Domi's corner

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Bardahl XTM 20w 50 στο Domi και υστερα απο 700 χλμ ο γνωστος φυσιολογικος ηχος και η βελουδινη λειτουργια του μοτερ. Τα ειχα ανακαλύψει στις αρχες των 90ς και σε οτι μονοκυλινδρο ειχα τo χρησιμοποιησα και δεν το αλλαξα ποτε. Στο Domi μετα απο καποια Torco,Castrol βρηκα ξανα το Bardahl γιατι δεν ηξερα τον αντιπροσωπο εδω στν Θεσνικη και ως εκ θαυματος το μοτερ εστρωσε και δεν κανει σαν κουδουνιστρα.
Υπάρχουν και σε κονσέρβα?
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Κονσέρβα ειναι μονο τα αυτοκινητάδικα.
Τα μοτολαδια τα εχει σε μπουκάλι.
Δεν το ήξερα αυτό... Έβαζα πολλά χρόνια στην χοντρή κονσέρβα και είχε πολύ καλό δούλεμα.
Μετα μπήκαν στη ζωή μας τα ήμισυνθετικα
 

labros

Μέλος
Περιοχή
Ιλιον - Τζουμέρκα
Όνομα
Λάμπρος
Μοτό
Ντακαρίσιο
Δεν το ήξερα αυτό... Έβαζα πολλά χρόνια στην χοντρή κονσέρβα και είχε πολύ καλό δούλεμα.
Μετα μπήκαν στη ζωή μας τα ήμισυνθετικα
Και καλά της έκανες, αυτά ήθελε. Εαν θελεις ομως Jaso ma προδιαγραφες για τον Γκάντι θα τα βρεις μονο σε μπουκάλι.
Φυσικα ο Γκάντι, επειδή είναι αυτος που είναι ... HRC αφού, θα μπορει να λειτουργήσει απροβληματιστα και με τα αυτοκινητάδικα. :cool:
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Και καλά της έκανες, αυτά ήθελε. Εαν θελεις ομως Jaso ma προδιαγραφες για τον Γκάντι θα τα βρεις μονο σε μπουκάλι.
Φυσικα ο Γκάντι, επειδή είναι αυτος που είναι ... HRC αφού, θα μπορει να λειτουργήσει απροβληματιστα και με τα αυτοκινητάδικα. :cool:
Σωστός..
 

Zerorist

Μέλος
Περιοχή
Αττική
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
ΝΧ 650 Domi
V-Strom 1000
Επανέρχομαι στο θέμα πλαισίου και τύπο μοτοσυκλέτας για να επιβεβαιώσω ότι το Domi που πήρα πρόσφατα ειναι όντως κατηγορίας "Ν" καθώς όταν έλυσα ΟΛΑ τα πλαστικά μέρη και πριν προχωρήσω σε ολοκληρωτικό rebuilt γιατί αυτό είναι το project μου , το μάτι μου έπεσε πάνω στο πλαισιο όπου με αυτοκόλλητο της κατασκευάστριας εταιρείας , υπάρχει η λέξη ΝΧ 650 Ν και απο κάτω ο κωδικός χρώματος του κατασκευαστή και επομένως ισχύει ο Ιταλικός πίνακας για RD 02 550.... είναι Ν και ειναι 1992 .
Οσο αναφορά στις εξατμίσεις που αναφέρθηκε παραπάνω , ειδα βίντεο αλλά και σε συνομιλία που εχω με έναν Ιταλο που τροποποίησε 3 Domi , ότι πολλοί ως λύση φορούν την εξάτμιση / τελικό της ARROW PARIS DAKAR FOR NX 650 DOMINATOR , η οποία " κουμπώνει" κατ' ευθείαν στο μηχανάκι καθώς στην είσοδό της έχει διπλό δίχαλο . Η λύση αυτή δεν είναι φυσικά από την εξαγωγή / λαιμούς αλλά από τη μέση και κάτω και γλυτώνει κάποιος 3-4 κιλά τουλάχιστον + ωραίο ήχο + λίγο ροπούλα. Υπάρχει έμπορος στη Θεσ/νικη ( βλέπε car.gr ανταλλακτικά για αυτο το οχημα ) όπου μου εδωσε τιμη 259 ευρω αλλά δεν ξερω αν ειναι μεσα ο ΦΠΑ .
 

Manouel650

Μέλος
Περιοχή
Ρέθεμνος τση Κρήτης
Όνομα
Μανώλης
Μοτό
Domi 650
Επανέρχομαι στο θέμα πλαισίου και τύπο μοτοσυκλέτας για να επιβεβαιώσω ότι το Domi που πήρα πρόσφατα ειναι όντως κατηγορίας "Ν" καθώς όταν έλυσα ΟΛΑ τα πλαστικά μέρη και πριν προχωρήσω σε ολοκληρωτικό rebuilt γιατί αυτό είναι το project μου , το μάτι μου έπεσε πάνω στο πλαισιο όπου με αυτοκόλλητο της κατασκευάστριας εταιρείας , υπάρχει η λέξη ΝΧ 650 Ν και απο κάτω ο κωδικός χρώματος του κατασκευαστή και επομένως ισχύει ο Ιταλικός πίνακας για RD 02 550.... είναι Ν και ειναι 1992 .
Οσο αναφορά στις εξατμίσεις που αναφέρθηκε παραπάνω , ειδα βίντεο αλλά και σε συνομιλία που εχω με έναν Ιταλο που τροποποίησε 3 Domi , ότι πολλοί ως λύση φορούν την εξάτμιση / τελικό της ARROW PARIS DAKAR FOR NX 650 DOMINATOR , η οποία " κουμπώνει" κατ' ευθείαν στο μηχανάκι καθώς στην είσοδό της έχει διπλό δίχαλο . Η λύση αυτή δεν είναι φυσικά από την εξαγωγή / λαιμούς αλλά από τη μέση και κάτω και γλυτώνει κάποιος 3-4 κιλά τουλάχιστον + ωραίο ήχο + λίγο ροπούλα. Υπάρχει έμπορος στη Θεσ/νικη ( βλέπε car.gr ανταλλακτικά για αυτο το οχημα ) όπου μου εδωσε τιμη 259 ευρω αλλά δεν ξερω αν ειναι μεσα ο ΦΠΑ .
Υπάρχει καμμιά φωτό για την εξάτμιση που λες? Όχι το τελικό, με τα δίχαλα...
 

Zerorist

Μέλος
Περιοχή
Αττική
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
ΝΧ 650 Domi
V-Strom 1000
Υπάρχει καμιά φωτό για την εξάτμιση που λες? Όχι το τελικό, με τα δίχαλα...
το τελικό δίνεται με τα δίχαλα ή μάλλον όπως φαίνεται και από τη φωτο στο site είναι ένα σώμα τα δίχαλα με το τελικό μαζί ,και έχει περίπου 217 λίρες Αγγλίας δηλ 245 ευρω , στην Ελλάδα το φέρνουν με 259 ευρώ έμπορος στο car.gr
Arrow Exhaust Paris Dacar Stainless Steel Hom Honda NX 650 Dominator 1995 95 | eBay
Honda NX650 Dominator 87-93 ARROW Single stainless steel road approved silencer, Honda NX650 Dominator 87-93 ARROW Single stainless steel road approved silencer to fit original collector
Aν σε κάλυψα παραπάνω βρίσκεις και για το παλιό και για το 1995 μοντέλο και μετά ,........... λεφτά να 'χεις μόνο:):)....
Εννοείται , όπως 'έχει ειπωθεί παραπάνω ότι μπορείς να ακολουθήσεις και ένα σωρό άλλες λύσεις που περιγράφει πολύ όμορφα και αναλυτικά σε άλλο νήμα ο Λευκάδιος
 
Τελευταία επεξεργασία:

Λευκάδιος

Μέλος
Περιοχή
West Side Athens
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BRP
O Λευκάδιος στην "γωνία" του domi... Έχει ποσταρει πίνακες με όλες τις διαφορές και δίνει ακριβώς την ίδια ιπποδύναμη σε όλα.
Εγώ νομίζω ότι τα πρώτα είναι πιο σβέλτα λόγω ρύπων... Μπορεί να κάνω και λάθος.
Η αλήθεια είναι ότι είναι ψοφιμια... Όλα!!



Advphone....
Κάνω παράθεση εδώ για να υπάρχει και το λινκ που θα βάλω στο τέλος.
Καταρχάς τα 38+ πουλάρια που έβγαλε το δικό σου είναι πολύ ικανοποιητικά για μοτέρ 30 ετών.Λογικά έχει υποστεί κάποιο φρεσκάρισμα κάποια στιγμή (ίσως και περισσότερες φορές).Στον Μόνο είχα ρυθμίσει και το δικό μου και μου είχε πει ότι στην δυναμομέτρηση με τακουνάτα ελαστικά υπάρχουν απώλειες τουλάχιστον 5-10%.Οπότε παίζεις κοντά στα 40 τροχό δηλαδή περίπου όσα έβγαζε όταν ήταν καινούργιο ..
Συμφωνώ με τον @KORAX ότι δεν θα πάτε για dragster,το δυνατό σημείο του μοτέρ αυτού είναι κυρίως οι μεσαίες στροφές που σε συνδυασμό με την κλιμάκωση του κιβωτίου έδινε πολύ καλές ρεπρίζ σε σχέση με τον τότε Ιαπωνικό ανταγωνισμό.
Εδω μπορείτε να δείτε διάφορα τεστ (με δυναμομετρήσεις.επιδόσεις κλπ) πολλών μοντέλων ντομί απο τον Ιταλικό τύπο της εποχής,υπάρχει και long term στα 100.000χλμ με δυναμομέτρηση πριν και μετά Home

ΥΓ1.Ο πίνακας αυτός είναι λάθος στην κοινή ιπποδύναμη,τα υπόλοιπα στοιχεία είναι (νομίζω) σωστά ..

