DR 650...S

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
25...σκαρτα αλογα
Νομίζω καθόλου on και διαφορετικός χαρακτήρας από ένα drz
Όχι δεν παίζει αυτό το πήρε ένας φίλος χοντακιας που έχει πολλά Χόντα χωμάτινα.

Δεν του λείπει καθόλου η δύναμη αλλα η άνεση και η σταθεροτητα στις ασφάλτινες διαδρομές, μετά τα 100 ελαφρώνει το μπροστινό και δεν είναι κατάλληλο για 200km ασφάλτινα σερί.

Είναι ένα σύγχρονο playbike, ένα σύγχρονο XR ας πούμε.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Όχι δεν παίζει αυτό το πήρε ένας φίλος χοντακιας που έχει πολλά Χόντα χωμάτινα.

Δεν του λείπει καθόλου η δύναμη αλλα η άνεση και η σταθεροτητα στις ασφάλτινες διαδρομές, μετά τα 100 ελαφρώνει το μπροστινό και δεν είναι κατάλληλο για 200km ασφάλτινα σερί.

Είναι ένα σύγχρονο playbike, ένα σύγχρονο XR ας πούμε.
Για να το λες... Σε πιστεύω, αλλά στο on σίγουρα δεν μπορεί να συγκριθεί.
Ούτε στο φόρτωμα και γενικά ότι κάνουμε με τα 650..
 

mxersraz

Βοσκός
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Ορέστης
Μοτό
xrv750 , crf450
Αν και ικανότατο και δυνατό all arounder "enduro", το 450L ξεφεύγει από την κατηγορία. Με αλλαγές λαδιού ανά 1000km και συχνά σέρβις (του "εξημερωμένου" αλλά αγωνιστικής προέλευσης unicam κινητήρα), προσεγγίζει περισσότερο την κατηγορία σύγχρονων enduro (και οδηγικά), παρά των παλιών dualsport μουλαριών.

Ένα review 16.000 χωμάτινων ταξιδιωτικών km
 
Τελευταία επεξεργασία:

Doc.DD

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
r 1200gs 07/suzuki dr 350s 92
Εγώ γελάω, όποιος θέλει να δει αρχαίο 350 φορτωμένο, με 130 εθνική άνετα, ας με παρει τηλ να ξαναπάμε Καρπενήσι .τα 450 και τα 650δεν θα έχουν κανένα απολυτως προβλημα
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Εγώ γελάω, όποιος θέλει να δει αρχαίο 350 φορτωμένο, με 130 εθνική άνετα, ας με παρει τηλ να ξαναπάμε Καρπενήσι .τα 450 και τα 650δεν θα έχουν κανένα απολυτως προβλημα
Καλά... Μην ορκίζεσαι για το άνετα με τα 650.
Θελει κωλαράκι σίδερο και αντοχές, ιδίως τον χειμωνα
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Καλά... Μην ορκίζεσαι για το άνετα με τα 650.
Θελει κωλαράκι σίδερο και αντοχές, ιδίως τον χειμωνα
Καλά το λες αλλά βασικά χρειάζεται πρώτα από όλα θέληση και εξ αναγκασμού διαφορετικό τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίζεις ένα ταξίδι ακόμη και αν αυτό είναι on/off ταξίδι..
Επίσης υπάρχει και άλλη μια αυστηρή αλλά θαυμάσια ρήτρα, που λέει... αυτό έχω με αυτό θα πάω.
 

Doc.DD

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
r 1200gs 07/suzuki dr 350s 92
Καλά... Μην ορκίζεσαι για το άνετα με τα 650.
Θελει κωλαράκι σίδερο και αντοχές, ιδίως τον χειμωνα
Αρχηγέ μου εγώ δεν ζοριστηκα στην εθνική για 200χλμ.με αρκετό φορτωμα. Αν το έκανα με το 350 νομίζω το 650 με τη ροπή και την αρκετά φαρδυτερη σέλα θα μου φανεί σίγουρα πιο ευκολο. Τώρα το τι κωλαρακι έχει ο καθένας είναι καθαρά προσωπικο το ζήτημα ;) το εργαλείο ειναι ετοιμοπολεμο περιμένει να μαζέψει κάτι μανιτάρια
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Αρχηγέ μου εγώ δεν ζοριστηκα στην εθνική για 200χλμ.με αρκετό φορτωμα. Αν το έκανα με το 350 νομίζω το 650 με τη ροπή και την αρκετά φαρδυτερη σέλα θα μου φανεί σίγουρα πιο ευκολο. Τώρα το τι κωλαρακι έχει ο καθένας είναι καθαρά προσωπικο το ζήτημα ;) το εργαλείο ειναι ετοιμοπολεμο περιμένει να μαζέψει κάτι μανιτάρια
Πως μου ξέφυγες εσύ στο Troffy και αναγκάστηκα να συνταξιδέψω προς το Καρπενήσι με Transalps 600/650 και Bigoula 800; Μια ώρα τους περίμενα.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Εστίασα στην λέξη.... Ανετα!!
Το έχουμε αναλύσει και συμφωνήσει ότι με όλα κάνεις τα πάντα.
 

