Λευκάδιος
Μέλος
Ανοίγω το παρόν νήμα για να υπάρχουν μαζεμένες ότι πληροφορίες,γνώσεις και απορίες έχουμε για τα NX650.Μπορείτε να ποστάρετε οτιδήποτε έχει σχέση όπως manuals,βελτιώσεις,φωτογραφίες,βίντεο,δοκιμές,fails κλπ.
Αρχικά βάζω κάποιες φωτό απο μοντέλα διαφόρων χρονολογιών ωστε να τα ξεχωρίζουμε πιο εύκολα.
1988,ο Γενάρχης με μίζα και μανιβέλα.Αν θυμάμαι καλά η μανιβέλα παρέμεινε για κάποιες αγορές και το 1989,απο εκεί και έπειτα η Honda την πετσόκοψε απο όλα το Domi.Το πλαίσιο ξεκινά από RD02
Η Αμερικάνικη έκδοση που κυκλοφόρησε μόνο για δυο χρονιές.Εμφανείς διαφορές στο πίσω ταμπούρο,εξατμΊσεις,μαρσπιέ συνεπιβάτη,έλλειψη μανιβέλας και προστατευτικού στο πηρούνι/δισκόπλακας.Υπήρξε και έκδοση για την Καλιφόρνια η οποία είχε το σύστημα εμπλουτισμού καυσαερίων για περιορισμό των ρύπων.
1990-1991,ίδιο κοστούμι με των πρώτων,άλλα αυτοκόλλητα και χωρίς μανιβέλα.
1992 2η γενιά.Άλλο πλαίσιο(RD02 επίσης),ολοκαίνουργια εμφάνιση με μεγαλύτερο ντεπόζιτο κατά 3 λίτρα(16 αντί 13) +την ρεζέρβα φυσικά.
Το 1995 η παραγωγή μεταφέρεται στην Ιταλία και το πρώτο μοντέλο έχει τα εξής χαρακτηριστικά:Παρ'ολο που το κοστούμι του είναι ίδιο με των 1992-'94 τα πλαίσιο(RD08)/μοτερ/αμορτισέρ/εξατμίσεις είναι επανασχεδιασμένα και θα χρησιμοποιηθούν στα 3ης και τελευταίας γενιάς Dominator.
3η γενιά,1996
Καινουργιο κοστούμι και ασημί τροχοί.Tα μοντέλα του 1996 είχαν δαγκάνες Nissin(όπως και τα προηγούμενα),απο το 1997 είχαν δαγκάνες Brembo
Η παραγωγή σταμάτησε το 1999,ένα απο τα τελευταία μοντέλα
Αρχικά βάζω κάποιες φωτό απο μοντέλα διαφόρων χρονολογιών ωστε να τα ξεχωρίζουμε πιο εύκολα.
1988,ο Γενάρχης με μίζα και μανιβέλα.Αν θυμάμαι καλά η μανιβέλα παρέμεινε για κάποιες αγορές και το 1989,απο εκεί και έπειτα η Honda την πετσόκοψε απο όλα το Domi.Το πλαίσιο ξεκινά από RD02

Η Αμερικάνικη έκδοση που κυκλοφόρησε μόνο για δυο χρονιές.Εμφανείς διαφορές στο πίσω ταμπούρο,εξατμΊσεις,μαρσπιέ συνεπιβάτη,έλλειψη μανιβέλας και προστατευτικού στο πηρούνι/δισκόπλακας.Υπήρξε και έκδοση για την Καλιφόρνια η οποία είχε το σύστημα εμπλουτισμού καυσαερίων για περιορισμό των ρύπων.

1990-1991,ίδιο κοστούμι με των πρώτων,άλλα αυτοκόλλητα και χωρίς μανιβέλα.

1992 2η γενιά.Άλλο πλαίσιο(RD02 επίσης),ολοκαίνουργια εμφάνιση με μεγαλύτερο ντεπόζιτο κατά 3 λίτρα(16 αντί 13) +την ρεζέρβα φυσικά.

Το 1995 η παραγωγή μεταφέρεται στην Ιταλία και το πρώτο μοντέλο έχει τα εξής χαρακτηριστικά:Παρ'ολο που το κοστούμι του είναι ίδιο με των 1992-'94 τα πλαίσιο(RD08)/μοτερ/αμορτισέρ/εξατμίσεις είναι επανασχεδιασμένα και θα χρησιμοποιηθούν στα 3ης και τελευταίας γενιάς Dominator.

3η γενιά,1996
Καινουργιο κοστούμι και ασημί τροχοί.Tα μοντέλα του 1996 είχαν δαγκάνες Nissin(όπως και τα προηγούμενα),απο το 1997 είχαν δαγκάνες Brembo

Η παραγωγή σταμάτησε το 1999,ένα απο τα τελευταία μοντέλα

Τελευταία επεξεργασία: