Domi's corner

Λευκάδιος

Μέλος
Περιοχή
West Side Athens
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BRP
Μερικά super motard

Αυτό είναι της Γερμανικής ABR-Racing που βελτιώνει διάφορα μονοκύλινδρα



Μάσκα KLR650,ντεπόζιτο απ'το πρώτο Yamaha ΧΤ600(1984).



680cc 56HP http://www.abp-racing.de/presseumbauten/dominator/






 
Τελευταία επεξεργασία:

Λευκάδιος

Μέλος
Περιοχή
West Side Athens
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BRP
Αλητειαααα
Οδηγίες προς ναυτιλλομένους: http://nx650elsinore.blogspot.gr/2010/12/how-to-build-your-very-own-nx650.html

μηπως το μπροστινο θελει μια γεφυρουλα??? :thinking:
Γενικά δεν βάζουν,κανονικά το ντομι έχει μια βάση φτερού η οποία δεν μπορεί να μείνει για αισθητικούς λόγους όταν αφαιρείται το φτερό.Δεν νομίζω να φτάνει σε ακαμψία τις tarozzi κλπ αλλά είναι αρκετά στιβαρή σαν κατασκευή.
Πάντως οι απόψεις για τις γέφυρες διίστανται,το σίγουρο είναι ότι ένα σετ ελατήρια και καλό λαδάκι μόνο καλό θα κάνουν.
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Οδηγίες προς ναυτιλλομένους: http://nx650elsinore.blogspot.gr/2010/12/how-to-build-your-very-own-nx650.html


Γενικά δεν βάζουν,κανονικά το ντομι έχει μια βάση φτερού η οποία δεν μπορεί να μείνει για αισθητικούς λόγους όταν αφαιρείται το φτερό.Δεν νομίζω να φτάνει σε ακαμψία τις tarozzi κλπ αλλά είναι αρκετά στιβαρή σαν κατασκευή.
Πάντως οι απόψεις για τις γέφυρες διίστανται,το σίγουρο είναι ότι ένα σετ ελατήρια και καλό λαδάκι μόνο καλό θα κάνουν.
Η συγκεκριμενη γεφυρα ειναι γεφυρα ακαμψιας και οχι στηριξης του φτερου Το οποιο φτερο οως ξερεις πιανει απ' ευθυας πανω στις μποτες



Μας εχεις τρελανει με τα μεταποιημενα ντομι που βαζεις :hungry:
 

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Η συγκεκριμενη γεφυρα ειναι γεφυρα ακαμψιας και οχι στηριξης του φτερου Το οποιο φτερο οως ξερεις πιανει απ' ευθυας πανω στις μποτες



Μας εχεις τρελανει με τα μεταποιημενα ντομι που βαζεις :hungry:
Μου φαίνεται,αν δεν είναι, ίδια με αυτή στο 600αρι μου. Μοιράζονται το ίδιο πιρούνι άραγε; Έχω βρει μία γέφυρα από χοντρό αλουμινίο που κάθεται κουτί στις τρύπες, αλλά είναι πανάκριβη ( αν θυμάμαι καλά περίπου 230). Έχω σκεφτεί αν μπορούσα να φτιάξω μία μόνος μου. Οι τρύπες στο πιρούνι υπάρχουν μέτρημα και τρύπημα χρειάζεται.

Sent from my Redmi Pro using Tapatalk
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Μου φαίνεται,αν δεν είναι, ίδια με αυτή στο 600αρι μου. Μοιράζονται το ίδιο πιρούνι άραγε; Έχω βρει μία γέφυρα από χοντρό αλουμινίο που κάθεται κουτί στις τρύπες, αλλά είναι πανάκριβη ( αν θυμάμαι καλά περίπου 230). Έχω σκεφτεί αν μπορούσα να φτιάξω μία μόνος μου. Οι τρύπες στο πιρούνι υπάρχουν μέτρημα και τρύπημα χρειάζεται.

Sent from my Redmi Pro using Tapatalk
Πιθανοτατα να ειναι ιδια Και τετοια εχει και το ΤΑ650 και το ΑΤ
Η γνωμη μου ειναι οτι δεν χρειζεται πιο ενισχυμενη Ποσο μαλλον αν κοστιζει 230 :eek: Η συγκεκριμενη μια χαρα την κανη την δουλεια της
 

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Πιθανοτατα να ειναι ιδια Και τετοια εχει και το ΤΑ650 και το ΑΤ
Η γνωμη μου ειναι οτι δεν χρειζεται πιο ενισχυμενη Ποσο μαλλον αν κοστιζει 230 :eek: Η συγκεκριμενη μια χαρα την κανη την δουλεια της
Δεν φαίνεται ιδιαίτερα συμπαγής-ακαμπτη. Επίσης δεν ξέρω αν θα έχει διαφορά σε αίσθηση στην οδήγηση με μία πιο νταβραντισμενη...

Sent from my Redmi Pro using Tapatalk
 

Λευκάδιος

Μέλος
Περιοχή
West Side Athens
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BRP
Η συγκεκριμενη γεφυρα ειναι γεφυρα ακαμψιας και οχι στηριξης του φτερου Το οποιο φτερο οως ξερεις πιανει απ' ευθυας πανω στις μποτες
Λάθος διατύπωση ίσως αλλά η γέφυρα μοιράζεται με το φτερό τις 4 βίδες και το καμπύλο σημείο της είναι ακριβώς μέσα στο φτερό.Η γέφυρα μπορεί να υπάρξει χωρίς το φτερό και τούμπαλιν,δεν ξέρω όμως αν το φτερό χωρίς την γέφυρα είναι σταθερό και δεν κάνει κάποιο κρακ.


Δεν φαίνεται ιδιαίτερα συμπαγής-ακαμπτη. Επίσης δεν ξέρω αν θα έχει διαφορά σε αίσθηση στην οδήγηση με μία πιο νταβραντισμενη...

Sent from my Redmi Pro using Tapatalk
Ίσως να ταίριαζε καμιά Tarozzi απο XT600 αλλά πρέπει να την μετρήσεις πρώτα για να σιγουρευτείς αν ταιριάζει(41mm αμφότερα τα καλάμια τους).
Και φυσικά θέλει δουλειά για να μπει το χαμηλό φτερό του ΤΑ.
 

Λευκάδιος

Μέλος
Περιοχή
West Side Athens
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BRP
Και μια ωραία ιστορία γύρω απ'το NX650.
Ένας διαχειριστής/μέλος του Ιταλικού domiforum έψαξε να βρεί ποιός ήταν ο σχεδιαστής αυτού του μοντέλου.Το όνομα του είναι Akira Takahashi San που μέχρι πρόσφατα ήταν πρόεδρος του τμήματος R&D Honda Ευρώπης.
Ο Ιταλός κατάφερε να επικοινωνήσει με κοντινό εργασιακό πρόσωπο του Takahashi και το ρώτησε αν ο πρόεδρος έχει κάποιο αρχείο απο την παρουσιάση του ντομι στην Σικελία το φθινόπωρο του 1987.


Η απάντηση που του ήρθε ήταν αυτή





Στις φωτογραφίες είναι ο(νεαρός τότε) Takahashi που ήταν και υπευθυνος για την παρουσίαση του μοντέλου.

Λίγο καιρό μετά ο Ιταλός έλαβε mail που έλεγε ότι ο Takahashi μετακινείται σε αντίστοιχη θέση στην Ιαπωνία συνoδευόμενο απο άλλη μια φωτογραφία στο ηφαίστειο Αίτνα.Το άλλο Honda είναι XL600RM:inlove:



Απο την Αίτνα είναι και οι παρακάτω διαφημίσεις(η 2η πιο δραματοποιημένη :laugh:)


 
Τελευταία επεξεργασία:

mitch

Μέλος
Περιοχή
Πιτσουνι Σιτυ
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
BMW R1150GS ADV
Suzuki drz400s
Honda VT250Z
Ακόμη(σχεδόν 30 χρόνια μετά) οι επιστήμονες προσπαθούν να ανακαλύψουν τα μυστικά της τελειότητας αυτού του μοτέρ:roflmao::roflmao:
:pointu::pointu::pointu:
 

petros KLR

Μέλος
Περιοχή
ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
Όνομα
ΠΕΤΡΟΣ
Μοτό
KAWASAKI KLR 650
Aprilia pegaso 650
Ακόμη(σχεδόν 30 χρόνια μετά) οι επιστήμονες προσπαθούν να ανακαλύψουν τα μυστικά της τελειότητας αυτού του μοτέρ:roflmao::roflmao:
Που βρισκεται η συγκεκριμενη;;;
Να παω κ του δικου μου να εξετασει !!!!!!!
 

Λευκάδιος

Μέλος
Περιοχή
West Side Athens
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BRP
Που βρισκεται η συγκεκριμενη;;;
Να παω κ του δικου μου να εξετασει !!!!!!!
Ευρωπαία είναι σίγουρα.Τώρα είναι Ιταλίδα,Αυστριακιά,Γερμανίδα? θα σε γελάσω :wacky:
 
Top Bottom