Λευκάδιος
Μέλος
Πολλοί απο εμάς έχουμε βρεθεί στην δυσκολη θεση να μείνουμε απο τρυπια σαμπρελα στο βουνο.Ο παρακάτω οδηγός είναι για να αλλαχτεί ολόκληρο το ελαστικό αλλά χρησιμευει και για αλλαγή σαμπρέλας(το διευκρινίζω στον επίλογο).Καλό ειναι να εχετε κανει προπόνηση στο σπιτι γιατι στο βουνό με την υπερένταση και το αγχος θα'ναι πιο δυσκολο να το καταφερετε.
Τα εργαλεία που χρειάζονται ειναι: 3 λεβιεδες των 20 εκατοστων ή και μεγαλυτερους.Οι εικονιζόμενοι εχουν αγοραστει 1ευρω εκαστος.το εργαλειακι για την αφαιρεση της βαλβιδας*,ενα πινελο και πάστα μονταρίσματος ελαστικων.Αλλοι χρησιμοποιουν γράσο(οπως εγω στο παρόν),σαπουνονερο,wd40 ή και αλλα λιπαντικα.
*Υπαρχουν και μεταλλικά καπάκια βαλβίδων τα οποία απο την πάνω μεριά έχουν εγκοπή για να αφαιρείται η βαλβίδα.
Αν θέλετε να προστατέψετε την ζαντα απο τυχων γρατζουνιές κλπ μπορείτε να χρησιμοποιησετε τα rim savers ]http://www.dirtwerkz.com/images/tools/tiretools/rimsaverdemo_650.jpg
Βημα 1ο:Αφαιρούμε την βαλβίδα με το ειδικό εργαλειο και στην συνέχεια ξεβιδώνουμε το παξιμαδι στο σπείρωμα του ''τσουτσουνιού''(sic) της βαλβίδας
Βημα 2ο:Ξεβιδώνουμε το παξιμάδι της κόντρας(οχι ολο)και την πιεζουμε μεσα στην ζάντα για να ξεκολλήσει απο το λαστιχο
Βημα 3ο:Βάζουμε τον λεβιε με την πλευρα που εικονίζεται και πιέζουμε το λαστιχο να ξεκολλήσει απο την ζαντα(brake the bend).Aυτο γινεται σε ολη την περίμετρο του τροχου και ύστερα τον γυρνάμε ανάποδα(τον τροχο) και κανουμε το ιδιο
Βημα 4ο:Στην απέναντι πλευρά της κόντρας βάζουμε το λεβιε με την μυτη προς τα κατω και πιάνουμε το εσωτερικό χείλος του ελαστικου.Κατόπιν μοχλευουμε προς τα πάνω και στεριώνουμε το λεβιέ στην δισκόπλακα(φωτο 2)
Τα εργαλεία που χρειάζονται ειναι: 3 λεβιεδες των 20 εκατοστων ή και μεγαλυτερους.Οι εικονιζόμενοι εχουν αγοραστει 1ευρω εκαστος.το εργαλειακι για την αφαιρεση της βαλβιδας*,ενα πινελο και πάστα μονταρίσματος ελαστικων.Αλλοι χρησιμοποιουν γράσο(οπως εγω στο παρόν),σαπουνονερο,wd40 ή και αλλα λιπαντικα.
*Υπαρχουν και μεταλλικά καπάκια βαλβίδων τα οποία απο την πάνω μεριά έχουν εγκοπή για να αφαιρείται η βαλβίδα.
Αν θέλετε να προστατέψετε την ζαντα απο τυχων γρατζουνιές κλπ μπορείτε να χρησιμοποιησετε τα rim savers ]http://www.dirtwerkz.com/images/tools/tiretools/rimsaverdemo_650.jpg

Βημα 1ο:Αφαιρούμε την βαλβίδα με το ειδικό εργαλειο και στην συνέχεια ξεβιδώνουμε το παξιμαδι στο σπείρωμα του ''τσουτσουνιού''(sic) της βαλβίδας


Βημα 2ο:Ξεβιδώνουμε το παξιμάδι της κόντρας(οχι ολο)και την πιεζουμε μεσα στην ζάντα για να ξεκολλήσει απο το λαστιχο


Βημα 3ο:Βάζουμε τον λεβιε με την πλευρα που εικονίζεται και πιέζουμε το λαστιχο να ξεκολλήσει απο την ζαντα(brake the bend).Aυτο γινεται σε ολη την περίμετρο του τροχου και ύστερα τον γυρνάμε ανάποδα(τον τροχο) και κανουμε το ιδιο


Βημα 4ο:Στην απέναντι πλευρά της κόντρας βάζουμε το λεβιε με την μυτη προς τα κατω και πιάνουμε το εσωτερικό χείλος του ελαστικου.Κατόπιν μοχλευουμε προς τα πάνω και στεριώνουμε το λεβιέ στην δισκόπλακα(φωτο 2)


Τελευταία επεξεργασία: