Daytona Maverick 500 (KOVE 500X)

Δε θέμε αλλά να...
δε ξέρεις πως τα φέρνει καμιά φορά η ζωή...

Πας για μπύρες...
Πίνεις σα βάτραχος...

Βγαίνεις αργά από το μαγαζί...
Δεν παίρνει το μηχανάκι...

Σου λέει ο άλλος...
"κλείδωσε το να σε πάω εγώ..."

Ε πολύ θέλει ο άνθρωπας;
 
Ήταν και ψηλό παιδί...
Τα πάταγε τα μηχανάκια όλα...

Και τα καθαρόαιμα...
Τι α κάνς;
 
Κοίτα, δεν ξέρω από πού να το πιάσω το θέμα, αλλά μεγάλωσα και πρώτον δεν αντέχω να πιω σαν βάτραχος, δεύτερον δεν το κάνω με όχημα πια. Αλλά κατανοητό το παράδειγμα, με τα ευρωπαϊκά που έχω μπορεί να συμβεί.
 
Ωχ τώρα θα χυθεί αίμα...

Μην το βλέπετε έτσι...

Λίγο οι μπύρες...

Πολύ πρησμένες οι κοιλίες...

Ζμπρωχνει και η μπαγκαζιερα στις λακούβες...

Στριμωκωλιαζει η φάση

Αλλά καλό παιδί να είναι...







Και ας είναι και με ΚΤΜ...






Θα του πάρεις δώρο οδική...






Θεέ μου σχωρα με!
 
Μόνο μην είναι τρικάβαλο το βατραχοπιώμα και στη μέση να μην είναι η γκόμενα του μπροστινού.
Δεν επιβιώσαμε μόνο από πτώσεις, το καλύτερο είναι ότι δεν φάγαμε πολύ ξύλο.
 
Πάντως ο συνδυασμός 19-17 δουλεύει πολύ ωραία στους χιλιομπαλωμένους επαρχιακούς δρόμους της Ελλάδας και επιπλέον στέκεται ωραιότατα στο χώμα.

Η παρουσίαση πιο πάνω είναι όλα τα λεφτά. Καλή μοτοσυκλέτα το Maverick και πολυτάλαντη.:ha

Θα έπρεπε και η Xόνδα να βγάλει μια πιο χωμάτινη έκδοση του 500 αλλά αφού τόσο καιρό πουλούσε αέρα pandera πρώτα το cb και μετά το nx που τελικά είναι ίδια, δεν ασχολήθηκαν ιδιαίτερα. Τώρα όμως που ο ανταγωνισμός είναι έντονος ίσως ξυπνήσει από το λήθαργο.
 
Η Honda όσο πουλάει κάτι δεν αλλάζει ούτε βίδα. Αντε κάνα αυτοκόλλητο και χρώμα.

Γιαυτό χώθηκε ο κοντός της Kove που έχει σχέση με το χώμα στην αγορά και έφτιαξε αυτό το Maverick στην ουσία αναρωτώμενος "οκ και εμείς πέρα από την τιμή τι έχουμε να δώσουμε στην υπόθεση δικύλινδρο 500 διπλής χρήσης πάνω από την honda;".

Η μεγάλη νίκη του είναι και η "ηττα" του βέβαια: το budget.

To Rieju Aventura είναι πολύ πιο σωστή και πλήρης απάντηση στο "θέμα" αλλά -με λίγο μεγαλύτερο βάρος- πάει και στα 8000 ευρώ.

Ε εκεί -σε αυτή την κατηγορία χρημάτων- ο κοντος της Kove είπε "21-18 μηχανάκι διπλής χρήσης θα φτιάξω, αλλά μεγάλο, με το ελαφρύτερο μοτέρ της αγοράς -της ΚΤΜ- και θα ρίξω το βάρος στα τάρταρα να κλάψουνε μανούλες και να τους πάρουμε κανονικά". Και εγένετω Kove 800 X.

Αλλά αυτό είναι μια άλλη ιστορία για ένα άλλο κομμάτι. Αμα βρω κανένα θα τα πούμε.

