Διακρίνω άλλη μια κλασσική περίπτωση κατακραυγής ,χωρίς οι κριτές να έχουν δεδομένα.
Μόνον ο @onroad αναρωτήθηκε οτι ,πιθανόν ,να μην είναι fault ο μάστορας.
Τα μόνα δεδομένα που Εχουμε ,είναι τα εξής:
Ασχετος από μηχανολογικά ,κ αδιάφορος ιδιοκτήτης μοτό ,ο οποίος το'χει αφήσει να γίνει χρέπι ,κ που πάει στον μάστορα ,μόνον όταν αυτό χαλάσει τελείως.
Ποιός μπορεί να ξέρει με σιγουριά ,ΤΙ ακριβώς καλέστηκε να αποκαταστήσει ο μάστορης ,όταν το άνοιξε ;
Το Κόμπλερ ,είναι ένα ειδικό ρουλμάν μίας φοράς.(μπιλιοφόρος με μεταλικά ελάσματα στόπ)
Αν το αποκαταστήσουμε εγκαίρως ,τότε (συνήθως) χρειάζεται μόνον αλλαγή του μπιλιοφόρου.
Διαδικασία που ,έτσι κι αλλιώς ,θέλει αρκετό λύσιμο-μοντάρισμα.
Αν το κόμπλερ ,έφτασε σε κατάσταση να γυρνάει "τρελλά" κατά την διαδικασία εκκίνησης ,αυτό σημαίνει οτι (σχεδόν σίγουρα) είχε αλέσει κ κάποια άλλα εξαρτήματα εκεί μέσα.
Αν το αφήσεις να φτάσει εκεί ,δεν φτάνει μόνο η αλλαγή μπιλιοφόρου ,αλλά θα πρέπει να αλλάξεις κ ότι άλλο ΔΕΙΣ ,οτι έχει φθαρεί.
Οπότε το κόστος μεγαλώνει.
@Μητσάρας
Ενδεικτικά ,θυμάμαι ότι ,η ίδια ζημιά στον Πήγασο ,έφτανε τα 550€ μόνο για ανταλλακτικά.
Eπίσης ,όταν ένα μηχανάκι είναι πλέον τόσο χρέπι ,που με το ζόρι πουλιέται 400 € ,αυτό δεν έχει καμία σχέση με το κόστος της όποιας επισκευής χρειάζεται..
Εναλλακτικά λοιπόν ,αν θεωρήσει κάποιος ασύμφορη οικονομικά την επισκευή ,σηκώνει μανίκια κ το επισκευάζει μόνος του ,ώστε να μειώσει το κόστος ,ή ,το δίνει για σκράπ ,κ παίρνει άλλο.
Μόνον ο @onroad αναρωτήθηκε οτι ,πιθανόν ,να μην είναι fault ο μάστορας.
Τα μόνα δεδομένα που Εχουμε ,είναι τα εξής:
Ασχετος από μηχανολογικά ,κ αδιάφορος ιδιοκτήτης μοτό ,ο οποίος το'χει αφήσει να γίνει χρέπι ,κ που πάει στον μάστορα ,μόνον όταν αυτό χαλάσει τελείως.
Ποιός μπορεί να ξέρει με σιγουριά ,ΤΙ ακριβώς καλέστηκε να αποκαταστήσει ο μάστορης ,όταν το άνοιξε ;
Το Κόμπλερ ,είναι ένα ειδικό ρουλμάν μίας φοράς.(μπιλιοφόρος με μεταλικά ελάσματα στόπ)
Αν το αποκαταστήσουμε εγκαίρως ,τότε (συνήθως) χρειάζεται μόνον αλλαγή του μπιλιοφόρου.
Διαδικασία που ,έτσι κι αλλιώς ,θέλει αρκετό λύσιμο-μοντάρισμα.
Αν το κόμπλερ ,έφτασε σε κατάσταση να γυρνάει "τρελλά" κατά την διαδικασία εκκίνησης ,αυτό σημαίνει οτι (σχεδόν σίγουρα) είχε αλέσει κ κάποια άλλα εξαρτήματα εκεί μέσα.
Αν το αφήσεις να φτάσει εκεί ,δεν φτάνει μόνο η αλλαγή μπιλιοφόρου ,αλλά θα πρέπει να αλλάξεις κ ότι άλλο ΔΕΙΣ ,οτι έχει φθαρεί.
Οπότε το κόστος μεγαλώνει.
@Μητσάρας
Ενδεικτικά ,θυμάμαι ότι ,η ίδια ζημιά στον Πήγασο ,έφτανε τα 550€ μόνο για ανταλλακτικά.
Eπίσης ,όταν ένα μηχανάκι είναι πλέον τόσο χρέπι ,που με το ζόρι πουλιέται 400 € ,αυτό δεν έχει καμία σχέση με το κόστος της όποιας επισκευής χρειάζεται..
Εναλλακτικά λοιπόν ,αν θεωρήσει κάποιος ασύμφορη οικονομικά την επισκευή ,σηκώνει μανίκια κ το επισκευάζει μόνος του ,ώστε να μειώσει το κόστος ,ή ,το δίνει για σκράπ ,κ παίρνει άλλο.