Doc.DD

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
r 1200gs 07/suzuki dr 350s 92
Πως μου ξέφυγες εσύ στο Troffy και αναγκάστηκα να συνταξιδέψω προς το Καρπενήσι με Transalps 600/650 και Bigoula 800; Μια ώρα τους περίμενα.
Καλά να είμαστε στην επόμενη να τους περιμενουμε μαζί
 
Reactions: STF

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Οι μαμά αναρτήσεις του DR δεν είναι κακές, ίσα ίσα ήταν ποιοτικές για την κατηγορία, μόνο πιο σκληρά ελατήρια θέλουν. Άντε ένα πίσω αμορτισέρ λόγω παλαιότητας.

Σχάρα έχει πολύ καλή από μαμά.

Εξάτμιση γιατί να αλλαχτεί δεν είχαν αρχίσει τα euro-κόφτια τότε? Άντε ένα τελικό μόνο αν περισσεύει κάνα γιουρο.

Ρεζερβουάρ ναι θέλει πιο μεγάλο.

Ζάντες έχει πολυ καλές δεν θέλει αλλαγή.

Αυτά...


Συμφωνώ με Βαγγέλη 100 %.
Να προσθέσω κανα δυό πληροφορίες...

Εξατμιση από gsxr1000 01-02 ή gsxr600/750 01-03 με ένα midpipe είναι πολύ καλή μόντα. Ελευθερώνει βάρος, στροφάρει καλύτερα και κοστίζει λίγο.
Ρεζερβουαρ το 25λιτρο της accerbis είναι καλή περίπτωση καθώς έχει εσοχή που προφυλάσσει λίγο από τον αέρα. To 18 και κάτι της IMS είναι λίγο χάλια οπτικά και πολύ στρογγυλό στην κορυφή.
Καρμπιρατερ το μαμα με 2 τρύπες στο slide και 2 σπείρες κόψιμο το ελατήριο έχει πολύ καλύτερη απόκριση.
Αναρτήσεις οι μαμά για τον περισσότερο κόσμο (και εμένα) με αλλαγή ελατήρια, και παίξιμο με λάδια έρχονται στα ίσα τους. Με και καμια βαλβίδα επίσης μπορείς να βελτιώσεις λίγο ακόμα. Εγω έβαλα πχ τις plex valves απο την FFRC.
Μαρσπιε θέλουν χαμήλωμα για αναβάτες 1,80 και άνω. Κοπτοραπτικη, αλλιώς JNS engineering και procycle πουλάνε έτοιμα.
Η ποδιά της μαμας suzuki είναι μια χαρά. Δεν ανακλά πολύ θόρυβο στον οδηγό και έχει μικρό βάρος. Φτιάχεις και δυο κάρμπον καπάκια και είσαι κομπλε.
 

KORAX

Γερολυκος
Περιοχή
Μεσσηνια
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Κουλουρι 650 ,2004
KTM exc300 '06
Ελαφινα 700 '23
Στην Ευρώπη δεν έρχεται και Αμερική ζει χάρη στο "grandfather law" δηλαδή μπορούν να το πουλάνε σχεδόν παντού όσο δεν το εξελίσσουν και δεν το αλλάζουν.

Φθηνό πολύ. Εκεί τελειώνει κάθε συζήτηση για μοτοσυκλέτες του 80.

Οποιοσδήποτε ξέρει να οδηγεί θα οδηγήσει οτιδήποτε καλά, το μηχανάκι που δεν το λυπάται καλύτερα ακόμα. Δεν λέει τίποτα αυτό.
Εχεις αποψη παντου ρε φιλε,ακομα και για πραγματα με τα οποια δεν εχεις αχοληθει ποτε. Παρε μια μοτο και τραβα κανε χωματινο ταξιδακι με διανυκτερευσεις σε αγονα μερη,μερη που εχουν αρκετο βαθμο δυσκολιας μερικες φορες και που δεν ερχεται βοηθεια αν συμβει κατι...μονο τοτε θα καταλαβεις γιατι χρειαζονται τα "χρεπια".Μεχρι τοτε θα μπορεις απλως να αναφερεις οτι δεν το γουσταρεις εσυ το μηχανακι και οχι να το βγαζεις αχρηστο!
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Εχεις αποψη παντου ρε φιλε,ακομα και για πραγματα με τα οποια δεν εχεις αχοληθει ποτε. Παρε μια μοτο και τραβα κανε χωματινο ταξιδακι με διανυκτερευσεις σε αγονα μερη,μερη που εχουν αρκετο βαθμο δυσκολιας μερικες φορες και που δεν ερχεται βοηθεια αν συμβει κατι...μονο τοτε θα καταλαβεις γιατι χρειαζονται τα "χρεπια".Μεχρι τοτε θα μπορεις απλως να αναφερεις οτι δεν το γουσταρεις εσυ το μηχανακι και οχι να το βγαζεις αχρηστο!
Ναι ρε φίλε και καλά κάνω. Δεν χρειάζεται να καβαλήσω DR650 "μοντέλο 2020" για να καταλάβω τι είναι. Έχω 20χρονα έξω από το σπίτι και έχω και σύγχρονα και η διαφορά κάνει καραμπάμ. Είναι λιγότερο γαμιστερό μηχανάκι το fazer μου; Όχι. Αν κάποιος έβγαζε βίντεο "έλα παιδιά fazer 1000 με 12000 ευρώ που είχε καινούριο, άλλα 3000 ohlins, 1000 ακράποβιτς, 1000 τοποθετημένο κιτ Ivan, φίλτρα λεντ σκατουλάκια δεξιά αριστερά" και φτάσει όσο έχει ένα 1290GT θα τον μουτζώσω με χέρια και πόδια και θα τυπώσω και μερικές παλάμες ακόμα. Αυτό που έκανε ο τυπάκος στο βίντεο ρε φίλε, δεν έχει λογική. Μόνο από "έρωτα" όπως είπε ο πιο πάνω συνομιλητής δικαιολογείται απολύτως.

Τώρα αν σας χαλάει το ταμ τιριρίμ σας κατιτίς γιατί έχουν κοινό οι γριές, που δεν "χρειάζονται" που θε να, απλά βολεύουν γιατί είναι φτηνά μεταχειρισμένα σε έναν λαό που έχει φάει ατελείωτες φάπες στο πορτοφόλι του είναι άλλο ζήτημα. Ξεκολλάτε.
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
έχουν κοινό οι γριές, που δεν "χρειάζονται" που θε να, απλά βολεύουν γιατί είναι φτηνά μεταχειρισμένα σε έναν λαό που έχει φάει ατελείωτες φάπες στο πορτοφόλι του είναι άλλο ζήτημα. Ξεκολλάτε.
:ok:

Το βίντεο στην αρχή του νήματος δεν πιάνει την ουσία του φτηνού και φιλικού παλιού ολ αραουντ ον οφ.

Τα μοντέλα που κυκλοφορούν 25 χρόνια έχουν το καλό ότι μέσα σε τόσα χρόνια έχει μαζευτεί τεχνογνωσία και εξέλιξη για όλες τις τσέπες και είναι προσβάσιμη εύκολα. Αυτό πριν 20 χρόνια όταν πρώτο-κυκλοφορούσαν δεν υπήρχε. Και πολύς κόσμος περίμενε νέα μοντέλα και εξελίξεις από τις εταιρίες. Τώρα που η τεχνολογία και η πληροφορία είναι εύκολα διαθέσιμη το RnD και η εξέλιξη έχει φύγει από τις εταιρίες και έχει περάσει στον πολύ κόσμο. Και πολλά μυαλά δουλεύοντας για 20 χρόνια μπορούν να ξεπεράσουν 5 μυαλά που δουλεύουν για 5 χρόνια για την εξέλιξη μιας μοτοσυκλέτας σε κάποιους τομείς.

Λογικό είναι πλέον αρκετοί να ξανά-ανακαλύπτουμε μοντέλα περασμένων ετών που εύκολες μετατροπές τα κάνουν καλύτερα. Ειδικά όταν η πρόσβαση σε ανταλλακτικά και η πολύ χαμηλή αξία κτήσης κάνει την πρόσβαση στο χωμάτινο χόμπι πολύ εύκολη.
 

mxersraz

Βοσκός
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Ορέστης
Μοτό
xrv750 , crf450
Ναι ρε φίλε και καλά κάνω. Δεν χρειάζεται να καβαλήσω DR650 "μοντέλο 2020" για να καταλάβω τι είναι. Έχω 20χρονα έξω από το σπίτι και έχω και σύγχρονα και η διαφορά κάνει καραμπάμ. Είναι λιγότερο γαμιστερό μηχανάκι το fazer μου; Όχι. Αν κάποιος έβγαζε βίντεο "έλα παιδιά fazer 1000 με 12000 ευρώ που είχε καινούριο, άλλα 3000 ohlins, 1000 ακράποβιτς, 1000 τοποθετημένο κιτ Ivan, φίλτρα λεντ σκατουλάκια δεξιά αριστερά" και φτάσει όσο έχει ένα 1290GT θα τον μουτζώσω με χέρια και πόδια και θα τυπώσω και μερικές παλάμες ακόμα. Αυτό που έκανε ο τυπάκος στο βίντεο ρε φίλε, δεν έχει λογική. Μόνο από "έρωτα" όπως είπε ο πιο πάνω συνομιλητής δικαιολογείται απολύτως.

Τώρα αν σας χαλάει το ταμ τιριρίμ σας κατιτίς γιατί έχουν κοινό οι γριές, που δεν "χρειάζονται" που θε να, απλά βολεύουν γιατί είναι φτηνά μεταχειρισμένα σε έναν λαό που έχει φάει ατελείωτες φάπες στο πορτοφόλι του είναι άλλο ζήτημα. Ξεκολλάτε.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Εχεις αποψη παντου ρε φιλε,ακομα και για πραγματα με τα οποια δεν εχεις αχοληθει ποτε. Παρε μια μοτο και τραβα κανε χωματινο ταξιδακι με διανυκτερευσεις σε αγονα μερη,μερη που εχουν αρκετο βαθμο δυσκολιας μερικες φορες και που δεν ερχεται βοηθεια αν συμβει κατι...μονο τοτε θα καταλαβεις γιατι χρειαζονται τα "χρεπια".Μεχρι τοτε θα μπορεις απλως να αναφερεις οτι δεν το γουσταρεις εσυ το μηχανακι και οχι να το βγαζεις αχρηστο!
Το ότι έχει άποψη... Δεν είναι απαραίτητα κακό, το αντίθετο θα έλεγα.
Να είσαι απόλυτος, είναι λίγο άσχημο, ιδίως όταν δεν έχεις περάσει από τον "πάγκο".
Το κόστος είναι μεγάλο αν μπλέξεις με μοντέλα 20 χρόνων και θέλεις να το φέρεις σε κατάσταση ικανή να βολταρεις στα χωματα
Δεν είναι θέμα κόστους, αλλά πολλών πραγμάτων μαζί.
Να συμφωνήσω με τον snpl
 

Turtle

Μέλος
Όνομα
Κώστας
Μοτό
Transalp 650 05
Το ότι κάτι είναι παλιό δεν σημαίνει ούτε ότι είναι φτηνό, ούτε ότι είναι πιο φιλικό σε σχέση με ένα καινούριο. Είναι όμως τεχνολογικά πιο εύκολο να επισκευαστεί και να δεχτεί μετατροπές. Αυτό βέβαια όταν πιάνουν τα χέρια σου και έχεις την τεχνογνωσία. Κάποιος ο οποίος έχει μάθει να οδήγα χωρίς ηλεκτρονικά βοηθήματα θα προτιμήσει ίσως ένα μηχανάκι που θα μπορέσει να επισκευάσει μόνος του (εφόσον ξερει) σε μια στραβή σε ένα χωμάτινο ταξίδι ή μια εκδρομή στο βουνό από ένα σύγχρονο που δύσκολα θα μπορέσει να επέμβει ώστε να βρει το πρόβλημα και να το διορθώσει. Αν θες να τρέξεις Ντακάρ θα έχεις μια καινούρια μηχανή και μια ομάδα να στην επισκευαζει. Νομίζω πως ο Ηλίας Βροχίδης Mad Nomad εξηγεί πολύ καλά σε συνεντεύξεις του τους λόγους για την μηχανή που έχει επιλέξει.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Τα "παλιά" υπάρχουν -και θα υπάρχουν όσο κανείς βρίσκει ανταλλακτικά- διότι καλύπτουν ένα κενό που δεν μπορούν να υποστηρίξουν τα σύγχρονα για μια συγκεκριμένη κατηγορία αναβατών. Είναι μέγα λάθος να υποτιμούμε την ύπαρξη τους και ακόμη πιο πολύ τις ικανότητες τους.

