Καλησπέρα στην παρέα.
Θα ήθελα να κάνω μια ερώτηση στους παλιούς και νέους κατόχους "κουλουριών" και φυσικά σε όσους έχουν γνώση επί του θέματος.
Η ερώτηση πρόκειται για το γνωστό θέμα των klr με το doohickey (τεντωτηρας καδένας αντίβαρου) που στα μοντέλα πρό τού 2008 συνήθιζε να σπάει το ελατήριο ή και το "λαμακι" που κρατάει την ρύθμιση.
Στο δικό μου klr ξέρω ότι έχει αλλαχτεί από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη πρίν απο περιπου 20000χλμ αλλά με το εργοστασιακό, και όχι με το "βελτιωμένο" aftermarket που παίζει πολύ στην Αμερική και έχω αγχωθει κάπως μην παρουσιάσει θέμα.
Ακούω γνώμες, εμπειρίες, ιδέες, ότι έχετε ευχαρίστηση.
Θα ήθελα να κάνω μια ερώτηση στους παλιούς και νέους κατόχους "κουλουριών" και φυσικά σε όσους έχουν γνώση επί του θέματος.
Η ερώτηση πρόκειται για το γνωστό θέμα των klr με το doohickey (τεντωτηρας καδένας αντίβαρου) που στα μοντέλα πρό τού 2008 συνήθιζε να σπάει το ελατήριο ή και το "λαμακι" που κρατάει την ρύθμιση.
Στο δικό μου klr ξέρω ότι έχει αλλαχτεί από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη πρίν απο περιπου 20000χλμ αλλά με το εργοστασιακό, και όχι με το "βελτιωμένο" aftermarket που παίζει πολύ στην Αμερική και έχω αγχωθει κάπως μην παρουσιάσει θέμα.
Ακούω γνώμες, εμπειρίες, ιδέες, ότι έχετε ευχαρίστηση.