DIY Αλλαγή σαμπρέλας-ελαστικού

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Νίκο δεν έχεις άδικο αλλά εγώ έχω μια -μάλλον- "διαστροφή" στο να κουβαλάω όλα τα απαραίτητα μεν, στο χαμηλότερο δυνατό βάρος δε. Επειδή κινούμαστε σε επίπεδο παρέας με παρόμοια ζαντολάστιχα πάντα κάποιος άλλος έχει μια πισινή σαμπρέλα.
Τακτική πουλιου
Παντα κάποιος άλλος... Σε ολα :ll:
 

zanny

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στάθης
Μοτό
Husqvarna TE630
KTM EXC-F 500
μεγάλη σημασία έχει και το μήκος των λεβιέδων, όσο μεγαλύτερο τόσο καλύτερο μοχλό δίνουν και έτσι απαιτείται πολύ λιγότερη δύναμη. Μου έχει τύχει με μικρά λεβιεδάκια να είναι αδύνατο το ξεζαντάρισμα. Μετά από αυτό, έχω φτιάξει μια προέκταση από σίδερο που δίνει άλλο τόσο στους λεβιέδες κι έτσι τα πράγματα είναι εύκολα.
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Νίκο δεν έχεις άδικο αλλά εγώ έχω μια -μάλλον- "διαστροφή" στο να κουβαλάω όλα τα απαραίτητα μεν, στο χαμηλότερο δυνατό βάρος δε. Επειδή κινούμαστε σε επίπεδο παρέας με παρόμοια ζαντολάστιχα πάντα κάποιος άλλος έχει μια πισινή σαμπρέλα.
Ειχα την εντυπωση για εσενα Στεφ, οτι μπροστα στο τσαντακι του φτερου, ειχες δυο σαμπρελες και τα λεβιεδακια :thinking:!!!

Αλλα περα απο αυτο, γενικα το ανεφερα. Για να μην γινεται διπλοδουλεια :)!
 
Τελευταία επεξεργασία:
Reactions: STF

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Ειχα την εντυπωση για εσενα Στεφ, οτι μπροστα στο τσαντακι του φτερου, οτι ειχες δυο σαμπρελες και τα λεβιεδακια :thinking:!!!

Αλλα περα απο αυτο, γενικα το ανεφερα. Για να μην γινεται διπλοδουλεια :)!
Με τα πάντα έχω πειραματιστεί. Το έχω κάνει και αυτό.
Είναι θέμα παρέας, είναι θέμα αποστάσεων, είναι θέμα φιλοσοφίας. Καλό είναι να είμαστε όσο πιο προετοιμασμένοι γίνεται, καλά το λες.
 

giamar

Ming lee fu
Περιοχή
Πιερία
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
Vstroma -astrea c100 - voge 300 rally
Σας έχω το καλύτερο DIY!
Έλεγε σε σουηδικό φόρουμ ένας τις προάλλες ποσό δύσκολο ήταν το Ε09 και κατέφυγε σε αυτή τη λύση:

Spam on
Όλοι πεμφε θα παρετε
spam off

:pointu:
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Kαι για να μην κανουμε ζημια στη δισκοπλακα
Επισης να προσθεσω οτι συηθως το γραναζι ειναι μεγαλυτερο σε διαμετρο απο την δισκοπλακα οποτε βολευει καλυτερα απο την μερια της δισκοπλακας να ζανταρουμε/ξεζανταρουμε το λαστιχο
Και το πιο σημαντικο απ' ολα Για να μην τραυματιστουμε απο τα δοντια του γραναζιου αν τυχον γλυστρησει ο λεβιες την ωρα που βαζουμε δυναμη για να ζανταρουμε/ξεζανταρουμε
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Kαι για να μην κανουμε ζημια στη δισκοπλακα