Μιλάμε για Αμερική... θέλετε να θυμηθούμε τους χιλιάδες μοτοσυκλετιστές από όλες τις γωνιές του πλανήτη που μας χαρίζουν αυτά τα πανέμορφα οδοιπορικά σε Ασία και Αφρική; Η αναλογία "παλιών" VS σύγχρονων σε αυτούς τους τόπους πρέπει στη καλύτερη περίπτωση να είναι 80:20.

Αλλά γιατί να πηγαίνουμε τόσο μακριά. Δείτε τι γίνεται στη χώρα μας όπου τα χρόνια της κρίσης αναπτύχθηκε το real On/Off και πολλές τέτοιες μοτοσυκλέτες βγήκαν στα βουνά, περιποιημένες ή όχι. Θα επικαλεστούμε ότι οι λόγοι είναι οικονομικοί. Μπορεί να είναι και οικονομικοί, αλλά σίγουρα δεν είναι μόνο αυτό, είναι και πολλά άλλα που δε χρειάζεται να επαναλαμβάνουμε γιατί τείνουμε να γίνουμε γραφικοί. Όποιος δεν τις βλέπει είναι γιατί είναι εκπαιδευμένος εγκεφαλικά να τις προσπερνάει, όμως υπάρχουν και είναι πολλές.

Πολλές φορές στη ζωή η "ανάγκη" σε σπρώχνει σε ταπεινές επιλογές που μέσα από αυτές όμως ανακαλύπτεις εκπληκτικές εκδοχές

Ναι είναι όμορφο πράγμα μια σύγχρονη μοτοσυκλέτα. Διευκολύνει, βοηθάει, σε κάνει μάγκα κτλ κτλ κτλ. Το θέμα είναι πως και με ποιο τρόπο οποιοσδήποτε από εμάς αξιολογεί τη χρήση μιας μοτοσυκλέτας μέχρι να χρειαστεί μια άλλη για την ίδια ή για διαφορετική χρήση.
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
τα παλια μηχανακια ειναι μονο για οσους εχουν την γνωση να τα συντηρουν, να τα δουλευουν και να ακουνε τι ζητανε ωστε να προλαμβανουν...αλλιως με το παλιο μηχανακι θα χαιρονται ολοι οι παρατρεχαμενοι εκτος απο τον ιδιοκτητη (αντιπροσωπιες με ανταλλακτικα, συνεργεια, βενζιναδικα κλπ κλπ κλπ)...στις περισσοτερες περιπτωσεις ομως, ενας ιδιοκτητης που ξερει πως να μαζεψει τα κουσουρια και τι να βελτιωσει, που και πως, θα καταληξει να εχει ενα τρομερα αξιοπιστο μηχανακι και ταυτοχρονα τρομερα ικανο και θα παρει το μεγιστο vfm και οχι μονο, μιας και θα μπορει να κανει καποια πραγματα καλυτερα απο αλλα νεοτερα...

btw τα dr ειναι οντως πολυ καλες βασεις για να φτιαξεις ενα αξιομαχο μηχανακι και πραγματικα με μερικες σκουπιδοαναρτησεις και fcr απο κανα παλιο μοτοκρος και μπορεις να τα μεταμορφωσεις κυριολεκτικα...οι αμερικανοι σε τετοιες μετατροπες ειναι μανουλες, ψαχνονται και τα κανουν αρκετα φτηνα ολα μονοι τους, οπου εκει ειναι και το κλειδι.

τωρα για το αν αξιζει να παρει κανεις κουτα dr και να ριξει και κουτα ανταλλακτικα πανω, η απαντηση ειναι προφανως και οχι, αλλα αυτοι που τα κανουν αυτα ειναι στο 99% των περιπτωσεων μαγαζια που πουλανε τα μηχανακια, πουλανε τα ανταλλακτικα (η συνεργαζονται με μαγαζια που τα πουλανε) και φτιαχνουν αυτα τα project για διαφημιση, τραβανε τις φωτο τους, τα βιντεακια τους και μετα ξεμονταρουν και πουλανε τα πραγματα σχεδον brand new συν επιπλεον καινουρια λογω της διαφημισης...
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom