Domi's corner

Λευκάδιος

Μέλος
Περιοχή
West Side Athens
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BRP
1996 μοντέλο
Του mitsosdom εννοούσα,btw τα χρώματα του δικού σου '96 είναι τα πιο ωραία της 3ης γενιάς :ok:

Ειχα την εντυπωση οτι τα υπολοιπα,με τη λεπτη σιλουετα, ειχαν το μικρο ντεποζιτο!
Ναι,95αρι,ιδιο με το δικο σου.
Νομιζω εχω δει ,ιταλια μερια, να μπαινουν κ αλλα ντεποζιτα απο xr ή xlr ,με καποιες μοντες βεβαια σε τρυπες κ σελα

Sent from my Redmi Note 4X using Tapatalk
88-91 13λτ και '92-'99 16.
Ότι θες μπαίνει πάνω (ειχα βαλει Acerbis για XR600) αλλά θέλουν σφάξιμο οι δυο βάσεις/αυτιά που κουμπώνει το στοκ ντεπόζιτο,στην σέλα δεν έκανα τίποτα και ταίριαξε μια χαρά.
 

RIGGER

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονικη
Όνομα
ΗΛΙΑΣ
Μοτό
Tiger 955i


NX 650 specks .Αφορα μοντελα απο 1991 και επειτα. Οι πιεσεις για το πισω λαστιχο με διασταση 120/90 17 και διδονται δυο φορες αφορουν ασφαλτο 29 psi χωμα 22 psi. Διακενα βαλβιδων και ποσοτητες λαδιου καλαμιων εμπροσθιας αναρτησης ειναι στοιχει που ενδιαφερουν περισσοτερο.

Υγ. αν δεν ειναι τοσο διακριτη η φωτογραφια αν εχουν την ευχερεια οι διαχστες ας την μεγεθύνουν.
 

Zerorist

Μέλος
Περιοχή
Αττική
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
ΝΧ 650 Domi
V-Strom 1000
Kαλησπέρα παιδιά ,
όσο και αν εψαξα δεν εχω βρει να κάνω freedownload σε service and repair manual για το Domi 650
Mήπως κάποιος παλιότερος έχει καποιο site ή link να κατεβασω και να εκτυπωσω ολο το manual ?
Στο ebay με προχειρη ματια βρισκω να αγορασω το αμεριάνικο με το ταμπουρο πίσω
Ξερει κάποιος , κάτι να βοηθήσει ?
 

achalatsis

Συντρίμ team
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
KTM ADV 990 R
KTM EXC 300
Το service (οχι owners) manual που ψαχνεις, ηταν επι πληρωμη; Ειναι της honda ή κάποιου τρίτου, πχ Haynes?
Οπως φανταζομαι καταλαβαινεις, αν ηταν επι πληρωμη, λογικο να μην υπαρχει (ευκολα) προς κατεβασμα, καθότι περιεχομενο που υποκειται σε πνευματικα δικαιωματα.
 

Zerorist

Μέλος
Περιοχή
Αττική
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
ΝΧ 650 Domi
V-Strom 1000
Τελευταία επεξεργασία:

Zerorist

Μέλος
Περιοχή
Αττική
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
ΝΧ 650 Domi
V-Strom 1000
Πίνακας με διαφορές και συμβατότητα ανταλλακτικων των 3 γενιών NX650

Mία μικρή καλοπροαίρετη διόρθωση ,
στον παραπάνω έγχρωμο πίνακα , τα πλαίσια RD 02 MN9 αντιστοιχούν στα μοντέλα 1992- 1994 και προφανώς εκτιμώ αντίστροφα τα RD 02 MY2 στα 1988- 1991 . Αυτό το λέω , γιατί το δικό μου είναι του 1992 και εχει πλαισιο RD 02 550 ....και κινητηρα RD 02 E 550 .....ενώ κάτω δεξια στο καρτελακι στο πλαισιο γραφει ΜΝ 9 . Το γράφω απλά σε περίπτωση αναζήτησης ανταλλακτικών
 

Λευκάδιος

Μέλος
Περιοχή
West Side Athens
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BRP
@Zerorist
Δημήτρη ο πίνακας είναι από το Ιταλικό Domi forum που κατά την γνώμη μου είναι ότι πιο έγκυρο υπάρχει σε φόρα που ασχολούνται με αυτό το μοντέλο.
Επειδή όμως αυτά που έγραψες είναι σημαντικά έψαξα στο cmsnl (μεγάλο Ολλανδικό δίκτυο ανταλλακτικων) για να δω και να συγκρίνω.
Σύμφωνα με τα παρακάτω ο πίνακας των Ιταλών επιβεβαιώνεται
Μοντέλο RD02 1989 όπου βλέπουμε frame type MN9



Nx650N 1992,δηλαδή σαν το δικό σου.Frame type MY2



Πέρα απο το καρτελάκι που βρισκεται οπως καθομαστε στο δεξι μας ποδι αναγραφεται επισης αριθμός πλαισίου και στο δεξί μέρος του λαιμού ανάμεσα από τις τιμονοπλακες.Δεν θυμάμαι όμως αν τονίζει MY2,MN9 κλπ,δεν ρίχνεις μια ματιά να μας πεις?
 
Τελευταία επεξεργασία:

Λευκάδιος

Μέλος
Περιοχή
West Side Athens
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BRP
Το είχες αγοράσει καινούριο; Έχω βρει εικόνες όπου τα πλαστικά είναι από rd02 και ο κινητήρας από rd08...σύμφωνα με τους "ειδικούς" του advrider.com...
Προφανώς αναφέρεις το απο κάτω μοντέλο.Είναι το S (1995) και όντως έχει ιδιο μοτερ με τα RD08 1996 και μετά ενω το κοστούμι του ειναι των RD02 (1992-1994).Είναι το πρώτο Ιταλικο μοντέλο και παραχθηκε μόνο για μια χρονιά.
 

Λευκάδιος

Μέλος
Περιοχή
West Side Athens
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BRP
Το μόνο που εχω βρει σε free είναι το παρακάτω πάντως
Honda nx 650 dominator service manual
και αφορα μοντελα απο 1988 - 1991
Νομίζω αυτό το μάνουαλ θα σε καλύψει στις πιο βασικές εργασίες καθώς το δικό σου δεν εχει μεγάλες διαφορές (εκτός της εμφάνισης) με των 88-91.
Για χρόνια στο διαδίκτυο υπήρχε online μανουαλ για το δικο σου αλλά τώρα που το εψαξα (nx650.net λεγόταν) δεν υπάρχει πια.
Ισως να έχω στο pc αποθηκευμένες κάποιες σελίδες,αν θες να το ψάξω αλλά θα κανεις δουλεια κσι με το αποπάνω.
 

Zerorist

Μέλος
Περιοχή
Αττική
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
ΝΧ 650 Domi
V-Strom 1000
Παιδιά , ευχαριστώ για τις απαντήσεις , θα τα ψάξω όλα με την ησυχία μου και θα σας πω. Άλλωστε οι διαφορες είναι ασήμαντες
Το μηχανάκι το πήρα πριν 15 μέρες και δεν ξέρω πολλά . Είναι η δευτερη μηχανή που ελπίζω ( ανάλογα τα οικονομικά) να το κάνω βίδες και ξανά καινούργιο , μηχανικά , ηλεκτρικά και εμφανισιακά . Επι του παροντος έχω κάνει το βασικό service ( λάδια , μπουζί , φιλτρα , υγρα φρενων κλπ) με βάση το service manual παραπάνω που είπα , αλλά έχει πολύ , πάρα πολύ δουλειά γιατι ήταν παρατημένο σχετικα . Δεν μπορω να απαντήσω με σιγουριά . Το μηχανάκι είναι ακριβώς όπως το παρακάτω βίντεο .
αλλά όχι βέβαια σε αυτή την κατασταση . Ευχαριστώ και πάλι και θα τα λέμε.
 

Zerorist

Μέλος
Περιοχή
Αττική
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
ΝΧ 650 Domi
V-Strom 1000
Πάντως εγω βασίστηκα στον παρακάτω πίνακα και ειδα ότι πλαισιο και μοτερ ειναι ίδια ακριβώς με αυτα του πίνακα για το μοντέλο 1992/Ν . Επειδή και η άδεια κυκλοφορίας είναι 1992 υπέθεσα ότι το μηχανάκι μου ειναι 1992 και βέβαια όπως είπα και παραπάνω δεν το έχω αγοράσει καινούργιο.

 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Προφανώς αναφέρεις το απο κάτω μοντέλο.Είναι το S (1995) και όντως έχει ιδιο μοτερ με τα RD08 1996 και μετά ενω το κοστούμι του ειναι των RD02 (1992-1994).Είναι το πρώτο Ιταλικο μοντέλο και παραχθηκε μόνο για μια χρονιά.
Ναι το πρώτο RD08 είχε τα Φέρινγκ κτλ από τα προηγούμενα αλλά άλλο μοτέρ αλλά στο advrider μου υπέδειξαν ότι μπορεί σε Rd02 να έχει μπει μοτέρ από rd08...τεσπά τελικά δεν έχει σημασία πέρα από το να πηγαίνει καλά μια μηχανή και να τη χαίρεται ο αναβάτης της...
 

Manouel650

Μέλος
Περιοχή
Ρέθεμνος τση Κρήτης
Όνομα
Μανώλης
Μοτό
Domi 650
Το χαλί το κόκκινο παρακαλώ, εισέρχομαι θριαμβευτικά στο χώρο των ιδιοκτητών Domi εξερχόμενος συγχρόνως από το χώρο των Αφρικάνων.
Μόνο ρε γ@μώτο που δε μου δώσανε το από πάνω κομμάτι...












Λοιπόν, το πρώτο πράγμα που σκέφτομαι να αλλάξω είναι οι 2 εξατμίσεις.
Ποτέ δεν μου αρεσαν αισθητικά και σκέφτομαι ότι με 2-1 θα κeρδηθεί κάποιο βάρος.

Έχει ψαχτεί κάποιος πάνω σ αυτό?
Τι κερδίζουμε, τι χάνουμε?

Διάβασα κάπου για σωλήνες εξαγωγής από XR ή αυτό:





:thumbsdown::thumbsdown::thumbsdown:
 
Τελευταία επεξεργασία:

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Άμα σου δίνανε το αποπάνω κομμάτι δεν θα είχες χρόνο για το αποκάτω Μανωλιό...;)
 

yns

Today is life, tomorrow never comes
Περιοχή
Ηράκλειο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 990 Adventure
Honda NX650 Dominator
Λοιπόν, το πρώτο πράγμα που σκέφτομαι να αλλάξω είναι οι 2 εξατμίσεις.
Ποτέ δεν μου αρεσαν αισθητικά και σκέφτομαι ότι με 2-1 θα κeρδηθεί κάποιο βάρος.
Έχει ψαχτεί κάποιος πάνω σ αυτό?
Τι κερδίζουμε, τι χάνουμε?
Διάβασα κάπου για σωλήνες εξαγωγής από XR ή αυτό:
Καλοτάξιδο το μωρό, εμένα με έχει καραβολέψει και το 990 πάει μάλλον για πούλημα..
Να σου δώσω υλικό για διάβασμα..
Low Budget Story,NX650 Review
Θα βρεις αναλυτικά όλες οι μετατροπές που έκανε ο @Λευκάδιος στο δικό του συμπεριλαμβανομένης της 2 σε 1 εξάτμιση.
 

Manouel650

Μέλος
Περιοχή
Ρέθεμνος τση Κρήτης
Όνομα
Μανώλης
Μοτό
Domi 650
Άμα σου δίνανε το αποπάνω κομμάτι δεν θα είχες χρόνο για το αποκάτω Μανωλιό...;)
Καλοτάξιδο το μωρό, εμένα με έχει καραβολέψει και το 990 πάει μάλλον για πούλημα..
Να σου δώσω υλικό για διάβασμα..
Low Budget Story,NX650 Review
Θα βρεις αναλυτικά όλες οι μετατροπές που έκανε ο @Λευκάδιος στο δικό του συμπεριλαμβανομένης της 2 σε 1 εξάτμιση.
Να σαι καλά πατρίδα. Πολύ αναλυτικό, θα το ξεκοκαλίσω...
 
Reactions: yns

RIGGER

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονικη
Όνομα
ΗΛΙΑΣ
Μοτό
Tiger 955i
Bardahl XTM 20w 50 στο Domi και υστερα απο 700 χλμ ο γνωστος φυσιολογικος ηχος και η βελουδινη λειτουργια του μοτερ. Τα ειχα ανακαλύψει στις αρχες των 90ς και σε οτι μονοκυλινδρο ειχα τo χρησιμοποιησα και δεν το αλλαξα ποτε. Στο Domi μετα απο καποια Torco,Castrol βρηκα ξανα το Bardahl γιατι δεν ηξερα τον αντιπροσωπο εδω στν Θεσνικη και ως εκ θαυματος το μοτερ εστρωσε και δεν κανει σαν κουδουνιστρα.
 
Top Bottom