

Τα προβολια θα του περίσσεψαν από κανένα αυτοκίνητο![]()
72 χιλ. προβολές · 2,1 χιλ. αντιδράσεις | Honda NX650 Baja: https://www.bikebound.com/2025/03/18/nx650-baja/ #hondamotorcycles #dualsport #rallybike #advrider #dirtbike #vinduro #xr650l #xr600 #scrambler #custommotorcycle | BikeBound
Honda NX650 Baja: https://www.bikebound.com/2025/03/18/nx650-baja/ #hondamotorcycles #dualsport #rallybike #advrider #dirtbike #vinduro #xr650l #xr600 #scrambler #custommotorcyclewww.facebook.com
<a href="https://ibb.co/Jw0pGL2y">
<a href="https://ibb.co/k232Zkhv">![]()
Ίδια είχε τα Baja…Τα προβολια θα του περίσσεψαν από κανένα αυτοκίνητο

Baja rulez...![]()
72 χιλ. προβολές · 2,1 χιλ. αντιδράσεις | Honda NX650 Baja: https://www.bikebound.com/2025/03/18/nx650-baja/ #hondamotorcycles #dualsport #rallybike #advrider #dirtbike #vinduro #xr650l #xr600 #scrambler #custommotorcycle | BikeBound
Honda NX650 Baja: https://www.bikebound.com/2025/03/18/nx650-baja/ #hondamotorcycles #dualsport #rallybike #advrider #dirtbike #vinduro #xr650l #xr600 #scrambler #custommotorcyclewww.facebook.com
<a href="https://ibb.co/Jw0pGL2y">
<a href="https://ibb.co/k232Zkhv">![]()
Το ξέρω βρε περτικαλι αγόρι και στο baja από κουτί τα έβγαλανΊδια είχε τα Baja…![]()
Emulators εχω βαλει στο μπροστινο του transalp 650 και ναι μεν βελτιωθηκε κατα πολυ η λειτουργεια του μπροστινου αλλα οχι τοσο που να δικαιολογειται το κατα την γνωμη μου υψηλο κοστος αγορας τους (εγω τους πηρα μεταχειρισμενους οποτε δεν με πονεσε πολυ)Καλημέρα
Έχει ασχοληθεί κανείς με golden valves, emulators κτλ για βελτίωση της ανάρτησης?
Καλημέρα
Έχει ασχοληθεί κανείς με golden valves, emulators κτλ για βελτίωση της ανάρτησης?
Έχω ήδη 2 ζευγάρια ζάντες (χώμα-δρόμος) με καινουρια ρουλεμαν κτλ, δε νομιζω να μπω στη διαδικασία νέου μπροστινού με δουλειές στον τόρνο, φρένα, άλλη ζάντα κτλ γιατί μαζί με την αγορά πίσω ανάρτησης θα φύγει 1,5 χιλιάρικο και δεν τα δίνω για παλιό μηχανάκι. Θα παίξω όσο μπορώ όπως ειναι και μετά θα πάρω κάτι περισσότερο χωμάτινο, πιο ελαφρύ και πιο έτοιμο.Μετά από 7 χρόνια συμβίωσης...θα σου έδινα την εξής συμβουλή : ''Get used to it'' Μην προσπαθήσεις να το αλλάξεις , δεν βελτιώνεται. Το πολύ πολύ ελατήρια μπροστά. Εκτός αν υπάρχει κάποιος λόγος να ξοδέψεις άλλο ένα domi....που σημαίνει ότι πας για ολόκληρο μπροστινό (640 συνήθως) και καινούργιο πίσω.
καλημέραΚαλημερα στην παρεα, καινουργιος στο forum, παλιος στα μηχανακια, περυσι εκανα ολοκληρωτικο lifting στο domi μου.
Μια φτηνη και αξιοπιστη λυση για το μπροστινο ειναι απο XR650 (μεταχειρισμενο) χωρις καμια μετατροπη κουμπωσε και γαζωνει στο χωμα, χωρις κανενα
κραδασμο στην ασφαλτο.
Ευχαριστω για την αποδοχη
![]()
![]()
![]()
Πολύ καλό μπροστινό του XR650,τι τροχό/φρένο έβαλες μπροστά;Καλημερα στην παρεα, καινουργιος στο forum, παλιος στα μηχανακια, περυσι εκανα ολοκληρωτικο lifting στο domi μου.
Μια φτηνη και αξιοπιστη λυση για το μπροστινο ειναι απο XR650 (μεταχειρισμενο) χωρις καμια μετατροπη κουμπωσε και γαζωνει στο χωμα, χωρις κανενα
κραδασμο στην ασφαλτο.
Ευχαριστω για την αποδοχη
![]()
![]()
![]()
Ναι κανονικα του XR, πηρα την παρτιδα ολοκληρη του XR, ζαντα, καλαμια και τιμονοπλακιεςΠολύ καλό μπροστινό του XR650,τι τροχό/φρένο έβαλες μπροστά;
Αμορτισερ πισω yss, βγαζει για domi, φιλτροκουτια κλπ δεν υπαρχουν, τα πλαινα πλαστικα εφυγαν και μπηκανΩραία δουλειά ....μπράβο.
Για πες και για άλλες Μοντες, όπως τι αμορτισέρ φοράς πίσω