KosmasKLE
KLEαρχος
Αγγλιστί: DIY Portable Moto Jack Stand
Μπορεί να κυκλοφορούν πλέον στην αγορά τέτοιοι γρύλοι, αλλά με ξέρετε τι άνθρωπος είμαι.
Πατεντιάρης αθεράπευτος.
Για τον γρύλο αυτόν λοιπόν δεν έχω φωτογραφίες από την κατασκευή του, με αυτές που θα ανεβάσω όμως θα πάρετε μια ιδέα πως είναι φτιαγμένος.
Χρησιμοποίησα ότι αλουμίνιο είχα στο εργαστήριο μου.
Ο σκοπός του όπως καταλαβαίνεται είναι κυρίως να γίνεται επισκευή ελαστικών αλλά και λάδωμα αλυσίδας εκτός σπιτιού.
Αποτελείται από τρεις σωλήνες αλουμινίου πάχους 1mm και διαμετρήματος 16mm εκ τον οποίον ο ένας μήκους 19εκ έχει στις δύο άκρες σφηνωμένα σωληνάκια μικρότερης διατομής. Και αυτό για να κουμπώνουν μεταξύ τους οι τρεις σωλήνες.
Για επιπλέον ενίσχυση έχω και ένα σωλήνα τετράγωνης διατομής μήκους 32εκ (στην πραγματικότητα είναι δύο Π ενωμένα μεταξύ τους με υφασμάτινη ταινία) όπου μπαίνουν μέσα οι σωλήνες.
Με δύο βίδες με πεταλούδες οι σωλήνες μένουν στην θέση τους.
Για τον κάτω σωλήνα μήκους 32εκ έφτιαξα ένα πατουσάκι για να πατάει καλά στο έδαφος, το οποίο ενώνεται με κοπίλια με τον σωλήνα.
Στον πάνω σωλήνα μήκους 18εκ έφτιαξα έναν γάντζο από αλουμίνιο για να πιάνει στην μηχανή.
Στην φωτογραφία βλέπετε πόσο μαζεμένος είναι ο γρύλος αφού μέσα στον τετράγωνο μπαίνει ήδη ο μεσαίος σωλήνας.
Όλα αυτά μπαίνουν πλέον στο δεξιό tool tube.
Για το σήκωμα του πίσω τροχού ο γρύλος μπαίνει στον πίσω μαρσπιέ και δεν χρειάζεται ο μεσαίος σωλήνας.
Απλά περνάω τους δύο σωλήνες στον τετράγωνο και βάζω τις δύο βίδες με τις πεταλούδες για να μένουν στην θέση τους.
Για το σήκωμα του μπροστινού τροχού βάζω και τον μεσαίο σωλήνα και ο γρύλος γατζώνει στο προστατευτικό κάγκελο του κινητήρα.
Σύντομα θα κάνω και ένα βίντεο πως σηκώνω την μηχανή με αυτό.
Μπορεί να κυκλοφορούν πλέον στην αγορά τέτοιοι γρύλοι, αλλά με ξέρετε τι άνθρωπος είμαι.
Πατεντιάρης αθεράπευτος.
Για τον γρύλο αυτόν λοιπόν δεν έχω φωτογραφίες από την κατασκευή του, με αυτές που θα ανεβάσω όμως θα πάρετε μια ιδέα πως είναι φτιαγμένος.
Χρησιμοποίησα ότι αλουμίνιο είχα στο εργαστήριο μου.
Ο σκοπός του όπως καταλαβαίνεται είναι κυρίως να γίνεται επισκευή ελαστικών αλλά και λάδωμα αλυσίδας εκτός σπιτιού.
Αποτελείται από τρεις σωλήνες αλουμινίου πάχους 1mm και διαμετρήματος 16mm εκ τον οποίον ο ένας μήκους 19εκ έχει στις δύο άκρες σφηνωμένα σωληνάκια μικρότερης διατομής. Και αυτό για να κουμπώνουν μεταξύ τους οι τρεις σωλήνες.
Για επιπλέον ενίσχυση έχω και ένα σωλήνα τετράγωνης διατομής μήκους 32εκ (στην πραγματικότητα είναι δύο Π ενωμένα μεταξύ τους με υφασμάτινη ταινία) όπου μπαίνουν μέσα οι σωλήνες.
Με δύο βίδες με πεταλούδες οι σωλήνες μένουν στην θέση τους.
Για τον κάτω σωλήνα μήκους 32εκ έφτιαξα ένα πατουσάκι για να πατάει καλά στο έδαφος, το οποίο ενώνεται με κοπίλια με τον σωλήνα.
Στον πάνω σωλήνα μήκους 18εκ έφτιαξα έναν γάντζο από αλουμίνιο για να πιάνει στην μηχανή.
Στην φωτογραφία βλέπετε πόσο μαζεμένος είναι ο γρύλος αφού μέσα στον τετράγωνο μπαίνει ήδη ο μεσαίος σωλήνας.
Όλα αυτά μπαίνουν πλέον στο δεξιό tool tube.
Για το σήκωμα του πίσω τροχού ο γρύλος μπαίνει στον πίσω μαρσπιέ και δεν χρειάζεται ο μεσαίος σωλήνας.
Απλά περνάω τους δύο σωλήνες στον τετράγωνο και βάζω τις δύο βίδες με τις πεταλούδες για να μένουν στην θέση τους.
Για το σήκωμα του μπροστινού τροχού βάζω και τον μεσαίο σωλήνα και ο γρύλος γατζώνει στο προστατευτικό κάγκελο του κινητήρα.
Σύντομα θα κάνω και ένα βίντεο πως σηκώνω την μηχανή με αυτό.