DR 650...S

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Έψαχνα ένα φεγγάρι για DR650 και αρκετό καιρό. Δεν έβρισκα κάτι σε καλή κατάσταση. Με ένα πηρουνάκι WP μπροστά απο κάνα 640, ένα αμορτισέρ πίσω, ένα τεπόζιτο μεγάλο και μερικές άλλες πινελιές θα ήταν το τέλειο all around τουριστικό χωμάτινο.

Και με κόστος σύνολο 2500-3000€ όλα μαζί. Δεν πλησιάζει το κοστολόγιο σαφώς σε ένα καινούργιο Τ700 και επίσης έχεις ένα αθάνατο εργαλείο απλό σε συντήρηση επισκευή.
Βρε αγορι ελεος

Αυτο που λες με το βιντεο, σχεση που εχουν;

6700 το δρ650 μοντελο 2020 χωρις taxes&dealers fees
2000 λεμε αναρτησεις μπρος πισω κοτζεντ κουτα
1000 γιοσιμουρα εξατμιση
500 το καρμπιρατερ
500 για φωτα φλας
1000 οι ζαντες
Θες κανενα 250αρι η σελα
Δεν θυμαμαι αν εχει κατι αλλο επανω, δεν συζηταω αποσκευρς προφανως.


Τ700 2021 το λεει αμερικη κουτα εχει 9999 χωρις taxes&dealers fees

Δηλαδη και τιποτα να μην κανεις στο dr650, η διαφορα ειναι μικρη, ποσο μαλλον να το πληρωσεις παραπανω.

Αντερστουντ; οβερ αντ αουτ.
 

mxersraz

Βοσκός
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Ορέστης
Μοτό
xrv750 , crf450
Αν βγάλεις την τιμή απ' έξω και το συγκρίνεις με το Τ700
Τι σχέση έχει τώρα το Τ7 με το DR 650?? Σαν χρήση, σαν κατηγορία, σαν αγοραστικό κοινό, οτιδήποτε.....
Δεν έχει σχέση;

Πόσο στοίχισε το DR αυτό για να γίνει "αξιόμαχο";
amyroukai σου βγάζω το καπέλο ρε φίλε!!!
:prft:
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
amyroukai σου βγάζω το καπέλο ρε φίλε!!!
:prft:
Καλύτερα να βγάλεις το ποντίκι σου (ή το δάχτυλο στο κινητό/τάμπλετ) και να γυρίσεις πίσω σελίδα, να διαβάσεις ό,τι έγραψα χωρίς να κόβεις πονηρά αυτό που σε βολεύει και μετά τα ξαναλέμε. Φιλιά και αγκαλιές.
 

petros KLR

Μέλος
Περιοχή
ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
Όνομα
ΠΕΤΡΟΣ
Μοτό
KAWASAKI KLR 650
Aprilia pegaso 650
Καλύτερα να βγάλεις το ποντίκι σου (ή το δάχτυλο στο κινητό/τάμπλετ) και να γυρίσεις πίσω σελίδα, να διαβάσεις ό,τι έγραψα χωρίς να κόβεις πονηρά αυτό που σε βολεύει και μετά τα ξαναλέμε. Φιλιά και αγκαλιές.
Σορυ....αλλα το.."να βγαλεις το ποντικι σου"...ακουγεται καπως...μετα λες αυτον "πονηρουλη"....χαχαχα..!!!
 

Doc.DD

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
r 1200gs 07/suzuki dr 350s 92
Τέτοια βίντεο βλέπω και ψάχνω το επόμενο προτζεκτ είναι ιδανικό ανάμεσα στο 350 και το 1200 για ενδιάμεσο ον οφ
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Βρε αγορι ελεος

Αυτο που λες με το βιντεο, σχεση που εχουν;

6700 το δρ650 μοντελο 2020 χωρις taxes&dealers fees
2000 λεμε αναρτησεις μπρος πισω κοτζεντ κουτα
1000 γιοσιμουρα εξατμιση
500 το καρμπιρατερ
500 για φωτα φλας
1000 οι ζαντες
Θες κανενα 250αρι η σελα
Δεν θυμαμαι αν εχει κατι αλλο επανω, δεν συζηταω αποσκευρς προφανως.


Τ700 2021 το λεει αμερικη κουτα εχει 9999 χωρις taxes&dealers fees

Δηλαδη και τιποτα να μην κανεις στο dr650, η διαφορα ειναι μικρη, ποσο μαλλον να το πληρωσεις παραπανω.

Αντερστουντ; οβερ αντ αουτ.
Νομίζω λίγο τις τιμές τις παραφουσκωσες.

Άσχετα με το κάνουν οι Αμερικανοί σε ένα project bike αν πουλιοταν εδώ ένα dr650 κούτα αν θα το παιρνα?? Χτες..

1200 ευρό θες για ένα καλό αμορτισέρ πίσω και ένα σετ cartridge για μπροστά. Έστω 500 ένα carb, 300 τεποζιτο, 150 πόδια, 400 για μια καλή εξάτμιση (τώρα η Yoshimura αν έχει 1000 ευρό δε νομίζω αλλά ένα πολύ καλό τελικό έχει 350-400 ευρό. 2 στεφανια excel (αν έχει καλά στεφανια το Dr όπως did δεν βλέπω γιατί να χρειάζονται). Μια μάσκα μπροστά δεν ξέρω γιατί να αλλάξεις μπούρδες. Ένα τιμονακι enduro και καλές χούφτες 150 ευρο. Μια σχάρα πίσω 100 ευρό. Και το όργανο δεν υπάρχει λόγος να αλλαχτεί.

Τωρα αν αυτοί το κάνουν σε ένα concept bike καλά κάνουν.

Εν ολίγοις με 7000 ευρό αγορά και 3 χιλιάρικα έχεις το απόλυτο αθάνατο πανέμορφα κλασσικό adventure bike.

Στην ουσία και ένα tenere να πάρεις τα ίδια πράγματα μπορείς να βάλεις και τα ίδια έξοδα να έχεις πλην του carb (που και στο Dr προαιρετικο ειναι προφανώς) και του μπροστινού cartridge καθώς το 700 έχει ένα εξαιρετικό μπροστινό. Όλα τα υπόλοιπα είναι αξεσουάρ που το ίδιο εύκολα θα μπορούσες να βάλεις για τιυς ίδιους λόγους στο 700.

Τελος και πέρα των χρημάτων το να ρωτάς ένα βουνίσιο αν γουστάρει και αν βρίσκει λογικό ενδεχομένως να αγόραζε ένα dr650 έναντι ενός πιο σύγχρονου tenere 700 είναι σαν να ρωτάς έναν ρομαντικό λάτρη των αυτοκινήτων αν θα πουλιοταν σήμερα ένα mx5 πρώτης γενιάς καινούργιο ή μια corolla ae86 καινούργια η μία Mercedes E190 2.3 cosworth καινούργια αν θα συνέφερε σε σχέση με ένα σύγχρονο αμάξι! Ναι κάποιοι θα διάλεγαν το πιο σύγχρονο και άλλοι θα έκοβαν φλέβες για το αντίθετο!
 
Τελευταία επεξεργασία:

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Νομίζω λίγο τις τιμές τις παραφουσκωσες.

Άσχετα με το κάνουν οι Αμερικανοί σε ένα project bike αν πουλιοταν εδώ ένα dr650 κούτα αν θα το παιρνα?? Χτες..

1200 ευρό θες για ένα καλό αμορτισέρ πίσω και ένα σετ cartridge για μπροστά. Έστω 500 ένα carb, 300 τεποζιτο, 150 πόδια, 400 για μια καλή εξάτμιση (τώρα η Yoshimura αν έχει 1000 ευρό δε νομίζω αλλά ένα πολύ καλό τελικό έχει 350-400 ευρό. 2 στεφανια excel (αν έχει καλά στεφανια το Dr όπως did δεν βλέπω γιατί να χρειάζονται). Μια μάσκα μπροστά δεν ξέρω γιατί να αλλάξεις μπούρδες. Ένα τιμονακι enduro και καλές χούφτες 150 ευρο. Μια σχάρα πίσω 100 ευρό. Και το όργανο δεν υπάρχει λόγος να αλλαχτεί.

Τωρα αν αυτοί το κάνουν σε ένα concept bike καλά κάνουν.

Εν ολίγοις με 7000 ευρό αγορά και 3 χιλιάρικα έχεις το απόλυτο αθάνατο πανέμορφα κλασσικό adventure bike.

Στην ουσία και ένα tenere να πάρεις τα ίδια πράγματα μπορείς να βάλεις και τα ίδια έξοδα να έχεις πλην του carb (που και στο Dr προαιρετικο ειναι προφανώς) και του μπροστινού cartridge καθώς το 700 έχει ένα εξαιρετικό μπροστινό. Όλα τα υπόλοιπα είναι αξεσουάρ που το ίδιο εύκολα θα μπορούσες να βάλεις για τιυς ίδιους λόγους στο 700.

Τελος και πέρα των χρημάτων το να ρωτάς ένα βουνίσιο αν γουστάρει και αν βρίσκει λογικό ενδεχομένως να αγόραζε ένα dr650 έναντι ενός πιο σύγχρονου tenere 700 είναι σαν να ρωτάς έναν ρομαντικό λάτρη των αυτοκινήτων αν θα πουλιοταν σήμερα ένα mx5 πρώτης γενιάς καινούργιο ή μια corolla ae86 καινούργια η μία Mercedes E190 2.3 cosworth καινούργια αν θα συνέφερε σε σχέση με ένα σύγχρονο αμάξι! Ναι κάποιοι θα διάλεγαν το πιο σύγχρονο και άλλοι θα έκοβαν φλέβες για το αντίθετο!
Οι μαμά αναρτήσεις του DR δεν είναι κακές, ίσα ίσα ήταν ποιοτικές για την κατηγορία, μόνο πιο σκληρά ελατήρια θέλουν. Άντε ένα πίσω αμορτισέρ λόγω παλαιότητας.

Σχάρα έχει πολύ καλή από μαμά.

Εξάτμιση γιατί να αλλαχτεί δεν είχαν αρχίσει τα euro-κόφτια τότε? Άντε ένα τελικό μόνο αν περισσεύει κάνα γιουρο.

Ρεζερβουάρ ναι θέλει πιο μεγάλο.

Ζάντες έχει πολυ καλές δεν θέλει αλλαγή.

Αυτά...


Συμφωνώ με Βαγγέλη 100 %.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Γελάω γιατί όπου έχει μπει το βίντεο γίνεται η ίδια συζήτηση αρχαιολόγων με μοντέρνους.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Μοντέρνος "αντίπαλος" ενός drz.... Ποιος ακριβώς είναι?

Στην θεωρία μπορούμε να μιλήσουμε για ένα αρχαίο μηχανάκι... Στην πράξη όμως και όσοι βολτάρουμε στα βουνά, γνωρίζουμε ότι πρόκειται για ένα καταπληκτικό on off.

Προφανώς κάποιος που μπορεί να πάρει ένα husky, δεν θα σκεφτεί ποτέ ένα drz, αν μιλάμε για φράγκα....
 

kranomitros

Μέλος
Περιοχή
Αχαρναι
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
KTM 890 Adventure R
Παραλίγο να πάρω ένα αλλα τελευταία στιγμή χάλασε και αγόρασα το xchalenge.
Το μόνο σίγουρο είναι πως πίσω ζαντα πρέπει να γίνει 18" γιατί με την 17" μαμά δεν έχει επιλογές σε εντουρολαστιχα.

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
 

kranomitros

Μέλος
Περιοχή
Αχαρναι
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
KTM 890 Adventure R
Μοντέρνος "αντίπαλος" ενός drz.... Ποιος ακριβώς είναι?

Στην θεωρία μπορούμε να μιλήσουμε για ένα αρχαίο μηχανάκι... Στην πράξη όμως και όσοι βολτάρουμε στα βουνά, γνωρίζουμε ότι πρόκειται για ένα καταπληκτικό on off.

Προφανώς κάποιος που μπορεί να πάρει ένα husky, δεν θα σκεφτεί ποτέ ένα drz, αν μιλάμε για φράγκα....
Το ιδανικό και μοναδικό για εμένα που ο Σαρακακης δεν εισάγει, είναι το CRF450L.

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Παραλίγο να πάρω ένα αλλα τελευταία στιγμή χάλασε και αγόρασα το xchalenge.
Το μόνο σίγουρο είναι πως πίσω ζαντα πρέπει να γίνει 18" γιατί με την 17" μαμά δεν έχει επιλογές σε εντουρολαστιχα.

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
Mt21... D606
Βεντουζααααα
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Το ιδανικό και μοναδικό για εμένα που ο Σαρακακης δεν εισάγει, είναι το CRF450L.

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
25...σκαρτα αλογα
Νομίζω καθόλου on και διαφορετικός χαρακτήρας από ένα drz
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Καλά, τώρα που βρήκα το βιντεάκι - θησαυρό, αυτό έχω να δώσω πόνο ουυυυυ.... :friend:

Ρε φίλε αυτό το βιντεάκι... Τι καλό! Καθόμαι και ασχολούμαι... μόνο του είναι χίλιες λέξεις :p
 
Τελευταία επεξεργασία:

petros KLR

Μέλος
Περιοχή
ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
Όνομα
ΠΕΤΡΟΣ
Μοτό
KAWASAKI KLR 650
Aprilia pegaso 650
Νομίζω λίγο τις τιμές τις παραφουσκωσες.

Άσχετα με το κάνουν οι Αμερικανοί σε ένα project bike αν πουλιοταν εδώ ένα dr650 κούτα αν θα το παιρνα?? Χτες..

1200 ευρό θες για ένα καλό αμορτισέρ πίσω και ένα σετ cartridge για μπροστά. Έστω 500 ένα carb, 300 τεποζιτο, 150 πόδια, 400 για μια καλή εξάτμιση (τώρα η Yoshimura αν έχει 1000 ευρό δε νομίζω αλλά ένα πολύ καλό τελικό έχει 350-400 ευρό. 2 στεφανια excel (αν έχει καλά στεφανια το Dr όπως did δεν βλέπω γιατί να χρειάζονται). Μια μάσκα μπροστά δεν ξέρω γιατί να αλλάξεις μπούρδες. Ένα τιμονακι enduro και καλές χούφτες 150 ευρο. Μια σχάρα πίσω 100 ευρό. Και το όργανο δεν υπάρχει λόγος να αλλαχτεί.

Τωρα αν αυτοί το κάνουν σε ένα concept bike καλά κάνουν.

Εν ολίγοις με 7000 ευρό αγορά και 3 χιλιάρικα έχεις το απόλυτο αθάνατο πανέμορφα κλασσικό adventure bike.

Στην ουσία και ένα tenere να πάρεις τα ίδια πράγματα μπορείς να βάλεις και τα ίδια έξοδα να έχεις πλην του carb (που και στο Dr προαιρετικο ειναι προφανώς) και του μπροστινού cartridge καθώς το 700 έχει ένα εξαιρετικό μπροστινό. Όλα τα υπόλοιπα είναι αξεσουάρ που το ίδιο εύκολα θα μπορούσες να βάλεις για τιυς ίδιους λόγους στο 700.

Τελος και πέρα των χρημάτων το να ρωτάς ένα βουνίσιο αν γουστάρει και αν βρίσκει λογικό ενδεχομένως να αγόραζε ένα dr650 έναντι ενός πιο σύγχρονου tenere 700 είναι σαν να ρωτάς έναν ρομαντικό λάτρη των αυτοκινήτων αν θα πουλιοταν σήμερα ένα mx5 πρώτης γενιάς καινούργιο ή μια corolla ae86 καινούργια η μία Mercedes E190 2.3 cosworth καινούργια αν θα συνέφερε σε σχέση με ένα σύγχρονο αμάξι! Ναι κάποιοι θα διάλεγαν το πιο σύγχρονο και άλλοι θα έκοβαν φλέβες για το αντίθετο!
Προσωπικα θα διαλεγα τα παλια...με εξιταρουν πιο πολυ απο τα συγχρονα ισως κ λογω ηλικιας (αα ρε τι εχω να ακουσω τωρα)...μαλλον μηχανη κ αυτοκινητο που εχω κλασικα θεωρουνται..
Μια παρατηρηση στσ αποπανω..cosworth κινητηρα ειχαν τα Ford sierra RS...η Mercedes εχει το δικο της τμημα βελτιωσεων τη AMG...!!!
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Προσωπικα θα διαλεγα τα παλια...με εξιταρουν πιο πολυ απο τα συγχρονα ισως κ λογω ηλικιας (αα ρε τι εχω να ακουσω τωρα)...μαλλον μηχανη κ αυτοκινητο που εχω κλασικα θεωρουνται..
Μια παρατηρηση στσ αποπανω..cosworth κινητηρα ειχαν τα Ford sierra RS...η Mercedes εχει το δικο της τμημα βελτιωσεων τη AMG...!!!
Ολοκληρωμένα: "Τα παλιά και αληθινά Γιαπανέζικα!" Μη κολώνεις ρε, τις αλήθειες ολόκληρες να τις λες!
 

petros KLR

Μέλος
Περιοχή
ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
Όνομα
ΠΕΤΡΟΣ
Μοτό
KAWASAKI KLR 650
Aprilia pegaso 650
Ολοκληρωμένα: "Τα παλιά και αληθινά Γιαπανέζικα!" Μη κολώνεις ρε, τις αλήθειες ολόκληρες να τις λες!
Χαχα τι εισαι συ βρεε..!!
Στα μηχανακια μπορει...ετσι κ αλλιως παντα γιαπωνεζικα ειχα..
Στα τουτου ομως ειμαι φουλ Ευρωπαιος...απο αρχες του '80..!!!!
 
Τελευταία επεξεργασία:
Reactions: STF

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Προσωπικα θα διαλεγα τα παλια...με εξιταρουν πιο πολυ απο τα συγχρονα ισως κ λογω ηλικιας (αα ρε τι εχω να ακουσω τωρα)...μαλλον μηχανη κ αυτοκινητο που εχω κλασικα θεωρουνται..
Μια παρατηρηση στσ αποπανω..cosworth κινητηρα ειχαν τα Ford sierra RS...η Mercedes εχει το δικο της τμημα βελτιωσεων τη AMG...!!!
Μην είσαι αδιάβαστος!!

Η Mercedes αρχές δεκαετίας 80 ήθελε να μπει στα rally. Έκανε συνεργασία τότε με την Βρετανική cosworth η οποία την προμήθευσε τον κινητήρα των 2.3 λίτρων. Τότε όμως παρουσιάστηκε το φαινόμενο audi Quattro ξαφνικά στο προσκήνιο και τα σχέδια αυτά ανατραπηκαν. Τότε η Mercedes στράφηκε στο DTM.

Για να τρέξει στο DTM και να πάρει homologation έπρεπε να πουλήσει κάποια κομμάτια με την E190 με αυτό το μοτέρ το οποίο ήταν ένα detuned ίδιο μοτέρ της cosworth στο οποίο ενεπλακη φυσικά η AMG στον τομέα της βελτίωσης όμως μόνο.

Αυτά τα αυτοκίνητα έγιναν φυσικά ανάρπαστα και με ένα τέτοιο έγινε γνωστός ο άγνωστος τότε πιτσιρικάς Ayrton Senna στον ιστορικό πλέον αγώνα των πρωταθλητών το 1984 στο ανανεωμένο τοτε μικρό Nurburgring.

Ο Senna μπήκε στην πίστα και πάλεψε στα ίσια με Niki Lauda, Keke Rosberg, Alain Prost κλπ. Ο Senna πήρε μετά από μάχη με τον Lauda την πρώτη θέση και τα υπόλοιπα είναι ιστορία.


Το E190 2.3-16 cosworth έμεινε φυσικά στην ιστορία ως ένα αυτοκίνητο σύμβολο για την φιρμα και πόθος για πολλούς. Οι λάτρεις των ραλυ στην Ελλάδα πάντα θα θυμούνται τα περάσματα του Γιώργου Αγγελίδη με συνοδηγό τον Τάσο Γουσετη με ένα σχεδόν εργοστασιακό τέτοιο αυτοκινητο


Κάπου στο αρχείο μου πρέπει να έχω μια ωραία φώτο με τον Αγγελίδη ντριφταριστο σε μια ειδική του ραλυ ακρόπολις του 2000.. Μαγεία..
 
Τελευταία επεξεργασία:

petros KLR

Μέλος
Περιοχή
ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
Όνομα
ΠΕΤΡΟΣ
Μοτό
KAWASAKI KLR 650
Aprilia pegaso 650
Μην είσαι αδιάβαστος!!

Η Mercedes αρχές δεκαετίας 80 ήθελε να μπει στα rally. Έκανε συνεργασία τότε με την Βρετανική cosworth η οποία την προμήθευσε τον κινητήρα των 2.3 λίτρων. Τότε όμως παρουσιάστηκε το φαινόμενο audi Quattro ξαφνικά στο προσκήνιο και τα σχέδια αυτά ανατραπηκαν. Τότε η Mercedes στράφηκε στο DTM.

Για να τρέξει στο DTM και να πάρει homologation έπρεπε να πουλήσει κάποια κομμάτια με την E190 με αυτό το μοτέρ το οποίο ήταν ένα detuned ίδιο μοτέρ της cosworth στο οποίο ενεπλακη φυσικά η AMG στον τομέα της βελτίωσης όμως μόνο.

Αυτά τα αυτοκίνητα έγιναν φυσικά ανάρπαστα και με ένα τέτοιο έγινε γνωστός ο άγνωστος τότε πιτσιρικάς Ayrton Senna στον ιστορικό πλέον αγώνα των πρωταθλητών το 1984 στο ανανεωμένο τοτε μικρό Nurburgring.

Ο Senna μπήκε στην πίστα και πάλεψε στα ίσια με Niki Lauda, Keke Rosberg, Alain Prost κλπ. Ο Senna πήρε μετά από μάχη με τον Lauda την πρώτη θέση και τα υπόλοιπα είναι ιστορία.


Το E190 2.3-16 cosworth έμεινε φυσικά στην ιστορία ως ένα αυτοκίνητο σύμβολο για την φιρμα και πόθος για πολλούς. Οι λάτρεις των ραλυ στην Ελλάδα πάντα θα θυμούνται τα περάσματα του Γιώργου Αγγελίδη με συνοδηγό τον Τάσο Γουσετη με ένα σχεδόν εργοστασιακό τέτοιο αυτοκινητο


Κάπου στο αρχείο μου πρέπει να έχω μια ωραία φώτο με τον Αγγελίδη ντριφταριστο σε μια ειδική του ραλυ ακρόπολις του 2000.. Μαγεία..
Καλο..δεν το ηξερα αυτο με τον Senna...
Τον Αγγελιδη τον εχω δει ζωντανα ειναι απιστευτος ...το μοτερ του νομιζω ηταν νορμαλ
 
Top Bottom