ΥΓ2.Γενικά τα παλαιότερα RD02 θεωρούνται δυνατότερα και σαν στοκ είναι ελαφρύτερα κατά 10 περίπου κιλά σε σχέση με τα στοκ '92 και μετά ..έχω οδηγήσει το RD02 του @yns (όταν το είχε ο προηγούμενος ιδιοκτήτης) και ήταν πολύ πιο μανιτζέβελο απο τα RD08.Νομίζω τον μεγαλύτερο ρόλο σε αυτό έπαιζε πρωτίστως η διαφορετική θέση οδήγησης και το μικρότερο ντεπόζιτο 13 λίτρων παρά τα λιγότερα κιλά.
 

Manouel650

Μέλος
Περιοχή
Ρέθεμνος τση Κρήτης
Όνομα
Μανώλης
Μοτό
Domi 650
Λευκάδιε τα φώτα σου!:)

Ίσως το αναφέρεις κάπου και δεν το θυμάμαι, θα ήθελα να ρωτήσω:

1. O εκκεντροφόρος των XR600 ή 650, ταιριάζει στο NX?

2. Έχεις κάποιον εκκεντροφόρο after market stage 1 να προτείνεις?


:thanx:
 

Λευκάδιος

Μέλος
Περιοχή
West Side Athens
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BRP
Λευκάδιε τα φώτα σου!:)

Ίσως το αναφέρεις κάπου και δεν το θυμάμαι, θα ήθελα να ρωτήσω:

1. O εκκεντροφόρος των XR600 ή 650, ταιριάζει στο NX?

2. Έχεις κάποιον εκκεντροφόρο after market stage 1 να προτείνεις?


:thanx:
Δεν το είχα ψάξει σχεδόν καθόλου με εκκεντροφόρο.Απ'όσο ξέρω του 650L είναι ίδιος και του 600 δεν πρέπει να έχει αυτόματο αποσυμπιεστή πάνω του (μανιβελάτο γαρ).Οι Αμερικάνοι πάντως έλεγαν ότι του 600 έχει τα ίδια χαρακτηριστικά με των 650L,NX650 οπότε μια τέτοια αλλαγή μάλλον δεν προσφέρει κάτι.
Ο Θεοχάρης στην Κόρινθο είχε φτιάξει κιτ για FMX650 με μεταποιημένο εκκεντροφόρο από NX650 και αν δεν κάνω λάθος στο παρελθόν ο Μπούμπης είχε επίσης ασχοληθεί με εκκεντροφόρους για τα μεγάλα αερόψυκτα της χόντα.
Ρίξτους τους ενα τηλέφωνο μήπως μπορούν να σε βοηθήσουν.

Απορία,γιατί ψάχνεσαι για τέτοια αλλαγή?
 

Manouel650

Μέλος
Περιοχή
Ρέθεμνος τση Κρήτης
Όνομα
Μανώλης
Μοτό
Domi 650
Δεν το είχα ψάξει σχεδόν καθόλου με εκκεντροφόρο.Απ'όσο ξέρω του 650L είναι ίδιος και του 600 δεν πρέπει να έχει αυτόματο αποσυμπιεστή πάνω του (μανιβελάτο γαρ).Οι Αμερικάνοι πάντως έλεγαν ότι του 600 έχει τα ίδια χαρακτηριστικά με των 650L,NX650 οπότε μια τέτοια αλλαγή μάλλον δεν προσφέρει κάτι.
Ο Θεοχάρης στην Κόρινθο είχε φτιάξει κιτ για FMX650 με μεταποιημένο εκκεντροφόρο από NX650 και αν δεν κάνω λάθος στο παρελθόν ο Μπούμπης είχε επίσης ασχοληθεί με εκκεντροφόρους για τα μεγάλα αερόψυκτα της χόντα.
Ρίξτους τους ενα τηλέφωνο μήπως μπορούν να σε βοηθήσουν.

Απορία,γιατί ψάχνεσαι για τέτοια αλλαγή?
Ευχαριστώ ιδιαίτερα για τις πληροφορίες.

Τώρα το γιατί θέλω να τον αλλάξω. Ακούγεται κάποιος θόρυβος από πάνω(όχι καδένας) και φοβάμαι ότι έχει αρπάξει ο εκκεντροφόρος. Μπορεί από ελλειπή λίπανση.

Έτσι κι αλλοιώς, θα ανοιχτεί ο κινητήρας για νέο πιστόνι Wiseco και διάφορες άλλες εργασίες, οπότε γιατί όχι και ένα stage 1 εκκεντροφόρο?
 

Λευκάδιος

Μέλος
Περιοχή
West Side Athens
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BRP
Ευχαριστώ ιδιαίτερα για τις πληροφορίες.

Τώρα το γιατί θέλω να τον αλλάξω. Ακούγεται κάποιος θόρυβος από πάνω(όχι καδένας) και φοβάμαι ότι έχει αρπάξει ο εκκεντροφόρος. Μπορεί από ελλειπή λίπανση.

Έτσι κι αλλοιώς, θα ανοιχτεί ο κινητήρας για νέο πιστόνι Wiseco και διάφορες άλλες εργασίες, οπότε γιατί όχι και ένα stage 1 εκκεντροφόρο?
Καμιά φορά ο αποσυμπιεστής κάνει θόρυβο,άλλες φορές ακουγεται (ο αποσυμπιεστής ) από λανθασμένη ρύθμιση βαλβίδων.
 

Μητσάρας

Μέλος
Περιοχή
Αιτωλικό
Όνομα
Μητσος
Μοτό
Ténéré XT660z

piaggio PX200
μια ερωτηση για λογαριασμο συγγενη.
εχει ενα ταλαιπορο domi για καθημερινη χρηση.
αυτος μπανιζει καποια πραγματα,αλλα βαριεται ν ασχοληθει.
το πηγε σε μαστορα συνοικιακο γιατι ενω παταει μιζα γυρναει τρελα χωρις να κομπλαρει και να γυρναει το μοτερ.
ρε παιδια ειναι δυνατον να του ζηταει 400+ € γι αυτο το πραγμα???

εντωμεταξυ το μηχανακι ειναι ναι μεν συντηρημενο,αλλα εινι τοσο ρημαδι απο τα πολλα χμ και τα τοσα χρονια χρησης που 400€ δεν κανει ολο αν πεις να το δωσεις.

θα επανελθω αν μαθω περισσοτερες πληροφοριες...
 

Μητσάρας

Μέλος
Περιοχή
Αιτωλικό
Όνομα
Μητσος
Μοτό
Ténéré XT660z

piaggio PX200
250€ τι ανταλλακτικο μπορει να τον χρεωσε?
για τη ζημια που του ειπε "κομπλερ μιζας" δλδ...
περα απο το γραναζι του κομπλερ τι αλλο εχει εκει περα δλδ?

τα υπολοιπα ηταν φλατζες,λαδια,ρουλεμαν,εργασια και τα σχετικα...

η μιζα του ηταν προσφατα επισκευασμενη

δυστυχως το καιγοταν και πηγε και τα εσκασε,δε τον προλαβα να το ψαξουμε λιγο πιο διεξοδικα.
 

RIGGER

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονικη
Όνομα
ΗΛΙΑΣ
Μοτό
Tiger 955i
μια ερωτηση για λογαριασμο συγγενη.
εχει ενα ταλαιπορο domi για καθημερινη χρηση.
αυτος μπανιζει καποια πραγματα,αλλα βαριεται ν ασχοληθει.
το πηγε σε μαστορα συνοικιακο γιατι ενω παταει μιζα γυρναει τρελα χωρις να κομπλαρει και να γυρναει το μοτερ.
ρε παιδια ειναι δυνατον να του ζηταει 400+ € γι αυτο το πραγμα???

εντωμεταξυ το μηχανακι ειναι ναι μεν συντηρημενο,αλλα εινι τοσο ρημαδι απο τα πολλα χμ και τα τοσα χρονια χρησης που 400€ δεν κανει ολο αν πεις να το δωσεις.

θα επανελθω αν μαθω περισσοτερες πληροφοριες...
συγνωμη που το λεω ετσι αλλα......τον ληστεψε ο "μαστορας" τον φιλο σου.
Οτι λεει ο Κωστας παραπανω για το γραναζι. Για το κομπλερ ενδεικτικες τιμες ειναι:
https://makinaparts.com/honda/4725-28126mk5004-clutch-oneway-honda-nx-650-dominator-xrv-750-africa-twin-kompler-mizas-.html
 

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
Ας μην προτρεχουμε , ας ακούσουμε τι εργασίες έγιναν και μετά βγάζουμε συμπεράσματα .
Άλλωστε αν ήταν ριμαδι το μηχανάκι ,μπορεί να έγιναν και άλλα μαζεματα , δεν είναι ξεκάθαρο .

80km speed limit -TRANSALP's just do the best you can
 
Top Bottom