Domi's corner

Λευκάδιος

Μέλος
Περιοχή
West Side Athens
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BRP
Ανοίγω το παρόν νήμα για να υπάρχουν μαζεμένες ότι πληροφορίες,γνώσεις και απορίες έχουμε για τα NX650.Μπορείτε να ποστάρετε οτιδήποτε έχει σχέση όπως manuals,βελτιώσεις,φωτογραφίες,βίντεο,δοκιμές,fails κλπ.

Αρχικά βάζω κάποιες φωτό απο μοντέλα διαφόρων χρονολογιών ωστε να τα ξεχωρίζουμε πιο εύκολα.

1988,ο Γενάρχης με μίζα και μανιβέλα.Αν θυμάμαι καλά η μανιβέλα παρέμεινε για κάποιες αγορές και το 1989,απο εκεί και έπειτα η Honda την πετσόκοψε απο όλα το Domi.Το πλαίσιο ξεκινά από RD02
Honda%20NX%20650%20Dominator%2088%20%201.jpg


Η Αμερικάνικη έκδοση που κυκλοφόρησε μόνο για δυο χρονιές.Εμφανείς διαφορές στο πίσω ταμπούρο,εξατμΊσεις,μαρσπιέ συνεπιβάτη,έλλειψη μανιβέλας και προστατευτικού στο πηρούνι/δισκόπλακας.Υπήρξε και έκδοση για την Καλιφόρνια η οποία είχε το σύστημα εμπλουτισμού καυσαερίων για περιορισμό των ρύπων.
Honda%20NX650%2093.jpg


1990-1991,ίδιο κοστούμι με των πρώτων,άλλα αυτοκόλλητα και χωρίς μανιβέλα.
Honda%20NX%20650%20Dominator%2090%20%203.jpg



1992 2η γενιά.Άλλο πλαίσιο(RD02 επίσης),ολοκαίνουργια εμφάνιση με μεγαλύτερο ντεπόζιτο κατά 3 λίτρα(16 αντί 13) +την ρεζέρβα φυσικά.
Honda%20NX650%2093%20%207.jpg



Το 1995 η παραγωγή μεταφέρεται στην Ιταλία και το πρώτο μοντέλο έχει τα εξής χαρακτηριστικά:Παρ'ολο που το κοστούμι του είναι ίδιο με των 1992-'94 τα πλαίσιο(RD08)/μοτερ/αμορτισέρ/εξατμίσεις είναι επανασχεδιασμένα και θα χρησιμοποιηθούν στα 3ης και τελευταίας γενιάς Dominator.
Honda%20NX650%2094.jpg


3η γενιά,1996
Καινουργιο κοστούμι και ασημί τροχοί.Tα μοντέλα του 1996 είχαν δαγκάνες Nissin(όπως και τα προηγούμενα),απο το 1997 είχαν δαγκάνες Brembo
1996_nx650_02.jpg



Η παραγωγή σταμάτησε το 1999,ένα απο τα τελευταία μοντέλα
MNX652003SRA-01.jpg
 
Τελευταία επεξεργασία:
Πίνακας με διαφορές και συμβατότητα ανταλλακτικων των 3 γενιών NX650
NX650_Versions%20-%20Alphanutaugammarhoalphaphiomicron_zpsaiz4ekcv.jpg


Πίνακας με:
Χρονολογία-Κωδικός μοντέλου
Αριθμός πλαισίου
Αριθμός κινητήρα
Ιπποδύναμη(σε KW)
Νούμερα ζιγκλέρ
Γρανάζωμα(εμπρός-πίσω)
nx650_zpswqerukoe.jpg




Στοιχεία για μοντέλα RD08
CCF15022011_00002_zps3icad0lf.jpg


CCF15022011_00003_zpswnrcpvnd.jpg





Πλαίσιο 1988-1991 RD02

MY2_Frame_zpsxulonhqh.jpg





1992-1994 RD02
MN9_Frame_zpsb5ozad8u.jpg





1995-1999 RD08
MAN_Frame_zpsdsw6vyqe.jpg
 
Πρίν χρόνια είχα την "τιμή" να συμβιώσω για ένα χρόνο με ένα ΝΧ 250 πολύ το χάρηκα!!!!!
Γιώργο ανοιξες ένα ενδιαφέρον θέμα ........για αρκετούς απο εδω μέσα που το ......γλυκοκοιτάζουν!!!!
 
Όπως πάντα .........πολύ καλή δουλειά Λευκάδιε.

Keep up the good work my friend.

Τσάκω και μια......:friendship:
 
Ωραία δουλειά Γιώργη...!!!
Καλά σε λέει ο konkost "Δομή..." :D
Τώρα που το προσέχω ο τίτλος έχει να κάνει με το Dominator ή με την Δομή...???:roflmao::p
 
Ωραιο και πολυ χρησιμο θεμα...
Το domi αρεσει και αρεσε σε πολυ κοσμο και αυτο φαινεται απο την τιμη που πωλειται μεταχειρισμενο.
 
Eκανε τον κυκλο του εδω και αρκετα χρονια.Ειναι ομως μια πολυ καλη επιλογη για νεους οδηγους που θελουνε και καποια κυβικα.

Ξερει κανεις αν υπαρχει μεγαλυτερη ζελατινα απο την μανισια?
 
Δεν ξέρω γιατί αλλά μου έκανε ανέκαθεν κλικ το Domi. Ίσως γιατί το πρώτο "νοικιάρικο" στα 18 μου ήταν ένα 250άρι, (το AX-1) με το οποίο πήγα πρώτη φορά Πρέβελη με το γκομενάκι, ίσως γιατί χάζευα το 650 στη βιτρίνα της αντιπροσωπίας.. Πάντως τώρα τελευταία όλο κοιτάζω για μετατροπές και εντουροποιήσεις του συγκεκριμένου μοντέλου.
 
Xρησιμο thread, αν δει καποιος αγγελια με κανενα που να μην μοιαζει με της Barbie σφυραει κλεφτικα.
 
Το ΝΧ650 κάνει δεύτερη επιτυχημένη καριέρα ως καστομαρισμένο καθότι είναι απλό και γίνεται πανέμορφο. :woot:

Υπαρχουν δεκάδες παραλλαγές, εδώ μερικά παραδείγματα...

D7_K_2251.jpg


Foggy_Tracker_5.jpg


KGr_Hq_NHJB8_FCEz4_J8_PBQnh2_DZ1g_60_57.jpg


...και το αγαπημένο μου, που κάποια στιγμή, ίσως, εφόσον και εάν...:)

DSC_3159.jpg


:):):)
 
Πανέμορφα όλα. :ok:
 
Υπάρχουν στο καρ καμποσα...Δίπλα σου και τΖάμπα. πχ >>> http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/7547362/

Εχει ελεγχθει απο το κλιμακιο και εχει προβλημα στο μοτερ.Λυνεται αλλα δεν θα μπω στη διαδικασια.
Αντιθετως αυριο θα παω στον φιλο Αντωνη να δω αν αυτο κανει για δωρο του Αγιου Βαλεντινου
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/7527415/
 
Εχει ελεγχθει απο το κλιμακιο και εχει προβλημα στο μοτερ.Λυνεται αλλα δεν θα μπω στη διαδικασια.
Αντιθετως αυριο θα παω στον φιλο Αντωνη να δω αν αυτο κανει για δωρο του Αγιου Βαλεντινου
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/7527415/
Φίλε ,το είδα ,για αυτό σου γραψα οτι υπάρχουν καμπόσα στο καρ δίπλα σου.;)
Κι εγώ αυτό θα τσεκάριζα σαν 1η επιλογή. :ok:
Είμαι της άποψης ότι: Το "ακριβό" είναι ¨φθηνό". ;)
 
Κάπου είχα διαβάσει οτι υπήρχανε καποια θεματα με της θερμοκρασίες και παρεμβσλανε ψυγείο λαδιού για ανακούφιση
 
Φίλε ,το είδα ,για αυτό σου γραψα οτι υπάρχουν καμπόσα στο καρ δίπλα σου.;)
Κι εγώ αυτό θα τσεκάριζα σαν 1η επιλογή. :ok:
Είμαι της άποψης ότι: Το "ακριβό" είναι ¨φθηνό". ;)

Kωστα αυτο φαινεται καθαρο εκει που πρεπει και τα καγκελα δειχνουν συγκεκριμενη χρηση,
το οτι θα θελησει ενα δισκο μπροστα και ισως αλυσογραναζο δεν με ανησυχει.
Ο επαγγελματιας ειναι παλιος φιλος να δουμε τι θα πει κι αυτος για θεματα μοτερ, χιλιομετρων
και κυριως σε τι βαθμο λειτουργει η αναρτηση μπρος πισω.
 
Αν είναι κ φίλος ο έμπορος ,τότε ,"η ώρα η καλή". :ok:
 
Κάπου είχα διαβάσει οτι υπήρχανε καποια θεματα με της θερμοκρασίες και παρεμβσλανε ψυγείο λαδιού για ανακούφιση
Ιδιαίτερα αν βάλει κανείς ψηλό φτερό. Κάτι τέτοια διάβαζα.
 
Ψυγείο λαδιού βάζουν κάποιοι ,κ όντως κατεβάζει τις θερμοκρασίες ,οι οποίες είναι φυσιολογικό να ανεβαίνουν (υπό συνθήκες) σε μεγάλο μονοκύλινδρο αερόψυκτο.
Το εμπρός φτερό δεν επηρεάζει σε κάτι.
Ενα σωρό μοντέλα με το ίδιο μοτέρ βγαίνουν με ψηλό φτερό απο μαμά. (πχ XR-FMX)
 
Back
Top Bottom