Daytona Maverick 500

Hellmarine

Μέλος
Περιοχή
Ζωγράφου
Όνομα
Δημος
Μοτό
Bmw f800gs
Ενδιαφέρον θα έχει και η γνώμη αυτού του ανθρώπου που έχει κανει λίγα χλμ στην οδηγική του καριέρα...
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Λοιπον αυτή εδώ η μοτοσυκλέτα οφείλω να ομολογήσω πώς έχει ενδιαφέρον (έτσι μου ρθε την έψαχνα λίγο)

Αυτό που έψαξα και είναι σημαντικό είναι να έβρισκα την καταγωγή της, κακά τα ψέμματα μια μοτοσυκλέτα είναι και προιόν περηφάνειας και αγάπης για έναν μοτοσυκλετιστή. Λες έχω ένα Suzuki, ένα Ducati, ακόμα και benelli να έχεις έχεις μια μοτοσυκλέτα με μια μάρκα με ιστορία.

Η αλήθεια είναι πως το Maverick έρχεται απο τα βάθη της Κίνας ως ένα προϊόν τεράστιων Κινέζικων κεφάλαιων. Απ ότι μπόρεσα να ανακαλύψω απο ίσω κρύβεται ο όμιλος ZF-KY.


Μιλάμε για έναν όμιλο με επένδυση περίπου 300-350 εκατομμύρια ευρό με τη μορφή Joint-Venture (σύμπραξη) με την Ταιβανέζικη KYMCO.

Έχει τεχνική συνεργασία εκτός απο την Kymco με Yamaha και honda και παράγει περίπου 300.000 κινητήρες ετησίως, έχει 500 άτομα προσωπικό εκ των οποίων το 60% είναι ακαδημαϊκής εκπαίδευσης και έχει εγκαταστάσεις περίπου 130 εκτάρια (500+ στρέμματα ολόκληρη πολιτεία).

Έχει φτάσει τεχνολογικά σε επίπεδο να έχει πιστοποιήσεις και για τα Ευρωπαϊκά στάνταρ.

Στο δια ταύτα.. Προφανώς ο όμιλος αυτός έφτιαξε ένα Project για μια μεσαία Adventure Bike την οποία μάθαμε εμείς ως Daytona MAverick 500. Στην Κίνα η εμπορική ονομασία της είναι COLOVE 500X και πουλιέται σε διάφορες χώρες του κόσμου και με άλλες ονομασίες όπως Hunter Maverick 500, JAWA RVM 500 κλπ.

Πάσχει εν ολίγοις η μοτοσυκλέτα απο ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ. Είναι γόνος μια παγκοσμιότητας, μιας προϊοντικής προσέγγισης ξεκάθαρα βασισμένης στο προκάτ και στις οικονομίες κλίμακας.

Αν ξεπεράσουμε όμως αυτό το κομμάτι φτάνουμε στην ίδια την μοτοσυκλέτα να την εμπορεύεται ο Γκοργκολής στην Ελλάδα με την εμπορική ονομασία Daytona Maverick 500 Και να την προικίζει με 4ετή εγγύηση και να έχει ένα πολύ ισχυρό δίκτυο πωλήσεων, service, ανταλλακτικών.

Η ίδια η μοτοσυκλέτα εξοπλίζεται με ένα μοτερ του κολοσσού LONCIN ο οποίο φαίνεται πως έχει αγοράσει την εμπορική εκμετάλλευση των σχεδίων του κινητήρα 500 κυβικών της HONDA που βλέπουμε στο CB500X. Ο κινητηρας δηλαδή αυτός φαίνεται να είναι ένας κλώνος ή πιστό αντίγραφο ή βασικά ο ίδιος κινητήρας της HONDA και τα νούμερα το επιβεβαιώνουν.

Απο εκεί και πέρα βλέπουμε ποιοτικές αναρτήσεις KAYABA με ρυθμίσεις μπρος πίσω! Βλέπουμε φρένα Nissin, βλέπουμε ψεκασμό και ABS BOSCH, βλεπουμε προσοχή στη λεπτομέρεια και βλεπουμε και διαδρομές στις αναρτήσεις 200mm Μπρός πίσω (!) με τροχούς βέβαια 19/17. Επίσης βλεπουμε Spoked wheels με tubeless ζάντες, βλέπουμε 2 χαρτογραφήσεις, βλέπουμε απενεργοποιούμενο ABS και ένα πλήρη εξοπλισμό με ποδιές, κάγκελα, κεντρικό στάντ κλπ και δυνατότητα για 3βάλιτσο με λίγα χρήματα.

Βλεπουμε δηλαδή ένα πακέτο ΠΟΛΥ καλό και με 200mm διαδρομή αναρτήσεων και ψηλά τοποθετημένο τιμόνι και φαρδιά μαρσπιέ και καλό Clearance βλέπουμε μια απροσδόκητα ικανή μοτοσυκλέτα και εκτός δρόμου που ξεφεύγει απο τα Benelli TRK 502 και Voge DS500 και καλοκοιτάει τα πιο OFF εργαλεία χωρίς να χάνει και στην άσφαλτο..

Δεν έχει πολυτέλειες τύπου Cruise control και Ride by wire και cornering abs και TFT οθόνες αλλά φαίνεται να έχει πολύ ΄΄ουσία΄΄.

Μάλιστα αυτή τη στιγμή παρουσιάστηκε στην Κίνα και το επόμενο βήμα στο Project το COLOVE 525X το οποίο φτάνει τη δυναμε στα 53 άλογα απο 46 και την ροπή σχεδόν 5kgm και με TFT οθόνη με συνδεσιμότητα. Λογικά θα το δούμε 2023 Ευρώπη(?)


Θα επιμείνω λίγο στον γνήσιο χαρακτήρα OFF που βγάζει η μοτοσυκλέτα και εν τέλει πόσο ταιριάζει στην Ελληνική πραγματικότητα και πώς μπορεί να προσφέρει χαρά σε κάποιον που θέλει να πατήσει χώμα στις εκδρομές του χωρίς να έχει τεράστιους περιορισμούς.

Μάλιστα ήδη οι Κινέζοι δεν διστάζουν ακόμα και να το τρέξουν σε τοπικά Rally events και να παρουσιάζει μια πολύ ενδιαφέρουσα εικόνα..

Χωρίς ταυτότητα ουσιαστικά λοιπόν το Maverick, σα παιδί νώθο ή αποτέλεσμα ενός εργαστηριακού πειράματος (!) αλλά με πολύ πολύ ενδιαφέρον κατα τα άλλα


Ελπίζω αυτή η έρευνα να φανεί σε κάποιον χρήσιμη που ψάχνει πληροφορίες.

Σημείωση μην το ξεχάσω: 196 κιλά ΓΕΜΑΤΟ με την προίκα του (κάγκελα, ποδιές κλπ), 178 κιλά άδειο. Διόλου άσχημα!!
 

Θανασεν

Μέλος
Περιοχή
ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Όνομα
θανασης
Μοτό
21/18
Το αγόρασε ο κουμπάρος μου!
Το οδήγησα, ακριβότερο φαίνεται και είναι, πολύ όμορφες ζάντες, ποιοτικοί διακόπτες.
Άνετο, χωρίς αέρα( ύψος 1.80)
Άψογο Σασμάν, ωραία σέλα, εξαιρετικά φρένα, αναρτήσεις που βοηθούν στην άνεση.
Απόμίμηση bmw gs lc.
Ιδια θέση οδήγησης.

Δεν έχει πουθενά τρύπα ο κινητήρας (όχι τρύπα στο κορμό) για τα κυβικά του πολύ ωραίο!
Το μόνο μείον του οι κραδασμοι στις υψηλές στροφές.
Γενικά δεν έχει κραδασμούς.
 
Τελευταία επεξεργασία:

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Τα Alter Ego του Daytona Maverick 500:

Bristol Venturi 500 (Φιλιππίνες)




image upload

Macbor montana XR5 500 (Ισπανία)




Colove 500X (Κίνα)



image uploader

Hunter Maverick MV500 (Ινδονησία)




JAWA RVM500 (Τσεχία-Ρωσία-Λεττονία κλπ)





Και είμαι σίγουρος πώς αν ψάξει κάποιος θα το βρεί και σε άλλες ΄χωρες με άλλο όνομα!

Το καλό με αυτό για μια ΄τέτοια παγκόσμια μηχανή είναι πώς θα βρίσκεις μέχρι βίδα για χρόνια τα πάντα όλα και ότι θες απο αξεσουάρ και φτηνά (aliexpress κλπ)
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Που τα βρίσκεις βρε μπαγασα?
γκομενακια κοιταει και του βγαινουν...
τωρα αν βγει και κανα νταιτονα,κολοβε στην πορεια....τι να κανουμε...
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Που τα βρίσκεις βρε μπαγασα?
Έρευνα λέγεται φίλε μου Κώστα! Πρέπει σαν λαγωνικό να τα ψάχνεις!! Και επειδή σε βλέπω θες κι άλλα στοιχεία θα στα δώσω..:p

Πίσω απο τον όμιλο ZF-KY κρύβεται ιδρυτής παλιός Κινέζος αγωνιζόμενος σε σχέση με χωμάτινους αγώνες εξ'ου και η αγάπη του για το OFF..! (τί σας μαθαίνω ρε πστ μου!)

Η εταιρεία φαίνεται πώς θα μπεί στην Ευρώπη σιγά σιγά με επίσημη ονομασία EXCELLE και θα δούμε πολλά στο μέλλον..

Καταρχήν ήδη έχει παρουσιαστεί στην Κίνα το επόμενο βήμα του Maverick 500 με όνομα 525 πλέον, αυξημένο κυβισμό, 53 άλογα και μονόμπρατσο πίσω


και επίσης ετοιμάζεται και το Colove 800X που θα χρησιμοποιήσει τον κινητήρα π@τανάκι της ΚΤΜ (χεχε) των 790cc σε ένα σύνολο δυναμίτη με βάρος απ ότι φαίνεται κάτω και απο Tenere 700 όπως είχαμε συζητήσει εδώ πριν κάνα χρόνο


 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Να δεις τι έλεγαν για την ομάδα της Χόντα στο αιλ οφ μαν κάποτε.
Δεν έχει σημασία ο ιδιοκτήτης μιας εταιρείας να είναι παγκόσμιος πρωταθλητής. Όταν θέλουν να κάνουν marketing θα βρουν τους κατάλληλους οδηγους για αυτό. Σημασία έχει πως το πρώτο βιολί στο διοικητικό συμβούλιο ενός κολοσσού είναι λάτρης του είδους, ας ήταν και ένας κουλός που να αγαπαγε τα χωμάτινα ταξίδια όπως εμείς εδώ. Το κίνητρο του ανθρώπου και το όραμα του συνδέεται με τα βιώματα του. Και όταν έρθει η ώρα να εγκρίνει τα project και τιυ φέρουν adventure με διαδρομές αναρτήσεων 140mm θα πει άστε διαλα ρε παρτο πίσω και βάλε 200mm άμα το πάρω αυτό το κέρατο δε πάω ούτε Σανγκάη-Πεκίνο από άσφαλτο όχι να πιάσω χώμα!

Με πιανς?
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Δεν έχει σημασία ο ιδιοκτήτης μιας εταιρείας να είναι παγκόσμιος πρωταθλητής. Όταν θέλουν να κάνουν marketing θα βρουν τους κατάλληλους οδηγους για αυτό. Σημασία έχει πως το πρώτο βιολί στο διοικητικό συμβούλιο ενός κολοσσού είναι λάτρης του είδους, ας ήταν και ένας κουλός που να αγαπαγε τα χωμάτινα ταξίδια όπως εμείς εδώ. Το κίνητρο του ανθρώπου και το όραμα του συνδέεται με τα βιώματα του. Και όταν έρθει η ώρα να εγκρίνει τα project και τιυ φέρουν adventure με διαδρομές αναρτήσεων 140mm θα πει άστε διαλα ρε παρτο πίσω και βάλε 200mm άμα το πάρω αυτό το κέρατο δε πάω ούτε Σανγκάη-Πεκίνο από άσφαλτο όχι να πιάσω χώμα!

Με πιανς?
Εγώ σε πιαν, πες τα στον γείτονα σου που το θεωρεί ανέκδοτο αλλά ξεχνάει την αρχή του νέου αγαπημένου του εργοστασίου.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Εγώ σε πιαν, πες τα στον γείτονα σου που το θεωρεί ανέκδοτο αλλά ξεχνάει την αρχή του νέου αγαπημένου του εργοστασίου.
Ποιο είναι το αγαπημένο μου???
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Είχα περάσει πριν κάποιες μέρες από την κεντρική αντιπροσωπεία του Γκοργκολης στη Θησέως και κανόνισα ένα test ride με το maverick.

Ο λόγος πιο πολύ περιέργεια για το δημιούργημα του ZF-KY group από Κίνα το οποίο σύντομα θα μας φέρει κι άλλες μηχανές με αυτή που περιμένω με αυξημένη περιέργεια να είναι το 800x με την ονομασία της μάρκας colove όπως υπάρχει στην Κίνα αυτή τη στιγμή.




Μία βόλτα 20 λεπτά έκανα και θα μοιραστώ αυτά που αποκόμισα ειδικά αν κάποιος νέος αναβατης ψάχνει ένα οικονομικό εργαλείο.

Καταρχήν σε επίπεδο ποιότητας-φινιρίσματος να πω πως είναι αποδεκτό. Φαίνεται πως είναι mass production μοτοσυκλέτα με budget φιλοσοφία. Ένα απλό πλαίσιο με ενιαίο πλαίσιο υποπλαισιο και μάλλον όχι τέλειες κολλήσεις και βαφή αλλά σε αποδεκτό επίπεδο όπως και το ψαλίδι.

Το μπροστινό με ρυθμίσεις της kayaba και τα φρένα της nissin αναβαθμίζουν την εικόνα ειδικά μπροστά το καντράν συμπαθητικό και αρκετά πλήρες. Αν κάτι έχουν κερδίσει οι μοτοσυκλέτες τα τελευταία χρόνια είναι η πολυτέλεια να έχουν σχεδόν όλες πλέον ένδειξη ταχύτητας, πλήρεις ενδείξεις θερμοκρασίας, καυσίμου όπως και ενδείξεις κατανάλωσης και υπολειπομενης αυτονομίας. Στη συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα μπορείς να απ ενεργοποιήσεις και το abs μόνο πίσω η μπρος πίσω. Η μονάδα της Bosch δουλεύει πολυ καλά στο φρενάρισμα με τα φρένα να υπολείπονται από αρχικό δάγκωμα και πολύ καλης αίσθησης αλλά στο δυνατό άρπαγμα της μανετας να έχουν παραπάνω από αρκετή δύναμη. Ασφάλεια καλή από τα φρένα.

Σε αυτό το σημείο να πω πως η μοτοσυκλέτα είχε 10.000χλμ και μαλλο πολύ σκληρά χιλιόμετρα που φαίνονταν γιατί έβλεπες γρατζουνιές αρκετές παντού αλλά τουλάχιστον το μοτέρ ήταν στρωμένο φυσικά και ότι είχε να δώσει το έδινε.

Η θέση οδήγησης είναι φτιαγμένη για χαμηλά ανάστηματα. Εγώ με ύψος κάπου 1.75 πατάω καλά κάτω και με τα 2 πόδια. Ένας πάνω από. 1.80 μάλλον δε θα βολευτεί και θα θέλει σίγουρα ψηλωμα στη σέλα. Το τιμόνι σε ψηλή θέση και ευνοεί και την οδήγηση όρθιος αν χρειαστεί και σε αυτό θα βοηθήσουν και τα ιδιαίτερα φαρδιά μαρσπιε με αφαιρούμενο λάστιχο.

Η σελα άνετη και οι διακόπτες απλοί. Οι διαφορές ρυθμίσεις στην χαρτογράφηση (ελάχιστη διαφορά στα 2 modes), abs, χιλιομετρητες κλπ απαιτούν να πάρεις χέρι από το τιμόνι και να παίξεις με τα κουμπιά στο όργανο καθώς δεν υπάρχει διακόπτης για τη χρήση του οργάνου στο τιμόνι.

Στην ουσία τώρα, οδήγηση. Ξεκινώντας από το μοτέρ. Ίδια γεύση όπως όταν είχα οδηγήσει το voge 500ds με το ίδιο μοτερ της Loncin. Δεν συμβαίνουν πολλά πράγματα χαμηλά αλλά σε αφήνει σε χρήση πόλης να κινείσαι άνετα και σβέλτα αν χρειαστεί. Ψηλά θα βρει λίγο τσαγανό παραπάνω αλλά καμία ιδιαιτερη συγκίνηση. Ειδικά όμως πάνω από τις 6.000rpm αρχίζει να γίνεται απίστευτα θορυβώδης να νιώθεις να φωνάζει "leave the China motor alone bastard!!". Στα θετικά έχει ελάχιστο κραδασμό, αμελητέο θα λεγα και το σασμάν δούλευε εξαιρετικά σε αντίθεση με το σασμάν του voge που είχα οδηγήσει. Ίσως βελτίωσαν το σασμάν από τότε ίσως εκείνη η μηχανή είχε κάποιο θέμα η πολύ ταλαιπωρημενα λάδια.

Από μοτέρ λοιπόν αναμενόμενη γεύση για 500cc κινητήρα, θορυβώδης αρκετά βέβαια, χωρίς πολυ τράβηγμα, σε σχέση με τον 500cc της benelli ξεκολλάει καλύτερα στην εκκίνηση και έχει λιγότερο κραδασμό αλλά χάνει στη φασαρία!

Κατανάλωση το όργανο έγραφε 4.3 και με αρκετό κυνήγι υποθέτω από όποιον το καβαλάει συνεπώς τα 4 λίτρα είναι σίγουρα καλά.

Αναρτήσεις τώρα. Τις περίμεναν λίγο πιο μαλακές και ενδοτικες για σχεδόν 200mm διαδρομή. Δεν ξέρω αν έφταιγαν τα αγνώστου πατρός λάδια στη μπροστά ανάρτηση η οι ρυθμίσεις αλλά επειδή έχει ρυθμίσεις το πηρουνι υποθέτω με ένα καλό λάδι και ψάξιμο τις ρυθμίσεις θα φτιάχνει η κατάσταση. Δεν έδιναν πάντως οι αναρτήσεις αυτή τη ποιοτική, χορταστική λειτουργία που ίσως περίμενες από ένα επώνυμο σύνολο της kayaba. Η ίσως απλά είναι ρυθμισμένο πιο ασφαλτινο γιατί όντως η μοτοσυκλέτα είναι σταθερή και στα χιλιόμετρα όσο την άνοιξα στα 120-130 στη παραλία. Το τιμόνι έχει σωστό φάρδος και γωνίες πάντως και η ανεμοκαλυψη τουλάχιστον για το ύψος μου είναι καλήε την εργοστασιακή ζελατίνα λαό φόραγα και adventure κράνοςε γείσο.

Τι γεύση αφήνει.. Για 6.5 χιλιάρικα μηχανάκι εξοπλισμένο από αρχής με κεντρικό σταντ, σχάρα, κάγκελα προστασίας, χούφτες, skid plate, tubeless ζαντες, απενεργοποιουμενο abs το λες τίμιο. Και μάλιστα έχει και 4 χρόνια εγγύηση αντιπροσωπείας. Σημαντικό.

Τι μου άρεσε..

-Ελαφριά αίσθηση, καλό πάτημα σταματημενος
-τίμιο πακέτο, καλός εξοπλισμός, σωστή τιμή, καλή εγγυηση
-καλή ανεμοκαλυψη και πολυ καλός ψεκασμός κινητήρα (Bosch να θυμίσω) χωρίς λοξυγγες, χωρίς περίεργα.
-όχι περίεργες θερμοκρασίες από το μοτέρ προς τον αναβατη όσο το πίεσα και το ζέστανα έστω και σε μια μέρα δροσερή φαίνεται αυτό. Σίγουρα και σε χρήση πόλης λ και ζεστές μέρες δεν θα προβληματίσει
-Σταθερο με καλή οδική συμπεριφορά και δυνατά φρένα.
-καλό και θετικό σασμάν με εύκολη εύρεση νεκρας

Τι δεν μου αρεσε

-κινητήρας που δεν θα καλύψει τον πιο έμπειρο και ακόμα και ο νέος θα τον βαρεθεί σύντομα. Και λόγω φασαρία δεν σε ψηνει να τον δουλεύεις ψηλά.

-καποιοι τριγμοί που παρουσιάζονταν σε πιο ψηλές στροφές από το φερινγκ. Η μοτοσυκλέτα βεβαια φαινόταν βιασμενη αλλά οκ είναι και Κινεζικής προέλευσης και ίσως η ποιότητα των πλαστικων και συναρμολογησης εκεί που δε βλέπει το μάτι να μην είναι εξαιρετική!

-ξερες αποσβέσεις στις αναρτήσεις και μέτρια λειτουργία. Οι ρυθμίσεις και η επώνυμη καταγωγή τους αφήνει περιθώρια για βελτίωση ειδικά μπροστά. Το πίσω δεν περιμένεις έτσι κι αλλιώς κάτι καλύτερο τη στιγμή που και μηχανές στα 10 χιλιάρικα έχουν μέτρια αμορτισέρ.

-μετρια ποιότητα βαφής πλαισίου ψαλιδιου και ποιότητα κόλλησεων. Εκεί δείχνει τη τιμή του.

Είναι μια τίμια πρόταση? Είναι.
Φαίνεται ένα ασφαλές και εύκολο εργαλείο για ένα νέο ειδικά αναβατη να πάρει ένα on off. Σίγουρα πάντως δεν θα τρομάξει απ το γκάζι! Επίσης αντί για παπί η σκούτερ για κάθε μέρα και με 4 χρόνια εγγύησης να αξίζει.

Δεν θα το αγόραζα εγώ όμως για το θορυβώδες και αδύναμο μοτέρ αν ήθελα μια μοτοσυκλέτα για όλα. Θα έψαχνα συνέχεια τη ροπή που λείπει.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Θανασεν

Μέλος
Περιοχή
ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Όνομα
θανασης
Μοτό
21/18
Είχα περάσει πριν κάποιες μέρες από την κεντρική αντιπροσωπεία του Γκοργκολης στη Θησέως και κανόνισα ένα test ride με το maverick.

Ο λόγος πιο πολύ περιέργεια για το δημιούργημα του ZF-KY group από Κίνα το οποίο σύντομα θα μας φέρει κι άλλες μηχανές με αυτή που περιμένω με αυξημένη περιέργεια να είναι το 800x με την ονομασία της μάρκας colove όπως υπάρχει στην Κίνα αυτή τη στιγμή.




Μία βόλτα 20 λεπτά έκανα και θα μοιραστώ αυτά που αποκόμισα ειδικά αν κάποιος νέος αναβατης ψάχνει ένα οικονομικό εργαλείο.

Καταρχήν σε επίπεδο ποιότητας-φινιρίσματος να πω πως είναι αποδεκτό. Φαίνεται πως είναι mass production μοτοσυκλέτα με budget φιλοσοφία. Ένα απλό πλαίσιο με ενιαίο πλαίσιο υποπλαισιο και μάλλον όχι τέλειες κολλήσεις και βαφή αλλά σε αποδεκτό επίπεδο όπως και το ψαλίδι.

Το μπροστινό με ρυθμίσεις της kayaba και τα φρένα της nissin αναβαθμίζουν την εικόνα ειδικά μπροστά το καντράν συμπαθητικό και αρκετά πλήρες. Αν κάτι έχουν κερδίσει οι μοτοσυκλέτες τα τελευταία χρόνια είναι η πολυτέλεια να έχουν σχεδόν όλες πλέον ένδειξη ταχύτητας, πλήρεις ενδείξεις θερμοκρασίας, καυσίμου όπως και ενδείξεις κατανάλωσης και υπολειπομενης αυτονομίας. Στη συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα μπορείς να απ ενεργοποιήσεις και το abs μόνο πίσω η μπρος πίσω. Η μονάδα της Bosch δουλεύει πολυ καλά στο φρενάρισμα με τα φρένα να υπολείπονται από αρχικό δάγκωμα και πολύ καλης αίσθησης αλλά στο δυνατό άρπαγμα της μανετας να έχουν παραπάνω από αρκετή δύναμη. Ασφάλεια καλή από τα φρένα.

Σε αυτό το σημείο να πω πως η μοτοσυκλέτα είχε 10.000χλμ και μαλλο πολύ σκληρά χιλιόμετρα που φαίνονταν γιατί έβλεπες γρατζουνιές αρκετές παντού αλλά τουλάχιστον το μοτέρ ήταν στρωμένο φυσικά και ότι είχε να δώσει το έδινε.

