IoannisPanagiotidis
Μέλος
(...απο παλιοτερο ποστακι 27/05/2008)
...οχι τοσο για να γλυτωσω τα 30 ευρωπουλα που ζηταει ο λαστιχας της γειτονιας μου αλλα περισοτερο για μια αφορμη να φροντισω λιγο παραπανω την "εκλεκτή της καρδιας μου"(..στα διτροχα ) ....καταπιάστηκα εχθες στο πρωινο μου, να βγαλω τα λαστιχα με τις ζαντες με προσοχη να τις παω να περασω φρεσκα λαστιχακια και με την ευκαιρία να κανω ενα γενικο lifting-cleaning στη γυρω περιοχη!
...στα λαστιχακια, μετα απο ερευνα που εκανα, κατέληξα τελικα στα Continental Trail Attack ...στην σχετικα οικονομικη τιμη των 215 με τα περαστικα (...αλλαγη βαλβιδες, ζυγισμα, βαρακια κτλ.)!
...απλωσα λοιπον τα "κουβαδακια μου" ...πηρα και το καφεδακι στο χερι(...εσπρεσακι αυτη τη φορα!) και αρχισα....
.....βασικα επρεπε να στερεώσω τη μηχανη καπου ψηλα και σταθερα...γιατι εξ αρχης ξερω οτι αν βγαλεις τα λαστιχα και εχεις το GS στον ορθοστατη ...το σιγουρο ειναι οτι θα πέσει προς τα μπροστα με ολα τα καταστρεπτικα αποτελεσματα της πτήσης αυτης !!
...μια σιγουρη λυση και προταση μου αν δεν εχεις την ειδικη ραμπα να σηκώσεις τη μηχανη ειναι η ακολουθη!
...με ενα γρυλο αυτοκινητου και ενω εχεις τη μοτο στον ορθοστατη σηκώνεις ελαφρα λιγο παραπανω και τοποθετεις απο κατω ενα χοντρο τσιμεντολιθο ...ενα μεγαλυτερο ξυλο και πανω ενα κομματι λαστιχο για να ακουμπησει ομαλα οταν βγαλεις το γρύλο!...μετα το δενεις με ενα ζωναρι περνώντας μεσα απ το προστατευτικο το κινητήρα και δενοντας το στο κατω μερος του ορθοστατη !!!
......
...
...μιλαμε οτι η μηχανη εχει αραξει σαν τραπεζι και μπορεις να πατας και να τραβας χωρις να κουνιέται ουτε χιλιοστο !!!
επι της ουσιας τωρα!.... στερεώνεις και το τιμονι με ενα γερο "χταποδι" στα ισια του ....μαζευεις τα μανικια σου και περνας γρηγορα στο πισω τροχο που ειναι και εντελως παιχνιδακι να τον αφαιρέσεις!
....ξεβιδωσεις 3 τορξ βιδες βγαζωντας το πισω φτερακι ..και τις 5 βιδες που κραταν τον πισω τροχο ....
...
....και η μιση δουλια εχει τελειώσει!!!
...περναμε λοιπον στο μπροστινο μερος που ειναι και η μεγαλυτερη απολαυση αλλα θελει και παραπανω προσοχη!...
...δεν υπαρχει κατι που μπορεις να κανεις λαθος αλλα 2 (S.O.S.)πραγματακια πρεπει να χεις στο μυαλο σου ..για να μην μπεις σε μπελαδες!!!...
...το πρωτο ειναι οτι καθοτι θα πρεπει να βγαλεις και τις δυο δαγκανες για να βγαλεις την ζαντα ....θα πρεπει να προσεχεις οταν βγαλεις τις δαγκανες απ το δισκοφρενο να μην πατησεις για οποιοδήποτε λογο την μανετα του μπροστινου φρενου γιατι θα δεις τα πιστονια της δαγκανας να πεφτουν ...αδειαζοντας φυσικα τα υγρα των φρενων στο πατωμα και μετα θα αρχισει ο πονοκεφαλος!...μια πρόχειρη αλλα πρακτικη λυση ειναι να σφηνώσεις κατι αναμεσα στη μανετα του μπροστινου που και να θελεις να μην μπορεις να το πατήσεις !!!...καπως ετσι δηλαδη!!...
....και δευτερο ....μεγαλη προσοχη οταν βγαζεις τον πίρο απ το μπροστινο και τραβηξεις την ζαντα μην χτυπησεις απο λαθος τον ευαίσθητο πλαστικο αισθητηρα του ABS !!! ..που βρισκεται σε αποσταση αναπνοης απ το στεφάνι
...μια γερη επαφη με το δισκοφρενο αρκει για να σπασει....εχω ακουσει οτι κοστιζει πανω απο 100 ευρωπουλα να καταφερεις να το σπασεις!!! :confused:
....και μετα απ τα S.O.S. περναμε στα διαδικαστικά !...ξεκουμπωνεις τους 2 μεντεσέδες που στερεώνουν το καλωδιο του αισθητηρα στο σωλήνα απ τα υγρα των φρενων και ξεκινας ξεβιδωνοντας τις 2 βιδες που κραταν τα σαγονια των φρενων πανω στα καλαμια!!.... κρεμας τα σαγωνια ομοιόμορφα και χωρις να κανουν τσακες με την βοηθεια ενος χταποδιου για να μην κρεμονται και ενοχλουν στην συνεχεια!
