DIY Αλλαγή σαμπρέλας-ελαστικού

gsmaniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
R1200adv-NX 650-HRC Gandhi!!
Νίκο δεν έχεις άδικο αλλά εγώ έχω μια -μάλλον- "διαστροφή" στο να κουβαλάω όλα τα απαραίτητα μεν, στο χαμηλότερο δυνατό βάρος δε. Επειδή κινούμαστε σε επίπεδο παρέας με παρόμοια ζαντολάστιχα πάντα κάποιος άλλος έχει μια πισινή σαμπρέλα.
Τακτική πουλιου
Παντα κάποιος άλλος... Σε ολα :ll:
 

zanny

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στάθης
Μοτό
Husqvarna TE630
KTM EXC-F 250
μεγάλη σημασία έχει και το μήκος των λεβιέδων, όσο μεγαλύτερο τόσο καλύτερο μοχλό δίνουν και έτσι απαιτείται πολύ λιγότερη δύναμη. Μου έχει τύχει με μικρά λεβιεδάκια να είναι αδύνατο το ξεζαντάρισμα. Μετά από αυτό, έχω φτιάξει μια προέκταση από σίδερο που δίνει άλλο τόσο στους λεβιέδες κι έτσι τα πράγματα είναι εύκολα.
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Νίκο δεν έχεις άδικο αλλά εγώ έχω μια -μάλλον- "διαστροφή" στο να κουβαλάω όλα τα απαραίτητα μεν, στο χαμηλότερο δυνατό βάρος δε. Επειδή κινούμαστε σε επίπεδο παρέας με παρόμοια ζαντολάστιχα πάντα κάποιος άλλος έχει μια πισινή σαμπρέλα.
Ειχα την εντυπωση για εσενα Στεφ, οτι μπροστα στο τσαντακι του φτερου, ειχες δυο σαμπρελες και τα λεβιεδακια :thinking:!!!

Αλλα περα απο αυτο, γενικα το ανεφερα. Για να μην γινεται διπλοδουλεια :)!
 
Τελευταία επεξεργασία:
Reactions: STF

STF

Minimalist
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
HUSQVARNA
YAMAHA
Ειχα την εντυπωση για εσενα Στεφ, οτι μπροστα στο τσαντακι του φτερου, οτι ειχες δυο σαμπρελες και τα λεβιεδακια :thinking:!!!

Αλλα περα απο αυτο, γενικα το ανεφερα. Για να μην γινεται διπλοδουλεια :)!
Με τα πάντα έχω πειραματιστεί. Το έχω κάνει και αυτό.
Είναι θέμα παρέας, είναι θέμα αποστάσεων, είναι θέμα φιλοσοφίας. Καλό είναι να είμαστε όσο πιο προετοιμασμένοι γίνεται, καλά το λες.
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
Kαι για να μην κανουμε ζημια στη δισκοπλακα
Επισης να προσθεσω οτι συηθως το γραναζι ειναι μεγαλυτερο σε διαμετρο απο την δισκοπλακα οποτε βολευει καλυτερα απο την μερια της δισκοπλακας να ζανταρουμε/ξεζανταρουμε το λαστιχο
Και το πιο σημαντικο απ' ολα Για να μην τραυματιστουμε απο τα δοντια του γραναζιου αν τυχον γλυστρησει ο λεβιες την ωρα που βαζουμε δυναμη για να ζανταρουμε/ξεζανταρουμε
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
XLV650, CRF1000, VFR800 VTEC
Kαι για να μην κανουμε ζημια στη δισκοπλακα

Επισης να προσθεσω οτι συνηθως το γραναζι ειναι μεγαλυτερο σε διαμετρο απο την δισκοπλακα οποτε βολευει καλυτερα απο την μερια της δισκοπλακας να ζανταρουμε/ξεζανταρουμε το λαστιχο
Και το πιο σημαντικο απ' ολα Για να μην τραυματιστουμε απο τα δοντια του γραναζιου αν τυχον γλυστρησει ο λεβιες την ωρα που βαζουμε δυναμη για να ζανταρουμε/ξεζανταρουμε
Αν υπαρχει ενα κομματι διπλο χαρτονι ή κατι τετοιο, που εγω κουβαλαω παντα μαζι ωστε να μη λερωσει η οποιαδηποτε μερια του τροχου παταει κατω στα χωματα κλπ, τοτε δεν υπαρχει σοβαρος κινδυνος να γινει ζημια στη δισκοπλακα με καποια προσοχη. Επισης οταν αλλαζουμε μπροστινη σαμπρελα σε μηχανακι με δυο δισκους μπροστα, ο ενας δισκος θα παει αναγκαστικα απο κατω.

Εχω δει αλλαγη σαμπρελας σε πισω τροχο οπου βγαλανε το γραναζι/γραναζιερα για να υπαρχει απλετος χωρος, με τη δισκοπλακα απο κατω με προστασια. Το πλεονεκτημα ετσι ειναι οτι υπαρχει σιγουρα χωρος αλλα το μειονεκτημα ειναι οτι δεν μπορει να στερεωσει πουθενα τους λεβιεδες, οποτε χρειαζονται εξτρα χερια.
 
Top Bottom