Η θέση οδήγησης είναι φτιαγμένη για χαμηλά ανάστηματα. Εγώ με ύψος κάπου 1.75 πατάω καλά κάτω και με τα 2 πόδια. Ένας πάνω από. 1.80 μάλλον δε θα βολευτεί και θα θέλει σίγουρα ψηλωμα στη σέλα. Το τιμόνι σε ψηλή θέση και ευνοεί και την οδήγηση όρθιος αν χρειαστεί και σε αυτό θα βοηθήσουν και τα ιδιαίτερα φαρδιά μαρσπιε με αφαιρούμενο λάστιχο.

Η σελα άνετη και οι διακόπτες απλοί. Οι διαφορές ρυθμίσεις στην χαρτογράφηση (ελάχιστη διαφορά στα 2 modes), abs, χιλιομετρητες κλπ απαιτούν να πάρεις χέρι από το τιμόνι και να παίξεις με τα κουμπιά στο όργανο καθώς δεν υπάρχει διακόπτης για τη χρήση του οργάνου στο τιμόνι.

Στην ουσία τώρα, οδήγηση. Ξεκινώντας από το μοτέρ. Ίδια γεύση όπως όταν είχα οδηγήσει το voge 500ds με το ίδιο μοτερ της Loncin. Δεν συμβαίνουν πολλά πράγματα χαμηλά αλλά σε αφήνει σε χρήση πόλης να κινείσαι άνετα και σβέλτα αν χρειαστεί. Ψηλά θα βρει λίγο τσαγανό παραπάνω αλλά καμία ιδιαιτερη συγκίνηση. Ειδικά όμως πάνω από τις 6.000rpm αρχίζει να γίνεται απίστευτα θορυβώδης να νιώθεις να φωνάζει "leave the China motor alone bastard!!". Στα θετικά έχει ελάχιστο κραδασμό, αμελητέο θα λεγα και το σασμάν δούλευε εξαιρετικά σε αντίθεση με το σασμάν του voge που είχα οδηγήσει. Ίσως βελτίωσαν το σασμάν από τότε ίσως εκείνη η μηχανή είχε κάποιο θέμα η πολύ ταλαιπωρημενα λάδια.

Από μοτέρ λοιπόν αναμενόμενη γεύση για 500cc κινητήρα, θορυβώδης αρκετά βέβαια, χωρίς πολυ τράβηγμα, σε σχέση με τον 500cc της benelli ξεκολλάει καλύτερα στην εκκίνηση και έχει λιγότερο κραδασμό αλλά χάνει στη φασαρία!

Κατανάλωση το όργανο έγραφε 4.3 και με αρκετό κυνήγι υποθέτω από όποιον το καβαλάει συνεπώς τα 4 λίτρα είναι σίγουρα καλά.

Αναρτήσεις τώρα. Τις περίμεναν λίγο πιο μαλακές και ενδοτικες για σχεδόν 200mm διαδρομή. Δεν ξέρω αν έφταιγαν τα αγνώστου πατρός λάδια στη μπροστά ανάρτηση η οι ρυθμίσεις αλλά επειδή έχει ρυθμίσεις το πηρουνι υποθέτω με ένα καλό λάδι και ψάξιμο τις ρυθμίσεις θα φτιάχνει η κατάσταση. Δεν έδιναν πάντως οι αναρτήσεις αυτή τη ποιοτική, χορταστική λειτουργία που ίσως περίμενες από ένα επώνυμο σύνολο της kayaba. Η ίσως απλά είναι ρυθμισμένο πιο ασφαλτινο γιατί όντως η μοτοσυκλέτα είναι σταθερή και στα χιλιόμετρα όσο την άνοιξα στα 120-130 στη παραλία. Το τιμόνι έχει σωστό φάρδος και γωνίες πάντως και η ανεμοκαλυψη τουλάχιστον για το ύψος μου είναι καλήε την εργοστασιακή ζελατίνα λαό φόραγα και adventure κράνοςε γείσο.

Τι γεύση αφήνει.. Για 6.5 χιλιάρικα μηχανάκι εξοπλισμένο από αρχής με κεντρικό σταντ, σχάρα, κάγκελα προστασίας, χούφτες, skid plate, tubeless ζαντες, απενεργοποιουμενο abs το λες τίμιο. Και μάλιστα έχει και 4 χρόνια εγγύηση αντιπροσωπείας. Σημαντικό.

Τι μου άρεσε..

-Ελαφριά αίσθηση, καλό πάτημα σταματημενος
-τίμιο πακέτο, καλός εξοπλισμός, σωστή τιμή, καλή εγγυηση
-καλή ανεμοκαλυψη και πολυ καλός ψεκασμός κινητήρα (Bosch να θυμίσω) χωρίς λοξυγγες, χωρίς περίεργα.
-όχι περίεργες θερμοκρασίες από το μοτέρ προς τον αναβατη όσο το πίεσα και το ζέστανα έστω και σε μια μέρα δροσερή φαίνεται αυτό. Σίγουρα και σε χρήση πόλης λ και ζεστές μέρες δεν θα προβληματίσει
-Σταθερο με καλή οδική συμπεριφορά και δυνατά φρένα.
-καλό και θετικό σασμάν με εύκολη εύρεση νεκρας

Τι δεν μου αρεσε

-κινητήρας που δεν θα καλύψει τον πιο έμπειρο και ακόμα και ο νέος θα τον βαρεθεί σύντομα. Και λόγω φασαρία δεν σε ψηνει να τον δουλεύεις ψηλά.

-καποιοι τριγμοί που παρουσιάζονταν σε πιο ψηλές στροφές από το φερινγκ. Η μοτοσυκλέτα βεβαια φαινόταν βιασμενη αλλά οκ είναι και Κινεζικής προέλευσης και ίσως η ποιότητα των πλαστικων και συναρμολογησης εκεί που δε βλέπει το μάτι να μην είναι εξαιρετική!

-ξερες αποσβέσεις στις αναρτήσεις και μέτρια λειτουργία. Οι ρυθμίσεις και η επώνυμη καταγωγή τους αφήνει περιθώρια για βελτίωση ειδικά μπροστά. Το πίσω δεν περιμένεις έτσι κι αλλιώς κάτι καλύτερο τη στιγμή που και μηχανές στα 10 χιλιάρικα έχουν μέτρια αμορτισέρ.

-μετρια ποιότητα βαφής πλαισίου ψαλιδιου και ποιότητα κόλλησεων. Εκεί δείχνει τη τιμή του.

Είναι μια τίμια πρόταση? Είναι.
Φαίνεται ένα ασφαλές και εύκολο εργαλείο για ένα νέο ειδικά αναβατη να πάρει ένα on off. Σίγουρα πάντως δεν θα τρομάξει απ το γκάζι! Επίσης αντί για παπί η σκούτερ για κάθε μέρα και με 4 χρόνια εγγύησης να αξίζει.

Δεν θα το αγόραζα εγώ όμως για το θορυβώδες και αδύναμο μοτέρ αν ήθελα μια μοτοσυκλέτα για όλα. Θα έψαχνα συνέχεια τη ροπή που λείπει.
Μήπως έφτιαχνες ένα site με παρουσιάσεις??
Λέω μήπως :)
 

Λευκάδιος

Μέλος
Περιοχή
West Side Athens
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BRP
Η Ισπανική εκδοχή (Macbor) με αναβάτη τον Gerard Farres συμμετείχε στο Basella Race και κατέκτησε την 3η θέση μπροστά από αρκετά Tenere 700, ktm 890 κλπ με μοναδική αλλαγή τα χωματινα ελαστικά
Το επίπεδο των αναβατών (αν όχι όλων) ήταν υψηλού επιπέδου με πρώην παγκόσμιο πρωταθλητή enduro, συμμετέχοντες στο Dakar κλπ.


 

Θανασεν

Μέλος
Περιοχή
ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Όνομα
θανασης
Μοτό
21/18
Ας ουμε να ουμε βεβαίως ;)
 

zannisvel

Μέλος
Όνομα
Ζαννής
Μοτό
NC750X
tc-drift φίλε από τα καλύτερα mini review που έχω διαβάσει. Μέσα σε 10 γραμμές μας ειπες όσα ψάχνω τόσο καιρό και χωρίς να νιώθω ότι το παρουσιάζεις έχοντας μετοχές της εταιρείας.
Πολλά Μπραβο!!!!!

+1 για να ξεκινήσεις ένα blog δοκιμών - παρουσιάσεων.
 
Top Bottom