.
[URL='http://1.bp.blogspot.com/--h5aLUln7P4/UOhISEDchwI/AAAAAAAAAhg/c9UgaKUettE/s1600/2173549480101635583S500x500Q85.jpg'][/URL]
...ο δρομος ειναι ανοιχτος και με ενα τορξ καρυδάκι ξεσφιγγεις 2 ολοκληρες στροφες την βιδα στα πλαγια του δεξιου καλαμιου που λειτουργει σαν ασφάλεια για τον κεντρικο πιρο της ζαντας!
...μετα χρησιμοποιείς το ειδικο εργαλείο που υπαρχει στο μαμισιο τσαντακι κατω απ τη σελα !.....στερεώνεις ενα 17αρι καρυδάκι στη ακρη και το προσαρμόζεις στη καστάνια !!!...ξεσφυγγεις μεχρι να βγει ολοκληρος ο πιρος !
..
τραβας το πιρο και (...με προσοχη οπως ειπα παραπανω τον αισθητήρα του ABS )βγαζεις τη ροδα!!!!
...τελείωσες!!!!
[URL='http://4.bp.blogspot.com/-yaJ48oLB5_8/UOhIRrzOANI/AAAAAAAAAhU/AuX_6tbKANQ/s1600/2149300620101635583S500x500Q85.jpg'][/URL]
....το λοιπον ....το πρωι πηγαινεις τα λαστιχακια στο λαστιχά/μαστορα της γειτονιας σου περνάς τα φρεσκα "παπουτσάκια" ...και επανερχεσαι!....αλλα μεχρι τοτε αρχιζεις αυτο που κανει τη διαφορα απ το να το πηγαινες απ την αρχη στο μαστορα να τα κανει ολα μονος του!!!...αρχιζεις δηλαδη τη "..... φροντιδα και προδερμ!"
...ξεκινας το εντατικό καθαρισμα με γαργαρο νερακι στα καλάμια και στις ζαντουλες ...σε μερη που οταν ειναι κρεμασμένες πανω στη μηχανη δεν εχεις προσβαση!!!
.
...οχι τοσο για να γλυτωσω τα 30 ευρωπουλα που ζηταει ο λαστιχας της γειτονιας μου αλλα περισοτερο για μια αφορμη να φροντισω λιγο παραπανω την "εκλεκτή της καρδιας μου"(..στα διτροχα ) ....καταπιάστηκα εχθες στο πρωινο μου, να βγαλω τα λαστιχα με τις ζαντες με προσοχη να τις παω να περασω φρεσκα λαστιχακια και με την ευκαιρία να κανω ενα γενικο lifting-cleaning στη γυρω περιοχη!
...στα λαστιχακια, μετα απο ερευνα που εκανα, κατέληξα τελικα στα Continental Trail Attack ...στην σχετικα οικονομικη τιμη των 215 με τα περαστικα (...αλλαγη βαλβιδες, ζυγισμα, βαρακια κτλ.)!
...απλωσα λοιπον τα "κουβαδακια μου" ...πηρα και το καφεδακι στο χερι(...εσπρεσακι αυτη τη φορα!) και αρχισα....
.....βασικα επρεπε να στερεώσω τη μηχανη καπου ψηλα και σταθερα...γιατι εξ αρχης ξερω οτι αν βγαλεις τα λαστιχα και εχεις το GS στον ορθοστατη ...το σιγουρο ειναι οτι θα πέσει προς τα μπροστα με ολα τα καταστρεπτικα αποτελεσματα της πτήσης αυτης !!
...μια σιγουρη λυση και προταση μου αν δεν εχεις την ειδικη ραμπα να σηκώσεις τη μηχανη ειναι η ακολουθη!
...με ενα γρυλο αυτοκινητου και ενω εχεις τη μοτο στον ορθοστατη σηκώνεις ελαφρα λιγο παραπανω και τοποθετεις απο κατω ενα χοντρο τσιμεντολιθο ...ενα μεγαλυτερο ξυλο και πανω ενα κομματι λαστιχο για να ακουμπησει ομαλα οταν βγαλεις το γρύλο!...μετα το δενεις με ενα ζωναρι περνώντας μεσα απ το προστατευτικο το κινητήρα και δενοντας το στο κατω μερος του ορθοστατη !!!
......
...
...μιλαμε οτι η μηχανη εχει αραξει σαν τραπεζι και μπορεις να πατας και να τραβας χωρις να κουνιέται ουτε χιλιοστο !!!