Αν και για τα πούμε έτσι θα πρέπει να το "σκαλίσω" πρώτα να δω τι κάνουμε με τα "βίτσια" που ακούω ότι έχει.
 
Η Honda ερεθίζεται με αυτά που της λες.
 
Αγαπάω Honda.

Απλά εδώ και χρόνια τη βλέπω σα φίλη.
 
Τι... Βίτσια έχει το Μάβερικ;
 
Πατουσάκια λογικά. Μια χαρά μηχανάκι φαίνεται. Το aventura που το είδαμε από κοντά στο Λαύριο έδειχνε εξαιρετικό σύνολο. Κάνει και για βενζινάδικο να το έχετε στην παρέα.
 
Τι... Βίτσια έχει το Μάβερικ;
Για βίτσια του Kove 800Χ λέω.

Από όσο έχω ακούσει -γιατί δεν έχω προσωπική εμπειρία- έχει θέμα διαχείρισης του γκαζιού και τους χάρτες ανάφλεξης που το κάνουν πολύ νευρικό χαμηλά και με on/off traction control.

Αλλά στα κιλά του και στα λεφτά του είναι το μόνο που αξίζει να πάρεις ένα και να του μαμήσεις το κέρατο στο πείραγμα. Αν δεν στα δώσει στο χέρι στο τέλος...
 
Πατουσάκια λογικά. Μια χαρά μηχανάκι φαίνεται. Το aventura που το είδαμε από κοντά στο Λαύριο έδειχνε εξαιρετικό σύνολο. Κάνει και για βενζινάδικο να το έχετε στην παρέα.


Πολύ ωραίο και πολύ ψαγμένο το Aventura. Αλλά αυτή η εταιρεία δεν υπάρχει πραγματικά στην Ελλάδα. Και στα 8000 ένα 500άρι κόντρα στον ανταγωνισμό; (νταξ θα σου πει και ο άλλος ο κακεντρεχείς "άμα το έβγαζε έτσι η Honda ξέρεις πόσο θα είχε;").

Παρόλα αυτά πόντο πόντο να το πάρεις είναι το απόλυτα σωστό μηχανάκι, με ψαγμένες λύσεις και πχιότητα. Δεν έχουν κόψει από πουθενά. Ακόμα και το αστείο για εμάς -Αυστραλία και Αμερική θα κάνουν το σταυρό τους- με τα ντεπόζιτα δείχνει ότι το κουράσανε πολύ για να δώσουν το κάτι παραπάνω. Και το παιδέψανε καθότι δεν έχει απλώς δύο ντεπόζιτα, αλλά και σύστημα διαχείρησης τους πολύ καλό.
 
Η Honda όσο πουλάει κάτι δεν αλλάζει ούτε βίδα. Αντε κάνα αυτοκόλλητο και χρώμα.

Γιαυτό χώθηκε ο κοντός της Kove που έχει σχέση με το χώμα στην αγορά και έφτιαξε αυτό το Maverick στην ουσία αναρωτώμενος "οκ και εμείς πέρα από την τιμή τι έχουμε να δώσουμε στην υπόθεση δικύλινδρο 500 διπλής χρήσης πάνω από την honda;".

Η μεγάλη νίκη του είναι και η "ηττα" του βέβαια: το budget.

To Rieju Aventura είναι πολύ πιο σωστή και πλήρης απάντηση στο "θέμα" αλλά -με λίγο μεγαλύτερο βάρος- πάει και στα 8000 ευρώ.

Ε εκεί -σε αυτή την κατηγορία χρημάτων- ο κοντος της Kove είπε "21-18 μηχανάκι διπλής χρήσης θα φτιάξω, αλλά μεγάλο, με το ελαφρύτερο μοτέρ της αγοράς -της ΚΤΜ- και θα ρίξω το βάρος στα τάρταρα να κλάψουνε μανούλες και να τους πάρουμε κανονικά". Και εγένετω Kove 800 X.

Αλλά αυτό είναι μια άλλη ιστορία για ένα άλλο κομμάτι. Αμα βρω κανένα θα τα πούμε.

Αν και για τα πούμε έτσι θα πρέπει να το "σκαλίσω" πρώτα να δω τι κάνουμε με τα "βίτσια" που ακούω ότι έχει.
το TA750 το αλλάζει και ας πουλάει...
 
Τι θα βάλουν tubeless και πίσω ανάρτηση;
 
Πλάκα κάνω βρε... ΠΛΑΚΑ!

(μη μας διαβάζει και κανείς από το Σαρακάκη και στείλουνε νίντζα από το Χαμαμάτσου να με κάνουνε σασίμι...)
 
Επαναφέρω το θέμα στην επικαιρότητα.
Έχουμε εδώ κατόχο που να έχει γράψει αρκετά χιλιόμετρα;
Το σκέφτομαι για "to do all" bike.
Για να μπορέσω επιτέλους να κάνει το rally σώβρακο μόνο για βουνά και on-offάδες

Ζημιές λογικά δε βγάζει. Χωματάκι πατάμε; Σαν τις βόλτες που κανονίζουμε αλλά τις soft
Με ένα λαστιχάκο τύπου tkc70 / pirelli scorpion rally

Εθνική ταξιδάκι 2ωρο με 130 κοντέρ; Γιατί έτσι κι αλλιώς ειμαι κοτα δεν τρέχω.

Έχει λίγη νοστιμιά ή ανήκει στην κατηγορία v strom;
 
Κοίτα από όλα τα 500άρια δικύλινδρα αυτή τη στιγμή -οκ για το ΚLE δεν ξέρω- το πιο off road είναι. Λόγω αναρτήσεων (200 διαδρομή) και τροχών με ακτίνες tubeless, καρατιμόνας για γράπωμα κλπ. Εγώ πέρσι με αυτό πήγα Trophy και από όλη την διαδρομή μέχρι Καρπενήσι την πήγε μια χαρά. Μετά κλάσαμε με την παρέα και γυρίσαμε πίσω.

Τα κάνει όλα και συμφέρει, αλλά δεν κάνει πραγματικά καλά τίποτα. Για να τα λέμε όπως είναι. Αλλά θα κάνεις την δουλειά σου μια ζωή: σκούτερ κάθε μέρα, εθνική λίγο αργά και χώμα με προσοχή.

Κάνει ταξίδι με 130 και με 140 στην ανάγκη, δεν θα χαλάσει ποτέ -detuned Honda copy είναι- και δεν καίει και τίποτα σοβαρό μεταξύ μας.

Και έχει τα πάντα ΟΛΑ στην αρχική τιμή: κάγκελα σωστά, σχάρα, ποδιά αληθινή, κεντρικό σταντ μέσα στην τιμή όλα. ΟΛΑ

Επίσης πρέπει να σου κάνει στο κάθισμα με το ύψος σου αλλιώς θα πρέπει να ασχοληθείς με πατητά και τη σέλα για ψήλωμα κλπ

Είναι η απόλυτα λογική επιλογή της κατηγορίας. Αλλά νοστιμιά ΔΕΝ έχει. Πουθενά όμως!
Είναι σαν να κάνεις υγειινή διατροφή: το νιώθεις σχεδόν αμέσως ότι σου κάνει καλό.
Αλλά περνάς από σουβλατζίδικο και έχεις σιελόροια και χωρίς να το καταλάβεις έχεις βγάλει πορτοφόλι και απαγγέλεις "ένα με κοκορέτσι και διπλό σκορδοστούμπι, κρεμμύδι, μπούκοβο".


Τωρα θα μου πεις και γιατί πήρα 450 ΜΤ; Που είναι χειρότερο -πολύ- στα φρένα, με λιγότερα άλογα (-4) και με πολύ χειρότερη διαχείρηση καυσίμου και θέλει και έξτρα κάγκελα και ποδιές κλπ; Γιατί 21-18 και στημένο από μαμά για χώμα.

Το Maverick είναι ντεμεκ GS το ΜΤ είναι ντεμεκ Τούαρεγκ. Vivere pericolosamente!
 
Back
Top Bottom