DIY Αλλαγή σαμπρέλας-ελαστικού

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Τα έχει αυτά το χωμα.....λίγες οι βόλτες χωρίς πρόβλημα με λάστιχο.
Οι ενισχυμένες σαμπρέλες. ....μειώνουν τις πιθανότητες, από ότι γνωρίζω.
Όντως έτσι είναι.
Εκτός κι αν ο "μάστορας" ξεχάσει μέσα στο ζαντολάστιχο την παλιά κομένη βαλβίδα απο την προηγούμενη σαμπρέλα.
Τότε η σιδερένια βαλβίδα θα κόψει κ την καινούργια ενισχυμένη σαμπρέλα.
(ναι ,αυτό ακριβώς συνέβη στην πίσω ζάντα του surikenjim)

Το έταιρο φούιτ ήταν στο μπροστινό του Donkeynator ,ο οποίος πήγαινε αέρα πάνω στο νταμάρι με απλή σαμπρέλα κ TW41.
(το ίδιο ακριβώς είχα πάθει πέρυσι στην ίδια διαδρομή με ίδιο σετάρισμα σαμπρ-ελαστ.)

Τώρα που το σκέφτομαι...:thinking:Και πάλι έλειπε ο Λευκάδιος...ρε συ...έλα να μας αλλάξεις κ κανα λάστιχο εσύ που ξέρεις ,αφού........:friend:
 

Λευκάδιος

Μέλος
Περιοχή
West Side Athens
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BRP
Η ουσία είναι να'σαι μαζί πάντα ,κ σε όλες τις χωματάδες ,κ να αλλάζεις εσύ όλα τα σκασμένα ,αφού το κατέχεις το άθλημα.
Τώρα ,πως καταφέρνεις κ "μυρίζεσαι" τα φούιτ ,και δεν έρχεσαι ,αυτό παραμένει ανεξήγητο.:thinking:
Δυστυχώς δεν είναι αχρείαστα.
Σε χωματάδα πρίν κανα μήνα (Πατέρα-Γεράνεια) 2 λάστιχα είχαμε σε παρέα 5 μοτό.
Πάλι Δεν είχε έρθει μαζί μας ο Λευκάδιος....τυχαίο;...ΔΕΝ νομίζω. :friend:

πρ-ελαστ.)

Τώρα που το σκέφτομαι...:thinking:Και πάλι έλειπε ο Λευκάδιος...ρε συ...έλα να μας αλλάξεις κ κανα λάστιχο εσύ που ξέρεις ,αφού........:friend:
Τόσες φορές που έχετε αλλάξει σαμπρέλες στα βουνά είμαι σίγουρος ότι το κάνετε καλύτερα απο εμένα :hungry::laugh:

..........
Ωραίος,με λίγη φαντασία όλα γίνονται,κοιτάξτε τι λεβιέδες χρησιμοποίησε ο άνθρωπας :muted:.Στο 3:10 φαίνεται και ο σωστός τρόπος για να βγεί η ζάντα απο το λάστιχο
 

christof40

Μέλος
Όνομα
χριστοφορος
Μοτό
cbr r1 gsxr το γνωστο ninja
ρε γιγρο μας,κανεναν που βγαζει το λαστιχο με τα δακτυλα του αντι για λεβιεδες δεν εχεις να μας βαλεις?:pointu:
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
*Υπαρχουν και μεταλλικά καπάκια βαλβίδων τα οποία απο την πάνω μεριά έχουν εγκοπή για να αφαιρείται η βαλβίδα.
Αν θέλετε να προστατέψετε την ζαντα απο τυχων γρατζουνιές κλπ μπορείτε να χρησιμοποιησετε τα rim savers http://www.dirtwerkz.com/images/tools/tiretools/rimsaverdemo_650.jpg
Αυτα ειναι καλα tips, στον ενα τροχο εχω παντα μεταλλικο καπακι με εγκοπη. Εχω επισης παρει rim savers, ειναι απαραιτητα ειδικα για μαυρους ανοδιωμενους τροχους στους οποιους οι γρατζουνιες φαινονται.

Γιωργο, ευχαριστουμε για την πολυ εμπεριστατωμενη παρουσιαση :ok: Την αλλη φορα που θα μας πιασει λαστιχο απουσια σου, θα σε παρουμε τηλ. και θα σε βαλουμε σε ανοιχτη ακροαση για να μας δωσεις οδηγιες ;) :D
 

kostas82

Μέλος
Όνομα
ΚΩΣΤΑΣ
Μοτό
790 Adv R
Λοιπόν προσφατα ήρθε η ώρα και για μένα να τσιμπήσω ένα ατσαλοκαρφο (ευτυχώς κοντά στο σπίτι).Όποτε ότι πρέπει για δοκιμή στο σπίτι αν μπορώ να αλλάξω σαμπρελα

Είχα αγοράσει προσφατα λεβιεδες της motionpro αλλά και rim savers.Να πω εδώ ότι γενικά δεν πιάνουν και πολύ τα χέρια μου αλλά επειδή το μηχανάκι συντηρείτε από κολλητό σε όλες τις εργασίες είμαι από δίπλα οπότε επι του θεωρητικού τουλάχιστον τα πάμε καλά.Εννοειτε αποφάσισα να χρησιμοποιήσω ότι εργαλείο έχω πάντα μαζί μου σε μεγάλες βόλτες.

Λύνω ρόδα κτλ και ξεκινάμε

Το λάστιχο ξεκόλλησε σχετικά εύκολα με τους λεβιεδες χωρίς να χρησιμοποιηθεί κάτι άλλο.

Στη συνέχεια και πάλι χωρίς κάποια ιδιαίτερη δυσκολία έβγαλα σαμπρελα τσέκαρα λάστιχο για τυχόν άλλες ζημιές και πήγαμε στο τελευταίο στάδιο

Εκεί πάντα ακολουθώντας τις οδηγίες από διαφορά βιντεάκια όλα πήγαιναν σχετικά καλά χωρίς τπτ το τρομερό μέχρι που φτάσαμε στο τελευταίο και πιο δύσκολο κομμάτι.Εκεί δυστυχώς δεν ηταν εύκολα τα πράγματα και χρειάστηκα τη βοήθεια δεύτερου ανθρώπου να σπρώξει μαζί μου το λεβιέ.Νομίζω οτι για πρώτη φορά τα πήγα αρκετά καλά και το είδα με αισιοδοξία το πράγμα (η αλήθεια είναι οτι κάποιοι με είχαν απογοητεύσει οτι δεν αλλάζεις λάστιχο ούτε για αστείο)

Ξέρω άλλο το γκαράζ του σπιτιού σου αλλά το βουνό αλλά νομίζω οτι γίνεται.

Χρειάζομαι νομίζω ακόμα ένα λεβιεδακι(είχα δυο) και σίγουρα σαπουνι ή wd40 (βοήθησε αρκετά)

Εννοειτε δεν κατάφερα να μην γρατσουνίσω τη ζάντα

Το λάστιχο ήταν ένα tkc80 πίσω
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Λοιπόν προσφατα ήρθε η ώρα και για μένα να τσιμπήσω ένα ατσαλοκαρφο (ευτυχώς κοντά στο σπίτι).Όποτε ότι πρέπει για δοκιμή στο σπίτι αν μπορώ να αλλάξω σαμπρελα

Είχα αγοράσει προσφατα λεβιεδες της motionpro αλλά και rim savers.Να πω εδώ ότι γενικά δεν πιάνουν και πολύ τα χέρια μου αλλά επειδή το μηχανάκι συντηρείτε από κολλητό σε όλες τις εργασίες είμαι από δίπλα οπότε επι του θεωρητικού τουλάχιστον τα πάμε καλά.Εννοειτε αποφάσισα να χρησιμοποιήσω ότι εργαλείο έχω πάντα μαζί μου σε μεγάλες βόλτες.

Λύνω ρόδα κτλ και ξεκινάμε

Το λάστιχο ξεκόλλησε σχετικά εύκολα με τους λεβιεδες χωρίς να χρησιμοποιηθεί κάτι άλλο.

Στη συνέχεια και πάλι χωρίς κάποια ιδιαίτερη δυσκολία έβγαλα σαμπρελα τσέκαρα λάστιχο για τυχόν άλλες ζημιές και πήγαμε στο τελευταίο στάδιο

Εκεί πάντα ακολουθώντας τις οδηγίες από διαφορά βιντεάκια όλα πήγαιναν σχετικά καλά χωρίς τπτ το τρομερό μέχρι που φτάσαμε στο τελευταίο και πιο δύσκολο κομμάτι.Εκεί δυστυχώς δεν ηταν εύκολα τα πράγματα και χρειάστηκα τη βοήθεια δεύτερου ανθρώπου να σπρώξει μαζί μου το λεβιέ.Νομίζω οτι για πρώτη φορά τα πήγα αρκετά καλά και το είδα με αισιοδοξία το πράγμα (η αλήθεια είναι οτι κάποιοι με είχαν απογοητεύσει οτι δεν αλλάζεις λάστιχο ούτε για αστείο)

Ξέρω άλλο το γκαράζ του σπιτιού σου αλλά το βουνό αλλά νομίζω οτι γίνεται.

Χρειάζομαι νομίζω ακόμα ένα λεβιεδακι(είχα δυο) και σίγουρα σαπουνι ή wd40 (βοήθησε αρκετά)

Εννοειτε δεν κατάφερα να μην γρατσουνίσω τη ζάντα

Το λάστιχο ήταν ένα tkc80 πίσω
Την επομενη φορα πατησε τα πλαινα του λαστιχου στην "απο δω" μερια που εχεις ηδη ζανταρει να κλεισουν μεταξυ τους αλλα και να μπουν μεσα στη "χαραδρα" της ζαντσς, θα κανουν αυτο το τελευταιο σπρωξιμο αρκετα πιο ευκολο.
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Χρειαζονται τρεις λεβιεδες. 'Η οποιος εχει bead brakers για να ξεκολλησει το λαστιχο, χρησιμοποιει σαν τριτο λεβιε τον εναν απο τους δυο. Ακομα και ενα μεγαλο κατσαβιδι μπορει να κανει τη δουλεια του τριτου λεβιε ωστε να κραταει το βγαλμενο λαστιχο σε ενα σημειο ενω "προχωραμε" τον εναν απο τους δυο λεβιεδες.

Τip: ξεζανταρουμε απο την πλευρα του δισκοφρενου ωστε να μπορουμε να στερεωσουμε ενα στατικο λεβιε/κατσαβιδι κλπ κατω απ'το δισκοφρενο ενω "προχωραμε" τον αλλο.
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
DIY με Mitas E09, ehhhh :oops:

ΥΓ Η Mitas εχει διαφημισει το Ε12 σαν το πρωτο της λαστιχο με μαλακα πλαϊνα, ελπιζω να τα λεει σωστα :rolleyes:
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
To E07 το οριτζιναλ παντως με πολυυυυυυ ζορι στη μεγγενη βγηκε, και με μισο μπουκαλι WD40.
 

kostas82

Μέλος
Όνομα
ΚΩΣΤΑΣ
Μοτό
790 Adv R
Σαμπρέλες κουβαλάτε 2 ή και με μια μπορεί να σωθεί η κατάσταση;

To TKC80 γενικά απ ότι έχω διαβάσει εδώ αλλά και στα έξω φόρουμ δουλεύεται σχετικά εύκολα και ήταν ένας λογος που το προτίμησα.

Μήπως να "καρφιτσώναμε" καμιά λίστα με λάστιχα και βαθμο δυσκολίας;
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Τip: ξεζανταρουμε απο την πλευρα του δισκοφρενου ωστε να μπορουμε να στερεωσουμε ενα στατικο λεβιε/κατσαβιδι κλπ κατω απ'το δισκοφρενο ενω "προχωραμε" τον αλλο.
Kαι για να μην κανουμε ζημια στη δισκοπλακα
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Σαμπρέλες κουβαλάτε 2 ή και με μια μπορεί να σωθεί η κατάσταση;

To TKC80 γενικά απ ότι έχω διαβάσει εδώ αλλά και στα έξω φόρουμ δουλεύεται σχετικά εύκολα και ήταν ένας λογος που το προτίμησα.

Μήπως να "καρφιτσώναμε" καμιά λίστα με λάστιχα και βαθμο δυσκολίας;
Με μια μπροστινή κάνεις συνήθως τη δουλειά σου προσωρινά. Μετά βέβαια βάζεις τη σωστή πίσω.
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Δύο σαμπρέλες αντί για μια, δεν κάνει και καμμιά διαφορα σαν βάρος ή χώρο στις αποσκευές!
Οπότε, από το να κάνεις δυο φορές την ίδια δουλειά, καλύτερα να έχεις δύο και να βάζεις την σωστή κάθε φορά!!!
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Δύο σαμπρέλες αντί για μια, δεν κάνει και καμμιά διαφορα σαν βάρος ή χώρο στις αποσκευές!
Οπότε, από το να κάνεις δυο φορές την ίδια δουλειά, καλύτερα να έχεις δύο και να βάζεις την σωστή κάθε φορά!!!
Νίκο δεν έχεις άδικο αλλά εγώ έχω μια -μάλλον- "διαστροφή" στο να κουβαλάω όλα τα απαραίτητα μεν, στο χαμηλότερο δυνατό βάρος δε. Επειδή κινούμαστε σε επίπεδο παρέας με παρόμοια ζαντολάστιχα πάντα κάποιος άλλος έχει μια πισινή σαμπρέλα.
 
Top Bottom