επι της ουσιας τωρα!.... στερεώνεις και το τιμονι με ενα γερο "χταποδι" στα ισια του ....μαζευεις τα μανικια σου και περνας γρηγορα στο πισω τροχο που ειναι και εντελως παιχνιδακι να τον αφαιρέσεις!
....ξεβιδωσεις 3 τορξ βιδες βγαζωντας το πισω φτερακι ..και τις 5 βιδες που κραταν τον πισω τροχο ....
...
....και η μιση δουλια εχει τελειώσει!!!
...περναμε λοιπον στο μπροστινο μερος που ειναι και η μεγαλυτερη απολαυση αλλα θελει και παραπανω προσοχη!...
...δεν υπαρχει κατι που μπορεις να κανεις λαθος αλλα 2 (S.O.S.)πραγματακια πρεπει να χεις στο μυαλο σου ..για να μην μπεις σε μπελαδες!!!...
...το πρωτο ειναι οτι καθοτι θα πρεπει να βγαλεις και τις δυο δαγκανες για να βγαλεις την ζαντα ....θα πρεπει να προσεχεις οταν βγαλεις τις δαγκανες απ το δισκοφρενο να μην πατησεις για οποιοδήποτε λογο την μανετα του μπροστινου φρενου γιατι θα δεις τα πιστονια της δαγκανας να πεφτουν ...αδειαζοντας φυσικα τα υγρα των φρενων στο πατωμα και μετα θα αρχισει ο πονοκεφαλος!...μια πρόχειρη αλλα πρακτικη λυση ειναι να σφηνώσεις κατι αναμεσα στη μανετα του μπροστινου που και να θελεις να μην μπορεις να το πατήσεις !!!...καπως ετσι δηλαδη!!...
....και δευτερο ....μεγαλη προσοχη οταν βγαζεις τον πίρο απ το μπροστινο και τραβηξεις την ζαντα μην χτυπησεις απο λαθος τον ευαίσθητο πλαστικο αισθητηρα του ABS !!! ..που βρισκεται σε αποσταση αναπνοης απ το στεφάνι
...μια γερη επαφη με το δισκοφρενο αρκει για να σπασει....εχω ακουσει οτι κοστιζει πανω απο 100 ευρωπουλα να καταφερεις να το σπασεις!!! :confused:
....και μετα απ τα S.O.S. περναμε στα διαδικαστικά !...ξεκουμπωνεις τους 2 μεντεσέδες που στερεώνουν το καλωδιο του αισθητηρα στο σωλήνα απ τα υγρα των φρενων και ξεκινας ξεβιδωνοντας τις 2 βιδες που κραταν τα σαγονια των φρενων πανω στα καλαμια!!.... κρεμας τα σαγωνια ομοιόμορφα και χωρις να κανουν τσακες με την βοηθεια ενος χταποδιου για να μην κρεμονται και ενοχλουν στην συνεχεια!
.
[URL='http://1.bp.blogspot.com/--h5aLUln7P4/UOhISEDchwI/AAAAAAAAAhg/c9UgaKUettE/s1600/2173549480101635583S500x500Q85.jpg'][/URL]
...ο δρομος ειναι ανοιχτος και με ενα τορξ καρυδάκι ξεσφιγγεις 2 ολοκληρες στροφες την βιδα στα πλαγια του δεξιου καλαμιου που λειτουργει σαν ασφάλεια για τον κεντρικο πιρο της ζαντας!
...μετα χρησιμοποιείς το ειδικο εργαλείο που υπαρχει στο μαμισιο τσαντακι κατω απ τη σελα !.....στερεώνεις ενα 17αρι καρυδάκι στη ακρη και το προσαρμόζεις στη καστάνια !!!...ξεσφυγγεις μεχρι να βγει ολοκληρος ο πιρος !
..
τραβας το πιρο και (...με προσοχη οπως ειπα παραπανω τον αισθητήρα του ABS )βγαζεις τη ροδα!!!!
...τελείωσες!!!!
[URL='http://4.bp.blogspot.com/-yaJ48oLB5_8/UOhIRrzOANI/AAAAAAAAAhU/AuX_6tbKANQ/s1600/2149300620101635583S500x500Q85.jpg'][/URL]
....το λοιπον ....το πρωι πηγαινεις τα λαστιχακια στο λαστιχά/μαστορα της γειτονιας σου περνάς τα φρεσκα "παπουτσάκια" ...και επανερχεσαι!....αλλα μεχρι τοτε αρχιζεις αυτο που κανει τη διαφορα απ το να το πηγαινες απ την αρχη στο μαστορα να τα κανει ολα μονος του!!!...αρχιζεις δηλαδη τη "..... φροντιδα και προδερμ!"
...ξεκινας το εντατικό καθαρισμα με γαργαρο νερακι στα καλάμια και στις ζαντουλες ...σε μερη που οταν ειναι κρεμασμένες πανω στη μηχανη δεν εχεις προσβαση!!!
.