Επισης να προσθεσω οτι συνηθως το γραναζι ειναι μεγαλυτερο σε διαμετρο απο την δισκοπλακα οποτε βολευει καλυτερα απο την μερια της δισκοπλακας να ζανταρουμε/ξεζανταρουμε το λαστιχο
Και το πιο σημαντικο απ' ολα Για να μην τραυματιστουμε απο τα δοντια του γραναζιου αν τυχον γλυστρησει ο λεβιες την ωρα που βαζουμε δυναμη για να ζανταρουμε/ξεζανταρουμε
Αν υπαρχει ενα κομματι διπλο χαρτονι ή κατι τετοιο, που εγω κουβαλαω παντα μαζι ωστε να μη λερωσει η οποιαδηποτε μερια του τροχου παταει κατω στα χωματα κλπ, τοτε δεν υπαρχει σοβαρος κινδυνος να γινει ζημια στη δισκοπλακα με καποια προσοχη. Επισης οταν αλλαζουμε μπροστινη σαμπρελα σε μηχανακι με δυο δισκους μπροστα, ο ενας δισκος θα παει αναγκαστικα απο κατω.

Εχω δει αλλαγη σαμπρελας σε πισω τροχο οπου βγαλανε το γραναζι/γραναζιερα για να υπαρχει απλετος χωρος, με τη δισκοπλακα απο κατω με προστασια. Το πλεονεκτημα ετσι ειναι οτι υπαρχει σιγουρα χωρος αλλα το μειονεκτημα ειναι οτι δεν μπορει να στερεωσει πουθενα τους λεβιεδες, οποτε χρειαζονται εξτρα χερια.
 

giamar

Ming lee fu
Περιοχή
Πιερία
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
Vstroma -astrea c100 - voge 300 rally
Ωραία πατέντα! :friendship:
Λίγο ραδιάκι θα έκανα στις γωνίες για να μην το πληγώνουν.
Τι είναι το ραδίακι;
Μήπως το γνωστό ,η μουσική εξημερωνει τα ήθη ,τώρα και στα λάστιχα;
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Τι είναι το ραδίακι;
Μήπως το γνωστό ,η μουσική εξημερωνει τα ήθη ,τώρα και στα λάστιχα;
Το σπάσιμο (στρογγύλεμα) στις γωνίες ώστε να μην κάνουν ζημιά εννοεί ο Νίκος.
 

2wheeler

Μέλος
Όνομα
Τασος
Μοτό
F800GS, RSV MILLE
Επανερχομαι στο θεμα, μιας και ειχα πολλες εξελιξεις ως προς το θεμα αυτο!! Να υπενθυμισω οτι μιλαμε για f800gs και οτι πριν λιγο καιρο ειχα καταφερει μονος να αλλαξω σαμπρελα σε anakee adventure , εμπρος κ πισω με αρκετα χιλιομετρα πανω τους. Η απορια τοτε ηταν τι θα γινει με τα wild τα οποια ειναι ντουκια. Ειχα κανει αποπειρα αλλα δεν ειχα καταφερει κατι...
Αυτα μεχρι χτες!!! Οπου επαθα λαστιχο με τα Wild πισω και εδω ξεκιναμε την ανασκοπηση!!

Το συμβαν ελαβε χωρα 40χλμ απο την βαση μου... Σκεφτηκαμε μηπως το αλλαζαμε επι τοπου αλλα βαρεθηκα... Το λαστιχο εχει περιπου 3000χλμ με πολλα χωματινα και το τακουνι είμαι καθισμενο αρκετα, οπου το καθιστα κοντα στην αλλαγη! Οποτε λεω, παμε για δοκιμες.... Δεματικα κ φυγαμε για την επιστροφη καβαλα κλαταρισμενος!! Στην δευτερη γκαζια (χαλαρη) τα δεματικα γιναν παρελθον... Αλλα δεν πτοηθηκα!! Συνεχισα ακαθεκτος μεχρι να με σταματησει κατι... Ολη η διαδρομη ορθιος και βαρος μπροστα, να μην επιβαρυνουμε το πισω και απαλα γκαζι φρενο. Το μηχανακι στα 50-60 πηγαινε μια χαρα. Προβληματα με ψαρεματα υπηρχαν μονο κατω των 30km/ωρα. Οποτε καπως ετσι εφτασα στην βαση μου. Η μονη μου φοβια ηταν μην βγει καμια σαμπρελα κ μπλοκαρει ο πισω τροχος... Βεβαια (θελω κ τις εμπειριες σας) η σαμπρελα δεν κουνηθηκε απο την θεση της ( σιγουρα επαιξε ρολο το μαλακο γκαζοφρενο και η φορτιση του μπροστα μερους).

Οταν εφτασα ημουν σιγουρος οτι το λαστιχο ηταν για πεταμα... Αλλα δεν!! Οπτικα ηταν αριστο και σκληρο οπως πριν. Ετσι παρθηκε η αποφαση να τοποθετηθει ξανα με νεα σαμπρελα!! Ετσι, μόνος, ξεκινησα την διαδικασια η οποια και εφερα εις περας με πληρη επιτυχια πραγμα για το οποιο ειχα αμφιβολιες οτι θα τα καταφερω!! Να σημειωφει οτι το λαστιχο ειχε ξεκουμπωσει ηδη απο το χειλος και η ζαντα δεν ακουμπησε ποτε ασφαλτο!!

Οποτε τελος καλο ολα καλα!!! Να σημειωθει οτι εχω βαλει μπροστινη σαμπρελα για να δω ποσο θα κρατησει στο πισω, μιας κ υπαρχει τετοιο γιατροσοφι... Θα ενημερωθειτε για την πορεια του!!!

Ισως βοηθησει πολλους νεους σαν κ εμενα που εχουν τετοιες φοβιες...

Να σημειωθει οτι οι λεβιεδες που χρησιμοποιηθηκαν ηταν 2 των 20 εκατοστων σιδερενιοι απλοι και ενας αλουμινενιος 25cm.
 

Augotaraxos

Μέλος
Περιοχή
Κως
Όνομα
Κώστας
Μοτό
Γκόλφω
CRF 300L
Επανερχομαι στο θεμα, μιας και ειχα πολλες εξελιξεις ως προς το θεμα αυτο!! Να υπενθυμισω οτι μιλαμε για f800gs και οτι πριν λιγο καιρο ειχα καταφερει μονος να αλλαξω σαμπρελα σε anakee adventure , εμπρος κ πισω με αρκετα χιλιομετρα πανω τους. Η απορια τοτε ηταν τι θα γινει με τα wild τα οποια ειναι ντουκια. Ειχα κανει αποπειρα αλλα δεν ειχα καταφερει κατι...
Αυτα μεχρι χτες!!! Οπου επαθα λαστιχο με τα Wild πισω και εδω ξεκιναμε την ανασκοπηση!!

Το συμβαν ελαβε χωρα 40χλμ απο την βαση μου... Σκεφτηκαμε μηπως το αλλαζαμε επι τοπου αλλα βαρεθηκα... Το λαστιχο εχει περιπου 3000χλμ με πολλα χωματινα και το τακουνι είμαι καθισμενο αρκετα, οπου το καθιστα κοντα στην αλλαγη! Οποτε λεω, παμε για δοκιμες.... Δεματικα κ φυγαμε για την επιστροφη καβαλα κλαταρισμενος!! Στην δευτερη γκαζια (χαλαρη) τα δεματικα γιναν παρελθον... Αλλα δεν πτοηθηκα!! Συνεχισα ακαθεκτος μεχρι να με σταματησει κατι... Ολη η διαδρομη ορθιος και βαρος μπροστα, να μην επιβαρυνουμε το πισω και απαλα γκαζι φρενο. Το μηχανακι στα 50-60 πηγαινε μια χαρα. Προβληματα με ψαρεματα υπηρχαν μονο κατω των 30km/ωρα. Οποτε καπως ετσι εφτασα στην βαση μου. Η μονη μου φοβια ηταν μην βγει καμια σαμπρελα κ μπλοκαρει ο πισω τροχος... Βεβαια (θελω κ τις εμπειριες σας) η σαμπρελα δεν κουνηθηκε απο την θεση της ( σιγουρα επαιξε ρολο το μαλακο γκαζοφρενο και η φορτιση του μπροστα μερους).

Οταν εφτασα ημουν σιγουρος οτι το λαστιχο ηταν για πεταμα... Αλλα δεν!! Οπτικα ηταν αριστο και σκληρο οπως πριν. Ετσι παρθηκε η αποφαση να τοποθετηθει ξανα με νεα σαμπρελα!! Ετσι, μόνος, ξεκινησα την διαδικασια η οποια και εφερα εις περας με πληρη επιτυχια πραγμα για το οποιο ειχα αμφιβολιες οτι θα τα καταφερω!! Να σημειωφει οτι το λαστιχο ειχε ξεκουμπωσει ηδη απο το χειλος και η ζαντα δεν ακουμπησε ποτε ασφαλτο!!

Οποτε τελος καλο ολα καλα!!! Να σημειωθει οτι εχω βαλει μπροστινη σαμπρελα για να δω ποσο θα κρατησει στο πισω, μιας κ υπαρχει τετοιο γιατροσοφι... Θα ενημερωθειτε για την πορεια του!!!

Ισως βοηθησει πολλους νεους σαν κ εμενα που εχουν τετοιες φοβιες...

Να σημειωθει οτι οι λεβιεδες που χρησιμοποιηθηκαν ηταν 2 των 20 εκατοστων σιδερενιοι απλοι και ενας αλουμινενιος 25cm.
Εγώ το Σεπτέμβριο, είχα δεν είχα ένα μήνα το μηχανάκι, έπαθα πίσω λάστιχο μέσα στη νύχτα σε ορεινό δρόμο (με τα στοκ λάστιχα). Όντας άσχετος, αγχωμένος και φυσικά χωρίς καμία γνώση και εργαλεία για αλλαγή, το πήγαινα λίγο λίγο με ένα κομπρεσεράκι που είχα, μέχρι που αγανάκτησα και τα τελευταία χλμ το πήγα με πίτα το λάστιχο. Μόλις γύρισα είδα ότι το λάστιχο δεν είχε βγει σε κανένα σημείο και την άλλη μέρα το ξαναφούσκωσα και πήγα στο βουλκανιζατέρ για αλλαγή. Παρόλα αυτά μετά που πήγα στο μηχανικό μου είπε ότι πήρε ελάχιστα η ζάντα πίσω αλλά χωρίς να είναι κάτι ανησυχητικό. Τώρα θα δείξει, όταν πάω για το σέρβις των 5000 θα του πω να το ξαναδεί, αλλά μου έκανε εντύπωση πως πήγαινε το μηχανάκι με το σκασμένο λάστιχο στις ευθείες. Βέβαια είναι και πολύ ελαφρύ το δικό μου.
 

Γιώργος 1

Μέλος
Περιοχή
Καλαμάτα
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
YAMAHA XT 600e 02
BMW R80 GS 88
Άμα έχουμε και δεύτερο άτομο στην μηχανή όταν τρυπήσει το πίσω λάστιχο, και αναγκαστούμε να γυρίσουμε πίσω με το ξεφουσκωμένο λάστιχο, μήπως θα πρέπει το δεύτερο άτομο να το αφήσουμε να γυρίσει με τα πόδια ή με οτοστόπ;
 
Τελευταία επεξεργασία:

drogo

Μέλος
Περιοχή
Ωρωπος
Όνομα
Θωμας
Μοτό
Norden 901, EXC 4OO,
Άμα έχουμε και δεύτερο άτομο στην μηχανή όταν τρυπήσει το πίσω λάστιχο, και αναγκαστούμε να γυρίσουμε πίσω με το ξεφουσκωμένο λάστιχο, μήπως θα πρέπει το δεύτερο άτομο να το αφήσουμε να γυρίσει με τα πόδια ή με οτοστόπ;
Μαλλον ανυπαντρος εισαι...:secret:
 

Γιώργος 1

Μέλος
Περιοχή
Καλαμάτα
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
YAMAHA XT 600e 02
BMW R80 GS 88
Μαλλον ανυπαντρος εισαι...:secret:
Άμα έχεις μαζί την γυναίκα σου και ξέρει να οδηγεί, εννοείται ότι αυτή θα πάρει τη μηχανή και εσύ θα γυρίσεις με τα πόδια.
Είναι το σωστό γιατί θα είναι ελαφρύτερη και μειώνονται οι πιθανότητες για ζημιά στη ζάντα.
 
Top Bottom