε να τη προσαρμόσουμε με κάποια πατέντα.

Στάλθηκε από το RMX3363 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ψάχνοντας λίγο και σε άλλες χώρες με τις τοπικές ονομασίες του μοντέλου όπως στην Ισπανία που είναι μάρκα Macbor Montana Xr5 είδα μια φωτό από ένα νοικιαρικο που φοράει μια givi αλουμινένια με monokey. Φαίνεται να έχουν προσαρμόσει πατένταδικα universal πλάκα


upload images
 
Δε μπορούμε με τίποτα να βρούμε βάση για βαλίτσα. Το παλικάρι που την έχει θέλει να βάλει βαλίτσα πίσω αλλά δεν υπάρχει σε κανένα κατάστημα κάποια συμβατή βάση. Λογικά θα πάρουμε μια givi βάση και θα προσπαθήσουμε να τη προσαρμόσουμε με κάποια πατέντα.

Στάλθηκε από το RMX3363 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Δεν δίνει η Daytona ξεχωριστή βάση για πίσω βαλίτσα;Πριν λίγες μέρες συνάντησα έναν νεαρό που είχε γνήσιο τριβαλιτσο (κάνα 800αρι είχε όλο το σετ ... )
 
Από την αντιπροσωπεία που αγοράστηκε του είπαν ότι πωλείται όλο το τριβαλιτσο μαζί. Θα κάνω αύριο ένα τηλέφωνο και στα κεντρικά να δω αν υπάρχει κάποιο σετ βάση και βαλίτσα μόνο.

Στάλθηκε από το RMX3363 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Δε μπορούμε με τίποτα να βρούμε βάση για βαλίτσα. Το παλικάρι που την έχει θέλει να βάλει βαλίτσα πίσω αλλά δεν υπάρχει σε κανένα κατάστημα κάποια συμβατή βάση. Λογικά θα πάρουμε μια givi βάση και θα προσπαθήσουμε να τη προσαρμόσουμε με κάποια πατέντα.

Στάλθηκε από το RMX3363 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Η givi δίνει και universal βάση.
Δεν θέλει κάποια ιδιαίτερη πατέντα για να τοποθετηθεί.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Ψάχνοντας λίγο και σε άλλες χώρες με τις τοπικές ονομασίες του μοντέλου όπως στην Ισπανία που είναι μάρκα Macbor Montana Xr5 είδα μια φωτό από ένα νοικιαρικο που φοράει μια givi αλουμινένια με monokey. Φαίνεται να έχουν προσαρμόσει πατένταδικα universal πλάκα


upload images
Αν η σχάρα έχει τρύπες, όπως το στρώμα και το SH350 που έχω, η πλάκα στήριξης μπαίνει εύκολα.
Αν προεξέχουν πολύ οι βίδες που πάνε μαζί με την βάση, ή τις κόβεις ή πας και παίρνεις πιο κοντές.
 
Η givi δίνει και universal βάση.
Δεν θέλει κάποια ιδιαίτερη πατέντα για να τοποθετηθεί.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Γνωρίζεις ποιος κωδικός είναι;

Στάλθηκε από το RMX3363 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Δημήτρη δεν παίρνετε ένα τηλ μοτοραηντ που έχουμε κι έκπτωση;
Παλιότερα θυμάμαι είχε ένα τέτοιο μεταλλικο πιάτο σαν αυτό που λέει ο Νότης με πολλές τρύπες ,τόσο για να το προσαρμόσεις ,όσο και να πάρεις απ'αυτους το κιτάκι με τα ανταπτορακια αν π.χ έχεις κάποια givi ήδη και θες να τη βάζεις κι εκεί.
Το πλακάκι αυτό θυμάμαι βολεύε μέχρι και σάκο να δέσεις γιατί είχε 4 υποδοχές περάσματα στις άκρες για ιμαντες
 
Back
Top Bottom